Ihastunut nainen

miten käyttäytyy

* ilmeet/eleet/katse
* ääni
* jutut

voiko niistä päätellä mitään?

39

22896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persoonasta

      joku toinen voi olla hyvinkin suora, katsoo röyhkeän avoimesti, toinen taas vilkuilee salaa tai katsoo kerran ja pikaisesti.

      Yleensä ihastuksen kohteen nähtyään hymyilee, joko estoitta kohteelleen tai sitten vasta jälkeenpäin :)

      Ääni saattaa muuttua puhuessaan ihastukselleen. Pehmeys, käheys, pieni/suuri takelteminen sanoissa kuuluu ehdottomasti asiaan.

      Itse menen hiukan lukkoon hänet nähdessäni. Sydän lyö hulluna ja kädet meinaa vapista. Ole siinä sitten järkevänä ja normaalina ;)

      • koomisen näköistä!

        Positiivista jos jää sanojen takeltelemiseen, mutta jos ei saa mitään järkevää suusta ulos silloin kun pitäisi sanoa jotain järkevää...


      • tyttö´´

        olen ihan samaa mieltä... mä aina suunnittelen miten katson ihastustani pitkään silmiin ja kun hän tulee vastaan vilkaisen nopeasti ja pyrin mahdollisimman nopeasti pois paikalta ja sitten olen yhtä hymyä jälkeenpäin..


      • kuitenkaan

        sanoa, että naisen "vilkuilu" tarkoittaa aina ihastusta?


      • tyttö´´
        kuitenkaan kirjoitti:

        sanoa, että naisen "vilkuilu" tarkoittaa aina ihastusta?

        ..ainakin mun kohdalla:D jos on kyse ujommasta naisesta niin luultavasti hän joko vilkuilee tai sitten punastelee jos on hastunut..


      • En ole ihastunut
        tyttö´´ kirjoitti:

        ..ainakin mun kohdalla:D jos on kyse ujommasta naisesta niin luultavasti hän joko vilkuilee tai sitten punastelee jos on hastunut..

        Ärsyttää kun ei kaikki punastelijat ole ihastuneits. Olen aina ollut helposti punastuva ja nolostuva mistä syystä tahansa niin heti luullaan virheellisesti ihastuneeksi. :(


    • riippuu

      kaikesta, ihmisestä, tilanteesta, mielialasta, muista paikkallaolijoista, kaikesta. Itse saatan joskus tuijottaa häpeilemättä ja jo seuraavana hetkenä punastella nolona. Samaa ihmistä kohtaan siis.

    • ei pysty

      peittämään ihastustaan.
      Ilmeet valoisampia/eleet kutsuvia/katse tulee sydämestä
      ääni pehmenee
      jutuista voi kuulla kutsuja myös, puhuu kaksimielisiä kuin vahingossa.

    • mukaan

      en katso kohdetta kun sekunnin sadasosan, jos sitäkään, haluan kovasti nähdä, mutta juoksen kuitenkin karkuun. Puhumattakaan, että uskaltaisin mennä jutteleen, sitä vastoin hän voi olla ja jopa toivottavaa, että on lähellä kuin JUTTELEN MUILLE:)

    • on vikaa

      kun käyttäudyn ihan vaan kohteliaasti hymyillen...Ehkä jään juttelemaan pidemmäks aikaa kun olen ihastunut.Ja katson kovasti silmiin...Niistä pystyy näkemään toisen sieluun.

    • viuh*

      murjotan, olen äkäinen, piipitän kummallisella äänellä, puhun epäselvästi ja kummallisia asioita, jotka ei kuulu siihen hetkeen, katselen seinälle, olen miettivän näköinen, ylivilkas, nauran väärässä paikassa väärälle asialle,juttelen ihan ihmeellisia juttuja..

    • käyttäydyn näin

      Kyllähän niistä voi. Jos olen ihastunut johonkuhun, saatan joko tuijottaa häntä avoimesti haaveileva ilme kasvoilla, tai sitten vältellä katselemasta. Välttely muuttuu tuijotukseksi varsinkin, kun olen juonut. Puhun miehelle änkyttämällä ja joskus on vaikea vastata mitä helpoimpiin kysymyksiin, kuten mitä kuuluu. Silloin ajattelen joskus vain "Jes, se puhui mulle!" enkä tiedä mitä vastata. Tai sitten höpötän jostain turhanpäiväisestä ettei keskustelu katkeaisi ja mies lähtisi pois.

      Olen kaiken lisäksi varattu...

    • että olen

      silloin aika koominen:)

      Tuijotan jossain kumman transsissa suoraan häntä silmiin, lehahdan tulipunaiseksi, juoksen pihalle viilentymään sydän pompottaen, törmään ja kaadun lähimpään roskikseen, nousen ylös sylkien roskia suustani, haukon henkeäni kuin kala kuivalla maalla ja hehkun onnesta, kun se on niin ihana.

      Tjaa, minäkö? EN tunnusta. ;)

      • käyttäytyä

        ihastuessaan aika koomisestikin, ainakin mitä lueskelin juttujanne :)) Itsekin olen joskus ollut ihan omituinen ihastukseni seurassa, punastelin, änkytin jne...ja teki mieli lähteä karkuun kun tuntui, että mikään ei luonnistu. No, tapauksesta on aikaa paljon jo.

        Nykyisen ihastumiseni seurassa olen ihma ja kumma erittäin rento. Johtuisiko siitä, että olen miehen kaa todella paljon samoilla linjoilla ajatustemme ja mielenkiinnon kohteiden suhteen ja juttua piisaa. On kuin hän olisi se puuttuva puoliskoni, varattu tosin, mut tunnen hänen kanssaan sellaista yhteen kuuluvuutta, että en koskaan kenenkään kanssa ennen.

        Ja minusta huomaa sen että olen ihastunut, olen yhtä hymyä kun juttelen tän miehen kanssa, katson häntä pitkään silmiin, joka on hänen tapauksessaan erittäin luontevaa. Ja vaikka mies onkin varattu, niin muutama päivä sitten kun näimme, hän totesi, että "näin hyvästä seurasta on tympeä poistua...". Niinpä, on minustakin, mutta eihän meistä koskaan mitään voi tulla, kait :((


      • :)
        käyttäytyä kirjoitti:

        ihastuessaan aika koomisestikin, ainakin mitä lueskelin juttujanne :)) Itsekin olen joskus ollut ihan omituinen ihastukseni seurassa, punastelin, änkytin jne...ja teki mieli lähteä karkuun kun tuntui, että mikään ei luonnistu. No, tapauksesta on aikaa paljon jo.

        Nykyisen ihastumiseni seurassa olen ihma ja kumma erittäin rento. Johtuisiko siitä, että olen miehen kaa todella paljon samoilla linjoilla ajatustemme ja mielenkiinnon kohteiden suhteen ja juttua piisaa. On kuin hän olisi se puuttuva puoliskoni, varattu tosin, mut tunnen hänen kanssaan sellaista yhteen kuuluvuutta, että en koskaan kenenkään kanssa ennen.

        Ja minusta huomaa sen että olen ihastunut, olen yhtä hymyä kun juttelen tän miehen kanssa, katson häntä pitkään silmiin, joka on hänen tapauksessaan erittäin luontevaa. Ja vaikka mies onkin varattu, niin muutama päivä sitten kun näimme, hän totesi, että "näin hyvästä seurasta on tympeä poistua...". Niinpä, on minustakin, mutta eihän meistä koskaan mitään voi tulla, kait :((

        Kyllä ihastuneen naisen huomaa kun vaan osaa etsiä oikeita merkkejä, joita on loppujen lopuksi todella paljon. Tietysti ei voi yleistää kaikkiin, mutta voin vannoa että 99,9% sopii tähän kuvaukseen.

        Nainen välittää ensimmäisen viestin katseellaan. Hän vilkuilee usein ja pitkään. Jos ujompi tapaus, hän saattaa kääntää päänsä äkkiä pois hieman nolona kiinni jäädessään. Usein hymyä on vaikea peittää, joten hymy ja pitkä katse silmäkulmassa pieni pilke on lähes sata varma merkki ainakin jonkinasteisesta kiinnostuksesta. Hiusten silittäminen, korvan taakse laittaminen tai ylipäätään kaikenlainen (hiusten!)koskettelu tulee meillä melkein selkäytimestä kun haluamme vaikuttaa jonkun ulkonäöllämme. Pitkä katse ja hiusten varovainen korvan taakse vieminen pieni ujo hymy ja tiedät saavasi pisteitä kotiin! :)

        Jos pääset juttusille ja huomaat naisen koskettavan usein kaulaansa, hän mitä luultavimmin tuntee fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan. Tämä koskettelu voidaan myös naamioida kaulakorun tai korvakorujen räpläämiseksi.

        Jos naisen kavereita on paikalla tarkkaile hyvin tarkkaan heidän vuorovaikutustaan! (tämä siis pätee lähinnä nuorempiin, eli 15-30 vuotiaisiin) Jos ihastuksesi kaverit vilkuilevat sinua välillä, tai jos ihastuksesi kääntyy sanomaan heille jotain, jonka jälkeen joku vilkaisee sinua päin, sinut on ainakin huomattu. Älä heti ajattele että he tekevät pilaa sinusta. Usein tytöillä on vain tapana pyytää kavereitaan katsomaan että katsotko sinä häntä silloin kun hän ei katso sinua. Menikö vaikeaksi? :D

        Myös se, että nainen hakeutuu kokoajan tai ainakin usein sellaiselle linjalle josta näet hänet tai parhaimmassa tapauksessa hänen koko vartalonsa kokonaan, on merkki siitä että hän yrittää antaa itsestään mahd. hyvän kuvan.

        Paras tapa kuitenkin ottaa selvää on mennä vaan juttelemaan. Hymy ja ihanen utuinen ja söpöilevä katse on melkeimpä varma merkki kiinnostuksesta. Anna mennä vaan, et ainakaan menetä mitään! :) Rohkea mies on kiinnostava ja vaikka ei tärppäisi, niin kaikki naiset ovat lähestymisyrityksestä vain imarreltuja.


      • ,movies,
        :) kirjoitti:

        Kyllä ihastuneen naisen huomaa kun vaan osaa etsiä oikeita merkkejä, joita on loppujen lopuksi todella paljon. Tietysti ei voi yleistää kaikkiin, mutta voin vannoa että 99,9% sopii tähän kuvaukseen.

        Nainen välittää ensimmäisen viestin katseellaan. Hän vilkuilee usein ja pitkään. Jos ujompi tapaus, hän saattaa kääntää päänsä äkkiä pois hieman nolona kiinni jäädessään. Usein hymyä on vaikea peittää, joten hymy ja pitkä katse silmäkulmassa pieni pilke on lähes sata varma merkki ainakin jonkinasteisesta kiinnostuksesta. Hiusten silittäminen, korvan taakse laittaminen tai ylipäätään kaikenlainen (hiusten!)koskettelu tulee meillä melkein selkäytimestä kun haluamme vaikuttaa jonkun ulkonäöllämme. Pitkä katse ja hiusten varovainen korvan taakse vieminen pieni ujo hymy ja tiedät saavasi pisteitä kotiin! :)

        Jos pääset juttusille ja huomaat naisen koskettavan usein kaulaansa, hän mitä luultavimmin tuntee fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan. Tämä koskettelu voidaan myös naamioida kaulakorun tai korvakorujen räpläämiseksi.

        Jos naisen kavereita on paikalla tarkkaile hyvin tarkkaan heidän vuorovaikutustaan! (tämä siis pätee lähinnä nuorempiin, eli 15-30 vuotiaisiin) Jos ihastuksesi kaverit vilkuilevat sinua välillä, tai jos ihastuksesi kääntyy sanomaan heille jotain, jonka jälkeen joku vilkaisee sinua päin, sinut on ainakin huomattu. Älä heti ajattele että he tekevät pilaa sinusta. Usein tytöillä on vain tapana pyytää kavereitaan katsomaan että katsotko sinä häntä silloin kun hän ei katso sinua. Menikö vaikeaksi? :D

        Myös se, että nainen hakeutuu kokoajan tai ainakin usein sellaiselle linjalle josta näet hänet tai parhaimmassa tapauksessa hänen koko vartalonsa kokonaan, on merkki siitä että hän yrittää antaa itsestään mahd. hyvän kuvan.

        Paras tapa kuitenkin ottaa selvää on mennä vaan juttelemaan. Hymy ja ihanen utuinen ja söpöilevä katse on melkeimpä varma merkki kiinnostuksesta. Anna mennä vaan, et ainakaan menetä mitään! :) Rohkea mies on kiinnostava ja vaikka ei tärppäisi, niin kaikki naiset ovat lähestymisyrityksestä vain imarreltuja.

        oot kattonu liikaa leffoja


      • myös nainen
        :) kirjoitti:

        Kyllä ihastuneen naisen huomaa kun vaan osaa etsiä oikeita merkkejä, joita on loppujen lopuksi todella paljon. Tietysti ei voi yleistää kaikkiin, mutta voin vannoa että 99,9% sopii tähän kuvaukseen.

        Nainen välittää ensimmäisen viestin katseellaan. Hän vilkuilee usein ja pitkään. Jos ujompi tapaus, hän saattaa kääntää päänsä äkkiä pois hieman nolona kiinni jäädessään. Usein hymyä on vaikea peittää, joten hymy ja pitkä katse silmäkulmassa pieni pilke on lähes sata varma merkki ainakin jonkinasteisesta kiinnostuksesta. Hiusten silittäminen, korvan taakse laittaminen tai ylipäätään kaikenlainen (hiusten!)koskettelu tulee meillä melkein selkäytimestä kun haluamme vaikuttaa jonkun ulkonäöllämme. Pitkä katse ja hiusten varovainen korvan taakse vieminen pieni ujo hymy ja tiedät saavasi pisteitä kotiin! :)

        Jos pääset juttusille ja huomaat naisen koskettavan usein kaulaansa, hän mitä luultavimmin tuntee fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan. Tämä koskettelu voidaan myös naamioida kaulakorun tai korvakorujen räpläämiseksi.

        Jos naisen kavereita on paikalla tarkkaile hyvin tarkkaan heidän vuorovaikutustaan! (tämä siis pätee lähinnä nuorempiin, eli 15-30 vuotiaisiin) Jos ihastuksesi kaverit vilkuilevat sinua välillä, tai jos ihastuksesi kääntyy sanomaan heille jotain, jonka jälkeen joku vilkaisee sinua päin, sinut on ainakin huomattu. Älä heti ajattele että he tekevät pilaa sinusta. Usein tytöillä on vain tapana pyytää kavereitaan katsomaan että katsotko sinä häntä silloin kun hän ei katso sinua. Menikö vaikeaksi? :D

        Myös se, että nainen hakeutuu kokoajan tai ainakin usein sellaiselle linjalle josta näet hänet tai parhaimmassa tapauksessa hänen koko vartalonsa kokonaan, on merkki siitä että hän yrittää antaa itsestään mahd. hyvän kuvan.

        Paras tapa kuitenkin ottaa selvää on mennä vaan juttelemaan. Hymy ja ihanen utuinen ja söpöilevä katse on melkeimpä varma merkki kiinnostuksesta. Anna mennä vaan, et ainakaan menetä mitään! :) Rohkea mies on kiinnostava ja vaikka ei tärppäisi, niin kaikki naiset ovat lähestymisyrityksestä vain imarreltuja.

        Tuo hiusten räplääminen on muuten täysin totta! Jos tapaan kiinnostavan miehen, niin kyllä se tulee aika automaattisesti se tukan sukiminen mukaan kuvioon.


      • Anonyymi
        käyttäytyä kirjoitti:

        ihastuessaan aika koomisestikin, ainakin mitä lueskelin juttujanne :)) Itsekin olen joskus ollut ihan omituinen ihastukseni seurassa, punastelin, änkytin jne...ja teki mieli lähteä karkuun kun tuntui, että mikään ei luonnistu. No, tapauksesta on aikaa paljon jo.

        Nykyisen ihastumiseni seurassa olen ihma ja kumma erittäin rento. Johtuisiko siitä, että olen miehen kaa todella paljon samoilla linjoilla ajatustemme ja mielenkiinnon kohteiden suhteen ja juttua piisaa. On kuin hän olisi se puuttuva puoliskoni, varattu tosin, mut tunnen hänen kanssaan sellaista yhteen kuuluvuutta, että en koskaan kenenkään kanssa ennen.

