Käymisastia ei pidä

mitäs nyt

Lainasin kaverilta käymisastiaa oluen panoon, mutta hänkin varoitti ettei se pidä, mutta sen voisi tiivistää jollakin. Vierrettä en sitten ehtinyt kunnolla ilmastaa, vaan muutamia kertoja nostin vierrettä n. pualen metrin korkeudelle ja pudotin, n. pualen litran kauhalla. otin kauhaan vierrettä, lisäsin siihen hiivan ja sekoitin vähän, kaadoin sitten käymisastiaan ja sekoitin hyvin. Eipä ole pulputellut nyt sitten viäläkään, vaikka on jo neljä päivää ollut. Sinitarralla koitin tiivistää, mutta ei pidä, pitäisi ehkä viälä tuarekelmua kokeilla. Pöntöstä ei kuulu edes sihinää, eikä pinnalle muadostu vaahtoa juuri yhtään, jos edes on. Näinpä siis epäilyttää koko käyminen. Eli mitä teen, odottelenko vaan niin kauan että olut ei maistu makialle, vai onkohan jo kontaminaatio tapahtunut... Nääs tua pullojen pesu on aikasta vittumaista puuhaa, en välttämättä halua pullottaa 20 litraa paskaa juamaa pulloihini, huamata sen sitten juadessa kuraksi. Mutta uute sokeri maksoivat yhteensä 15 euroa, joten... Eli, mitäs sanotte?

2

1198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokeria ja lämpöä

ei se tiiviys oo ni tärkeetä

• mitäs ny2

että se siitä tiiviimmäksi tuloo kiljuuttamalla enempi... heh... Muutenki taikajuamaa jo tulos, kun kaks kiloo sokeria, mutta ei siis mitään kurapaska juamaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      3017
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2617
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1473
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1350
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      999
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      893
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      28
      656
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      621
    Aihe