Matkakertomus Nizzasta

matkailija1

4

3331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisi-.....

Kolme omaa matkakertomustani, ja niissä vähän erilainen sävy... Mutta jokaisella meistä omat kokemuksemme ja kantamme, ja jos omasi on ollut huono, en kiistä etteikö kaupunki olisi sinulle näyttänyt valitettavasti vain huonoa puoltaan. Mä olen rakastunut alueeseen :)

• haddicasa

Olen käynyt Nizzassa, eikä minulla ole mitään moitittavaa. Sää oli upea, siisteys oli ihan ok, palvelu ystävällistä, englantia osataan aivan joka paikassa, kerjäläisiä ei ollut missään, kaikkialla on aivan turvallista, ranta on hieno jne.

• aloittaja

no ne on sinun kokemuksiasi, en tiedä milloin olit Nizzassa ja missä päin! varmasti sielläkin on ihan erilaista esim. kesällä ja varmaankin olit hotellissa.

Olin helmikuussa Nizzassa, sää oli kylmä. Kadut olivat likaisia, koirat paskatettiin keskelle kävelykatua. Englantia ei osattu yhdessäkään käymässäni kaupassa tai ravintolassa, ei edes amerikkalaisessa Mcdonaldsissa!
        turvalliseksi en vanha Nizzaa kehuisi. Ehdin nähdä viikon aikana pidätyksen, kaasuräjähdys tapahtui ihan vieressä ja ranskalaiset porukat riehuivat yöt ulkona joivat ja melusivat asunnon ohi kulkiessaan läpi yön. Kerjäläisiä oli Nizza täynnä: siellä täällä, varmaankin romanialaisia. Ranta on ruma ja täynnä kiviä, hiekkarantaa ei ole kuten olin luullut mm. kuvia katselemalla..

• Nizzasta......

Tässä yksi omista matkoistani, 2 lisää löytyy myös, mutta ne eivät ole vielä netissä. Kyllä nekin sinne vielä tulevat. Mutta tämän kautta varmaan ymmärrät, miksi itse pidän paikasta:

http://suvi098.skyrock.com/article_1676410604.html

Hyvä nähdä monenlaisia mielipiteitä näet, vähän laajentaa perspektiiviä. Kuten oma juttusi kertoi minulle, että sulla on ollut ko paikassa kamala loma, vaikka mulle se onkin yksi lemppareista. Se on edelleen yksi lemppareistani, mutta antoi tekstisi silti mulle perspektiiviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      49
      1041
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      857
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      719
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    Aihe