http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/4/40/Star_Wars_Phantom_Menace_poster.jpg/250px-Star_Wars_Phantom_Menace_poster.jpg
Eli mikäs ton punasen örvelön nimi on tos kuvas?
Mikä tän tyypin nimi on?
7
735
Vastaukset 7
- Entinen mestari
elokuvan pahis
- ---
Olis pitäny ymmärtää aikasemmin tulla täältä kysymään...
- hansolo2
Pimeän uhan pahis on sithlordi Darth Sidoius eikä hänen oppilaansa Darth Maul. Mutta se punanaamanen kaveri kyllä on Maul, kuten sinä juuri sanoit.
- hansolo2
hansolo2 kirjoitti:
Pimeän uhan pahis on sithlordi Darth Sidoius eikä hänen oppilaansa Darth Maul. Mutta se punanaamanen kaveri kyllä on Maul, kuten sinä juuri sanoit.
Darth Sidious, eikä Darth Sidoius.
- Entinen mestari
hansolo2 kirjoitti:
Darth Sidious, eikä Darth Sidoius.
sidious oli kyllä kaiken takana, mutta ei hän ykkösessä ja kakkosessa oikeastaan tehnyt mitään, vaikutti vain taustalla.
- hansolo2
Entinen mestari kirjoitti:
sidious oli kyllä kaiken takana, mutta ei hän ykkösessä ja kakkosessa oikeastaan tehnyt mitään, vaikutti vain taustalla.
Oikeastaan hän oli kaiken takana: hän pakotti Kauppaliiton tekemään saarron Naboolle, hän käänsi Dookun Voiman pimeälle puolelle ja loi separatistineuvoston.
- hansolo2
hansolo2 kirjoitti:
Oikeastaan hän oli kaiken takana: hän pakotti Kauppaliiton tekemään saarron Naboolle, hän käänsi Dookun Voiman pimeälle puolelle ja loi separatistineuvoston.
Ja hän myös määräsi, mitä heidän seuraavaksi piti tehdä, joten aivan sivu suun hän ei ollut Pimeässä Uhassa ja Kloonien hyökkäyksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520