Kirkan muistokonsertti

TV:ssä

Katseliko kukaan Kirkan muistokonserttia? Ei ainakaan minua mitenkään säväyttänyt. Tunnelma oli jotenkin valju. Ehkä paikanpäällä oli enemmän fiilistä...

72

22261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äippä

      Samaa mieltä olen kanssasi,jotenkin väkisin väsätty,ja äänentoistossa oli jotain häikkää ,koivusen laulussa oli jotain outoo,ei kuulunut koti katsomoon ja taisipa unohtuu sanat, mutta ajatus ihan kaunis...

      • Petter X

        Kirkan kohtalo taitaa selvitä vasta joskus Alibi-lehden sivuilta.


    • biisin sanat

      Oisko kellään sanoja Kirkan biisiin Pyydä Vain? Oli tosi koskettava kun 13 vuotias Roosa sen lauloi

      • Sana-Teppo

        pyydä vain pyydä vain, mitä vain. Sulta sain sulta sain, sitä vain!
        Annoit mulle, mitä pyysin. Sain sulta, mitä pyysin!
        Pyydä lisää pyydä lisää, saat silloin lisää!
        Tahdon lisää ja lisää saan.
        Pyydä vain pyydä vain, mitä vain. Sulta sain sulta sain, sitä vain!


      • Pikku pimu
        Sana-Teppo kirjoitti:

        pyydä vain pyydä vain, mitä vain. Sulta sain sulta sain, sitä vain!
        Annoit mulle, mitä pyysin. Sain sulta, mitä pyysin!
        Pyydä lisää pyydä lisää, saat silloin lisää!
        Tahdon lisää ja lisää saan.
        Pyydä vain pyydä vain, mitä vain. Sulta sain sulta sain, sitä vain!

        Todella tyhmää.....olet varmaan erittäin macho mies :)) Mutta raukka...et parempaan pysty..heh!!
        Katsos suuri suu ei miestä tee...vaan typeryksen!!!


      • tepi27

        moi! sanoja ei ole mutta yhdyn kommenttiisi koskettava tulkinta Roosalta, olisi hienoa jos roosa ja band tekisi kyseisestä biisistä sinkun ostaisin heti, nyt kun mestari on poissa niin pitää alkaa fanittaa roosaa


      • satu -75

        minunkin mielestä tämä 13 vuotiaan esitys oli koko illan paras siinä oli sitä aitoutta ja tunnetta ja herkkyyttä hän oli aivan luonnollinen arin esitys pilasi koko illan ja minusta se oli häpeää kirkan muistolle.


      • felicia1
        satu -75 kirjoitti:

        minunkin mielestä tämä 13 vuotiaan esitys oli koko illan paras siinä oli sitä aitoutta ja tunnetta ja herkkyyttä hän oli aivan luonnollinen arin esitys pilasi koko illan ja minusta se oli häpeää kirkan muistolle.

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi Roosan esityksestä! Ari taas pilasi koko konsertin raiskaamalla Kirkan hittibiisin ja vielä lippis päässä muistokonsertissa. Huh huh!


      • Roosa
        felicia1 kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi Roosan esityksestä! Ari taas pilasi koko konsertin raiskaamalla Kirkan hittibiisin ja vielä lippis päässä muistokonsertissa. Huh huh!

        Kuulin vain laulun, en esittelyjä. Paras esitys aivan ehdottomasti. Onko näillä tytöillä bändi ja onko Roosa Kirkan sukulaisia?


      • felicia1
        Roosa kirjoitti:

        Kuulin vain laulun, en esittelyjä. Paras esitys aivan ehdottomasti. Onko näillä tytöillä bändi ja onko Roosa Kirkan sukulaisia?

        Roosalla on bändi nimeltä Iris, jonka solisti Roosa on. Roosa on Kirkan vaimon Paula Nummelan kaksoissiskon Maijan tytär. Roosan isä on muistaakseni Virve Rostin ex-mies. Roosahan asui Kirkan ja Paulan kanssa melkein koko ikänsä, koska hänen oma äitinsä on lentoemäntä eikä siksi oikein ole pystynyt huolehtimaan täysillä lapsestaan.


      • Mia S

        PYYDÄ VAIN / Kirka

        Kun iltaisin, yksin jään, sua mä silloin mietin.
        En ymmärtää voi, miksi lähdin pois.
        Mä parhaimman, vuoden sun, kanssas kahden vietin,
        mut uudelleen taas kaiken alkaa vois.

        Pyydä vain, mä lennän niin kuin siivin.
        Halki yön ja heräät suudelmaan.
        Vuoteeseen, sun vierees hiljaa hiivin.
        Siihen jään, en lähde milloinkaan.


        Mä saapuisin, jos mä vain tulla uskaltaisin.
        Mä siitä öin ja päivin unta nään
        Ja haaveilen, kuinka taas, kanssas olla saisin
        ja kainaloon sä painat jälleen pään.

