HIENOJA leiskoja?

Olisiko teillä ideoita mistä saa vaikkapa hienoja tilausleiskoja..? Tai ihan yleisiä kopioitavia leiskoja. Hienoja siis, ja hevosaiheisia tottakai. Yleisemmät paikat olen käynyt jo läpi!
62488
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Minä osaan tehdä jonkinlaisia ulkoasuja. Voin yrittää tehdä myös sinulle, jos kerrot hieman minkälaisen haluat (näytä vaikka jokin talli, jonka ulkoasusta pidät tai tee vaikka paintilla jokin mallipiirros) niin tiedän hieman mitä haluat.

Tälläisiä ulkoasuja olen tehnyt: (nuo eivät ole vapaasti kopioitavia!!!)
http://www.freewebs.com/valkosuklaa07/layt.html

Voit joko kirjoittaa tähän tai lähettää sähköpostia pearl92 [at] hotmail.com

Äänestä

Äläpä tyydy kopioimaan toisten ulkoasua, vaikka vapaasti kopioitavia olisikin. Sen sijaan ota tietokoneesi Muistio esiin ja ala näpyttelemään itse ulkoasuasi. Näin saat juuri sellaisen kuin haluat.

Äänestä
  • katsos katsos, megaphone, kun kaikki eivät OSAA tehä leiskoja itse :o

Äänestä

• randomapina. kirjoitti:

katsos katsos, megaphone, kun kaikki eivät OSAA tehä leiskoja itse :o

Kananttais opetelaa

Äänestä

• sgf kirjoitti:

Kananttais opetelaa

opetella ensin kirjoittamaan : D
    Ja leiskojen tekeminen muistiolla ei välttämättä ole
    se yksinkertaisin tapa. Typerää, että joku
    tällaisessa aiheessa tulee sanomaan että
    "hei, kannattaa tehdä itse" -.-''
    Ihmiset, ryhdistäytykää!

Äänestä

Mielestäni kopioimisessa ei ole mitään pahaa,ja itse muokkailen muiden tekemiä leiskoja jos saan.Itse tekemistä kyllä saa sellaisia kuin itse haluaa,mutta jos ei osaa..Ja opetella kannattaa ;)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Nimetönxx kirjoitti:

Olisiko teillä ideoita mistä saa vaikkapa hienoja tilausleiskoja..? Tai ihan yleisiä kopioitavia leiskoja. Hienoja siis, ja hevosaiheisia tottakai. Yleisemmät paikat olen käynyt jo läpi!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu