Mitä mieltä skorpiooneista?

skorpioni nainen

Haluaisisin tietää mitä mieltä ootte skorpiooneista ihmisinä? Jos itse olet skorpioni niin mitä ajattelet muista skorpioneista? Itellä menee kyllä sillee että itseä joko rakastetaan tai vihataan.

18

5195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

      ;-))

      • täytyy ymmärtää

        ei minua ainakaan ja ymmärrän asiat siinä missä joku muukin.


      • Nimetön

        Kun asiaa ajattelen. Toi on kyllä totta. Mutta kyl mä silti skorpparia rakastan. En kyllä voi väittää ymmärtäväni häntä. Härkämies


    • Tumma Kauris

      Mulla on skopuihin semmonen viha/rakkaus-suhde. Tulen mielettömän hyvin skorpioninaisten kanssa toimeen ja jotenkin se menee aina sellaiseksi flirttailuksi. Siis ihan aina. Lähes kaikki tuntemani skorpioninaiset ovat hyvännäköisiä enkä sitten malta olla flirttailematta heidän kanssaan. Ja skorpionit lähtevät aina flirttiin mukaan vaikka olisivat varattuja. He eivät tee aloitteita mutta he ovat hanakoita lähtemään mukaan.

      Pidän skorpioninaisten älykkyydestä, huumorintajusta ja sellaisesta tietynlaisesta sanavalmiudesta. He eivät ole mitään ärsyttäviä besserwissereitä, mutta heidän kanssaan on mukava jutella, koska he "pysyvät vauhdissa". Skorpioninaiselle voi sanoa mitä tahansa ja sieltä tulee aina joku hyvä vastakommentti. Skorpioninainen ei koskaan jäädy tai mene hämilleen. Skorpioninainen on aina tilanteen tasalla ja hänessä on sopivasti haastetta. Se on mielestäni erittäin seksikästä. Skorpioninainen ei ole koskaan mikään läpihuutojuttu.

      Toisaalta skorpioninainen on todella ylpeä ja itsepäinen. Sopivissa määrin ylpeys ja itsepäisyys ovat hyviä ominaisuuksia, mutta skorpioninaisen jääräpäisyys menee joskus mielestäni överiksi. Skorpioninaisen pitäisi opetella olemaan joustavampi, se helpottaisi hänen omaakin elämäänsä huomattavasti. Tähän jääräpäisyyteen liittyen skorpioninainen on myös melkoisen pitkävihainen ja mielipiteissään mustavalkoinen. Skorpioninainen on hyvin ehdoton. Hän vaatii liikoja sekä itseltään että myöskin muilta.

      Summa summarum voisin sanoa, että skorpioninainen on seksikäs pirulainen, jonka seurassa ei ole aina hauskaa ja helppoa, mutta ei myöskään koskaan ole tylsää. Skorpioninainen herättää aina tunteita. Jopa meikäläisen kaltaisessa kylmässä kauriissa, johon minkäänlaiset ihmiset eivät yleensä tee minkäänlaista vaikutusta. Ehkä juuri siksi pidänkin skorpioninaisista. He herättävät meikäläisessä tunteita ja ajatuksia.

      • Ryby

        Jääräpäisyys jopa viimeiseen hengenvetoon asti..;)
        Ja tuon olen huomannut, että minua joko vihataan tai rakastetaan, ei ole välimuotoja.
        Hyvän analyysin heitit;)


      • jos joko
        Ryby kirjoitti:

        Jääräpäisyys jopa viimeiseen hengenvetoon asti..;)
        Ja tuon olen huomannut, että minua joko vihataan tai rakastetaan, ei ole välimuotoja.
        Hyvän analyysin heitit;)

        vihattaisiin tai rakastettaisiin. Kyllä on paras kun voi olla hyvänä kaverina monille ja sitä vihaamispuolta ei ollenkaan.
        Onneksi on ole skorppioni, ei olisi näköjään ystäviä, ainoastaan vihamiehiä ja se rakas.


      • heikot nujertuu
        jos joko kirjoitti:

        vihattaisiin tai rakastettaisiin. Kyllä on paras kun voi olla hyvänä kaverina monille ja sitä vihaamispuolta ei ollenkaan.
        Onneksi on ole skorppioni, ei olisi näköjään ystäviä, ainoastaan vihamiehiä ja se rakas.

        skorppari kestää idea onkin siinä.
        Siksi skorppareita pidetään pelottavina, koska ne ei nujerru kuin jotkin heikommat merkit.


      • mulla ainakin on
        jos joko kirjoitti:

        vihattaisiin tai rakastettaisiin. Kyllä on paras kun voi olla hyvänä kaverina monille ja sitä vihaamispuolta ei ollenkaan.
        Onneksi on ole skorppioni, ei olisi näköjään ystäviä, ainoastaan vihamiehiä ja se rakas.

        luotettavia ja aitoja ystäviä, mutta myös niitä vihamiehiä skorpionina tiedän että mitä aitous ihmisessä on, en kadehdi omaa verynicepusipusi elämääsi ollenkaan, vaan nautin omista taisteluistani ja haasteistani.


      • kelpaa mulle.. ;-D
        mulla ainakin on kirjoitti:

        luotettavia ja aitoja ystäviä, mutta myös niitä vihamiehiä skorpionina tiedän että mitä aitous ihmisessä on, en kadehdi omaa verynicepusipusi elämääsi ollenkaan, vaan nautin omista taisteluistani ja haasteistani.

        Itse olen kalat-nainen ja olen pääsääntöisesti tullut toimeen skorpparimiesten kanssa.

