kukas se oli se pikkunilkki?

nilkki itekki

meinaan ketä vastaan se J.Leskinen laulaa tuossa kappaleessa, tuntuu vähän et valtion virkamiestä..

9

2245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylähullu (the last one)

Juicen ollessa perättömästi syytettynä huumeiden hallussapidosti Leskinen vittuuntui farssin vetäjiin Jaatiseen ja Maliseen, mutta erityisesti päähän otti Eeva-Liisa Olkinuora, jo nimensäkin puolesta ja hänelle on ilmeisesti "omistettu" rivi "...ei vaan sehän olkii naru, löysä, likainen..."

• juusoko

tuo Olkinuoran tausta! Kiitos tiedosta!

• Kylähullu (the last one)
        juusoko kirjoitti:

tuo Olkinuoran tausta! Kiitos tiedosta!

En minä ihan vama ole, mutta näin veikkaisin.

• juusoko
        Kylähullu (the last one) kirjoitti:

En minä ihan vama ole, mutta näin veikkaisin.

juicemaista nokkeluutta on, että luulen että oot oikeassa

• Afroditen_poika

Tuo oli minullekin uusi tiedonmuru, kiitoksia!

Tuli mieleeni, että tuossahan voisi olla toinen ratkaisu biisin "Onnellinen mies" arvoitukseen, josta oli joskus aikaisemmin täällä puhetta. Kyseisessä biisissähän yhden säkeistön lopusta puuttuu vastinriimi sanalle "suora":

"Ei mulle poliisit oo hirveästi vittuilleet
        vaikka sanoiltani olen ollut suora
        Eikä syyttäjät oo henkilööni kajonneet
        Paitsi kerran..."

Tuohon viimeisen säkeen loppuun voisi lisätä sanan "Olkinuora", niin sitten säkeet olisivat riimissä!

• hipin surmas
        Afroditen_poika kirjoitti:

Tuli mieleeni, että tuossahan voisi olla toinen ratkaisu biisin "Onnellinen mies" arvoitukseen, josta oli joskus aikaisemmin täällä puhetta. Kyseisessä biisissähän yhden säkeistön lopusta puuttuu vastinriimi sanalle "suora":

Paitsi kerran..."

Tuohon viimeisen säkeen loppuun voisi lisätä sanan "Olkinuora", niin sitten säkeet olisivat riimissä!

loistavaa trivia-tietoa! kiitoksia! itse olen luullut juicen jättäneen tuosta "onnellinen mies"-riimistä ihan muun sanan pois, joka kylläkin rimmaisi sanalle suora...

• Afroditen_poika
        hipin surmas kirjoitti:

loistavaa trivia-tietoa! kiitoksia! itse olen luullut juicen jättäneen tuosta "onnellinen mies"-riimistä ihan muun sanan pois, joka kylläkin rimmaisi sanalle suora...

...se on tietysti toinen vaihtoehto :) Kumpaa lienee maestro sitten tarkoittanut. Juicen tuntien saattaa olla tahallinenkin monimerkityksellisyys.

• juusoko

...se on tietysti toinen vaihtoehto :) Kumpaa lienee maestro sitten tarkoittanut. Juicen tuntien saattaa olla tahallinenkin monimerkityksellisyys.

Juicen nokkeluuden tietäen hän on tehnyt tuon piruuttaan. Hän tietää ihmisten luulevan että siinä pitäis olla "huora", mut tarvittaessa hän olisi voinut sanoa että ei toki.....

• Jokke

Paitsi kerran..."

Aivan totta! Enpä oo tullu koskaan ajatelleeksi, että Olkinuorakin sopisi tohon riimin puolesta, vaikka olenkin tiennyt että kyseiseen naissyyttäjään tossa ilmeisesti viitataan. On tullut vaan se toinen sana mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe