Rapumies-Neitsyt nainen, mahdoton yhtälö?

???

Onko mahdoton yhtälö? kumpikin mielestään oikeassa jne..ihan mielenkiinnosta rapumiehet ja neitsyt naiset! minkalaisia kokemusia?

9

4367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhemmat---

      ovat olleet yli 60 vuotta naimisissa ja hyvimpä noilla on näyttänyt kulkevan.

    • Moo

      Siinäpä se itsella 4v takana samoilla merkeillä ja nyt tuntuu että tämä alkaa riittää. Vaikka itse joustaisin joissain asioissa niin hän ei kyllä millään ja siitä sitten syntyy hirmuinen riita. Harkitse tarkkaan ja tutustu hyvin ennen kuin muutatte yhteen.

    • sattuuhansitä

      Rapumiehen ailahteleva mielenlaatu oli loppujen lopuksi liikaa. Tasaisena kautenaan todella kultainen, mutta myrsky puhkesi usein täysin varoittamatta ja siinähän ihmettelin.

    • on mennyt

      Nyt on eletty 22 onnellista vuotta yhdessä.
      Tietysti suhteeseen pitää panostaa ja sitä pitää vaalia, olipa merkki mikä tahansa.
      Vaikeuksia tulee taatusti kaikissa parisuhteissa, niistä pitää vaan päästä yli jollain keinoin.

      Mun kartalla näyttäisi siltä, että tämä kumppani on ollut minulla jo edellisessä elämässä, joten eiköhan olla jo yhteen kasvettu aika lailla, ja siltä tosiaa tuntuukin : )

      Onnea ja iloa suhteeseenne!

    • aika näyttää

      Lopulta kaikki yhdistelmät neitsytmiehen kanssa on tuomittu epäonnistumaan! Paitsi, jos suvaitset pettämistä!

    • Ravutar

      Itse olen Rapu-Nainen ja miesystäväni on Neitsyt-Mies. Välistä on aika tulta ja tappuraa mutta hyvin on tähän asti mennyt ja täysin en vaan osaa vieläkään luottaa mitä hän sanoo,mutta pieni epäilevä puoli minussa on aina elänyt. Hän on vaan TODELLA ehdoton luonne ja tarkka joistain asioista. Mutta eiköhän teilläkin tule juttu luistamaan ja seksin saralla ainakin Neitsyt mies ottaa täysin huomioon minut..

    • !!!

      Mulla ollut kaksi suhdetta Rapumieheen ja nyt tuntuu että riittää!! Minusta kumpikin oli "mamman poikia"....kauheen herkkiä, liiankin.... Eivät osaaneet tehdä päätöksiä vaan aina myötälivät mun tahtoa vaikka olisin halunut miehistä päättäväisyyttä. Suuttuivat helposti ja sitt olikin taas suhde katkolla!! Lähtivät pienenkin erimielisyyden tultua lätkimään ja eroamassa. Kuitenkin heti jälkeen soittelivat ja pyysivät anteeksi.Sellaista soutamista edest taksin. Olin molempien kans etäsuhteessa ja olen tyytyväinen etten kerennyt pitemmälle mennä. Toisaalta....sitt ku asiat oli hyvin sain huomiota ja hellyyttä aivan mahdottomasti. Se rapumiehissä on hyvää et hellyyttä he oaavat osoittaa ja seksikin onnistui hyvin niin kauaan kun ei ole mitään "hampaankolossa". Todella "jojottaja tyyppejä"

    • Lovemeloveyou

      Ihan pakko vastata tähän kyssäriin kyllä.Olen Neitsytnainen ja rakastuin aikoinaan silmittömästi Rapumieheen.Kaikki alkoi Ravun yllätyssuudelmasta.Ah!Ollaan vieläkin yhdessä mutta paljon varmasti minun ansioistani.Rapu ei paljon panosta eikä välitä vaikka sihde olisi jo kaatunut parikin kertaa.Tuntuu, ettei hän vaan kertakaikkiaan välitä onnistuuko suhde vai ei.Kuitenkin sitten kun hän näyttää välittävän niin se on kuin romanttisimmasta elokuvasta.Mahtava hetki olla Ravun rakastamana.Juuri sitä tunnetta Neitsytnainen kaipaakin.Neitsythän onkin rakkauden planeetan alkuasukas ja Rapu taas paras naisasiamies.Neitsyt kärsii muttei liikaa.

    • jessikaaaaa

      Neitsyt😍Rapu 😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe