kukas se oli se pikkunilkki?

nilkki itekki

meinaan ketä vastaan se J.Leskinen laulaa tuossa kappaleessa, tuntuu vähän et valtion virkamiestä..

9

2085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylähullu (the last one)

      Juicen ollessa perättömästi syytettynä huumeiden hallussapidosti Leskinen vittuuntui farssin vetäjiin Jaatiseen ja Maliseen, mutta erityisesti päähän otti Eeva-Liisa Olkinuora, jo nimensäkin puolesta ja hänelle on ilmeisesti "omistettu" rivi "...ei vaan sehän olkii naru, löysä, likainen..."

      • juusoko

        tuo Olkinuoran tausta! Kiitos tiedosta!


      • Kylähullu (the last one)
        juusoko kirjoitti:

        tuo Olkinuoran tausta! Kiitos tiedosta!

        En minä ihan vama ole, mutta näin veikkaisin.


      • juusoko
        Kylähullu (the last one) kirjoitti:

        En minä ihan vama ole, mutta näin veikkaisin.

        juicemaista nokkeluutta on, että luulen että oot oikeassa


      • Afroditen_poika

        Tuo oli minullekin uusi tiedonmuru, kiitoksia!

        Tuli mieleeni, että tuossahan voisi olla toinen ratkaisu biisin "Onnellinen mies" arvoitukseen, josta oli joskus aikaisemmin täällä puhetta. Kyseisessä biisissähän yhden säkeistön lopusta puuttuu vastinriimi sanalle "suora":

        "Ei mulle poliisit oo hirveästi vittuilleet
        vaikka sanoiltani olen ollut suora
        Eikä syyttäjät oo henkilööni kajonneet
        Paitsi kerran..."

        Tuohon viimeisen säkeen loppuun voisi lisätä sanan "Olkinuora", niin sitten säkeet olisivat riimissä!


      • hipin surmas
        Afroditen_poika kirjoitti:

        Tuo oli minullekin uusi tiedonmuru, kiitoksia!

        Tuli mieleeni, että tuossahan voisi olla toinen ratkaisu biisin "Onnellinen mies" arvoitukseen, josta oli joskus aikaisemmin täällä puhetta. Kyseisessä biisissähän yhden säkeistön lopusta puuttuu vastinriimi sanalle "suora":

        "Ei mulle poliisit oo hirveästi vittuilleet
        vaikka sanoiltani olen ollut suora
        Eikä syyttäjät oo henkilööni kajonneet
        Paitsi kerran..."

        Tuohon viimeisen säkeen loppuun voisi lisätä sanan "Olkinuora", niin sitten säkeet olisivat riimissä!

        loistavaa trivia-tietoa! kiitoksia! itse olen luullut juicen jättäneen tuosta "onnellinen mies"-riimistä ihan muun sanan pois, joka kylläkin rimmaisi sanalle suora...


      • Afroditen_poika
        hipin surmas kirjoitti:

        loistavaa trivia-tietoa! kiitoksia! itse olen luullut juicen jättäneen tuosta "onnellinen mies"-riimistä ihan muun sanan pois, joka kylläkin rimmaisi sanalle suora...

        ...se on tietysti toinen vaihtoehto :) Kumpaa lienee maestro sitten tarkoittanut. Juicen tuntien saattaa olla tahallinenkin monimerkityksellisyys.


      • juusoko
        Afroditen_poika kirjoitti:

        ...se on tietysti toinen vaihtoehto :) Kumpaa lienee maestro sitten tarkoittanut. Juicen tuntien saattaa olla tahallinenkin monimerkityksellisyys.

        Juicen nokkeluuden tietäen hän on tehnyt tuon piruuttaan. Hän tietää ihmisten luulevan että siinä pitäis olla "huora", mut tarvittaessa hän olisi voinut sanoa että ei toki.....


      • Jokke
        Afroditen_poika kirjoitti:

        Tuo oli minullekin uusi tiedonmuru, kiitoksia!

        Tuli mieleeni, että tuossahan voisi olla toinen ratkaisu biisin "Onnellinen mies" arvoitukseen, josta oli joskus aikaisemmin täällä puhetta. Kyseisessä biisissähän yhden säkeistön lopusta puuttuu vastinriimi sanalle "suora":

        "Ei mulle poliisit oo hirveästi vittuilleet
        vaikka sanoiltani olen ollut suora
        Eikä syyttäjät oo henkilööni kajonneet
        Paitsi kerran..."

        Tuohon viimeisen säkeen loppuun voisi lisätä sanan "Olkinuora", niin sitten säkeet olisivat riimissä!

        Aivan totta! Enpä oo tullu koskaan ajatelleeksi, että Olkinuorakin sopisi tohon riimin puolesta, vaikka olenkin tiennyt että kyseiseen naissyyttäjään tossa ilmeisesti viitataan. On tullut vaan se toinen sana mieleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe