Lainasin kaverilta käymisastiaa oluen panoon, mutta hänkin varoitti ettei se pidä, mutta sen voisi tiivistää jollakin. Vierrettä en sitten ehtinyt kunnolla ilmastaa, vaan muutamia kertoja nostin vierrettä n. pualen metrin korkeudelle ja pudotin, n. pualen litran kauhalla. otin kauhaan vierrettä, lisäsin siihen hiivan ja sekoitin vähän, kaadoin sitten käymisastiaan ja sekoitin hyvin. Eipä ole pulputellut nyt sitten viäläkään, vaikka on jo neljä päivää ollut. Sinitarralla koitin tiivistää, mutta ei pidä, pitäisi ehkä viälä tuarekelmua kokeilla. Pöntöstä ei kuulu edes sihinää, eikä pinnalle muadostu vaahtoa juuri yhtään, jos edes on. Näinpä siis epäilyttää koko käyminen. Eli mitä teen, odottelenko vaan niin kauan että olut ei maistu makialle, vai onkohan jo kontaminaatio tapahtunut... Nääs tua pullojen pesu on aikasta vittumaista puuhaa, en välttämättä halua pullottaa 20 litraa paskaa juamaa pulloihini, huamata sen sitten juadessa kuraksi. Mutta uute sokeri maksoivat yhteensä 15 euroa, joten... Eli, mitäs sanotte?
Käymisastia ei pidä
mitäs nyt
2
1155
Vastaukset
- sokeria ja lämpöä
ei se tiiviys oo ni tärkeetä
- mitäs ny2
että se siitä tiiviimmäksi tuloo kiljuuttamalla enempi... heh... Muutenki taikajuamaa jo tulos, kun kaks kiloo sokeria, mutta ei siis mitään kurapaska juamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668