Millainen olet? A) Villi tiikeri B) Jääkuningatar C) Draamakuningatar D) Hoivaaja E) Moneypenny F) Ikuinen viikari
Itse voisin vastata ehkä, että ripaus b:tä, c:tä ja suurin osa d:tä.
http://www.youtube.com/watch?v=vD6NPk3ARDk
(hyvä biisi, laittakaa vaan parempi versio siitä:))
Kaurisnaisille galluppia
18
1640
Vastaukset
- The kauriinsarvi
Draama tiikeri:)
- kaurispaisti
ainesta olisi vaikkapa villiksi viikariksi ja jonkin verran myös sentin venyttäjä.
- Kapricorn
Ikuinen hoivaaja ehkä ja salaa jäätiikeri:D
- totuus on se
että olen rasittavan tasapuolinen sekoitus tota kaikkea.. löysinpä kuitenkin miehen, härän...
- löytyy
a b ja d..vaihdellen..;)
- Draamaviikari.
Draamaviikari.
- kaurisnauris
Tuota öhöm, no meikäkauris voisi olla esim. vaikka tämmönen: töissä hoivaaja ja vähän etäinen, ehkä palanen jäätä, kotona ikuinen viikari, raha-asioissa moneypenny (ja sängyssä villi tiikeri, pitäisi kysyä mieheltä - k-yli18) ja harrastukseni parissa draamakuningatar. Eli joo, kaikkea löytyy.
- kaurisMan
Olen ikuinen viikaritiikeri:D
http://www.youtube.com/watch?v=QrwO8b9iq34&feature=related - herkkä kauris
..selvästi se hoivaaja.
- silkki
Jääkuningatar ainakin vähän!
Ja ikuinen viikari :) Jos nyt ymmärsin tämän oikein että mitä tarkoittaa. Eli sellainen vähän lapsellinen ja naiivi.- kaurisWoman
Viikari on aina tekemässä myös jotain pientä jekkua, niin ja on vähän lapsellinen positiivisessa mielessä ja naiivikin. Justiin tämmönen kuin me:D
- kaurisn.
A) Villi tiikeri?
En, vaan tilanteen mukaan siamilaiskissa tai vinttikoira
B) Jääkuningatar?
Korkeintaan jäähileinen eli sorbettitasoinen sille päälle sattuessani.
C) Draamakuningatar?
En välitä esittää/vetää mitään rooleja.
D) Hoivaaja?
Ennemmin lähimmistään huolehtija (kuppikokonikaan ei ole D)
E) Moneypenny?
Finanssiasiatkin ovat mielenkiintoista pyöriteltävää.
F) Ikuinen viikari?
Eikö viikarit ole yleensä miespuolisia? - kassi
B)Jääkuningatar
C)Draamakuningatar
D)Hoivaaja
Varmaan päällimmäiset piirteet.
B)ihan luonteelta
C)ei ole koskaan tylsää
D)rakkaita haluis paijata ja "palvella" koko ajan - minäkauris
voi näyttää jäältä, sisällä myllää draama, todellisuudessa ikuinen hoivaaja ja maapallon halaaja:)
- Kakauris
Kolahti kohdalleen!Samoja tuntemuksia.Ristiriitaista vai mitä?Kuinka selviät?
- destroying angel
Minäkauris sopii myös minuun täydellisesti. Monet pitävät minua jäänä (näytän siltä kun mietin läheisteni dramaattisia asioita, joihin mietin ratkaisuja, eli tämän suhteen hoivaaja)..
Maapallon halaaja sen puoleen, että yleensä en ole kenenkään kanssa vihoissani, vaan pyrin tulemaan jotakuinkin kaikkien kanssa toimeen.
Sitten jos johonkin vihastun kunnolla, niin se on entinen kaveri/tuttu enkä halua olla missään tekemisissä enää. Poikki on poikki.
- JannaS
Useimmiten olotilani vaihtelee A:n (villi tiikeri) ja F:n (ikuinen viikari) välillä. Silloin tällöin olen myös B (jääkuningatar). Muita vaihtoehtoja (draamakuningatar, hoivaaja, moneypenny) en tunnista itsessäni ollenkaan, D:tä (hoivaaja) näistäkin kaikkein vähiten.
- olen
a,b,d, pitävät minulla paikkansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522105
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3321293Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941215- 1541123
- 68941
- 35938
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31879Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59828Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta24814Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46779