Miten ne sopivat yhteen? Tunnen yhden vesimiehen ja hän on todella mukava mutta ei sellainen kuin minä eli ajattelee tunteella enemmän kuin järjellä :D Hän on hyvin tarkka asioista ja minä taas vähän huolimaton. Hän joutuu usein korjaamaan minun sössimisiä ja hän on opettanut minua monessa asiassa. Pidän hänestä todella paljon ja hänkin taitaa pitää minusta :D mut ongelma on se että hän asuu todella kaukana noin. 300km päässä.. eli se on vähä netti tuttu mulle :D mut me jutellaan todella paljon (ei olla yhdessä). Hän on 17 ja minä 15. Niin ja se että en edes tiedä minkä näköinen hän on :D elikkä hän voi olla vaikka joku 50 vuotias tai jotai :S mut en usko siitä koska olen puhunut hänenkaa puhelimessa jne.. :D ja minusta tuntaa että olen tuntenut hänet koko ikäni.. En tiedä yhtää mitä tehdä? Auttakaa?:S
Jousimies (N) ja Vesimies (M)
juosimies (N)
1
661
Vastaukset
- naila
joo no mulla on sama tilanne, mut tää vesimies on pelkkä kaveri ollut noin viisi vuotta. ihan hyvin sopii jonkun aikaa, mutta mua on ainakin alkanu ärsyttää sen käytös. teen kaiken aina "väärin" jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704