wincapita

viimevuonna eräs ystäväni kertoi sijoittaneensa rahanvaihtoclubiin suurten tuottojen toivossa.
Kertoi jonkun suomalaisen neron kehittäneen tietokoneohjelman jolla voi päästä satojen prosenttien tuottoon.
Ihmettelin heti hänelle että jos joku on nero niin miksi hän tarvitsisi muita vieraita ihmisiä mukaan.
400% vuosituotolla sitä pystyisi yksinkin kehittämään isokin omaisuuden.
Muista olisi vain vaivaa.

Raha on aina huumorintajutonta ja vieläkään en näe tässä neron logiikka.

3

979

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MiksiNäin?

"Ihmettelin heti hänelle että jos joku on nero niin miksi hän tarvitsisi muita vieraita ihmisiä mukaan.
      400% vuosituotolla sitä pystyisi yksinkin kehittämään isokin omaisuuden.
      Muista olisi vain vaivaa."

*****NIIN MIKSI?******

• tässä niitä

vastauksia:
        -siis mä haluun laittaa kaiken rahan sellaisiin sijoituksiin mistä en ymmärrä mitään.
        -Mä haluun laittaa rahaa sellaisiin että en tiedä minne ne meni.
        -kaverilla on bemari ja se laittoi rahan Hannulle. Mutta ei se ostanutkaan sitä tuotoilla vaan velaksi.
        -kaveri sanoi että sillä tienaa ihan hirveesti mutta on laittanut kaiken takaisin.
        -kaikki jotka sanoi sitä ponziksi on kateellisia.
        -se miksi Herra H.on Dubaissa niin siihen selitys. Herra H. ja R. ajattelee jäsenien parasta ja perustaa säätiön, koska ainoastaan Herra H.lla ja R:llä on siihen tiliin oikeus. Silloin tiedän että minun rahani ei mene vääriin käsiin vaan ne on H:lla turvallisesti tyynyn alla.
        -Ja siksi että ei ole yhteystietoja niin ei minunkaan tarvi mitään veroja maksella, Koska kukaan ei tiedä että olen nimim. Hölmö, niin miten verottaja tulis minulta mitään kysymään.
        -jne. jne.. siinä nyt aluksi

• BEMARI.....
        tässä niitä kirjoitti:

vastauksia:
        -siis mä haluun laittaa kaiken rahan sellaisiin sijoituksiin mistä en ymmärrä mitään.
        -Mä haluun laittaa rahaa sellaisiin että en tiedä minne ne meni.
        -kaverilla on bemari ja se laittoi rahan Hannulle. Mutta ei se ostanutkaan sitä tuotoilla vaan velaksi.
        -kaveri sanoi että sillä tienaa ihan hirveesti mutta on laittanut kaiken takaisin.
        -kaikki jotka sanoi sitä ponziksi on kateellisia.
        -se miksi Herra H.on Dubaissa niin siihen selitys. Herra H. ja R. ajattelee jäsenien parasta ja perustaa säätiön, koska ainoastaan Herra H.lla ja R:llä on siihen tiliin oikeus. Silloin tiedän että minun rahani ei mene vääriin käsiin vaan ne on H:lla turvallisesti tyynyn alla.
        -Ja siksi että ei ole yhteystietoja niin ei minunkaan tarvi mitään veroja maksella, Koska kukaan ei tiedä että olen nimim. Hölmö, niin miten verottaja tulis minulta mitään kysymään.
        -jne. jne.. siinä nyt aluksi

Mä oon aina halunnu Bemarin.

Saaks sellsen jos liityn klubiin?

Ainaskin haluisin.

Tietkö sen Hannun osoitteen kirjoitan sille.

Viimeks kirjoitin joulupukille. On jonkun mukaan ihan sama tyyppi. Jos on sama, en viiti kirjoitta koska viimekskään ei tullu BEMARII, vaikka toivoin.

No yrittänyttä ei laiteta. Tietkö se tilin mihin ne Bemarirahat laitan?

Ok, siis Win Capita Private Club, Panama, Hannu-hyväntekijä ja joulupukki...., hei oota oota ... haen lisää paperii,... nyt alkaa tulla Bemarii vittu se on varma.... vihdoinkin,.... jee ihanaa.

Ps. Onks sen Hannun osoitetta laitan kiitoskortin ja pullon Jallua menemään. Hitto et kulkee......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2523
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1768
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1608
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1603
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1025
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      978
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      925
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      66
      895
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      864
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      857
    Aihe