Onni on

parhaillaan

monella hukassa mutta mitä se parhaimmillaan voi olla?
Onni on läheiseni läsnäolo.
Jatkakaa...........

38

1614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrii

      Ja tunnin olla

      • Ihana runo.


      • henrii
        miljoona kirjoitti:

        Ihana runo.

        vanha hämäläinen sanonta.


      • henrii kirjoitti:

        vanha hämäläinen sanonta.

        Vaikka saishan se onni kauankin olla, vaikka aina.


      • mieleen yksi
        henrii kirjoitti:

        vanha hämäläinen sanonta.

        vanha renkutus ja sanat väännetty muotoon: veit multa tonnin. Olikohan Irvinin laulusta pätkä. Rentunruususta tai vai jostain Matti ja Teppo laulusta.


    • vaimon

      lämpimät jalat ,kun omia paleltaa.

    • alliina

      Arjen ilo ja tyytyväinen olo

      • ei ole

        mitään lisäämistä, eikä pois ottamista.


    • täti puskasta

      lämmin-koti, ja läheisten läsnä-olo.

      • on*

        täti puskassa.


      • laulava täti
        on* kirjoitti:

        täti puskassa.

        puskassa.


      • henrii
        laulava täti kirjoitti:

        puskassa.

        satutäti puskassa


      • täti puskasta
        laulava täti kirjoitti:

        puskassa.

        sinä tuntematon vieras. Tunnistitko sukahousu jutun.


      • täti puskasta
        henrii kirjoitti:

        satutäti puskassa

        lukenut lapsille ja lapsen lapsille ja kohta lapsenlapsenlapselle.


      • kenen korvaan
        täti puskasta kirjoitti:

        sinä tuntematon vieras. Tunnistitko sukahousu jutun.

        on laulettu.


      • täti puskasta
        kenen korvaan kirjoitti:

        on laulettu.

        kyllä lauloin korvaasi täs yks ilta taa päin.
        Helpottiko sinua.


      • onni on
        täti puskasta kirjoitti:

        kyllä lauloin korvaasi täs yks ilta taa päin.
        Helpottiko sinua.

        puskassa laulava täti,ajatellaan että ruusu puskassa.


      • täti puskasta
        onni on kirjoitti:

        puskassa laulava täti,ajatellaan että ruusu puskassa.

        joissa on piikkejäkin, mut jos toiselle tukea antaa, ei piikit liion haitaksi oo. :)


      • saunaan
        täti puskasta kirjoitti:

        joissa on piikkejäkin, mut jos toiselle tukea antaa, ei piikit liion haitaksi oo. :)

        pistää pussin päähän kun on uudet hiukset, ettei mene piloille heti.


      • tarttuu vaatteisiin
        täti puskasta kirjoitti:

        joissa on piikkejäkin, mut jos toiselle tukea antaa, ei piikit liion haitaksi oo. :)

        niin on tukevampi työntää toista ylöspäin.
        Tänään leikkelin niitä ja ihmettelin suuria silmuja ,helmikuussa.


      • täti puskasta
        tarttuu vaatteisiin kirjoitti:

        niin on tukevampi työntää toista ylöspäin.
        Tänään leikkelin niitä ja ihmettelin suuria silmuja ,helmikuussa.

        luonto on mennyt sekaisin, monesta muusta asiasta sen huomaa. nyt saunaan.


    • enkelitrio

      Mielen rauha...

      • pään painaminen syliin

        ja hellä silitys niskasta?


      • tarkoittaa

        levollista yöunta ja siitä onnea seuraavalle päivälle......


      • Ihanaa...
        pään painaminen syliin kirjoitti:

        ja hellä silitys niskasta?

        saat nautinnon kylmät väreet kulkemaan selkäpiitäni pitkin. :)


      • nytten
        Ihanaa... kirjoitti:

        saat nautinnon kylmät väreet kulkemaan selkäpiitäni pitkin. :)

        rupes kylmän väreet kiusaamaan?


      • tarvi
        nytten kirjoitti:

        rupes kylmän väreet kiusaamaan?

        kertoa? Nauttia vaan.


      • täti puskasta
        tarkoittaa kirjoitti:

        levollista yöunta ja siitä onnea seuraavalle päivälle......

        kyllä.


      • hepuli
        täti puskasta kirjoitti:

        kyllä.

        Onni on oma aviomies, ihana kultainen koira, rakkaita lapsenlapsia hoidossa joitakin päiviä, oma koti maalla ja pitkät kävelylenkit aurinkoisella säällä! Jos tähän liitetään tuli takassa, hyvä ateria ja lasillinen maukasta viiniä niin onneni on täydellinen!


      • enkelitrio
        pään painaminen syliin kirjoitti:

        ja hellä silitys niskasta?

        mielenrauhaa sekään miltään maistu...


    • on siinä kun tajuaa onnen pienet pipanat

    • haiden pulaaja

      lähempänä kuin luuletkaan.

    • Eeva-Leena

      on kuin suudelma: se on jaettava jonkun kanssa,
      jotta sen voisi saada.

      (Olivia Santoro)

    • kuunnella!!!!!!

      Kari Tapiota....nyt kuuluu...kuin taivaisiin!!!!!IHANA!!!!

    • rakastaa ja tuntea itsensä rakastetuksi...

      Sitten tulevatkin ne käytännön puuhat: ...;DEEE

      • rehevä emäntä

        ja paksut reiret.


      • hillopurkki
        rehevä emäntä kirjoitti:

        ja paksut reiret.

        en todellakaan ymmärrä!!!!!!


    • täti puskasta

      Onni on sellainen pikkuinen ukko.
      jolla on taskussa tappuratukko,
      sillä se sitoo ystävät yhteen,
      niin kuin maamies pellolla lyhteen.

      pst. onni on omistaa ystäviä/ystävän.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe