Ajattelin pokata neitsyt miehen tänään raflasta. Itse olen vaaka. Onko kokemuksia miten neitsyet panee vaakoja? Onko nousevalla merkillä väliä?
Neitsyt sängyssä?
8
3137
Vastaukset
- ylikorostunut itsetuhovietti?
Oletkos jotenkin itsetuhoinen luonne?
- Oinaslikka
Uskon, että samalla lailla, kuin kaikkia muitakin. Riippuu itsestäsi, mihin olet valmis. Miten kävi, onnistuitko?
- mimmi punatukkainen
kannatan mitä lämpimimmin että voit katsoa neitsyt miehiä ja ottaa jonkun sopivan. Itse en oikeen piittaa noista merkeistä (ei oo tullu koskaan katottua mikä merkki on milloin missäkin ja jos on tullu niin se unohtuu samantien)
- useita kumppaneita
Että sikäli saattaa jo ekakerralla uudenkin kumppanin kanssa homma pelittää mukavasti.
- parasta a-ryhmää
Voin neitsyt miehenä kertoa ettet parempaa saa.
- hassua
Onko sulla neitsyt-miehenä paljonkin kokemusta muista miehistä kun osaat kertoa ettei sua parempaa voi ollakaan?
- niinkuin kaikkia muitakin
Neitsytmies käyttää sinua vain omien tarpeidensa tyydyttämiseen. Joudut kierrätykseen, kun neistymies on saanut sinusta haluamansa.
- Horrorskooppi
..neitsyt miestä omien tarpeideni tyydyttämiseen. Ehkä hänen tarpeensa tulee tyydytettyä siinä samalla, jokaisen ihmisen tulisi osata vaatia eikä vain olettaa että toinen antaa kaiken tarvittavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745