        Pyydä vain, mä lennän niin kuin siivin.
        Halki yön ja heräät suudelmaan.
        Vuoteeseen, sun vierees hiljaa hiivin.
        Siihen jään, en lähde milloinkaan.


    • Tara

      Katsoin Kirkan muistokonsertin ja pidin siitä. Katsoin sillä mielellä että se oli kunnianosoitus Kirkan muistolle. Sekä sai kuulla miten toiset vielä voi tulkita Kirkan musikkia. Liikutin siinä vaiheessa kun Paulan siskon tytär astui lavalle ja lauloi Pyydän vain. Kappale sopi hänelle hyvin koska tiedän että kappale kosketti häntä. Tässä vaiheessa minulle tuli kyyneleet silmiin.Olen itse tasan 7 vuotta sitten ollut Isabellalla Kirkaa katsomassa syntymäpäivänäni. Pöytäseurueen tulivat yllä mainitut henkilöt. Näin miten läheinen suhde heillä oli.Olen yli 34-vuotta ollut Kirka-fani. Terv. Tara

    • Kuka Kirka??

      Nämä konsertit lasketaan vainajalla rahastuksella. Antaa tämän ihmisen levätä rauhassa. Musiikkikaan ei ole koskaan kaksista ollut. Levätköön molemmat rauhassa.

      • Suuri KIITOS konsertin järj...

        Konsertin tuotto menee Kirkan perustamaan säätiöön jolla on tarkoitus perustaa päiväkoti jossa pikkulapset voivat harrastaa musiikkia.
        Todella kaunis ajatus ja Kirkan toivoma ajatus.

        Itse olen ollut jo 15 vuotiaasta Kirkan ihalija. Jo nuorena tyttönä kävimme KUUNTELEMASSA Kirkan laulua hänen osaksi omistamassa ravintolassa. Ei ryypäätty vaan kuunneltiin kaunista laulua.

        Mielestäni Konsertti oli kunnian osoitus Kirkalle.
        ..Tosin petyin myös Koivusen Arin laulun aikana tapahtuneeseen äänen puuttumiseen ja Ari unohti sanat mutta muuten tulkinta oli niin Kirkamainen että nuoren pojan tulkinta ei olisi voinut olla kauniimpaa.

        En ole ostanut vielä digi boxia mutta loppu konsertin takia käyn sen ostamassa huomenna, en halua missata loppu konserttia.


      • Merja

        Hei vähän kunnioitusta vainajalle, jos et tykännyt niin se on sun asias mut pidä mölyt mahasas! Vai ootko vähän tyhmä, mitä mä kyl epäilenkin.


      • Onneksi loppui
        Merja kirjoitti:

        Hei vähän kunnioitusta vainajalle, jos et tykännyt niin se on sun asias mut pidä mölyt mahasas! Vai ootko vähän tyhmä, mitä mä kyl epäilenkin.

        Kirkan "musiikki" täyttä ulostetta. Te, jotka ihailette tätä mustalaista, muistakaa, miten hän kohteli lapsiaan. Itse läheltäkin nähneenä en kaipaa tätä narsistia pätkääkään..


    • pitänyt...

      Johtuikohan sitten siitä, että en pitänyt siitä, kun olin odottanut sitä kuin kuuta nousevaa...
      Ensinnäkin se jatkui koko ajan, aina kun pääsi "tunnelmaan", niin tuli mainoskatko. Ja sai jännittää usean laulajan puolesta, pysyvätkö nuotissa ja muistavatko sanat. Ja läheskään kaikki eivät muistaneet sanoja.
      Ari Koivunen, jonka kiihkeä kannattaja olen, petti minut välinpitämättömällä käytöksellään, lippalakki silmillä muistokonsertissa... ja laulun sanoista ei mitään hajua vaikka poika on levyttänytkin kyseisen laulun.
      Eikä se Kassu Halosen Surun pyyhit silmistäni myöskään aiheuttanut muuta kuin myötähäpeää.
      Kaija Koo nyt oli tietenkin ihan syvältä!!! Se ei osaa honottaa kuin yhdellä tavalla kaikki laulut.
      Kristian Meurman sentään veti osansa tyylillä.
      Niin ja Maarit ja Muska!

      • Pepe Wilbergin laulu...

        Ihastuin myös Pepe Wilbergin lauluun joka oli tehty Kirkan muistolle!
        Upea koskettava tulkinta!

        Kiitos siis järjestäjille ja artisteille jotka konsertissa lauloivat!


    • Koivunen!!!!

      Itse en mikään kirka-fani ikinä ole ollut mutta hänen musiikkiaan olen "joutunut" pienestä asti kuuntelemaan, sillä Kirka oli vanhempieni suosikki.
      Katsoin siis mielenkiinnosta kyseisen konsertin ja odotin erityisesti Ari Koivusta. No pettymyshän se oli.. Vaikka Ari onkin omien sanojensa mukaan "hevi- äijä" olisi tämä äijä kuitenkin voinut opetella laulun sanat! Toinen juttu oli se, että hänellä oli lippis päässä...eikös se äiti ole opettanut, että lakkia ei sisällä miehet pidä, varsinkaan tuon luontoisessa tilaisuudessa!
      En Ari sua enää fanita....Päässäsi taitaa olla keltaista nestettä ja paljon :(

      • Reggiska

        Minun mielestäni Ari Koivunen pilasi koko biisin ihan kokonaan.. en voi sanoa muuta..


      • Nimetön

        >>>samat sanat..koivunen veti "alta lipan" kaikessa mielessä sanat jäi kai lahteen ja laulu vitun falskia ja epäpuhdasta ,huutaa ja kirkua kai kaikki osaa...ei ihme ettei ollut mitään jättimenestystä edes heinolassa aikoinaan karaoke starat jyräs ohi mennentullen ...möörmanni sen sijaan väläytteli vähän hevi tyyliään..ei ole mun idolini mutta
        laulu oli yes....lapin kesät ja muut sellaiset saa möörmannikin unohtaa.lähinnä keskinkertaista karaoke tasoa..veikkaan että tämän äijän kotikieli on hevissä ja sinne paluu .jos meinaa jotain lauleskella, tampereelta terkkuja Kimi KKK
        .PS nummelan naama oli muuten aika huonossa hapessa...


      • näin on
        Reggiska kirjoitti:

        Minun mielestäni Ari Koivunen pilasi koko biisin ihan kokonaan.. en voi sanoa muuta..

        Juu, pilasi koko laulun E-RIT-TÄIN tehokkaasti. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hullupussi

        mieltä ollaan tuollakin.


      • fiksuja

        "kirka-faneja". Haukutaan hyväntekeväisyyskonsertissa ilmaiseksi esiintyviä artisteja. Monilla olisi varmaan ollut parempaa ja rahakkaampaakin tekemistä kun tulla Kirkan Tribute -konserttiin. Tribute ei tarkoita kirkkoa, niinkuin jotkut juntit näyttävät täällä luulevan joten kotsa päässä esiintyminen on ok, koska se kuuluu jo osana Koivusen imagoon (en kyllä ymmärrä miksi).

        Konsertissa paikalla olleista juurikin Koivusen, Muskan ja Kaija K:n esitykset olivat parhaita.

        Laulajana Kirka itsekään ei ollut keskitasoa kummempi. Aikamoinen rääkyjä oli itsekin, eli siinä mielessä Koivunen kunnioitti hänen muistoaan ja muut vetivätkin sitten ikävystyttäviä itkelmiä peräjälkeen kyllästymiseen asti. No niistähän Kirkakin oli tunnettu.


      • Ne...
        fiksuja kirjoitti:

        "kirka-faneja". Haukutaan hyväntekeväisyyskonsertissa ilmaiseksi esiintyviä artisteja. Monilla olisi varmaan ollut parempaa ja rahakkaampaakin tekemistä kun tulla Kirkan Tribute -konserttiin. Tribute ei tarkoita kirkkoa, niinkuin jotkut juntit näyttävät täällä luulevan joten kotsa päässä esiintyminen on ok, koska se kuuluu jo osana Koivusen imagoon (en kyllä ymmärrä miksi).

        Konsertissa paikalla olleista juurikin Koivusen, Muskan ja Kaija K:n esitykset olivat parhaita.

        Laulajana Kirka itsekään ei ollut keskitasoa kummempi. Aikamoinen rääkyjä oli itsekin, eli siinä mielessä Koivunen kunnioitti hänen muistoaan ja muut vetivätkin sitten ikävystyttäviä itkelmiä peräjälkeen kyllästymiseen asti. No niistähän Kirkakin oli tunnettu.

        Itkelmien vetäjät sentään muistivat toisin, ku tämä koivusen poika, se jos mikä on epäkunnioittavaa, sillä olihan kyseessä muistokonsertti.


      • laulun ystävä
        näin on kirjoitti:

        Juu, pilasi koko laulun E-RIT-TÄIN tehokkaasti. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onnistujia oli vain Muska sekä Kristian ja Jani kykyihinsä nähden. Ari oli pohjanoteeraus. On se kumma että Suomessa useimmiten tehdään vääriä valintoja.
        Kuka sen Ylanderinkin lookin mummoksi pilasi aikanaan idols-finaalissa, vaikka oli paras, ja kuka sen jääskeläisen piipittäjän valitsi.


    • felicia1

      Kirkan muistokonsertti oli mahtava! Erityisesti jäivät mieleen Roosa koskettavalla Pyydä vain -kappaleellaan, Kristian Meurmann, Jani Wickholm ja Pave Maijanen Kassu Halosenkaan osuutta unohtamatta. Uskomatonta, miten Kirkan sisarukset pystyivät esittämään kappaleensa ääni murtumatta. Ari Koivunen sen sijaan pilasi koko esittämänsä kappaleen, hän oli konsertissa aivan turha esiintyjä todellisten osaajien joukossa. Vähän tuntuu siltä, että Kristian on Kirkan jalanjäljillä ja hänestä tulee vielä kova sana musiikkimaailmassamme.

      • Kristianista

        tulee uusi Kirka tai Kari Tapio! En osaa vielä päättää kumpi.


      • Nimetön
        Kristianista kirjoitti:

        tulee uusi Kirka tai Kari Tapio! En osaa vielä päättää kumpi.

        Tai Vesa-Matti Loiri Tarkoitan kappaleella Lapin Kesä!


    • Areenan

      Katsoin TV:stä ja olin myös mukana paikan päällä. Koivunen oli ainoa artisti joka sai vaisun yleisön Kirkan muistokonsertissa pomppaamaan ylös penkeiltään ja bailaamaan siten kuin Kirka varmasti olisi toivonut. Samaan fiilikseen sai yleisön Arin jälkeen ainoastaan Muska. Vähän noloa vanhoille väsähtäneille pitkän linjan artisteille, joita siellä nähtiin ja kuultiin. Asennevamma oli enemmänkin Kaija K:lla joka onnistui lätkimään omaa mahaansa varrella virran tahdissa

    • Ei nmimerkkiä

      Ari Koivunen yllätti positiivisesti.Olispa Kirka joskus hänen esityksensä:"Hetki lyö".Olen varma,että ois ollut iloinen.
      Missä olivat Kirkan ensimmäisen bändin Islandesin soittajat? Mikä tuollanen muisto konsertti on,missä vanhat kaverit ei muista.Tietääkseni ei basisti Timppa Lindström ole ainakaan kuollut ja voihan muitakin Islandesilaisia
      viel elää. Suuri kiitokseni Pepe Willberg ja Pave Maijanen.Te olette kunnnon kavereita.

    • CthuIhu

      Minua ihmetyttää tälläisten turhien "taiteilijoiden" muisteleminen. Mitä muisteltavaa on viisikymppisenä kuolevassa rötvässä?
      Mitä ihmeellistä tämä turhimus on ikinä saanut aikaan, muutakuin muutaman turhan levyn.
      Ottakaa oppia meikäläisestä täältä:

      http://www.cthulhu.org

      • osanottaja

        Toivottavasti paranet pian! Kaikkea hyvää jatkossa.


      • Marlon

        Väitätkö sinä Kirkaa pultsariksi??? No ompa sulla otsaa!!! Kirka sattui olemaan niitä harvoja menestyneitä artisteja joka ei sortunut viinaan ja tupakan poltonkin hän lopetti muistaakseni jo 80-luvulla! mitä menestykseen tulee niin esim. surun pyyhit silmistäni lp myi aikoinaan 214196 kpl(suomen 3. myydyin levy) (Lähde: ÄKT) ja sitä ennen ja sen jälkeen levyt on myynyt ihan kohtuullisia määriä ja Kirkan ensimmäinen levy oli live-levy ja samalla se oli suomen ensimmäinen live-lp!! Niin että ihan mistään turhasta artistista ei oo kyse!! Lisää voi lukea: http://www.kirka.com/


      • Merja

        Kirkako muka pultsari!? Kyllä sä oot täysin hakoteillä nyt. Taitaa näistä nykypäivän "artisteista" enemmän niitä pultsareita löytyä, ja onhan niitä noissa "vanhoissakin" ollut ja on mutta ei kyllä Kirka! Kyllä hän oli suomen parhaimpia artisteja, kunnioitus Kirkalle ja hänen pitkälle uralleen!


    • Katsoja

      Olen ollut muutamissa konserteissa jotka on sitten myöhemmin televisioitu. Voin sanoa ettei tunnelma
      KOSKAAN ole välittynyt televisiosta pätkääkään.
      Täällä Kirkan muistokonsertissakin oli aivan käsinkosketeltava, mahtava tunnelma. Yleisö eli mukana, olivathan he varmaan suurin osa juuri niitä
      joile Kirkan musiikki aikoinaan jotain merkitsi.
      Televisiointi oli kyllä melko pohjanoteeraus. Aivan kummallisen töksähtelevästi pätkitty pieniksi paloiksi ja koottu sitten uudelleen ihan eri järjestykseen kuin mitä itse konsertti oli. Kokonaisuuden kannalta olennaisia spiikkauksia ym. jätetty kokonaan pois. Ja tosiaankin, tunnelma oli pääsääntöisesti iloinen.. ei siis mikään hautajais- tai surujuhla. Tästä ohjelman leikkaa-liimaa tekniikasta johtuen esim. Ari Koivusen esitys näytti aika erikoiselta. Hänhän oli ennen tätä Hetki Lyö kappaletta revittänyt täysillä monta minuuttia Strangers in the night -kappaletta ja Hetki Lyö jatkui siitä suoraan ilman sekunninkaan hengähdystaukoa. Alkoi poika jo hengästyä.. Mutta yleisön se kyllä sytytti ihan täysillä. Käykää ihmiset konserteissa. Elämykset eivät tule televisioita töllöttämällä. Valitettavasti.

      • Pilasi koko biisin

        Miksi Ari yritti laulaa jos ei kerran lahjat tuohon lauluun riitä? Olisi mennyt mukaan vaikka taustalle hengailemaan jos piti mukaan ängetä.


      • sä oot fiasko
        Pilasi koko biisin kirjoitti:

        Miksi Ari yritti laulaa jos ei kerran lahjat tuohon lauluun riitä? Olisi mennyt mukaan vaikka taustalle hengailemaan jos piti mukaan ängetä.

        et ymmärrä lukemaasi. just edellinen hemmo rautalangasta yritti sulle vääntää. Tais olla liian vaikea sudoku sulle vieläkin.

        Eikä sinne kukaan ängennyt, vaan laulajat PYYDETTIIN sinne esiintymään ILMAISEKSI. Fyrkat menee hyväntekeväisyyteen. Koivunen lisäksi perui keikan tämän hyväntekeväisyyskeikan takia ja sit saa paskaa niskaan sulta ja muilta samanlaisilta paska-aivoilta. Joten hengaile vaan keskenäs, sohvaperuna


    • Miksi siellä oli Ari Koivunen

      Ari Koivunen pilasi omalla huonola esiintymisellään konsertin.Mies ei osaa laulaa saatikka esiintyä.Häpäisi Kirkan muiston,ei osannut sanoja.Hävettävää ja Suomen idoli muka.Variskin raakkuu kauniimmin kuin Koivunen.

      • adgadg

        Joo, en voi nyt Aria arvostaa tässä asiassa. Ok, ei siinä mitään jos tehdään klassikosta vähän "räjähtävämpi" versio, mutta se laulaminen oli kyllä jotakin ihan kauheaa kuunneltavaa tällä kertaa.
        Ei näin, ei näin.


      • hienon tilaisuuden
        adgadg kirjoitti:

        Joo, en voi nyt Aria arvostaa tässä asiassa. Ok, ei siinä mitään jos tehdään klassikosta vähän "räjähtävämpi" versio, mutta se laulaminen oli kyllä jotakin ihan kauheaa kuunneltavaa tällä kertaa.
        Ei näin, ei näin.

        Ei enää ikinä tuollaisia keskenkasvuisia pilaamaan hienojen artistien muistoa. Ei enää ikinä!


      • Kirkan haudanryöstäjät
        hienon tilaisuuden kirjoitti:

        Ei enää ikinä tuollaisia keskenkasvuisia pilaamaan hienojen artistien muistoa. Ei enää ikinä!

        En ymmärrä miksi Ari piti päästää lavalle tuossa kunnossa?


      • teitä
        Kirkan haudanryöstäjät kirjoitti:

        En ymmärrä miksi Ari piti päästää lavalle tuossa kunnossa?

        katkerat juoruämmät;D Tuskin te valittajat olette edes oikeita Kirka-faneja.


      • levätköön rauhassa
        teitä kirjoitti:

        katkerat juoruämmät;D Tuskin te valittajat olette edes oikeita Kirka-faneja.

        Missä oli Kirkan muisto Arin räpellyksessä?


      • en muistanut
        levätköön rauhassa kirjoitti:

        Missä oli Kirkan muisto Arin räpellyksessä?

        että kirkafanit on jo vanhoja muoreja. oon vaan kuullut kirkaa radiosta ja aikomoinen rääkyjähän toi kuuluu olevan itsekin, niin missä pulma?


      • sentään
        en muistanut kirjoitti:

        että kirkafanit on jo vanhoja muoreja. oon vaan kuullut kirkaa radiosta ja aikomoinen rääkyjähän toi kuuluu olevan itsekin, niin missä pulma?

        muisti laulamiensa kappaleiden sanat ja todellakin Kirkan laulu oli rääkymistä mutta ei hän sentään kimittänyt niinkuin Koivunen.


      • Ari ei
        sentään kirjoitti:

        muisti laulamiensa kappaleiden sanat ja todellakin Kirkan laulu oli rääkymistä mutta ei hän sentään kimittänyt niinkuin Koivunen.

        siinä suurin ero.


      • halunnut

      • että tuo oli täyttä paskaa
        halunnut kirjoitti:

        osata laulaa näin:

        http://picasaweb.google.fi/Larkka194/RaskastaJouluaTeatriaOulu512200702/photo?authkey=hfaTAdNl-UE#5141279585411011266

        ja kyllä kirka lauloi paremmin vaikka en ikinä oo kirkasta tykkäny mutta voin sanoa silti rehellisen mielipiteeni


      • esitys...

      • Merja

        Mä oon kyllä erimieltä, kyllä Ari laulaa osaa ja ääntä löytyy. Arilla on voimakas ääni, ei se oo mitään huutamista, onhan se kappaleestakin kiinni miten ääntä käytetään. En mene kommentoimaan miten laulu meni Kirkan muistokonsertissa mutta näin "maallikkona" oon tätä mieltä. Kirkaakin jotkut arvosteli kirkujaksi(mullekkin haukuttu)mitä Kirka ei todellakaan ollut. Kirkalla oli persoonallinen ääni ja esiintymistapa, ei ollut mitään tusinatavaraa. Samoin kuin Muskalla. Useinta laulajaa ei tunnista äänestä, monet ihan samanlaisia. Lea Laven esim. on yks kellä on "oma" ääni, minkä tunnistaa heti. Sellasista mä tykkään. Antakaa Arin laulaa,ääntä löytyy!


      • minku_82
        Kirkan haudanryöstäjät kirjoitti:

        En ymmärrä miksi Ari piti päästää lavalle tuossa kunnossa?

        Voisitko kertoa mitä tarkoitat kun sanot "tuossa kunnossa"


      • Nordic-man
        Merja kirjoitti:

        Mä oon kyllä erimieltä, kyllä Ari laulaa osaa ja ääntä löytyy. Arilla on voimakas ääni, ei se oo mitään huutamista, onhan se kappaleestakin kiinni miten ääntä käytetään. En mene kommentoimaan miten laulu meni Kirkan muistokonsertissa mutta näin "maallikkona" oon tätä mieltä. Kirkaakin jotkut arvosteli kirkujaksi(mullekkin haukuttu)mitä Kirka ei todellakaan ollut. Kirkalla oli persoonallinen ääni ja esiintymistapa, ei ollut mitään tusinatavaraa. Samoin kuin Muskalla. Useinta laulajaa ei tunnista äänestä, monet ihan samanlaisia. Lea Laven esim. on yks kellä on "oma" ääni, minkä tunnistaa heti. Sellasista mä tykkään. Antakaa Arin laulaa,ääntä löytyy!

        Olen sitä mieltä, että Arilla meni pahasti överiksi Hetki Lyö biisi. Sanat hukassa melodia hukassa, tais olla poika itsekkin hukassa. Jos Ari itse näkis esityksensä telkkarissa, häpeäis varmaan.


    • sadies

      Paikan päällä oli tosi hyvä tunnelma.......

      • sadies

        Minusta konsertti oli tosi hyvä Ari Koivunen , Kristian Meurman ja suurin osa esiintyjistä hyviä jos huonoja esityksiä haetaan niin mainittakoon Esa Kaartamo , Pepe Wilberg, Maarit siinä esimerkkejä huonoista.


      • olisi pysynyt pois
        sadies kirjoitti:

        Minusta konsertti oli tosi hyvä Ari Koivunen , Kristian Meurman ja suurin osa esiintyjistä hyviä jos huonoja esityksiä haetaan niin mainittakoon Esa Kaartamo , Pepe Wilberg, Maarit siinä esimerkkejä huonoista.

        jos tuollaisella välinpitämättömyydellä esiintyy ettei osaa sanoja tai laulua niin silloin on pojan paras pysyä poissa.


      • ihmisistä
        olisi pysynyt pois kirjoitti:

        jos tuollaisella välinpitämättömyydellä esiintyy ettei osaa sanoja tai laulua niin silloin on pojan paras pysyä poissa.

        että kehtaavat haukkua rätkyttää hyväntekeväisyyskonsertissa esiintynyttä Ari Koivusta.

        Arilla oli ihan muut syyt alisuoriutumiseensa konsertissa kuin iltasanomien lanseeramat ylimielisyys ja välinpitämöttömyys. Luuletko tosiaan, että vasta uransa alussa oleva Ari tahallaan unohti sanat televisioitavassa muistokonsertissa? Äly hoi!

        Stna, sitten vielä tollasia vanhoja juoruämmiä pitäis kunnioittaa.


      • tylsän konsertin
        olisi pysynyt pois kirjoitti:

        jos tuollaisella välinpitämättömyydellä esiintyy ettei osaa sanoja tai laulua niin silloin on pojan paras pysyä poissa.

        oli oikeesti homman nimi. Näkihän sen kaikki jotka olivat paikalla.


    • tiikeriemo67

      Minun mielestä oli Arilta kunnian osoitus, ja mmyös järjestäjiltä, Kirkaa kohtaan pyytää Ari esiintymään. Jossain haastattelussa muistelen Arin kehuneen Kirkaa ihmisenä ja laulajana.
      Konserrtihan oli järjesteey Kirkan perustaman säätiön nimiin (tuotto meni tälle säätiölle) päiäkodille jossa edesautetaan lasten musiikillisia kykyjä.

    • Nordic-man

      Äänen toistossa oli hämminkiä, ainaskin mitä telkkarista tuli. Lisäksi esiintyjät olivatb surkeita, lähes kaikilla tuli jotain virheitä.
      Tuntuis että kun lähdetään johonkin noinkin tärkeään jutuun, niin olisi harjoiteltu biisit kunnolla. Minusta esitykset olivat niin amatoorimaisia kuin olla voi, jopa bändikin soitti välillä vääriä nuotteja. TV toteutus oli surkein mitä olen koskaan nähnyt, ei tämä konsertti kyllä Kirkalle tehnyt oikeutta. Jos tätä lukee joku joka on ollut mukana tuolla toteutus puolella. Ottakaa opiksenne, että samat mokat ei toistu tulevaisuudessa.
      Lopuksi totean, että Kirka oli hieno artisti, mutta muistokonsertti kaikkea muuta, hävetkää.

      • konsertin

        Miksei vain jäänyt pois jos kerran ei kiinnostanut eikä huvittanut opetella kappaletta?


      • jo saatana
        konsertin kirjoitti:

        Miksei vain jäänyt pois jos kerran ei kiinnostanut eikä huvittanut opetella kappaletta?

        mene jakeluun, että se osaa sen kappaleen kyllä. Sen piti vaan keskittyä niin siihen toiseen kappaleeseen, että muistas sen sanat.

        Sun ajattelu kyvyssäs on jotain vikaa, jos Ari muka pilas koko konsertin! On se saatanan kumma juttu, kun se Arin esitys nostettiin esille. Miks ei nostettu niitä "onnistujia"?????


      • Kirka-fani54
        jo saatana kirjoitti:

        mene jakeluun, että se osaa sen kappaleen kyllä. Sen piti vaan keskittyä niin siihen toiseen kappaleeseen, että muistas sen sanat.

        Sun ajattelu kyvyssäs on jotain vikaa, jos Ari muka pilas koko konsertin! On se saatanan kumma juttu, kun se Arin esitys nostettiin esille. Miks ei nostettu niitä "onnistujia"?????

        Todellakin tämän surkean loannheittoketjun paras kommentti. Iso kiitos!

        On uskomatonta kun "Kirkafanit" haukkuvat muistokonsertin esiintyjiä, ihan kuin joku TAHALLAAN menisi pilamaan konsertin saati oman maineensa. Ikävintähän tämä täysin turha kohu on ollut Ari Koivuselle, koska hän on vasta uransa alussa.


      • miksi edes oli siellä?
        Kirka-fani54 kirjoitti:

        Todellakin tämän surkean loannheittoketjun paras kommentti. Iso kiitos!

        On uskomatonta kun "Kirkafanit" haukkuvat muistokonsertin esiintyjiä, ihan kuin joku TAHALLAAN menisi pilamaan konsertin saati oman maineensa. Ikävintähän tämä täysin turha kohu on ollut Ari Koivuselle, koska hän on vasta uransa alussa.

        Kirkafanit eivät olisi halunneet noin epäammattimaista kaveria pilaamaan hienoa muistokonserttia. Ehkä Ari joskus tajuaa mitä on ammattitaito. Tai sitten ei.


      • eikös täällä
        miksi edes oli siellä? kirjoitti:

        Kirkafanit eivät olisi halunneet noin epäammattimaista kaveria pilaamaan hienoa muistokonserttia. Ehkä Ari joskus tajuaa mitä on ammattitaito. Tai sitten ei.

        pitäisi puhua Kirkasta eikä haukkua muita artisteja?

        Ari oli siellä, koska häntä PYYDETTIIN sinne. Paula Nummela itse pyysi. Ari jopa perui keikan päästäkseen esiintymään Kirkan konserttiin ilmaiseksi. Kahtena edellisenä päivänä bändi oli ollut keikalla Espanjassa ja Laukaalla, eri keikkaseteillä. Lauantaina oli FME, jossa oli taas eri keikkasetti. Aika ammattimaista mun mielestä aloittelevalta artistilta.

        Onhan tässä ketjussa varmaan selitettykin, en tiedä, mutta Ari oli harjoitellut Kirkan toista biisiä intensiivisesti, koska se ei ollut entuudestaan tuttu (Strangers in the Night) ja arvioinut osaavansa "Hetki Lyö" -biisin ulkoa. Keikalla se oli esitetty viimeksi 3 kk sitten, mutta ajatteli sen olevan selkäytimessä, mutta ei ihan ollutkaan.

        Virheitä sattuu kaikille, miksi VAIN Aria syytetään?! Monet muutkin lauloivat väärin, unohtelivat sanoja ja lauloivat lunttilapuista. Lisäksi TV-miksaus oli perseestä. Itse konsertissa olleet (lehdistö mukaanlukien) olivat innoissaan Koivusen esiintymisestä.

        Ari on joutunut ihan KOHTUUTTOMAN kritiikin ja suoranaisen haukkumisen kohteeksi. Lehdistö laittoi tuon Arin alisuoriutumisen ylimielisyyden syyksi, vaikka eivät edes tunne koko heppua.


      • vainajien muistoa kunnioite...
        eikös täällä kirjoitti:

        pitäisi puhua Kirkasta eikä haukkua muita artisteja?

        Ari oli siellä, koska häntä PYYDETTIIN sinne. Paula Nummela itse pyysi. Ari jopa perui keikan päästäkseen esiintymään Kirkan konserttiin ilmaiseksi. Kahtena edellisenä päivänä bändi oli ollut keikalla Espanjassa ja Laukaalla, eri keikkaseteillä. Lauantaina oli FME, jossa oli taas eri keikkasetti. Aika ammattimaista mun mielestä aloittelevalta artistilta.

        Onhan tässä ketjussa varmaan selitettykin, en tiedä, mutta Ari oli harjoitellut Kirkan toista biisiä intensiivisesti, koska se ei ollut entuudestaan tuttu (Strangers in the Night) ja arvioinut osaavansa "Hetki Lyö" -biisin ulkoa. Keikalla se oli esitetty viimeksi 3 kk sitten, mutta ajatteli sen olevan selkäytimessä, mutta ei ihan ollutkaan.

        Virheitä sattuu kaikille, miksi VAIN Aria syytetään?! Monet muutkin lauloivat väärin, unohtelivat sanoja ja lauloivat lunttilapuista. Lisäksi TV-miksaus oli perseestä. Itse konsertissa olleet (lehdistö mukaanlukien) olivat innoissaan Koivusen esiintymisestä.

        Ari on joutunut ihan KOHTUUTTOMAN kritiikin ja suoranaisen haukkumisen kohteeksi. Lehdistö laittoi tuon Arin alisuoriutumisen ylimielisyyden syyksi, vaikka eivät edes tunne koko heppua.

        Jos oli sitten niin huonolla tuulella kun meni keikkarahat sivu suun niin silloin ei tarvitse pikkupoikamaisesti tulla pilaamaan Kirkan muistokonserttia ala-arvoisella esityksellään. Olisi mennyt sitten sinne keikalleen jos rahan menetys noin paljon koski ja antanut muiden surra Kirkaa rauhassa ja tyylikkäästi.


      • höpiset?
        vainajien muistoa kunnioite... kirjoitti:

        Jos oli sitten niin huonolla tuulella kun meni keikkarahat sivu suun niin silloin ei tarvitse pikkupoikamaisesti tulla pilaamaan Kirkan muistokonserttia ala-arvoisella esityksellään. Olisi mennyt sitten sinne keikalleen jos rahan menetys noin paljon koski ja antanut muiden surra Kirkaa rauhassa ja tyylikkäästi.

        Ari tuli edellispäivänä Barcelonasta Nokian järjestämältä yksityiskeikalta, ja kutsuttuna Kirkan konserttiin. Ari esitti juuri sen verion Hetki Lyö-kappaleesta, joka on myös Arin levyllä.

        Esitys meni normaalia huonommin ja sanat unohtuivat väsymyksen ja flunssan ja sen takia, että jännitti muistokonsertissa ensimmäistä kertaa esittämäänsä Strangers in the night kappaletta, joka on Kirkan HEVI-lvyltä.

        Käy lukemassa tarkempi selvitys Arin kotisivuilta,
        vai oletko enemmän kiinnostunut IS:n juorutoimittajien höpinöistä.


      • ellei keskity
        höpiset? kirjoitti:

        Ari tuli edellispäivänä Barcelonasta Nokian järjestämältä yksityiskeikalta, ja kutsuttuna Kirkan konserttiin. Ari esitti juuri sen verion Hetki Lyö-kappaleesta, joka on myös Arin levyllä.

        Esitys meni normaalia huonommin ja sanat unohtuivat väsymyksen ja flunssan ja sen takia, että jännitti muistokonsertissa ensimmäistä kertaa esittämäänsä Strangers in the night kappaletta, joka on Kirkan HEVI-lvyltä.

        Käy lukemassa tarkempi selvitys Arin kotisivuilta,
        vai oletko enemmän kiinnostunut IS:n juorutoimittajien höpinöistä.

        Ellei pysty keskittymään esityksiinsä ja mokailee jatkuvasti niin silloin pitää hakea apua siihen kammoon. Ei muistokonsertteihin tulla tosta vaan kokeileen josko vaikka muistais jotain.


      • ymmärtävän
        ellei keskity kirjoitti:

        Ellei pysty keskittymään esityksiinsä ja mokailee jatkuvasti niin silloin pitää hakea apua siihen kammoon. Ei muistokonsertteihin tulla tosta vaan kokeileen josko vaikka muistais jotain.

        mistään mitään. Turha jankata tuollaisen abortion säkällä välttäneen vajakin kanssa, joten jatkapa keskenäsi.


      • vaikka kovasti yritti
        ymmärtävän kirjoitti:

        mistään mitään. Turha jankata tuollaisen abortion säkällä välttäneen vajakin kanssa, joten jatkapa keskenäsi.

        Arihan teki parhaansa ja tulos on nyt koko kansan arvioitavana.


      • mokaukset pois
        vaikka kovasti yritti kirjoitti:

        Arihan teki parhaansa ja tulos on nyt koko kansan arvioitavana.

        Toivottavasti osaavat jättää Arin mokaukset pois Kirkan muistokonsertti-DVDltä.


      • muistokonsertteihin
        mokaukset pois kirjoitti:

        Toivottavasti osaavat jättää Arin mokaukset pois Kirkan muistokonsertti-DVDltä.

        Toivottavasti Aria ei enää nähdä pilaamassa kenenkään muistokonserttia.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6043
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3821
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      245
      2151
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1850
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1299
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      303
      1065
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      939
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe