Missäs mikkelissä on hyvät lounaat? Pitäs työmiehen löytää hyvä paikka ruokailla.
Mistä saa hyvää ruokaa?
17
2303
Vastaukset
- tietoa on
rantakylään mennessä Sepon Sapuskasta
- .......
käys koittaa uutta Intialaista Mikonkadulla! Siellä ainakin on hyvää ruokaa...
- .....
Maksimatin yläkerta Puhvetti tai Rossolla tai sitten siellä Solessa... Mutta ainakin yleensä siitä käydää Puhvetissa siellä näkyy viikon ruokalistaa lounas aikana mutta ei ole nii kalliita ruuat ja on hyvää ruokaa siellä lounasta...
- Plimplom
Rosso ja muut kaltaisensa, joilla menu on samanlainen kaupungista riippumatta, AHDISTAVAT.
Itse mehustelen Mikonkadun uudessa intialaisessa, saa juuri sellaisen mäsäytyksen kuin haluaa ja lisäksi on kliffaa kuikuilla oman annoksen valmistumista.
- YksToinen
Amicoista saa hyvää lounasruokaa kohtuuhintaan. Niitä löytyy virastotalon alakerrasta ja sampo-pankin talosta.
- myös näkyy
käyvän lähemäen baarissa aikapaljon syömässä...
- juupa
myös näkyy kirjoitti:
käyvän lähemäen baarissa aikapaljon syömässä...
Kyllä,siinä on ihan kohtalainen ruoka.Otavassa on huvikummussa hyvät pöperöt,seisova pöytä.
- myös hyvät pöperöt!
juupa kirjoitti:
Kyllä,siinä on ihan kohtalainen ruoka.Otavassa on huvikummussa hyvät pöperöt,seisova pöytä.
Jos siellä päin sapuskaa kaipaa
- on yks
hyvä paikka, saa edullisesti hyvän lounaan ja mahansa täyteen. Torin laidalla siis Sokoksen talossa.
- Plimplom
Buffa on yhtä kaukana gourmetruoasta kuin Tanja Saarela nerokkaasta poliitikosta.
- Herkullista
Plimplom kirjoitti:
Buffa on yhtä kaukana gourmetruoasta kuin Tanja Saarela nerokkaasta poliitikosta.
Mikonkadun kebab-ravintolasta!
Isoja annoksia, siisti paikka, hinta/laatu kohdallaan! - Puoliaika
Herkullista kirjoitti:
Mikonkadun kebab-ravintolasta!
Isoja annoksia, siisti paikka, hinta/laatu kohdallaan!Mikonkadun kepaasi/pizzaluola tarjoaa hirveää sontaa.
- tarjoama
moska ei olisi hintansa arvoista, vaikka puolittaisivat hintansa.
- olioli
Plimplom kirjoitti:
kyse edullisesta ja nopeasta ruuasta ja pysy sinä vaan mutsis liha patojen äärellä. Mee vaikka Habbo Hotelliin urputtamaan.
- olioli
tarjoama kirjoitti:
moska ei olisi hintansa arvoista, vaikka puolittaisivat hintansa.
jossain mäkkärissä ja eikös vanhempas kohta jo hermostu kun olet jatkuvasti heidän työkoneellaan.
loisto henkilökunta,tilaa pysäköidä autot jne jne. Erittäin tasokas lounaskin(auki 24h) nopea palvelu,viihtyisä,jne jne. Paikka siis on KIISKINMÄELLä. Kahvila-ravintola, Kiiskinmäen Kahvio,Otavankatu 14-16,Puh. 015-214 030.
Ps.Entinen Kesoil ja edelleen voit myös tankata myös auton(vain kortilla), niin ja samassa kiinteissä toimii myös autoliike,jos vanha ratsu alkaa jo ....- mttttu
ruokapaikka laadultaan ja määrältään on Kahvila Vaahtera. Iso annos lisukkeineen 6.8 eskoo,pienempi 5.8 eskoa. Kannattaa käydä vähän ennen tai sitten jälkeen klo 11 koska syömäreitä on aivan tolkuttomasti siihen aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181861Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541156Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16966TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74920- 46815
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84791- 69772
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752