Matkakertomus Nizzasta

matkailija1

4

3297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisi-.....

Kolme omaa matkakertomustani, ja niissä vähän erilainen sävy... Mutta jokaisella meistä omat kokemuksemme ja kantamme, ja jos omasi on ollut huono, en kiistä etteikö kaupunki olisi sinulle näyttänyt valitettavasti vain huonoa puoltaan. Mä olen rakastunut alueeseen :)

• haddicasa

Olen käynyt Nizzassa, eikä minulla ole mitään moitittavaa. Sää oli upea, siisteys oli ihan ok, palvelu ystävällistä, englantia osataan aivan joka paikassa, kerjäläisiä ei ollut missään, kaikkialla on aivan turvallista, ranta on hieno jne.

• aloittaja

no ne on sinun kokemuksiasi, en tiedä milloin olit Nizzassa ja missä päin! varmasti sielläkin on ihan erilaista esim. kesällä ja varmaankin olit hotellissa.

Olin helmikuussa Nizzassa, sää oli kylmä. Kadut olivat likaisia, koirat paskatettiin keskelle kävelykatua. Englantia ei osattu yhdessäkään käymässäni kaupassa tai ravintolassa, ei edes amerikkalaisessa Mcdonaldsissa!
        turvalliseksi en vanha Nizzaa kehuisi. Ehdin nähdä viikon aikana pidätyksen, kaasuräjähdys tapahtui ihan vieressä ja ranskalaiset porukat riehuivat yöt ulkona joivat ja melusivat asunnon ohi kulkiessaan läpi yön. Kerjäläisiä oli Nizza täynnä: siellä täällä, varmaankin romanialaisia. Ranta on ruma ja täynnä kiviä, hiekkarantaa ei ole kuten olin luullut mm. kuvia katselemalla..

• Nizzasta......

Tässä yksi omista matkoistani, 2 lisää löytyy myös, mutta ne eivät ole vielä netissä. Kyllä nekin sinne vielä tulevat. Mutta tämän kautta varmaan ymmärrät, miksi itse pidän paikasta:

http://suvi098.skyrock.com/article_1676410604.html

Hyvä nähdä monenlaisia mielipiteitä näet, vähän laajentaa perspektiiviä. Kuten oma juttusi kertoi minulle, että sulla on ollut ko paikassa kamala loma, vaikka mulle se onkin yksi lemppareista. Se on edelleen yksi lemppareistani, mutta antoi tekstisi silti mulle perspektiiviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4423
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3035
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2928
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2723
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2671
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2065
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      4
      1824
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    Aihe