Väkivaltainen suomalainen juoppo vai

maahanmuuttaja

Haukutaan jatkuvasti maahanmuuttajia milloin mistäkin asiasta, mutta mutta. Kuinka paljon onkaan juoppoja väkivaltaisia suomalaisia miehiä keulakuvanaan Matti Nykänen ja kuinka paljon on näitä töitä pakoilevia juoppoja, jotka vielä pokkana haukkuvat verorahojamme tuhlaavia maahanmuuttajia.

Itse haluaisin, että kaikki suomalaiset työikäiset on työllistettävä ja nyt on monilla aloilla työvoimapulaa, joten mistä narina ? Suuri verorahojen menetys on hoitaa näitä ainaisia juoppoja, jotka hajoittavat paikkoja, saavat jatkuvasti poliisit hälytyskäynneille ja sairaalat täynnä kännisten aiheuttamia mustia silmiä sekä viinan aiheuttamia vaurioituneita sisäelimiä.Siinä niitä rahojamme menee enemmän kuin maahanmuuttajien hyysäämiseen.

Kumpi parempi väkivaltainen ja riitaisa suomalainen mies/nainen juoppo vai työssäkäyvä maahanmuuttaja, joka tuottaa samalla verorahoja käytettäväksemme näiden riitaisten juoppojen hoitoon ja välien selvittelyihin ??

19

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä...

Olen aivan samaa mieltä kanssasi näistä suomalaisista luusereista. Minkä takia niitä hyysätään verorahoilla? Ei mitään tolkkua, A-Klinikka saa hyvät rahat kunnilta, ne tietää itsekin, että porukka käy vain huilaamassa ja kuntoutumassa seuraavaa putkea varten. Voihan se olla, että poikkeuksiakin on.
      Näistä maahanmuuttajista, mulla ei ole mitään niitä vastaan jos käyvät töissä ja maksavat veroja. Tietysti niistäkin luuserit ja rikolliset painukoon helvettiin. Itse koko ikänsä työtä tehneenä ja veroja maksaneena vituttaa osallistua luusereiden ja rikollisten paapomiseen.

Maahanmuuttajista vielä, että turvapaikan hakijat ei tietääkseni PÄÄSE tekemään töitä kuin pitkän ajan kuluttua jos sittenkään. Siinä ajassa kerkeää jo tylsistyä ja sairastua. Paljon sais tehdä muutoksia noihin pykäliin. Olen kuullut, että maahanmuuttaja saisi enemmän tukia, kuin esim. työtön suomalainen, en tiedä onko perää ja mitä nää tuet sitten on? Onko ihan ulkomaalaislisää, kuka tietää oikeesti, Juho Eerola varmaan aika paljon. Juho, jos luet tämän, niin kerrotko meille monille ihan oikeeta tietoo? Kiitti!

• aloittaja

Heti kun avasin koneen , niin parin minuutin päästä tuli toi sun viesti.
        Joo omassa ystäväpiirissä on näitä juoppoja ihan tarpeeksi ja on alkanut aikoja sitten vituttaa niiden jatkuva valittaminen ja urputtaminen. Töissä käyvät useimmat kuitenkin.
        Mutta ,mitä tulee näiden juoppojen elämäntapoihin ainaisia viikonloppu kännejä, eikä mitään siemailuja vaan täysin lärvit, niin ei kateeksi käy. Niiden seuraa en ole aikoihin jaksanut katsella, mielummin menen yksin baariin, kuin otan ystävän/ystävät mukaan, jotka rupeavat riehumaan ja riitelemään täydessä lärvitilassa. Hyi helvetti, että ärsyttää. Ihan kuin ei voisi vähemmällä määrällä pitää hauskaa iltaa.
        Sitten ne ihmettelee, kun en käy niillä kylässä viikonloppuisin tai tule kotijuhliin, joissa on pelkkää haukkumista ja päänaukomista, se on aina sitä samaa.

Nää mun maahanmuuttaja tutut, joita on ollut parisen kymmentä, ovat kaikki siis mun entisiä työkavereita ja tosi mukavia. Vaihdoin sittemin itse työpaikkaa. Näillä työssä käyvillä on samat arjen huolet kuin suomalaisilla, vuokrakämpän etsiminen ja muut tälläset. Tukia ei niistä saannut yksikään, siitä olen täysin varma, koska näitä tuli eri maista.

Ja samaa mieltä olen rikollisista maahanmuuttajajoukoista, ne pitäis suoraan karkoittaa omaan maahan. Mutta henkilökohtaisesti mun ongelma on nää juopot ystävät, joita sitten pitää valitettavasti vältellä sen älyttömän viinan lotrauksen takia.

• kirjoittaja....
        aloittaja kirjoitti:

Heti kun avasin koneen , niin parin minuutin päästä tuli toi sun viesti.
        Joo omassa ystäväpiirissä on näitä juoppoja ihan tarpeeksi ja on alkanut aikoja sitten vituttaa niiden jatkuva valittaminen ja urputtaminen. Töissä käyvät useimmat kuitenkin.
        Mutta ,mitä tulee näiden juoppojen elämäntapoihin ainaisia viikonloppu kännejä, eikä mitään siemailuja vaan täysin lärvit, niin ei kateeksi käy. Niiden seuraa en ole aikoihin jaksanut katsella, mielummin menen yksin baariin, kuin otan ystävän/ystävät mukaan, jotka rupeavat riehumaan ja riitelemään täydessä lärvitilassa. Hyi helvetti, että ärsyttää. Ihan kuin ei voisi vähemmällä määrällä pitää hauskaa iltaa.
        Sitten ne ihmettelee, kun en käy niillä kylässä viikonloppuisin tai tule kotijuhliin, joissa on pelkkää haukkumista ja päänaukomista, se on aina sitä samaa.

Nää mun maahanmuuttaja tutut, joita on ollut parisen kymmentä, ovat kaikki siis mun entisiä työkavereita ja tosi mukavia. Vaihdoin sittemin itse työpaikkaa. Näillä työssä käyvillä on samat arjen huolet kuin suomalaisilla, vuokrakämpän etsiminen ja muut tälläset. Tukia ei niistä saannut yksikään, siitä olen täysin varma, koska näitä tuli eri maista.

Ja samaa mieltä olen rikollisista maahanmuuttajajoukoista, ne pitäis suoraan karkoittaa omaan maahan. Mutta henkilökohtaisesti mun ongelma on nää juopot ystävät, joita sitten pitää valitettavasti vältellä sen älyttömän viinan lotrauksen takia.

En minullakaan siis ole MITÄÄN TYÖSSÄ KÄYVIÄ maahanmuuttajia vastaan, MUTTA meillä on ihan tarpeeksi noita omiakin luusereita, mitkä pitää elättää. Enkä siis luule, että työssä käyvät maahanmuuttajat saisi mitään tukia, ei tietenkään.
        Näille omille juopoille ja luusereille pitäis keksiä jotain muuta, parantavampaa. On mullakin kokemusta juopon kanssa elämisestä, nyt on jälkipolvessa samanlaisia, pahempia vielä, koska eivät edes töissä ole käyneet. Sen minkä ovat, niin työt on liikaa häirinny sitä juopottelua, paremmaksi on katsoneet olla tekemättä mitään ja vanhemmat ostaa ruokaa, maksaa vuokria, jopa sakkoja. Esimerkkitapauksessa vanhemmat antaneet lapsille lasisen lapsuuden, paikkaavat näillä avustuksilla huonoa omaatuntoaan, eivätkä tajua, ettei se nuori aikuinen ikinä opi itse huolehtimaan itsestään. Nykyään toinen vanhemmista on täysin raitis, eikä ole missään A-Klinikan hoivissa vieroitettu, ihan itse päätti elääkö vaiko kuolla siihen läträämiseen, mikä ei todellakaan ollut enää hauskaa itselleenkään. Hatun nosto hänelle. Sulla on hyvin jos ei tarvi kärsiä kuin ystävien juopottelusta, niitähän ei tarvi katsella jos ei halua. Eri asia on olla samassa taloudessa tai sitten se jälkipolvi, pakkohan se on kestää tavalla tai toisella, ei omia lapsia voi hylätä, vaikka ne hyväkseen käyttää. Suomessa pitäis olla laki, joka velvoittaa jo ajoissa pakkohoitoon ennenkuin kerkiää alkoholisoitua täysin yhteiskuntakelvottomaksi.
        Siis sulla on työssäkäyviä ystäväjuoppoja, minua rasittaa ne työssäkäymättömät luuserit, ihan vaan sen takia, että itse käyn töissä ja palkkapäivänä muistan aina, että osa menee luusereille.

• suomalainen mies

Kyllä suomalainen on parempi kuin tuollainen pään aukoja. Ja mikä oikeus sinulla on lietsoa vihaa meitä suomalaisia vastaan. Luuletko että sinut hyväksytään paremmin sillä että vihaat meitä suomalaisia?

• hyhyhyh

suomalainen on suomalainen.
      mutta venäläiset puukottavat suomalaisia taksimiehiä.
      mannet riehuvat tampereella.
      http://www.iltalehti.fi/tampere/200802247293587_te.shtml

maahanmuuttajat hakkaavat perheenisiä.

ja on kyllä saatanan sairasta että kirjoitat:

"vai työssäkäyvä maahanmuuttaja, joka tuottaa samalla verorahoja käytettäväksemme näiden riitaisten juoppojen hoitoon ja välien selvittelyihin"

ja suuri verorahojen menetys on hoitaa suomalaisia....
      pitäiskö siis jättää hoitamatta?

joillekkin näille suomalaisille hulluille on voinut käydä elämässä tahtomattaan huonosti.

mun mielestä se karkotus on hyvä juttu.
      mutta aina kun tapahtuu se aiheuttaa jännitystä ja näin ollen alkaa kierre.
      karkotus voi olla liian lepsu.
      ehkä rajat kiinni olisi se oikea.
      ei luolamiehet osaa käyttäytyä.

• HÖH!

Miks kommentit poistettu?

• aloittaja

ja tiedoksi muutamille vastaajille, että en ole maahanmuuttaja , vaan täysin suomalainen syntyjäni, jonka isä on A-kinikan tukiasunnossa, kaksi työkaveria niin kovia ottamaan viinaa, että alkavat riitelemään aina jossakin vaiheessa iltaa, kaksi lapsuuden ystävää samoin vetävät niin pahat lärvit viikonloppuisin, että en jaksa katella niitä enään. Entinen miesystävä veteli lomillaan joka päivä kännit. Että tässä vähän esimerkkejä.
        Mitä tulee näihin rikollisiin maahanmuuttajiin ja töitä pakoileviin ulkomaalaisiin, niin ne vois jäädä tulematta tänne.
        Eli niin suomalaisissa kuin ulkomaisissakin on hyvät ja huonot puolet. Mun viikonloput vain on aika perseestä silloin, kun joudun rauhoittelemaan riitaisia juoppoja. Poliisit on joutunu hälyttämään ties kuinka usein kotikäyneille tai naapuriin.
        Revi siitä ilo irti ja nauti turvallisista juhla illoista. Puukot ja leipäveitsetkin on heilunu ystäväni kädessä, kun on pitänyt esittää jotakin ihan käytännössä.
        Kun olin kakara, niin naapurini mies pahoin piteli ja heitteli vaimoaan kiukaalle ja raiskasi myös tämän.

Rankkaa tekstiä, mutta kaikki täysin totta.

• Niitä löytyy juopottelevia ja väkivaltaisia Belgialaisia Venäläisiä ja varmasti monen muunkin maalaisia.
      Turha tuossa yrität tehdä kaikista maahanmuuttajista pyhimyksiä ja haukut suomalaisia.
      Jos sinua häiritsee aamuyössä taksijonossa iloisia suomalaisia pidä sitten huolta että et seiso siinä
      jonossa.
      Sitä paitsi jos suomalainen syyllistyy johonkin vakavaan, media pitää kyllä huolta siitä että ei vain epäiltäisiin maahanmuuttaja olevan asialla, jos maahanmuuttaja syyllistyy johonkin, aika usein peitellään kansalaisuuden, paitsi jos Venäläinen tai Ruotsalainen on asialle.

• aloittaja

ne RIKOLLISET pitäisi karkoittaa tai evätä niiltä maahan tulo, en ole joka ikistä maahanmuuttajaa kehunut enkä kehu.
        Ja puhuin suomalaisista ainoastaan niistä juopoista, jotka aiheuttaa liian paljon kotikäyntejä, sairaalareissuja ja läheisilleen loputonta riesaa. Puhun kokemuksesta, en yleisellä tasolla. Mun elämässä on liikaa ollut näitä suomalaisia alkoholisteja, enkä ole valinnoilla voinnut aina vaikuttaa, kun isänikin oli kapakoissa viihtyvä juoppo.
        En näitä alkkiksia jaksa katella kotona sen enempää kuin juhlapyhinäkään. Älä tule sanomaan mulle mistään perkeleen taksijonoista, olen nähnyt suomalaisen juoppouden kaikki mädät kohdat.

