ei pidä ottaa tosissaan
skorpioni
10
2448
Vastaukset
- on luonnostaan
karismaattinen, ja joku voi sitten sen pistää flirtin piikkiin, harmi
skorppari ei koskaan flirttaa vitsillä, ei ole jakorasia eikä nussi vain nussimisen ilosta, ei alennu himon vietäväksi vieraan petiin pelkän seksin takia vaikka onkin seksuaalinen olento. aito skorppari tekee sen vain tietyn ihmisen kanssa, ei kenen tahansa häntäheikin, ja tästä voi jokainen aito skorppari olla ylpee;)- skopunaikkonen
näin se on! ei voisi paremmin enäöän sanoa :)
- kaloista
skopunaikkonen kirjoitti:
näin se on! ei voisi paremmin enäöän sanoa :)
Olen itse kalat(n) ja kiinnostunut skopu(m):stä. Olen itse täysin samanlainen kuin tuo kuvailemanne skopu. Myös tämä skopu(m) sopii täydellisesti kuvaukseenne. Hienoa, että ihmisiltä löytyy periaatteita. :)
- taas joku
kaloista kirjoitti:
Olen itse kalat(n) ja kiinnostunut skopu(m):stä. Olen itse täysin samanlainen kuin tuo kuvailemanne skopu. Myös tämä skopu(m) sopii täydellisesti kuvaukseenne. Hienoa, että ihmisiltä löytyy periaatteita. :)
kehuskelee kalanaisia...vai muka TÄYSIN samanlainen kuin skopu. Höpsis. Haluat vaan vakuuttaa itsesi ja sen skopumiehen että olisitte täydellinen pari. Sekö ei muuten sua ota tosissaan, ajattelit näyttää suomi24:n sivua sille, mihin kirjoitit?
- on nyt noin vialla?
taas joku kirjoitti:
kehuskelee kalanaisia...vai muka TÄYSIN samanlainen kuin skopu. Höpsis. Haluat vaan vakuuttaa itsesi ja sen skopumiehen että olisitte täydellinen pari. Sekö ei muuten sua ota tosissaan, ajattelit näyttää suomi24:n sivua sille, mihin kirjoitit?
Heh! Älähän tulistu. Parista en ole puhunut, sitä kun ei voi varmasti sanoa. Täydellisestä puhumattakaan. Pysytäänpä aiheessa.
- ainakin
on nyt noin vialla? kirjoitti:
Heh! Älähän tulistu. Parista en ole puhunut, sitä kun ei voi varmasti sanoa. Täydellisestä puhumattakaan. Pysytäänpä aiheessa.
lähti toisen matkaan kahden vuoden sivusuhteen jälkeen - josta en tiennyt kun yritin olla vähemmän mustis ja LUOTTAA. Lapsenkin tekivät yhdessä, siihen jäi mun avioliitto kalan kanssa. Jepjep, arvatkaapa kuinka paljon kaloihin luotan tämän jälkeen?
Ja että sopii skorpionille? No, pintapuolisesti aluksi, mutta kun toinen ei sitoudu ja pettää - ei kiitos ikinä enää kalaa.
Nyt on mulla rapunainen merrassa ja paras tähänastisista. Tuntuu tajuavan mua ihan kunnolla ja antaa mulle tilaa, ja on mulle uskollinen pyytämättäkin. En vaihtais 8) - skorppariakka
ainakin kirjoitti:
lähti toisen matkaan kahden vuoden sivusuhteen jälkeen - josta en tiennyt kun yritin olla vähemmän mustis ja LUOTTAA. Lapsenkin tekivät yhdessä, siihen jäi mun avioliitto kalan kanssa. Jepjep, arvatkaapa kuinka paljon kaloihin luotan tämän jälkeen?
Ja että sopii skorpionille? No, pintapuolisesti aluksi, mutta kun toinen ei sitoudu ja pettää - ei kiitos ikinä enää kalaa.
Nyt on mulla rapunainen merrassa ja paras tähänastisista. Tuntuu tajuavan mua ihan kunnolla ja antaa mulle tilaa, ja on mulle uskollinen pyytämättäkin. En vaihtais 8)Itse olen ollut sellaisessa tilanteessa, että kalatmies seurusteli rapunaisen kanssa. Sitten tämä herra tuli kerran minulle esittäytymään ja siitä kehittyi sitten ystävyyssuhde, mutta kesä meni ja välille alkoi tulla jo muutakin. Kalatmies petti rapunaista kanssani noin kuukauden verran, kunnes ilmoitti että minä olen syypää siihen että hän petti tyttöystäväänsä ja että itse ei ole tehnyt mitään väärää. Jätti seuraavana päivänä rapunaisensa muttei kertonut minusta mitään, en sitten tiedä mitä hän tälle naiselle selitti. Täyttä paskaa koko äijjä, ja niin olin ja olen minakin kun lähdin mukaan tuollaseen pelleilyyn joka ilmitullesa voi satuttaa viatonta ihmistä todella syvältä. Hävettää, ja tuntuu että olin pelkkä lutka tälle miehelle vaikka hän kyllä kohteli minua kuin elämänsä naista. Saatanan äijjä, ja mitä jäi käteen? Olen ollut umpirakastunut tähän mieheen jo toista vuotta, hän oli erään jousimiesnaisen kanssa yhdessä, mutta yhdessäelo ei ollut kuin tuskaa ja nainen jätti taas kyseisen rentun, en tiedä pettikö kalamies taas...
Mutta olen myös törmännyt kaloihin jotka eivät voisi koskaan pettää rakastaan, mutta niitäkin on paljon jotka eivät vain osaa sanoa Ei, ja sitten "lankeavat" vieraan petiin...ja syyhän ei tietenkään ole heissä.
Vihaan yli kaiken pettäjiä ja säälin ja tunnen todella voimakasta myötätuntoa petettyjä kohtaan! toivottavasti pettäjät saa palkkansa - Nimetön
Näin on et kypsä elämäänsä hyvin hallitseva skopu ie sorru yhden yön seikkailuihin. Hellyys ja erotiikka on sen verran tärkeä et se osoitetaan ainoastaan tosirakkaalle. 10 v kokemus skopunaisesta vaimona ja itsekin kyl skopu. Valitettavasti menetin rakkaani yläkerran käskystä.
skopumies
- änimöl
And let it go! If you looked in to my soul is a man
liking the spontaneous game. No one massacre no ones brain. let it rain, let it go. Take the time and let it show. - Nimetön
Mielestäni en ole koskaan ollut flirttailija. Ikinä en tarkoituksella sitä ole tehnyt. Sen olen huomannut, että jos minä rakastun, niin se on menoa ja sataakymppiä koko aika. Mikään ei pysäytä minua,kun mies voittaa luottamukseni. Sen jälkeen voin rakastaa ja antaa kaikakeni.
Toinen asia: milloinkaan en tahallani pistä eli loukkaa ihmistä, tiedän että vahingossa suustani lipsahtaa jotakin, joka toista voi loukata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982