Millainen olet? A) Villi tiikeri B) Jääkuningatar C) Draamakuningatar D) Hoivaaja E) Moneypenny F) Ikuinen viikari
Itse voisin vastata ehkä, että ripaus b:tä, c:tä ja suurin osa d:tä.
http://www.youtube.com/watch?v=vD6NPk3ARDk
(hyvä biisi, laittakaa vaan parempi versio siitä:))
Kaurisnaisille galluppia
18
1726
Vastaukset 18
- The kauriinsarvi
Draama tiikeri:)
- kaurispaisti
ainesta olisi vaikkapa villiksi viikariksi ja jonkin verran myös sentin venyttäjä.
- Kapricorn
Ikuinen hoivaaja ehkä ja salaa jäätiikeri:D
- totuus on se
että olen rasittavan tasapuolinen sekoitus tota kaikkea.. löysinpä kuitenkin miehen, härän...
- löytyy
a b ja d..vaihdellen..;)
- Draamaviikari.
Draamaviikari.
- kaurisnauris
Tuota öhöm, no meikäkauris voisi olla esim. vaikka tämmönen: töissä hoivaaja ja vähän etäinen, ehkä palanen jäätä, kotona ikuinen viikari, raha-asioissa moneypenny (ja sängyssä villi tiikeri, pitäisi kysyä mieheltä - k-yli18) ja harrastukseni parissa draamakuningatar. Eli joo, kaikkea löytyy.
- kaurisMan
Olen ikuinen viikaritiikeri:D
http://www.youtube.com/watch?v=QrwO8b9iq34&feature=related - herkkä kauris
..selvästi se hoivaaja.
- silkki
Jääkuningatar ainakin vähän!
Ja ikuinen viikari :) Jos nyt ymmärsin tämän oikein että mitä tarkoittaa. Eli sellainen vähän lapsellinen ja naiivi.- kaurisWoman
Viikari on aina tekemässä myös jotain pientä jekkua, niin ja on vähän lapsellinen positiivisessa mielessä ja naiivikin. Justiin tämmönen kuin me:D
- kaurisn.
A) Villi tiikeri?
En, vaan tilanteen mukaan siamilaiskissa tai vinttikoira
B) Jääkuningatar?
Korkeintaan jäähileinen eli sorbettitasoinen sille päälle sattuessani.
C) Draamakuningatar?
En välitä esittää/vetää mitään rooleja.
D) Hoivaaja?
Ennemmin lähimmistään huolehtija (kuppikokonikaan ei ole D)
E) Moneypenny?
Finanssiasiatkin ovat mielenkiintoista pyöriteltävää.
F) Ikuinen viikari?
Eikö viikarit ole yleensä miespuolisia? - kassi
B)Jääkuningatar
C)Draamakuningatar
D)Hoivaaja
Varmaan päällimmäiset piirteet.
B)ihan luonteelta
C)ei ole koskaan tylsää
D)rakkaita haluis paijata ja "palvella" koko ajan - minäkauris
voi näyttää jäältä, sisällä myllää draama, todellisuudessa ikuinen hoivaaja ja maapallon halaaja:)
- Kakauris
Kolahti kohdalleen!Samoja tuntemuksia.Ristiriitaista vai mitä?Kuinka selviät?
- destroying angel
Minäkauris sopii myös minuun täydellisesti. Monet pitävät minua jäänä (näytän siltä kun mietin läheisteni dramaattisia asioita, joihin mietin ratkaisuja, eli tämän suhteen hoivaaja)..
Maapallon halaaja sen puoleen, että yleensä en ole kenenkään kanssa vihoissani, vaan pyrin tulemaan jotakuinkin kaikkien kanssa toimeen.
Sitten jos johonkin vihastun kunnolla, niin se on entinen kaveri/tuttu enkä halua olla missään tekemisissä enää. Poikki on poikki.
- JannaS
Useimmiten olotilani vaihtelee A:n (villi tiikeri) ja F:n (ikuinen viikari) välillä. Silloin tällöin olen myös B (jääkuningatar). Muita vaihtoehtoja (draamakuningatar, hoivaaja, moneypenny) en tunnista itsessäni ollenkaan, D:tä (hoivaaja) näistäkin kaikkein vähiten.
- olen
a,b,d, pitävät minulla paikkansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va601701Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661179- 138963
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu15811Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63632- 41608
- 70583
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa91571- 45508
- 47495