osuiko mun kohdalle

****

tällanen outo skorpionimies?
Mies lähestyi reilu vuosi sitten. Ei kehittynyt edes suhteeksi asti, koska mies halusi omistaa ja kahlita. Viimeinen pisara oli, kun mies suuttui minun pistäessäni sairaan lähisukulaisen hänen edelleen... kerran.
Mies nykyään varattu, mutta soittelee edelleen joskus ja sanoo vieläkin etsivänsä prinsessaansa ja miten haluaisi pistää mut pulloon ym. Osuiko mun kohdalleni vain tällanen yksilö, vai enkö vain kerta kaikkiaan ymmärrä häntä? Muita skorpionimiehiä en tunne.
Yksi naispuolinen skorpioni on ystäväni ja tulemme hyvin juttuun.

3

1060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorpioni nainen

      Skorpioonit on juuri semmosia,takertuvaisia ja toivoo yleensä saavan saman verran huomiota/läheisyyttä ja välittämistä mitä itse antaa. Mikä itse olet horoskooppimerkiltäsi? Seki vaikuttaa jos kerta hän soittelee vieläkin perään. Itse haluan seurustella jos jonkun kaa jotain juttua on kun en voi antaa toista kenellekään muulle,toisaalta haluan kahlita. Sille ei voi mitää vaikka en semmonen haluaisi olla.

      • ****

        itse kalat merkiltäni (kuu skorpionissa). Mutta en ehkä ihan tyypillinen merkkini edustaja... en ainakaa aina kiltti, rauhallinen ja kaiken sietävä :)
        Tää mies yleensä saa kenet haluaa, nyt kun mä en olekkaan kiinnostunut, se saa hänet kiinnostumaan vain enemmän... niin olen ajatellut.
        Ei varmaan voikkaan itse mitään sille... ja on kyllä ihan hyvä tyyppi, ei vaan kiinnosta romanttisessa mielessä yhtään ja olen kyllä sanonu suoraan heti kun asian huomasin. Enkä kestäisikään sitä että mun elämääni yritetään rajoittaa. Olen kyllä ihan uskollista tyyppiä, en sitä tarkoita, vaan muuta elämää.
        Kunpa tämän miehen nykyinen nainen näkisi ajoissa mihin on ryhtymässä. Ettei käy kuin rapunaiselle. En ymmärrä miks tää mies edes on lähteny suhteeseen, jossa ei täysillä mukana.

        Miksihän jotkut sanoo, että kalat ja skorpionit ovat toisilleen hyvä pari... jos toisella voimakas halu sitoa ja toisella olla vapaa?


    • skorpparimiehellä

      ...oli vuosia sivusuhde. Ei voinut luopua siitä, muttei jättää minuakaan. Ollaan erottu, koska sain suhteen sattumalta selville. Edelleen hän haluaa olla minuun yhteydessä, katuu, ikävöi, sanoo oppineensa, tajuavansa tyhmyytensä ja suhteemme hienouden. Laittaa kauniita viestejä siitä, miten ehkä joskus kohtaamme ja voisimme aloittaa alusta...Silti tietääkseni on edelleen jonkin näköisessä suhteessa tähän toiseen. Huh, huh, sanon minä - mistään ei osaa päästää irti?Olen itse rapu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3105
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2492
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2306
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe