Hypersuosion saavuttanut kulttikomedia onnistui lähinnä pitkästyttävämään, ja pani hämmästelemään katsojakunnan helppoa höynäytettävyyttä.
Siis uskooko joku tosissaan, että elokuva sisälsi enemmän kuin kaksi auteettista kohtausta?
Boratin amerikanmatka ideana omaa loistavat puitteet hienolle satiirille, mutta koska tuottajatiimi päätti mennä sieltä mistä aita on matalin - eli yleisö typerin - niin saamme tyytyä vain pelkkään muka pilkkaan muka amerikkalaisia kohtaan, ja tälle pitäisi sitten muka nauraa!
Al-Quadan 6-vuoden takainen "tempaus" paljasti Amerikkalaiset kasvot paljon aidommin, ja mikä tahansa Bushin puhe koittelee nauruhermoja kovemmin kuin tämä elokuva.
*½
Borat
4
519
Vastaukset
- samaa mieltä
olisin, jos ólisin punikki-idiootti, mutten ole.
Miten vitussa mun jokin, tässä määrittelemätön, aatteellinen suuntautumiseni liittyi mitenkään elokuvaan?? :D
- Sähkö-auto
jtguytiooiyhvb kirjoitti:
Miten vitussa mun jokin, tässä määrittelemätön, aatteellinen suuntautumiseni liittyi mitenkään elokuvaan?? :D
(Inhottavaa kun koko viesti tulee otsikossa)
Jos boratille antaa numeron 0 - 100 niin numero olisi 0.0001 ja nolla on se huono puoli tässä arvostelussa.
- vantaanleijona
tietääkö kukaan boratin lopputeksteissä soivaa sitä viimeistä biisiä jossa ei ole mitää sanoja vaan kauheata huutoa ?:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313700- 963333
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim953231- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683023Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862765- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452362- 882090