Mistä saa hyvää ruokaa?

jykäjykä

Missäs mikkelissä on hyvät lounaat? Pitäs työmiehen löytää hyvä paikka ruokailla.

17

2439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa on

      rantakylään mennessä Sepon Sapuskasta

    • .......

      käys koittaa uutta Intialaista Mikonkadulla! Siellä ainakin on hyvää ruokaa...

    • .....

      Maksimatin yläkerta Puhvetti tai Rossolla tai sitten siellä Solessa... Mutta ainakin yleensä siitä käydää Puhvetissa siellä näkyy viikon ruokalistaa lounas aikana mutta ei ole nii kalliita ruuat ja on hyvää ruokaa siellä lounasta...

      • Plimplom

        Rosso ja muut kaltaisensa, joilla menu on samanlainen kaupungista riippumatta, AHDISTAVAT.
        Itse mehustelen Mikonkadun uudessa intialaisessa, saa juuri sellaisen mäsäytyksen kuin haluaa ja lisäksi on kliffaa kuikuilla oman annoksen valmistumista.


    • YksToinen

      Amicoista saa hyvää lounasruokaa kohtuuhintaan. Niitä löytyy virastotalon alakerrasta ja sampo-pankin talosta.

      • myös näkyy

        käyvän lähemäen baarissa aikapaljon syömässä...


      • juupa
        myös näkyy kirjoitti:

        käyvän lähemäen baarissa aikapaljon syömässä...

        Kyllä,siinä on ihan kohtalainen ruoka.Otavassa on huvikummussa hyvät pöperöt,seisova pöytä.


      • myös hyvät pöperöt!
        juupa kirjoitti:

        Kyllä,siinä on ihan kohtalainen ruoka.Otavassa on huvikummussa hyvät pöperöt,seisova pöytä.

        Jos siellä päin sapuskaa kaipaa


    • on yks

      hyvä paikka, saa edullisesti hyvän lounaan ja mahansa täyteen. Torin laidalla siis Sokoksen talossa.

      • Plimplom

        Buffa on yhtä kaukana gourmetruoasta kuin Tanja Saarela nerokkaasta poliitikosta.


      • Herkullista
        Plimplom kirjoitti:

        Buffa on yhtä kaukana gourmetruoasta kuin Tanja Saarela nerokkaasta poliitikosta.

        Mikonkadun kebab-ravintolasta!
        Isoja annoksia, siisti paikka, hinta/laatu kohdallaan!


      • Puoliaika
        Herkullista kirjoitti:

        Mikonkadun kebab-ravintolasta!
        Isoja annoksia, siisti paikka, hinta/laatu kohdallaan!

        Mikonkadun kepaasi/pizzaluola tarjoaa hirveää sontaa.


      • tarjoama

        moska ei olisi hintansa arvoista, vaikka puolittaisivat hintansa.


      • olioli
        Plimplom kirjoitti:

        Buffa on yhtä kaukana gourmetruoasta kuin Tanja Saarela nerokkaasta poliitikosta.

        kyse edullisesta ja nopeasta ruuasta ja pysy sinä vaan mutsis liha patojen äärellä. Mee vaikka Habbo Hotelliin urputtamaan.


      • olioli
        tarjoama kirjoitti:

        moska ei olisi hintansa arvoista, vaikka puolittaisivat hintansa.

        jossain mäkkärissä ja eikös vanhempas kohta jo hermostu kun olet jatkuvasti heidän työkoneellaan.


    • loisto henkilökunta,tilaa pysäköidä autot jne jne. Erittäin tasokas lounaskin(auki 24h) nopea palvelu,viihtyisä,jne jne. Paikka siis on KIISKINMÄELLä. Kahvila-ravintola, Kiiskinmäen Kahvio,Otavankatu 14-16,Puh. 015-214 030.
      Ps.Entinen Kesoil ja edelleen voit myös tankata myös auton(vain kortilla), niin ja samassa kiinteissä toimii myös autoliike,jos vanha ratsu alkaa jo ....

    • mttttu

      ruokapaikka laadultaan ja määrältään on Kahvila Vaahtera. Iso annos lisukkeineen 6.8 eskoo,pienempi 5.8 eskoa. Kannattaa käydä vähän ennen tai sitten jälkeen klo 11 koska syömäreitä on aivan tolkuttomasti siihen aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe