Lämmin halaus sinulle!

kaurisWoman

Hyvää alkavaa viikkoa!

41

1846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaurisMan

      Alkaapa tämä viikko ihanasti kaurisnaisten tervehdyksillä:)

      • kaurisnauris

        tekisi mieli, no, jääköön sanomatta..


      • sanoa että oon
        kaurisnauris kirjoitti:

        tekisi mieli, no, jääköön sanomatta..

        kultunen, mutta kun et sä tajuu..:)


      • kaurisnauris

    • pois haaveet

      jos haihtuu, sä koskaan et muuttua saa..

      • kornit kaprit

      • kaurislover:)

      • kaurisM_

      • sulle laulaa :)

      • ...................

      • *************

      • *minä*
        ************* kirjoitti:

        itse Gary Moore http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw

        Muuten minulla kaikki OK, mutta kuinka sinulla? Miten selvisit? Hyvää päivänjatkoa! Hiljainen blues soi minunkin sisimmässäni. Ystävyys säilyköön ikuinen.


      • idea

      • ´tien

      • Udo Lindenberg

      • ..............

      • katinkontitt

      • ihan
        *minä* kirjoitti:

        Muuten minulla kaikki OK, mutta kuinka sinulla? Miten selvisit? Hyvää päivänjatkoa! Hiljainen blues soi minunkin sisimmässäni. Ystävyys säilyköön ikuinen.

        hyvin ! Hyvää yötä sinulle ystäväni..;)


      • kaurispaisti

      • vastaisuutta

      • *Kati*

      • vanha kunnon

      • kulkurinauris

      • Kapricorn

      • Vanha Kauris
        Kapricorn kirjoitti:

        Tapio Rautavaaran livenä; käveli vaan kadulla vastaan:)

        Tässä minun suosikkini hänen lauluistaan:
        http://www.youtube.com/watch?v=SjWK9HV8tIo

        Tästä tulee lapsuus mieleen, ja nukkumatti on:
        http://www.youtube.com/watch?v=-OgdsrSZ5VE&feature=related

        Oletko nähnyt sen elokuvana - silloin harvoin kuin kyyneleet ovat silmiini tulleet, oli hetki, kun katsoin elokuvaa Kulkuri ja Joutsen. Tapio Rautavaara, Reijo Helismaa, Esa Pakarinen, Masa Niemi jne. - olin ideoimassa tätä elokuvaa, jonka ArtistaFilmi toteutti Timo Koivusalon ja Jyrki Luukon voimin!

        Aivan mahtava juttu!


      • Kapricorn
        Vanha Kauris kirjoitti:

        Oletko nähnyt sen elokuvana - silloin harvoin kuin kyyneleet ovat silmiini tulleet, oli hetki, kun katsoin elokuvaa Kulkuri ja Joutsen. Tapio Rautavaara, Reijo Helismaa, Esa Pakarinen, Masa Niemi jne. - olin ideoimassa tätä elokuvaa, jonka ArtistaFilmi toteutti Timo Koivusalon ja Jyrki Luukon voimin!

        Aivan mahtava juttu!

        vaikka aikomus on ollut monta kertaa mennä katsomaan. Ahaa, mutta nyt alkoi entistä enemmän kiinnostaa. Jospa vuokraisi DVD:n..:)

        Näistä Rautavaaran laulelmista todella tulee hyvät lapsuusmuistot mieleen. Elokuvaa on kehuttu, ollen kuullut muiltakin. Ja sinulle se on noin läheinen?! Oli varmaan mielenkiintoista ideoida elokuvaa. Tutustuitko myös näyttelijöihin?

        Kulkuri ja Joutsen -laulu on niin sinivalkoinen, ihanan läheinen ja lämmin, kaunis ja koskettava! Ja vain Tapio Rautavaara osaa sen siten tulkita!


      • Vanha Kauris
        Kapricorn kirjoitti:

        vaikka aikomus on ollut monta kertaa mennä katsomaan. Ahaa, mutta nyt alkoi entistä enemmän kiinnostaa. Jospa vuokraisi DVD:n..:)

        Näistä Rautavaaran laulelmista todella tulee hyvät lapsuusmuistot mieleen. Elokuvaa on kehuttu, ollen kuullut muiltakin. Ja sinulle se on noin läheinen?! Oli varmaan mielenkiintoista ideoida elokuvaa. Tutustuitko myös näyttelijöihin?

        Kulkuri ja Joutsen -laulu on niin sinivalkoinen, ihanan läheinen ja lämmin, kaunis ja koskettava! Ja vain Tapio Rautavaara osaa sen siten tulkita!

        kun olisi pitänyt hioa loppujuttua eli missasin jutun, mutta toteutus oli upea - tuskinpa olisin voinut, sille antaa enempää! Jyrki antoi puolestani sen, mitä olisin halunut sanoa! Luukon Jyrki on muuten mahtava kaveri, näyttelijänäkin, mutta ennen kaikkea fiksaaja/äänittäjä/toteuttaja! Tuntematon suuruus, mutta ansaitesee kunnioitukseni!


    • ++++++++++
      • tätä tyttöä

      • Kapricorn

      • toinen vanhus

      • kuuluu niin

    • synttärihalaus
      • kaurissysteri

      • kaurissysteri

      • +++++++++++++

      • ?????

    • nauriskauris
    • multa:)

      Koittakaa kestää, vaikka huh, koville se ottaa:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe