Lukekaa tämä !

raffu

Olen 50 v mies sairastan vaikeaa kroonista selkä sairautta kaikkea olen nähnyt ja yrittänyt, ja luopunut,Muuta uusi vanha rakaus vei minut uudelleen ihan totta UUIMAAN mikä tunne ja olo.Sen tähden haluan kertoa Teille että tehkää rohkea yritys ja menkää paikalliseen uimahalliin ja nauttikaa elämästä kun se on niin lyhyt.Hyvää viikon loppua TEILLE !

3

455

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiva kun löysit uimaharrastuksen, se on hyvä selälle ainakin minun mielestä. Tulin juuri uimasta ja otin siellä oikein treenit. Siellä uimahallissa on sellaiset helmitaulut altaanpäässä ja niistä voi laskea kierroksensa. Minä uin puolessa tunnissa kymmenen kertaa altaan päästä päähän. Altaan kokoa en tiedä mutta se on iso uimahalli jossa on kolme erikokoista allasta, ja tää allas missä uin treenini, on kaikkein suurin.

Minulla oli likkakaverin poika 16v kaverina mutta hän ui 17 kertaa saman altaan päästä päähän samassa ajassa. Hauskaa oli.

Ja mikä rakkaus, saako udella kun jäi vaivaamaan? Vai oliko se se rakkaus uimiseen vai oliko sulla jotain kivaa seuraakin siellä?

• Kokeilisiko?

taaskin kysyin.
        Pitäisihän se jo tässä iässä tietää, ettei asialliseen kysymykseen vastata.
        En kysy enää. Olenhan mies, jonka ympäriltä tuolit viedään. Pitäkää te hauskaa, kyllä minä maksan sen veroissani.

• Kokeilisiko? kirjoitti:

taaskin kysyin.
        Pitäisihän se jo tässä iässä tietää, ettei asialliseen kysymykseen vastata.
        En kysy enää. Olenhan mies, jonka ympäriltä tuolit viedään. Pitäkää te hauskaa, kyllä minä maksan sen veroissani.

Ikävää, että et saanut vastausta ja tuolitkin vietiin. Uima-altaassa uidessa ei tarvita tuoleja, paitsi liikuntavammainen tarvitsee altaaseen siirtymisessään siirtotelinettä, sellainenkin siellä kyllä näkyi olevan. Aika kalliita ne ovat kyllä ne uimaliput, mutta hauskaa se uiminen on. Kokeile vaan, suosittelen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      521
      1640
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1186
    3. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      62
      881
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      62
      874
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    6. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      79
      785
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      707
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    10. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    Aihe