Aloituksessa otin esimerkkinä vain kaksi vaihtoehta, että kumpi on parempi väkivaltainen suomalainen juoppo vai työssäkäyvä maahanmuuttaja.

Jos on 100 prosenttinen rasisti, niin se varmaan ottaisi mielummin kumppanikseen väkivaltaisen alkoholistin kuin työssä käyvän ei väkivaltaisen maahanmuuttajan. Sitä tässä aloituksessa ajan takaa.

• aloittaja kirjoitti:

ne RIKOLLISET pitäisi karkoittaa tai evätä niiltä maahan tulo, en ole joka ikistä maahanmuuttajaa kehunut enkä kehu.
        Ja puhuin suomalaisista ainoastaan niistä juopoista, jotka aiheuttaa liian paljon kotikäyntejä, sairaalareissuja ja läheisilleen loputonta riesaa. Puhun kokemuksesta, en yleisellä tasolla. Mun elämässä on liikaa ollut näitä suomalaisia alkoholisteja, enkä ole valinnoilla voinnut aina vaikuttaa, kun isänikin oli kapakoissa viihtyvä juoppo.
        En näitä alkkiksia jaksa katella kotona sen enempää kuin juhlapyhinäkään. Älä tule sanomaan mulle mistään perkeleen taksijonoista, olen nähnyt suomalaisen juoppouden kaikki mädät kohdat.

Aloituksessa otin esimerkkinä vain kaksi vaihtoehta, että kumpi on parempi väkivaltainen suomalainen juoppo vai työssäkäyvä maahanmuuttaja.

Jos on 100 prosenttinen rasisti, niin se varmaan ottaisi mielummin kumppanikseen väkivaltaisen alkoholistin kuin työssä käyvän ei väkivaltaisen maahanmuuttajan. Sitä tässä aloituksessa ajan takaa.

laitoit nimimerkiksi maahanmuuttaja.
        Kero nyt mikä ero on juopottelevalle hakkaavalle sosiaalihuollolla eläville Suomalaisille, ja samoja harrastuksia omaksuville maahanmuuttajille.
        Minusta teet hyvin rasistinen vertaus, kysymys voisi olla myös toisinpäin, kumpi on parempi juopotteleva ja tai väkivaltainen maahanmuuttaja, vai raitis työssäkäyvä lupsakka Suomalainen.

• aloittaja
        wonterghem kirjoitti:

laitoit nimimerkiksi maahanmuuttaja.
        Kero nyt mikä ero on juopottelevalle hakkaavalle sosiaalihuollolla eläville Suomalaisille, ja samoja harrastuksia omaksuville maahanmuuttajille.
        Minusta teet hyvin rasistinen vertaus, kysymys voisi olla myös toisinpäin, kumpi on parempi juopotteleva ja tai väkivaltainen maahanmuuttaja, vai raitis työssäkäyvä lupsakka Suomalainen.

Arvasin, että et osaa lukea. Nimimerkkini ei ole maahanmuuttaja vaan aiheen viimeinen sana "vai...maahanmuuttaja". Siis tossa nimimerkin kohdalla se aiheen lause päättyi sanaan maahanmuuttaja.
        Lue nyt teksti uudelleen, siinä ei ole mitään outoa. Ja kysyin vain kahdesta vaihtoehdosta en kysynyt, onko suomalainen työssäkäyvä parempi vai juopotteleva maahanmuuttaja.
        Aiheeni tein siksi, koska Kotkassa on näitä täys rasisteja, jotka ei siedä minkään sortin ulkolaisia.

• aloittaja kirjoitti:

Arvasin, että et osaa lukea. Nimimerkkini ei ole maahanmuuttaja vaan aiheen viimeinen sana "vai...maahanmuuttaja". Siis tossa nimimerkin kohdalla se aiheen lause päättyi sanaan maahanmuuttaja.
        Lue nyt teksti uudelleen, siinä ei ole mitään outoa. Ja kysyin vain kahdesta vaihtoehdosta en kysynyt, onko suomalainen työssäkäyvä parempi vai juopotteleva maahanmuuttaja.
        Aiheeni tein siksi, koska Kotkassa on näitä täys rasisteja, jotka ei siedä minkään sortin ulkolaisia.

En ole vielä tavannut täysrasisteja, no en tunne kaikki Kotkalaisiakaan, joten voihan heitäkin olla.
        Tuskin moni edes täysrasistiset vastustaa jos maahanmuuttaja käy työssä, ja pitää huolen perheestä.
        Enemmistö suomalaisista on ns. kunnon väki ja niin on myöskin enemmistö maahanmuuttajista vain
        jostain syystä mediassa pääsevät esiin vain ääripäät.

• tessukka-
        aloittaja kirjoitti:

nimimerkin kohdalla jos lukee "maahanmuuttaja" niin silloin siinä lukee se, vaikka kuinka perustelet sitä lauseen viimiseksi sanaksi niin silti nimimerkkinä on maahanmuuttaja. miksi et kirjoita otsikkoa kokonaan ja laita nimimerkkiä erikseen oma vikasi. jos nimi sarakkeessa lukee "maahanmuuttaja" niin sillä sinua voidaan nimitellä tai puhutella. vaikka se voisi olla osa sitä otsikkoakin...

• hanurista
        tessukka- kirjoitti:

nimimerkin kohdalla jos lukee "maahanmuuttaja" niin silloin siinä lukee se, vaikka kuinka perustelet sitä lauseen viimiseksi sanaksi niin silti nimimerkkinä on maahanmuuttaja. miksi et kirjoita otsikkoa kokonaan ja laita nimimerkkiä erikseen oma vikasi. jos nimi sarakkeessa lukee "maahanmuuttaja" niin sillä sinua voidaan nimitellä tai puhutella. vaikka se voisi olla osa sitä otsikkoakin...

turha tulla arvostelemaan tänne suomalaisia.te kun tulette tänne,niin helpolla pääsette.ohittakaa suomi ja jatkakaa suoraan vaikka venäjälle.maahanmuuttajia on jo suomessa ihan liikaakin, riittäis jo se määrä mikä karhuvuoressa on.no, sielläkin on niitä lökäpöksyjä enemmän ku tarpeeksi.joopajoo.

• ougadougou (ei tärkeä, älkä...
        aloittaja kirjoitti:

Täälläpäin kaikkien aivot ei ilmeisesti taivu kovin mutkikkaisiin nickin ja otsikon yhdistelmiin, joten kirjoittele tulevaisuudessa helppo otsikko ja yksinkertainen nimimerkki (max 4 kirjainta). Jää lukijoille edes hieman aivokapasiteettia itse asiasisältöön ja katoava mahdollisuus ymmärtää edes osa tekstistä oikein (joka oli muuten asiaa).

• aloittaja
        ougadougou (ei tärkeä, älkä... kirjoitti:

Täälläpäin kaikkien aivot ei ilmeisesti taivu kovin mutkikkaisiin nickin ja otsikon yhdistelmiin, joten kirjoittele tulevaisuudessa helppo otsikko ja yksinkertainen nimimerkki (max 4 kirjainta). Jää lukijoille edes hieman aivokapasiteettia itse asiasisältöön ja katoava mahdollisuus ymmärtää edes osa tekstistä oikein (joka oli muuten asiaa).

Ajattelekohaan kukaan, että yleensä maahanmuuttaja edes pitkään täällä asunut ei osaa kirjoittaa suomea oikein. Jos mun kirjotustyyli muistuttaa hoono soomi, niin taidan itse muuttaa Norjaan.
        Ja se oli muuten tarkoituksella laitettu nimimerkin kohdalle, jotta lukijat tulisi uteliaiksi, että mitä häh.

Taidan seuraavaksi laittaa niin yksinkertaisen aiheen, jotta sen ymmärtää uunituore pakolainenkin.

• hanurista
        aloittaja kirjoitti:

Ajattelekohaan kukaan, että yleensä maahanmuuttaja edes pitkään täällä asunut ei osaa kirjoittaa suomea oikein. Jos mun kirjotustyyli muistuttaa hoono soomi, niin taidan itse muuttaa Norjaan.
        Ja se oli muuten tarkoituksella laitettu nimimerkin kohdalle, jotta lukijat tulisi uteliaiksi, että mitä häh.

Taidan seuraavaksi laittaa niin yksinkertaisen aiheen, jotta sen ymmärtää uunituore pakolainenkin.

Teikäläisen muuttaminen kuulostaa helpolta. Jos se kerran on , niin muuta ihmeessä sinne norjaan valittamaan.Oliko isänmaassasi kenties sotatila kun muutit suomeen? Vai mitä? Jotkut pakolaisethan (niitähän teistä jotkut on) lähtee sotaa pakoon ennen kun jää puolustamaan kotimaataan , pelkurit. No oli miten oli, mutta jätä suomalaisten arvostelu muille suomalaisille.
        Onko muuten sosiaalihuollon maksama kone millä naputtelet? En ihmettelisi ollenkaan . Sen verran oon nähnyt ja kuullut teikäläisistä PAKOLAISISTA.

• aloittaja
        hanurista kirjoitti:

Teikäläisen muuttaminen kuulostaa helpolta. Jos se kerran on , niin muuta ihmeessä sinne norjaan valittamaan.Oliko isänmaassasi kenties sotatila kun muutit suomeen? Vai mitä? Jotkut pakolaisethan (niitähän teistä jotkut on) lähtee sotaa pakoon ennen kun jää puolustamaan kotimaataan , pelkurit. No oli miten oli, mutta jätä suomalaisten arvostelu muille suomalaisille.
        Onko muuten sosiaalihuollon maksama kone millä naputtelet? En ihmettelisi ollenkaan . Sen verran oon nähnyt ja kuullut teikäläisistä PAKOLAISISTA.

koska alkoi jo tosiaan naurattamaan. Olen Kotkassa syntynyt täysin suomalainen monelta sukupolvelta. Alkoholisti isäni asuu toisessa kaupungissa A-klinikan tukiasunnossa. Useat sukulaiseni menehtynyt viinaan joko sisäelimet paskana tai sitten ovat kaatulleet kännissä. Serkkuni ampui itsensä kännissä muutama vuosi sitten. Oma hyvä ystäväni heilui leipäveitsen kanssa yksi viikonloppu täydessä jurrissa, kun olin niillä kylässä. Aamulla se ei muistanut mitään, mutta samat känniriehumiset toistui muinakin viikonloppuina, kun olin niillä.

Suomalaisena haukun kyllä näitä juoppoja ja sillä hyvä. Koskaan en ole käyttänyt sossun palveluja, vaikka tiukkaa on välillä tehnyt. Töissä käyn ja tykkään työstäni.

Ja yks asia vielä hyvä maaveljeni, alkoholi vero pitäisi nostaa sataan prosenttiin vai etkös olekkin samaa mieltä ?? Viina ja kalja turhan halpaa.

• mm..
        aloittaja kirjoitti:

koska alkoi jo tosiaan naurattamaan. Olen Kotkassa syntynyt täysin suomalainen monelta sukupolvelta. Alkoholisti isäni asuu toisessa kaupungissa A-klinikan tukiasunnossa. Useat sukulaiseni menehtynyt viinaan joko sisäelimet paskana tai sitten ovat kaatulleet kännissä. Serkkuni ampui itsensä kännissä muutama vuosi sitten. Oma hyvä ystäväni heilui leipäveitsen kanssa yksi viikonloppu täydessä jurrissa, kun olin niillä kylässä. Aamulla se ei muistanut mitään, mutta samat känniriehumiset toistui muinakin viikonloppuina, kun olin niillä.

Suomalaisena haukun kyllä näitä juoppoja ja sillä hyvä. Koskaan en ole käyttänyt sossun palveluja, vaikka tiukkaa on välillä tehnyt. Töissä käyn ja tykkään työstäni.

Ja yks asia vielä hyvä maaveljeni, alkoholi vero pitäisi nostaa sataan prosenttiin vai etkös olekkin samaa mieltä ?? Viina ja kalja turhan halpaa.

Totta se vaan on.. Suomalaiset ovat rehtiä ahkeraa ja luotettavaa väkeä, mutta mukaan mahtuu myös niin paljon näitä "luusereita", joiden sosiaalinen elämä pyörii lähinnä alkoholin ympärillä. Suomalainen juomakulttuuri on niin ala-arvosta hävettää niin helvetisti kävellä välillä vklp:na baarien ohi ku joka kerta joku pamauttaa pullon jonkun päähän, tai muuten vaa pääse nostaa nyrkkii ku pallit ei siihen selvinpäin riitä. Eikä tämäkään fakta poista tosiasiaa siitä, mitä nämä "luuserimaahanmuuttajatkin" tekevät etenkin mannet virolaiset ja venäläiset.. mamuilla ja suomalaisilla on kuitenkin paljon myös yhteistä hyvää he oppivat toisiltaan paljon ja tulevat myös toimeen toistensa kanssa. En oikein muuta jaksa kirjoittaa tältä erää. t: Aalto yliopistoon hakeva tuore ylioppilas ( maahanmuuttaja)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      80
      3639
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      2404
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      85
      2060
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1590
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1429
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1384
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1337
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe