omistan kyseisen pyörän vm-81.ois mukava tietää kuinka monella on tai on ollut tällanen pyörä.tuntuu olevan aika harvassa.itse ainakin pidän kyseisestä pyörästä,onhan se tieten aika painava mut mukava ajaa kun on massaa alla.kertokaahan kokemuksia!
gs 850g
5
722
Vastaukset
- sepi
Itselläni on ollut gs 1100g malli ja nyt gsx 1100 E.Konehan näissä sama,ainoastaan sylinteritilavuus isompi.Hyvä,matalaviritteinen matkapyörä ja kone on kestävä.Jotkut ajaneet 200000-300000km ilman isompia remontteja.Lataupuoli pyörän heikko kohta.Lähinnä lataussäädin saattaa vikaantua.Laturi kestää kun huolehtii,että koneessa on riittävästi öljyä.
- Tseba
Vuosina 88-90 mulla oli tuommoinen sininen vuosimalli taisi olla -80, rekkari vissiin TM-110. Kardaani oli melkoisen hyvä, hyvin pieni kardaaniefekti. Suorituskyvyllään piti pilkkanaan -88 mallista xj 900:sta . Lataus piiputti, kun liittimet olivat hapettuneet. Kansipahvin vaihdoin, sekä etupään stefat. Hyvät muistot. Vieläkin taitaa löytyä Haynesin huoltokirja tallista, tuota pystyi itsekin laittelemaan.
- Anonyymi
TM-110 on edelleen elossa. Tuli minulle viime vuonna 15 vuoden seisonnan jälkeen. Nyt laitettu käyttökuntoon mutta kaasuttimien kanssa ongelmia.
- löytyy
Kiva ajella mutkaisia teitä. Kulkee kuin juna, tosi vakaa ajettava. Tekniikkapuolella harmia aiheuttanut em. laturi. Viime keväänä vaihdoin staattorin, samalla kävin kaikki liittimet läpi ja loppukesästä alkoi taas lataus pätkimään. Nyt on kansipahvi vaihdossa. Kevättä odotellessa.
- TaTsi
Täältä löytyy papereiden mukaan -80:nen, mutta taitaa oikeesti olla -79, sillä 80:sessä ei pitäis olla enään kiksiä.
Mukava pelihän toi on ajella, joko yksin tai kaksin, ei paljon eroa kulussa ole.
Painosta ei ole haittaa kuin sillon kun tarttis saada liikuteltua parkkiin/parkista pois, vaikka pituutta riittää, niin ei meinaa saada tarpeeksi potkua jalkoihin pakittaessa. Maantiellä menee kuin juna konsanaan ja taittuu mielestäni Yllättävän helposti mutkiin, vaikka tuntuukin lähinnä norsulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899