gs 850g

montako?

omistan kyseisen pyörän vm-81.ois mukava tietää kuinka monella on tai on ollut tällanen pyörä.tuntuu olevan aika harvassa.itse ainakin pidän kyseisestä pyörästä,onhan se tieten aika painava mut mukava ajaa kun on massaa alla.kertokaahan kokemuksia!

5

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi

Itselläni on ollut gs 1100g malli ja nyt gsx 1100 E.Konehan näissä sama,ainoastaan sylinteritilavuus isompi.Hyvä,matalaviritteinen matkapyörä ja kone on kestävä.Jotkut ajaneet 200000-300000km ilman isompia remontteja.Lataupuoli pyörän heikko kohta.Lähinnä lataussäädin saattaa vikaantua.Laturi kestää kun huolehtii,että koneessa on riittävästi öljyä.

• Tseba

Vuosina 88-90 mulla oli tuommoinen sininen vuosimalli taisi olla -80, rekkari vissiin TM-110. Kardaani oli melkoisen hyvä, hyvin pieni kardaaniefekti. Suorituskyvyllään piti pilkkanaan -88 mallista xj 900:sta . Lataus piiputti, kun liittimet olivat hapettuneet. Kansipahvin vaihdoin, sekä etupään stefat. Hyvät muistot. Vieläkin taitaa löytyä Haynesin huoltokirja tallista, tuota pystyi itsekin laittelemaan.

• Anonyymi

TM-110 on edelleen elossa. Tuli minulle viime vuonna 15 vuoden seisonnan jälkeen. Nyt laitettu käyttökuntoon mutta kaasuttimien kanssa ongelmia.

• löytyy

Kiva ajella mutkaisia teitä. Kulkee kuin juna, tosi vakaa ajettava. Tekniikkapuolella harmia aiheuttanut em. laturi. Viime keväänä vaihdoin staattorin, samalla kävin kaikki liittimet läpi ja loppukesästä alkoi taas lataus pätkimään. Nyt on kansipahvi vaihdossa. Kevättä odotellessa.

• TaTsi

Täältä löytyy papereiden mukaan -80:nen, mutta taitaa oikeesti olla -79, sillä 80:sessä ei pitäis olla enään kiksiä.

Mukava pelihän toi on ajella, joko yksin tai kaksin, ei paljon eroa kulussa ole.

Painosta ei ole haittaa kuin sillon kun tarttis saada liikuteltua parkkiin/parkista pois, vaikka pituutta riittää, niin ei meinaa saada tarpeeksi potkua jalkoihin pakittaessa. Maantiellä menee kuin juna konsanaan ja taittuu mielestäni Yllättävän helposti mutkiin, vaikka tuntuukin lähinnä norsulta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      453
      7657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3726
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2865
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1841
    Aihe