        Pidän heidän itsevarmuudestaan ja karismastaan. Heissä on vahvuutta jota saa monesta muusta etsimällä etsiä. Heistä saa loistavan keskustelukumppanin aiheeseen kuin aiheeseen. Läheisyys ja hellyys joita itse elämässäni vaalin onnistuu skorpparimiehiltäkin. Intohimoa löytyy pedissä sekä sen ulkopuolella.

        Omistushalu ja takertuvaisuus eivät välillä innosta, mutta olen pystynyt nekin piirteet hyväksymään, koska olen itsekin mustasukkainen omista rakkaistani.

        Skorpparimiehen mielipiteet ovat välillä hyvinkin jyrkkiä, mutta ymmärtää myös jos heitän oman perustellun näkökantani kehiin eikä lähde siitä kinaamaan.

        Eli skorpparimiehet ovat saaneet tämän naisen sekä onneen että alhoon, mutta kylmäksi eivät missään nimessä jätä!!! :-D


      • skorpionimies?

        miten eroaa kuvauksestasi?


      • minnuzka

        Ja varmasti voi arvata että oon skorppari..Ystävä tai ikuinen vihollinen ei kannata ärsyttää. Monelta taholta on tuo flirtti homma tullut esille..voi kuulemma arvasta kumpaa sukupuolta esimerkiksi puhelimen toisessa päässä on kun mä puhun puhelimeen.
        Mutta eihän kaikkia voi kaikkia ymmärtää. Jos ei pysy skorpparin kelkassa mukana niin ei voi mitään. Skorppari on aika nopea liikkeissään ja jos tosiaan on vastakkaisesta sukupuolesta kysymys meitä ei pidättele mikään.

        Tähän siis sopii sanonta:
        "Makunsa kullakin sano koira kun persettään nuoli"


      • chiricahua

        Enpäs osais paremmin kuvailla.
        Joku toinen näkee asiat paremmin.
        Ulkonäkö on katsojan sielussa.
        Pikkupirulaiseen luonteeseen kuuluu sellainen pieni
        seikka, että kaveria ei jätetä!
        Läpihuutojuttuna ei oo hyvä olla, elämä on liian kallisarvoinen paikka siihen.


    • vaaka-akka

      Olen tavannut kahdenlaisia skorppareita. Ensimmäinen tyyppi on hiljainen ja hämyinen, tosi vaikeaselkoinen tapaus.
      Toinen on ulospäinsuuntautuneempi, karismaattinen, mustavalkoinen ja pitää mua vähän varpaillaan.
      Tapaamani skorpionit ovat lähes aina hyvin seksuaalisia tapauksia. Tällä hetkellä olen hieman ihastunut skorpioni mieheen, työkaveriin. Pitää varmaan unohtaa (jos pystyn), tarvitsen tasaisemman tapauksen, en tuollaista joka hakee koko ajan äärimmäisiä kokemuksia. Mutta hänessä on se jokin..

    • ex oli skopu

      Heikkoja pettureita jotka kulkevat nenä maassa ja surkuttelevat itseään. Yrittävät kyllä esittää jotain muuta.

      • pesun kestävä skorpioni

        Harmi sun kannalta


      • skorppari kans

        jos olet itse pettänyt skorpparin niin saat maistaa omaa lääkettä mutta tuskimpa sellaista asiaa tunnustat tai et ole muistavinasi, tuskin kukaan surkuttelee itseään tai kulkee nenä maassa jos et itse ole aiheuttanut asiaa, voihan olla että skorppari on kärsinyt seurastasi.


    • änimäl

      Skorpioneille tapahtuu samoja asioita sillä aikaa kun sä kelaat näitä juttuja... It's just obvious... We feel simply and ..in just different ways about things.. with the world around us.... Ok? and something is incommon... What the man invented is what the man explored and the other way around. Goes with everything... Me say love.. me say happiness... whaaat? No matter what people response in the long run. we are meaningless for the stone but we are meaningfull to eatchother in sharing THE moment of the truth and about the combination
      of our own sceams are what we get back... feel good or feel bad... and we send out information in a whole different way... Joten ole vilpitön, ennen
      kaikkea itsellesi. I take my time... time is running fast and I try to walk. Around and around we go looking high for the sense of the sky. Somebody give me the fresh air. It's a sense of not being too sensitive against the other... I like to have fun, you like to have fun. What is the short glimpse of your thought, I&Aai see, the
      other people see, I mean some see, things that I don't... So the thing just goes on... No, no, not avoid me. The same rebels swim across the sea. I search for long nectar. Nobody wanna see no-one sucking on any lemons? Honestly, it's a fight of our lifes. If you jump fully in it, it will be rough and it might not be cheap either.. And it's not just time that pass people by. Kello lyö liikaa, täytyy tipahtaa ihanaan sänkyyn. Night and
      day... the light floats around our planet earth... we place rest on our earthly tasks and puzzles. We
      all want to sleep in the hands of our ancestors. Take my responsibilyties out on my hand and look and sort them out right there in the sun. During the night everytime when your alone, because your not alone, if you don't want to be. I really have to rest my case here. Hyvää yötä maailma.

    • Nimetön

      Itselläni kokemus hiukan kaksijakoinen. Ja todellakin sitä toista puolta rakastan ja syvästi. Sitä toista puolta kai voisi vihatakin. Mutta kyllä se ihanampi puoli korvaa kaiken. Itse en ole koskaan oppinut oikein ymmärtämään ja kommunikoimaan skorpparin kanssa. Mutta yhtäkaikki rakastan häntä. Se mustavalkoisuus on kyllä minulle täysin käsittämätön juttu. Ja se tapa tehdä päätelmiä. Ja yllättää minut karta toisensa jälkeen. Eli ainakin sanoissaan täytyy olla tarkka sillä ne pilkut kyllä katsotaan tarkasti. Itse en niinkään mieti sanoja vaan asennetta. Mutta skorpparin kaa se ei toimi. Härkämies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe