Mistä voi Porissa ostaa ja hakea omalla henkilöauton peräkärryllä esim. mursketta, soraa, hiekkaa kärryllisen? Missä ja kuka myy?
mistä saa porissa
6
6688
Vastaukset
- kärryyn
ojantieltä impolasta, pohjolan kuljetukselta
- oikein kovasti
Mahtaako kukaan tietää missä se "pohjolan kuljetus" piileksii ojantiellä?
- ajat sitten
oikein kovasti kirjoitti:
Mahtaako kukaan tietää missä se "pohjolan kuljetus" piileksii ojantiellä?
Ei vissiin riittänyt peräkärrymiehiä asiakkaiksi.
Pohjois-Porissa on joku mesta, maanrakennusfirma tms.
- saa läänin kuljetuksen
soramontulta. Aja tampereen suuntaan ja sunniemen risteyksestä oikealle kilometri vai pari ja olet perillä. Muista ettet ahnehdi kerralla liiaksi ettei laakerit pamahda peräkärrystäsi, tuolta haettaessa tavara on niin halpaa että voi tehdä useammankin reisun.
Siis nyt ei mennä tuonne lemminkäisen louhokselle joka on ensimmäinen siinä Tampereentien varressa vaan parikilometriä eteenpäin ja oikealle lukee läänin ktk sieltä mursketta saa. - Anonyymi
Mikä siellä on m3 hinta?
- Anonyymi
Swerock Söörmarkku. Kun tuut Porista, niin oikealla kääntyy tie ennen Shelliä ja Noormarkun keskustaa. Oli kait joskus nimeltään Lemmikäinen.
Tavallinen peräkärryllinen maksoi 10 euroa ja teliperäkärry 20 euroa.
Peräkärryyn ei kannata paljon kasata, menee helposti ylikuormaksi ja kärry hajoaa.
Nämä hinnat oli kaksi vuotta sitten.
Nyt en ole muutamaan vuoteen hakenut, kun tilasin kuorma-autolla pihaan 8 kuutiota ja maksoi 170 euroa. Tilasin sepelituhkaa pihaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275