gs 850g

montako?

omistan kyseisen pyörän vm-81.ois mukava tietää kuinka monella on tai on ollut tällanen pyörä.tuntuu olevan aika harvassa.itse ainakin pidän kyseisestä pyörästä,onhan se tieten aika painava mut mukava ajaa kun on massaa alla.kertokaahan kokemuksia!

5

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi

Itselläni on ollut gs 1100g malli ja nyt gsx 1100 E.Konehan näissä sama,ainoastaan sylinteritilavuus isompi.Hyvä,matalaviritteinen matkapyörä ja kone on kestävä.Jotkut ajaneet 200000-300000km ilman isompia remontteja.Lataupuoli pyörän heikko kohta.Lähinnä lataussäädin saattaa vikaantua.Laturi kestää kun huolehtii,että koneessa on riittävästi öljyä.

• Tseba

Vuosina 88-90 mulla oli tuommoinen sininen vuosimalli taisi olla -80, rekkari vissiin TM-110. Kardaani oli melkoisen hyvä, hyvin pieni kardaaniefekti. Suorituskyvyllään piti pilkkanaan -88 mallista xj 900:sta . Lataus piiputti, kun liittimet olivat hapettuneet. Kansipahvin vaihdoin, sekä etupään stefat. Hyvät muistot. Vieläkin taitaa löytyä Haynesin huoltokirja tallista, tuota pystyi itsekin laittelemaan.

• Anonyymi

TM-110 on edelleen elossa. Tuli minulle viime vuonna 15 vuoden seisonnan jälkeen. Nyt laitettu käyttökuntoon mutta kaasuttimien kanssa ongelmia.

• löytyy

Kiva ajella mutkaisia teitä. Kulkee kuin juna, tosi vakaa ajettava. Tekniikkapuolella harmia aiheuttanut em. laturi. Viime keväänä vaihdoin staattorin, samalla kävin kaikki liittimet läpi ja loppukesästä alkoi taas lataus pätkimään. Nyt on kansipahvi vaihdossa. Kevättä odotellessa.

• TaTsi

Täältä löytyy papereiden mukaan -80:nen, mutta taitaa oikeesti olla -79, sillä 80:sessä ei pitäis olla enään kiksiä.

Mukava pelihän toi on ajella, joko yksin tai kaksin, ei paljon eroa kulussa ole.

Painosta ei ole haittaa kuin sillon kun tarttis saada liikuteltua parkkiin/parkista pois, vaikka pituutta riittää, niin ei meinaa saada tarpeeksi potkua jalkoihin pakittaessa. Maantiellä menee kuin juna konsanaan ja taittuu mielestäni Yllättävän helposti mutkiin, vaikka tuntuukin lähinnä norsulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9666
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      121
      6652
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6204
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4657
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4460
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      34
      3439
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      57
      3124
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3045
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3008
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3003
    Aihe