Todellinen sössöttäjä joka ennen miesten kisaa
haukkui valmiiksi Suomen edustajat."Todella huo-
noja ampujia ja hiihtovauhti ei riitä alkuunkaan."
mahtaa olla kannustavaa ja kilpailijoita motivoivaa
tekstiä. Kyseessä kuitenkin nuoret lupaukset, jot-
ka ovat vasta hiljattain nousseet edustusjoukkuee-
seen. Laittais itse sukset jalkaan ja pyssyn sel-
kään ja menisi ladulle, saataisiin kaikki nauraa.
Eurosportin ampumahiihdon
13
971
Vastaukset
- Ne hiihtäjät
Jotka eivät tienneet selostuksesta yhtään mitään, todistivat ennakkoaavistuksetn vääräksi?
Ampumahiihto ei vaan Suomessa ole se Juttu. - huonoja
Tottahan se on että hiihtovauhti on olematonta lähes koko porukan huonointa. Ampuminenkin on säälittävää katsottavaa. Kehumisia eivät tuollaiset laiskimukset tarvitse.
- tosiaan tilastot
näytä toisin? Esim Östersundin Mm-kisoissa miesten viestissä Suomi oli 3.PARAS ammunnassa, ja yleensäkin suomalaisilla on aika mukavat %-luvut osumissa.Nuutinen osaa hommansa,on varmaan yks maailman parhaita tuuliampumavalmentajia!! hiihto tökkii,mutta eipä meillä ollakkaan ammattilaisia,palkkaa nauttivia urheilijoita,kuten muualla.Mielestäni ampumahiihto on just SE JUTTU Suomessakin.Paljon mielenkiintoisempaa,mitä sileän puolen hiihto.
Eurosportin selostaja ei ainakaan MC-kisoissa ole mollannut ketään suomalaista.Sujuvampi selostus ,mitä Tapolan sekoilut. - nuorten MM-kisoissa
sileän puolella tänään 3. sprintissä.Laukkasen Mari näytti taas ,miten hiihdetään, vaikka ilman pyssyäkin! Missäs ne muut on....????
nuorten MM-kisoissa kirjoitti:
sileän puolella tänään 3. sprintissä.Laukkasen Mari näytti taas ,miten hiihdetään, vaikka ilman pyssyäkin! Missäs ne muut on....????
että sieltä puuttuivat maailman sen ikäluokan huiput. Ei kannata turhaan leijua pilvissä.
- vaan
Eihän ne Suomen ampumahiihtäjät kovin merkittäviin
suorituksiin tänä talvena ole pystyneet, mutta ei
selostajan kuulu "ampua selkään". Alkutalvesta
kuitenkin sijaoitukset olivat lukkaa 70-80. Nyt
ollaan 30-40 sijoilla, eli kannustusta, kannustus-
ta. - kirpaisee
Ei se ole mikään selitys että kyseessä on nuoret lupaukset. Näitä on lähes kaikilla mailla mukana näissä kisoissa. Siitä huolimatta menestytään meitä paremmin.
Katotaan nyt viesti mikä se meidän lupaavien miesten taso on. - selostaja
oli kyseessä pyöräily tai ampumahiihto tai mikä
tahansa hän on paras!
Kannustava ja selostus ottaa mukaansa ensimäisetä
sekunnista loppuun asti!- Cocco Bill
ollaan.Vaikeatahan se on Selininkin "hehkuttaa" suomalaisia,kun lopputulos on kuitenkin "kaaosmainen"....hiihtovauhti ei riitä alkuunkaan ja ammuntakin on "yleensä" lähinnä "jack pot"tyyppistä sutimista.
Kyllä Selinin selostusta mielellään kuuntelee,varsinkin pyöräilyn,siinä on mukana melkoinen annos "AMMATTILAISUUTTA"...mies tuntee lajin PIRUN hyvin. Cocco Bill kirjoitti:
ollaan.Vaikeatahan se on Selininkin "hehkuttaa" suomalaisia,kun lopputulos on kuitenkin "kaaosmainen"....hiihtovauhti ei riitä alkuunkaan ja ammuntakin on "yleensä" lähinnä "jack pot"tyyppistä sutimista.
Kyllä Selinin selostusta mielellään kuuntelee,varsinkin pyöräilyn,siinä on mukana melkoinen annos "AMMATTILAISUUTTA"...mies tuntee lajin PIRUN hyvin.suomalaisilla ampumahiihtäjillä on surkeata, koska he treenaavat enimmäkseen ammuntaa. Olen sen pistänyt merkille omilla lenkeilläni. Siellä ne vaan ampua räiskii kohti tauluja ja hiihtävät ampumisen välillä ehkä sata metriä. Ei tällä tavalla hiihtovauhti voi kehittyä. Ja sitä paitsi Suomessa ampumahiihdon maajoukkueeseen pääsee melkein kuka tahansa.
- taivas
Zip1 kirjoitti:
suomalaisilla ampumahiihtäjillä on surkeata, koska he treenaavat enimmäkseen ammuntaa. Olen sen pistänyt merkille omilla lenkeilläni. Siellä ne vaan ampua räiskii kohti tauluja ja hiihtävät ampumisen välillä ehkä sata metriä. Ei tällä tavalla hiihtovauhti voi kehittyä. Ja sitä paitsi Suomessa ampumahiihdon maajoukkueeseen pääsee melkein kuka tahansa.
nyt repeää,ku Paavo tulee takaisin? Monille toivoa antava?? Mutta vanhempien pussilla ja opintolainalla,itse kustantaen, ei koskaan Suomessa saada a-hiihtäjien hiihtovauhtia nostettua.Sitä paitsi,missä täällä enää harjotellaan?
- taas sössötellään?
Ah-kisat tulee Koreasta kohta uusintana Eurosportilla,tuloksethan tiedetään,mutta hyvä,että jostain kanavalta voi fanit kattoo kisan. Harmi vaan,ettei Suomella ollut rahaa lähettää isompaa joukkuetta kisoihin,sillä ainakin takaa-ajoon olis nyt päässy kaikki,miehiä vain 61 mukana!!!Eikä naisiakan ole juuri enempää mukana.Lieneekö viittäkään maata mukana sekaviestissä, joten nyt olis kukaties tullu pisteitä helposti??Mutta kisapaikka on kaukana, MM-kisat siellä ensivuonna
kuitenkin järjestetään. - selostaja, Selin kehiin
on paras selostaja. Laji kuin laji.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221845
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511205Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?481081Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31968Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38787