saunakaljan ostoon

helisevä

Pitäisiköhän ostaa pari tölkkiä jos tulis saunottua.Mä en oo innokas saunomaan kun pitäis olla kaveri siihenkin hommaan.Lähden nyt ostoksille ja kotiin tullessa varmaan huomaan etten kaljoja muistanut ostaa.

10

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauantaita

saunaolut maistuu,siideri ei sovi minulle, siitä tulee huono olo,olisko ne lisäaineet eli makeutusaine.

• Kokis limpparia suosittelen. Tulin juuri uimahallista uimasta ja saunomasta, mulla oli 16vuotias likkakaverini poika kaverina ja kioskilta ostettiin limsaa ja kyllä oli hyvää saunajuomaa.

• mikhaildenisov

kassillinen Arbogan 10,2 ,kyllä jano katoo!

• voi sentään, ihan pari´ko

Onko sulla "akkakin" otan osaa....
        En kuunaan hakisi äijälle juotavaa, omani kyllä ostan
        Mikä törkykasa sä olet?
        ULOS ilman selityksiä.

• sefu perkaa
        voi sentään, ihan pari´ko kirjoitti:

Onko sulla "akkakin" otan osaa....
        En kuunaan hakisi äijälle juotavaa, omani kyllä ostan
        Mikä törkykasa sä olet?
        ULOS ilman selityksiä.

edellistä ketjua,kohta miihkailia vierään,ei ota jalat maahan.

• seuraan tilannetta
        sefu perkaa kirjoitti:

edellistä ketjua,kohta miihkailia vierään,ei ota jalat maahan.

Ja aivan oikein, kun on kaikenmaailman mömmöillä
        itsensä kasvattanut, on henkinen puoli jäänyt alaasteelle.
        Ja tuo uho, joko pohojanmaalta tai mustalainen
        ei ole kaikki kotona.
        Saisipa ved...
        Köntyksiä sano...

• helisevä
        seuraan tilannetta kirjoitti:

Ja aivan oikein, kun on kaikenmaailman mömmöillä
        itsensä kasvattanut, on henkinen puoli jäänyt alaasteelle.
        Ja tuo uho, joko pohojanmaalta tai mustalainen
        ei ole kaikki kotona.
        Saisipa ved...
        Köntyksiä sano...

sain jopa yhden kaljakin juotua kera makkaran ja salaatinkin tein.On vaan niin kummallista kun yksin tästä kaikesta pitäisi nauttia.miksi sitä jokus tuntuu että olispa tos ukkokulta-niin oispa.

• kaliseva
        helisevä kirjoitti:

sain jopa yhden kaljakin juotua kera makkaran ja salaatinkin tein.On vaan niin kummallista kun yksin tästä kaikesta pitäisi nauttia.miksi sitä jokus tuntuu että olispa tos ukkokulta-niin oispa.

Pitänee panna sauna lämmitä vaikka ei ole olutta, makkaraa eikä salaattia. Leipäkyrsän ostin ja metvurstia.
        Olisikin akkakulta jossakin, niin hyvin saunottaisin ja hyvänä pitäisin. Pöytäänkin kaupasta parempaa hakisin.
        Vaan mitäpä tuota mahdottomia haaveilemaan, vanha mies. Uskoisit jo.

• helisevä kirjoitti:

Iltaa Helisevä Sinulle!!
        Täällä mun huushollis vasta lämmitetähän saunaa, kohta saa lähtiä kylypöhön. Soon lauantaiehtoon ihan kohokohta ku pääsöö saunahan ja saa kaikees rauhaas istua lautehilla ja nauttia lämpöösestä rentouttavasta kotoosesta saunasta. Siinä on ainakin ittelleni nautintoa ja hyvää mieltä jo koko kovasti.
        Oliishan se jotaan jos olataasihin yhyrees saunaas, me kaksi yksinäästä ja oliishan sitä mukavaa sitten takavalakian vierees istua ja toimitella kaikki yhteeset ja tärkiät asiat. Tai istua muutoon vaan siinä lukulampun alla ja olla vaan. Tiitu pikkuunen ny siinä välihin kiellättääsi ittiänsä mutta tottahan niin kuuluu teheräkki ja tua oman ajankuluun siihen iltahan.
        Minulle välttää vesi janojuomaksi mutta ilimanmuutahan sitä ny kaverilleen pitää yhyreen saunaoluen sallia, eihän soo liikaa työviikoon jäläkehen.
        Eikö ookki välihin takkuusta tämä ainaanen yksin olo.
        Mä oon tuas lukenu sellaasta ilimasota kirjaa, iltaasin aikani kuluuksi "Punalentäjien kiusana" Kirijaastos kävin viikolla hakohon ja otinhan mä muitaki. Lainasin sellaasen huonekasvien hoito kirijan ku ei aina kehtaa olla miniältäkään kyselemäs jotta miten ny mitäkin kasvia tuloo kastella ja pitäähän niihin osata ny kevääsin erees mullat vaihtaa.
        Nämä perus jutut ku oppii niin soonkin jo miehiisellehengelle palijon.
        terv. seppä ja Tiitu kulta täältä kotoa.

• helisevä
        seppäpohojanmaalta kirjoitti:

Iltaa Helisevä Sinulle!!
        Täällä mun huushollis vasta lämmitetähän saunaa, kohta saa lähtiä kylypöhön. Soon lauantaiehtoon ihan kohokohta ku pääsöö saunahan ja saa kaikees rauhaas istua lautehilla ja nauttia lämpöösestä rentouttavasta kotoosesta saunasta. Siinä on ainakin ittelleni nautintoa ja hyvää mieltä jo koko kovasti.
        Oliishan se jotaan jos olataasihin yhyrees saunaas, me kaksi yksinäästä ja oliishan sitä mukavaa sitten takavalakian vierees istua ja toimitella kaikki yhteeset ja tärkiät asiat. Tai istua muutoon vaan siinä lukulampun alla ja olla vaan. Tiitu pikkuunen ny siinä välihin kiellättääsi ittiänsä mutta tottahan niin kuuluu teheräkki ja tua oman ajankuluun siihen iltahan.
        Minulle välttää vesi janojuomaksi mutta ilimanmuutahan sitä ny kaverilleen pitää yhyreen saunaoluen sallia, eihän soo liikaa työviikoon jäläkehen.
        Eikö ookki välihin takkuusta tämä ainaanen yksin olo.
        Mä oon tuas lukenu sellaasta ilimasota kirjaa, iltaasin aikani kuluuksi "Punalentäjien kiusana" Kirijaastos kävin viikolla hakohon ja otinhan mä muitaki. Lainasin sellaasen huonekasvien hoito kirijan ku ei aina kehtaa olla miniältäkään kyselemäs jotta miten ny mitäkin kasvia tuloo kastella ja pitäähän niihin osata ny kevääsin erees mullat vaihtaa.
        Nämä perus jutut ku oppii niin soonkin jo miehiisellehengelle palijon.
        terv. seppä ja Tiitu kulta täältä kotoa.

sä et voi olla totta - ei tuallasta oo olemas mutta pakkohan sun on olla kun on Tiitukin.Leppoosaa ehtoota sinne teille molemmille ja oohan tarkkana kynnenleikkuus.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      511
      1520
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1166
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      845
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      827
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      756
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      74
      730
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      697
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      691
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      685
    Aihe