        Ja minusta huomaa sen että olen ihastunut, olen yhtä hymyä kun juttelen tän miehen kanssa, katson häntä pitkään silmiin, joka on hänen tapauksessaan erittäin luontevaa. Ja vaikka mies onkin varattu, niin muutama päivä sitten kun näimme, hän totesi, että "näin hyvästä seurasta on tympeä poistua...". Niinpä, on minustakin, mutta eihän meistä koskaan mitään voi tulla, kait :((

        No, tuliko teistä pari?


      • Anonyymi

        Tää oli ihastuttavasti kirjoitettu 😅👍 Niinku jostain vuosituhannen rakkausleffasta. Sun on täytynyt olla suht söpö näky roskistörmäyksen jälkeen 😊 💜


    • kaikki saa!

      Ihastuneen naisen tunnistaa myös siitä että hän jakaa tavaraansa kaikille tutuille kivoille miehille. Mitäs sitä nyt pihtailemaankaan, jaettu ilo on se paras ilo!!

      • Kuminpolttaja

        Heh he heeeh! :D!!


      • Berry Black

        JUST NÄIN SE MENEE! Ei tarvi kiertää totuutta, ku noin se menee. Sitten naiset on niin "ihastuneita" kun on saanut kyytiä joltain ihkulta. Ja ei muutakun seuraavaa-->sama kuvio!

        Ja vielä kehtaatte solvata miehiä...


    • lisätietoja

      Suuttuuko ihastunut nainen helposti miehelle kun on niin jännityksissään ja peloissaan? (pelolla tarkoitan ei-fyysistä pelkoa, eli nainen pelkää mitä lie torjuntaa tai ei-hyväksytyksi tulemista)

    • yritä ymmärtää :)

      Kyllä, tunteet kun ovat pinnassa ja jos ei tiedä toisen tunteista, helposti "suuttuu" tai on töykeä, yleensä jopa vähän puolivahingossa..

    • Kassapiirakka

      Tämä on paras aihe :) Mä olen myyty todella yhdelle ihanalle miehelle

      • Lainamuna

        Olet siis munahaukka joka lentelee varatun kullin perässä!


      • skfg<dgf<+åä<

        oisko joku kemiallinen vastapari/samanlaiset ominaistuoksut :D .....


    • tytteli vaa

      olen ihastunut tytteli ja harmittaa yks juttu. usein käykin niin että löydän itseni sangystä ihastukseni jonkin kaverin luota. Voi tätä, miksi olen tällaine, antaako kukaan anteeks? Snif..., mutta on niin helppo olla jonkin ihanan miehen kanssa ja kyllä, seksi on ihanaa, sitä en kiistä. Ajatteleekohan ihastukseni minusta nyt pahaa?? :(

      • tyttelille

        Voi tyttö hyvä, ei se mitään. Tuskin hän sinusta ajattelee mitään sen kummallisempia, tuo kun on nuorille naisille varsin normaalia käytöstä kun munan perässä juostaan. Seksistä tulee nauttia vaikka sitten sen ihastuksesi kaverin kanssa. Kannattaa myös kokeilla muitakin kivoja miehiä, jos olet vetävän näköinen typy niin varmasti saat kyytiä ja kivaa tulee olemaan! Nauti hyvä tyttö, nauti, seksi on parhaimmillaan aivan ihanaa!


    • jos hänet saisin

      Mä ainakin suutun, valitettavasti :( Ihastukseni kohde tuskin tietää tunteistani, ei ainakaan pitäisi koska yritän peittää ne parhaani mukaan, mutta tulee tilanteita joiden jälkeen mietin että hoksasko se ja silloin monesti rupean käyttäytymään viileästi, vihamielisesti, välinpitämättömästi. Samoin yritän vältellä häntä ehkä juuri siksi etten käyttäytyisi juuri niin kuin käyttäydyn, sillä kaikista vähiten haluaisin loukata häntä. Joka kerta kun tiedän loukanneeni häntä käyttäytymiselläni, minuun sattuu syvälle.

      Syyt miksi haluan salata ihastumiseni...hän on perheellinen, en ulkonäöllisesti ole sellainen johon voisin kuvitella hänen ihastuvan.

    • Lutkatutka

      Ihastunut nainen pitää siitä kun saa patukkaa pimppiinsä säännöllisesti. Ei ole niinkään väliä keltä, kunhan saa vaan kunnolla kyytiä ja mukavan lämpöiset liemet sisäänsä! Ympäri kaupunkia paneskelu kuuluu nuoren naisen sosiaaliseen käyttäytymiseen varsin pitkään ja myös maine karttuu matkalla. Saa myös hyvää kokemusta. Myös monet miehet, itseni mukaan lukien, pitävät tästä naistyypistä.

    • Näitä nähty kyllä

      Lähestulkoon panikoivaa käytöstä, jännittämistä ja kaikinpuolin outoa käytöstä. Ujommilla naisilla. Salamannopeaa vilkuilua, karkuun lähtemistä ettei se vaan luulisi mitään (no mitähän sitä luullaan kun toinen karkuun menee...) Havaittu pientä vapinaa käsissä ja koko kehon jäykkyyttä, lukkoon menemistä ja myös puhumattomuutta, suorastaan murjottamista. Pahimmassa tapauksessa saattaa kuulua jopa huutoa.

      Eli nainen kaikin keinon haluaa peittää kiinnostuksensa, ylläolevilla keinoilla hän saakin miehen luulemaan että hän vihaa miestä.

    • kompuroin

      Kädet tärisee, sydän hakkaa, automaattisesti hipelöin hiuksiani korvan taakse, nopeasti vilkuilen silmiin kun en kehtaa pidempään tuijottaa.. Jännitän, mietin jokaista askelta ja sanaa..Pelkään kompuroivani, pudottavani käsistä jotain, unohtavani jotain..Karkuun en lähde, päinvastoin pyrin lähelle, mutta yritän välttää liian tyrkkynä olemista..Toisinaan en uskalla puhua, toisinaan taas puhun ihan niitä näitä..Posket punoittaa, jalat on velliä.

      • O-dessa

        Mitä tuollatavoin käyttäytyvä nainen odottaisi miehen tekevän? Miten homman niinko sais etenemään kun nainen hieman säikkyy jo valmiiksi pumppu lujasti hakaten ja kädet täristen. Ja toi että vilkuilee nopeasti nii mies helposti vaan luulee että hänessä itsessään on nyt jotain kummallista. Ja sit se että naiset AINA luulevat olevansa liian tyrkkyjä! Ei se nyt neidit niin mee että me luullaan avoimesti käyttäytyvän naisen olevan tyrkky! Se olis jopa positiivinen ele jos pikkase "tyrkyttäis" itseensä.


    • naiset ovat

      välillä haroneet hiuksiaan seurassani, meinaako muka jotain?

      • 89yhiouyg76tgg

        mulla kerran nainen räpytteli silmiäänkin mun seurassa meinaakohan se jotain ja mitä se meinaa onko tykkääkä häh?


      • Anonyymi
        89yhiouyg76tgg kirjoitti:

        mulla kerran nainen räpytteli silmiäänkin mun seurassa meinaakohan se jotain ja mitä se meinaa onko tykkääkä häh?

        täikanta on 2000-luvulla lisääntyny


    • Anonyymi

      Selvii helposti. Jätä panematta ja jos alkaa veitset lentelemään niin tiiät.

    • Anonyymi

      Katseeseen on vaikea luottaa koska itse aina esim. katson ihmisiä suoraan silmiin puhuessa tai jos tilanne kohdistuu toiseen jolloin on tilanteen luonne pakottaa luomaan katsekontaktin häneen.
      Parhaiten tiedät jos yllättät hänet katsomassa sinua, sama se kääntääkö katseensa heti vai ei, joskus jopa viipyillen kääntää katseensa pois, jolloin hän haluaa sinun huomaavan hän katsovansa sinua.
      Eleet, no en osaa sanoa koska ihmisiä on moneksi. Mut kyllä kai me vedetään vatsaa ns. sisään siinä missä miehetkin 😂 eli yritämme kannatella kehojamme eduksemme.
      Ääni, no itse puhun melko pehmeällä äänensävyllä, iloisella, nauravainen, hyvillä suun.
      Jutut, no ne riippuu ympäristöstä, seurasta, tilanteesta, yleensä keveempiä juttuja, jos tuntee hyvin niin myös vakavemmistakin aiheista. Mikä on yhdistävä tekijä välillänne? Jaettu intohimo esim. musiikkiin tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3608
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      198
      1720
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1224
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      865
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      830
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe