Purukalusto

wanharouwa

26

2491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • wanharouwa

        Se on makuasia. Mitä on komeus?

        Minä pidän siitä, että ihmisellä on ilmeitä. Karilla niitä on, katsohan vaikka hänen silmiään, ne kertovat paljon. TK:lla taas on hyvin väsyneet silmät ja hänen kasvonsa eivät muutenkaan kerro oikein mitään.
        Jos katsot TK:n kuvia enemmän, niin huomaat, että hänellä on pari hyvin harjoiteltua ilmettä.

        Minulle ei merkkaa mitään ryppyjen määrä, ei harmaantuminen (noh, TK kyllä värjää hiuksiaan kun taas Kari ei), eivätkä muutkaan sellaiset asiat. Näen päivittäin todella kauniita ikäihmisiä.

        Ja suoraan sanottuna, kumpikaan noista miehistä ei vastaa miesihannettani...oma aviomieheni sitävastoin vastaa sitä :)


      • wanharouwa kirjoitti:

        Se on makuasia. Mitä on komeus?

        Minä pidän siitä, että ihmisellä on ilmeitä. Karilla niitä on, katsohan vaikka hänen silmiään, ne kertovat paljon. TK:lla taas on hyvin väsyneet silmät ja hänen kasvonsa eivät muutenkaan kerro oikein mitään.
        Jos katsot TK:n kuvia enemmän, niin huomaat, että hänellä on pari hyvin harjoiteltua ilmettä.

        Minulle ei merkkaa mitään ryppyjen määrä, ei harmaantuminen (noh, TK kyllä värjää hiuksiaan kun taas Kari ei), eivätkä muutkaan sellaiset asiat. Näen päivittäin todella kauniita ikäihmisiä.

        Ja suoraan sanottuna, kumpikaan noista miehistä ei vastaa miesihannettani...oma aviomieheni sitävastoin vastaa sitä :)

        Kyllä Tapsalla niitä ilmeitä sentään enemmän riittää, kuin pari kappaletta. Ja Tapasalla on valloittava hymy muuten !
        Ei kai se myöskään ole niin kirkossa kuulutettu,että hän hiuksiaan värjää.... Eikä siinä mitään vaikka värjäisikikn. Kyllähän miehetkin tänäpäivänä hiuksiaan paljon värjäävät.

        Harmaantuneet hiukset ei haittaa mitään, se on vaan charmikasta,kun on esim. ohimoilla harmaata, mut muuten vaan tuo Tapsan hiuksien malli, siis se leikkaus on jotenkin siistimpi ja huolitellumpi, kuin tuo Karin yhdistetty sipulikupoli-takatukka-kampaus.
        Viiksistäkään en oikein tykkää. Ne antaa vähän suttuisen vaikutelman.

        Rypyt tekee vaan miehestä ,kuin naisestakin charmikkaamman , eli mä en niitä myöskään mitenkään halveeraa ( esim. yli seitsämänkymppisistä voisin mainita, että mm. Sean Conner on iän myötä saanut vaan lisää charmia ja karismaa )


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä Tapsalla niitä ilmeitä sentään enemmän riittää, kuin pari kappaletta. Ja Tapasalla on valloittava hymy muuten !
        Ei kai se myöskään ole niin kirkossa kuulutettu,että hän hiuksiaan värjää.... Eikä siinä mitään vaikka värjäisikikn. Kyllähän miehetkin tänäpäivänä hiuksiaan paljon värjäävät.

        Harmaantuneet hiukset ei haittaa mitään, se on vaan charmikasta,kun on esim. ohimoilla harmaata, mut muuten vaan tuo Tapsan hiuksien malli, siis se leikkaus on jotenkin siistimpi ja huolitellumpi, kuin tuo Karin yhdistetty sipulikupoli-takatukka-kampaus.
        Viiksistäkään en oikein tykkää. Ne antaa vähän suttuisen vaikutelman.

        Rypyt tekee vaan miehestä ,kuin naisestakin charmikkaamman , eli mä en niitä myöskään mitenkään halveeraa ( esim. yli seitsämänkymppisistä voisin mainita, että mm. Sean Conner on iän myötä saanut vaan lisää charmia ja karismaa )

        Voimmehan me keskustella asioista ilman kamaluuksiakin ;)

        Hiusten värjäämisen nyt vain mainitsin siksi, että Kari vaikuttaa harmaammalta. Kyllä se TK värjää, se tiedetään aivan varmasti, kuin myös mitä ilmeisimmin käyttää ainakin välillä hiusten tuuhennosta. Sillä TK:lla oli jo 80-luvun alussa soma pyöreä kalju päälaella :)


      • wanharouwa kirjoitti:

        Voimmehan me keskustella asioista ilman kamaluuksiakin ;)

        Hiusten värjäämisen nyt vain mainitsin siksi, että Kari vaikuttaa harmaammalta. Kyllä se TK värjää, se tiedetään aivan varmasti, kuin myös mitä ilmeisimmin käyttää ainakin välillä hiusten tuuhennosta. Sillä TK:lla oli jo 80-luvun alussa soma pyöreä kalju päälaella :)

        Joo, kyllähän tää keskustelu sujuu ihan hyvin tappelemattakin näemmä :)

        Kyllähän Tapsalla sellanen kalju läntti on päälaella , mutta eipä tuo haittaa mitään. Sehän on vaan merkki siitä, että testosteronia piisaa :)
        Viime syksynä juhlakonsertissaan Tapsa pelleilikin sillä asialla, kun laulaessaan Poikaa varjoiselta kujalta- laulun kohtaa : "Pieni kiharainen pää..." ja sitten kumarsi niin, että se läntti päälaella näkyi, osoitti sitä ja jatkoi, että :" ...ja keskikohta käkkärää..." yleisöä nauratti se kovin :)


      • keskeyttää.. :)
        Justiinax kirjoitti:

        Joo, kyllähän tää keskustelu sujuu ihan hyvin tappelemattakin näemmä :)

        Kyllähän Tapsalla sellanen kalju läntti on päälaella , mutta eipä tuo haittaa mitään. Sehän on vaan merkki siitä, että testosteronia piisaa :)
        Viime syksynä juhlakonsertissaan Tapsa pelleilikin sillä asialla, kun laulaessaan Poikaa varjoiselta kujalta- laulun kohtaa : "Pieni kiharainen pää..." ja sitten kumarsi niin, että se läntti päälaella näkyi, osoitti sitä ja jatkoi, että :" ...ja keskikohta käkkärää..." yleisöä nauratti se kovin :)

        Mistä olet kuullut että kaljuilla olisi enemmän testosteroonia? ;)
        Niin - asiaan..hiuslaaduista. eräs parturi kertoi joskus miehelleni että hiuslaatuja on tosi monenlaisia. jotkut tummat miehet alkaa harmaantua jo kolmikymppisenä, jotkut ei koskaan. oma ukko on 50 eikä yhtään harmaata. sitten taas vaaleahiuksiset ei harmaannu kaikki. ja se miksi jotkut kaljuuntuu on myös mysteeri, kaikki ei kaljuunnu, oli tumma tai vaalea.


      • meitsi.
        wanharouwa kirjoitti:

        Voimmehan me keskustella asioista ilman kamaluuksiakin ;)

        Hiusten värjäämisen nyt vain mainitsin siksi, että Kari vaikuttaa harmaammalta. Kyllä se TK värjää, se tiedetään aivan varmasti, kuin myös mitä ilmeisimmin käyttää ainakin välillä hiusten tuuhennosta. Sillä TK:lla oli jo 80-luvun alussa soma pyöreä kalju päälaella :)

        Miten voit olla niin varma, että T.K on värjännyt hiuksiaan? Onhan mm. Reijo Taipaleellakin tummat hiukset ja hän on Tapsaa melkein kymmenen vuotta vanhempi. Vai onko hänkin värjännyt ?

        Ei hiusten värjäämisessä mitään pahaa ole, mutta kunhan nyt vaan uteliaisuuttani kysyn, kun vaikutat niin varmalta asiasta.


      • Naikkonen**
        wanharouwa kirjoitti:

        Se on makuasia. Mitä on komeus?

        Minä pidän siitä, että ihmisellä on ilmeitä. Karilla niitä on, katsohan vaikka hänen silmiään, ne kertovat paljon. TK:lla taas on hyvin väsyneet silmät ja hänen kasvonsa eivät muutenkaan kerro oikein mitään.
        Jos katsot TK:n kuvia enemmän, niin huomaat, että hänellä on pari hyvin harjoiteltua ilmettä.

        Minulle ei merkkaa mitään ryppyjen määrä, ei harmaantuminen (noh, TK kyllä värjää hiuksiaan kun taas Kari ei), eivätkä muutkaan sellaiset asiat. Näen päivittäin todella kauniita ikäihmisiä.

        Ja suoraan sanottuna, kumpikaan noista miehistä ei vastaa miesihannettani...oma aviomieheni sitävastoin vastaa sitä :)

        Karilla on nauravat silmät, mutta sillä on ruma lättänenä. Tapsa on minun makuuni enemmän.


      • keskeyttää.. :) kirjoitti:

        Mistä olet kuullut että kaljuilla olisi enemmän testosteroonia? ;)
        Niin - asiaan..hiuslaaduista. eräs parturi kertoi joskus miehelleni että hiuslaatuja on tosi monenlaisia. jotkut tummat miehet alkaa harmaantua jo kolmikymppisenä, jotkut ei koskaan. oma ukko on 50 eikä yhtään harmaata. sitten taas vaaleahiuksiset ei harmaannu kaikki. ja se miksi jotkut kaljuuntuu on myös mysteeri, kaikki ei kaljuunnu, oli tumma tai vaalea.

        No, jostain lehdistä vaan olen joskus lukenut ja muutenkin juttua kuullut ,että se hiusten oheneminen päälaelta miehillä johtuu siitä mies-sukupuolihormoonin ( eli testosteronin) lisääntymisestä. Naisillahan harvemmin ilmenee sellaista samanlaista hiusten ohenemista päälaelta.


      • edell..
        Justiinax kirjoitti:

        No, jostain lehdistä vaan olen joskus lukenut ja muutenkin juttua kuullut ,että se hiusten oheneminen päälaelta miehillä johtuu siitä mies-sukupuolihormoonin ( eli testosteronin) lisääntymisestä. Naisillahan harvemmin ilmenee sellaista samanlaista hiusten ohenemista päälaelta.

        kiitos tiedosta!


      • yökkä
        Justiinax kirjoitti:

        No, jostain lehdistä vaan olen joskus lukenut ja muutenkin juttua kuullut ,että se hiusten oheneminen päälaelta miehillä johtuu siitä mies-sukupuolihormoonin ( eli testosteronin) lisääntymisestä. Naisillahan harvemmin ilmenee sellaista samanlaista hiusten ohenemista päälaelta.

        jumalauta, te ootte kyllä uskomattomia!!


      • wanharouwa
        meitsi. kirjoitti:

        Miten voit olla niin varma, että T.K on värjännyt hiuksiaan? Onhan mm. Reijo Taipaleellakin tummat hiukset ja hän on Tapsaa melkein kymmenen vuotta vanhempi. Vai onko hänkin värjännyt ?

        Ei hiusten värjäämisessä mitään pahaa ole, mutta kunhan nyt vaan uteliaisuuttani kysyn, kun vaikutat niin varmalta asiasta.

        TK:n hiukset ovat tummemmat kuin koskaan. Olen nähnyt häntä 60-luvulta lähtien ja sitäpaitsi, kun harmaita värjätään niin sen kyllä huomaa, väri vaihtelee :)

        Ja juu, kyllä minun puolestani jokainen saa värjätä hiuksiaan, eihän tässä siitä kyse ollutkaan.
        Kyllä kampaaja minunkin hiusteni värillä leikkii 5 viikon välein :)


      • wanharouwa
        Justiinax kirjoitti:

        No, jostain lehdistä vaan olen joskus lukenut ja muutenkin juttua kuullut ,että se hiusten oheneminen päälaelta miehillä johtuu siitä mies-sukupuolihormoonin ( eli testosteronin) lisääntymisestä. Naisillahan harvemmin ilmenee sellaista samanlaista hiusten ohenemista päälaelta.

        mielellään kertovat asian noin ;)

        Oikeasti kaljuuntuvilla miehillä testosteroni muuttuu päälaella haitalliseksi dihydrotestosteroniksi (DHT).
        Miehillä hiusten lähtö ja hyvänlaatuinen eturauhasen liikakasvu käyvät käsikädessä, johtuen juuri tuosta muuttumisesta.


      • töölön h lääkäri

        Eihän tapsalla ole edes omia hampaita.


      • että kellä niitä
        töölön h lääkäri kirjoitti:

        Eihän tapsalla ole edes omia hampaita.

        omia hampaita siis ei nyt ole????


    • EPÄILIJÄ

      Nyt kyllä joku valehtelee.Kari Tapion elämäkeraassa puhutaan kyllä jotakin aivan muuta.
      Se mahdollisuus on, että Karille on nyt ISTUTETTU HAMPAAT LEUKALUUHUN,SE ON NYKYÄÄN MAHDOLLISTA.

      • ainakin on

        valkaistut..tupakoitsijalla ei ole noin valkoisia hampaita..kari on vissiin jo lopettanut sauhuttelun? mutta silti..


      • wanharouwa
        ainakin on kirjoitti:

        valkaistut..tupakoitsijalla ei ole noin valkoisia hampaita..kari on vissiin jo lopettanut sauhuttelun? mutta silti..

        Olen itse polttanut aikanaan yli 20 vuotta. Nyt tosin ollut jo vuosia polttamatta....joka tapauksessa, minulla on todella valkoiset ja muutenkin hyvät hampaat.
        Moni asia vaikuttaa.
        Jos on hyvä hammasluu ja hoitaa hampaita hyvin niin kyllä ne kunnossa pysyvät.


      • EPÄILIJÄ
        wanharouwa kirjoitti:

        Olen itse polttanut aikanaan yli 20 vuotta. Nyt tosin ollut jo vuosia polttamatta....joka tapauksessa, minulla on todella valkoiset ja muutenkin hyvät hampaat.
        Moni asia vaikuttaa.
        Jos on hyvä hammasluu ja hoitaa hampaita hyvin niin kyllä ne kunnossa pysyvät.

        Muistelmissa Kari Tapion purukalusto löysi omistajansa postin kautta.Olisi todella mielenkiintoista tietää mikä on totuus.
        Ei silti omat hampaat ne on tekaritkin tai istutetut implantit.


      • Klabbi fani
        EPÄILIJÄ kirjoitti:

        Muistelmissa Kari Tapion purukalusto löysi omistajansa postin kautta.Olisi todella mielenkiintoista tietää mikä on totuus.
        Ei silti omat hampaat ne on tekaritkin tai istutetut implantit.

        Muistaakseni Kari kertoo tässä omassa elämäkerrassaan, että hampaita saatiin soittaa monesta hotellista, ennen kuin löytyi.

        PS. Kari on siis todellisuudessa levyttänyt kappaleen Rekkamies! Kappale löytyy albumilta ( kasetilta?) Aikapommi. Vuosi oli 1974.

        Bändissähän vaikutti silloin muuan Erkki Liikanen. Keikkailu loppui vuonna 1975, koska Liikanen kärsi pohjukaissuolen haavasta ja halusi lopettaa keikkailun.

        Joten Kari on todellakin levyttänyt Rekkamies kappaleen!


      • Klabbi fani
        Klabbi fani kirjoitti:

        Muistaakseni Kari kertoo tässä omassa elämäkerrassaan, että hampaita saatiin soittaa monesta hotellista, ennen kuin löytyi.

        PS. Kari on siis todellisuudessa levyttänyt kappaleen Rekkamies! Kappale löytyy albumilta ( kasetilta?) Aikapommi. Vuosi oli 1974.

        Bändissähän vaikutti silloin muuan Erkki Liikanen. Keikkailu loppui vuonna 1975, koska Liikanen kärsi pohjukaissuolen haavasta ja halusi lopettaa keikkailun.

        Joten Kari on todellakin levyttänyt Rekkamies kappaleen!

        Kappaleen nimi on sittenkin rekkakuski!
        Joten tämä Matti Eskoon yhdistämä rekkamies voidaan unohtaa.


    • vanhan

      juopon purukalusto on kokenut samanlaisen täysremontin kuin andy mccoyn. nuo tekarit on yksi kerrallaan ammuttu leukaluuhun.

      • meitsi.

        Jos Karille on laitettu hampaisiin sellaiset laminaatit tai posliinikuoret vai miksi niitä nyt sanotaankaan ?


    • ..........

      Ihmeen virheettömiltä ja valkoisilta näyttävät..olen vahvasti sitä mieltä ettei ole omat alkuperäiset.
      Miksei muuten Karista löydy kuvia menneiltä vuosilta, voisi verrata, luulisi että noinkin suurella staralla olisi netissä kuvia tai kotisivut.

      • wanharouwa

        Voi ollakin, ehkäpä käsitin asian väärin. Kari kun osaa niin pirskatin hyvin nauraa itselleen, jospa tämäkin oli sitä. Jospa tarkoittikin, että maksettu on ;)

        Hyvän näköiset ovat joka tapauksessa.


      • epäilijä
        wanharouwa kirjoitti:

        Voi ollakin, ehkäpä käsitin asian väärin. Kari kun osaa niin pirskatin hyvin nauraa itselleen, jospa tämäkin oli sitä. Jospa tarkoittikin, että maksettu on ;)

        Hyvän näköiset ovat joka tapauksessa.

        Enää ei tarvitse epäillä.Luin Tapion elämäkerran uudelleen, jossa kerrotaan näin.Se oli varmaan vuosi 90. kun olin Jyväskylästä kapakkakierroksen jälkeen tullut kotiin, enkä kehdannut soitella proteesien perään.
        Junnu Vainio tuli käymään ja kysyi mikä miestä vaivaa,kerroin kuinka asia on, Junnu vain nauroi ja sanoi, että Esa Pakarinen ,kun pani hampaat naulaan niin suosio vain kasvoi.
        Eli vuoden 90 jälkeen Karille on varmaan hammasremontti tehty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe