miten saan jouskarin m takaisin

kalat 34

heips kaikille, olen eronnut jo 3 kk sitten mun ihanasta jouskarin m kanssa , hänen valinta kyllä oli, vaikka hän väitti että rakastaa mua, mutta ei vaan voinu olla mun kanssa, kuulemma hänessä on vikaa eikä minustä on mitään, mutta mä rakastan häntä vieläkin ja paljonkin, miten mä saisin sen ymmärtämään että mä haluan vain hänet eikä ketää muuta, onko mahdollista saada sen takaisiin vai annanko olla?? kiitos:) fishitar kyselee

11

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalat 39

      ollut jo pidemmän aikaa ns. on/off suhde jousimies-miehen kanssa. Välillä hän tekee aivan yllättäviä irtiottoja suhteessamme. Sitten hän taas palaa takaisin kuin bumerangi. Ja minähän tietty otan hänet vastaa ja hyväksyn selitykset, sillä hän on aivan ihana. Kai tämä on sitä jousimiehen tarvitsemaa vapautta.

      • kalat 34

        näin se on nämä jousimies mies, hän on tehnyt mulle jo monta monta kertaa samanlaisia, että se lähtee noin vaan ja sitten taas tulee takaisiin, ja minä hölmö aina ottanut sen takaisin heti. en nyt ymmärrä itse mistä tää johtuisi?? miksi se tulee ja lähtee noin usein??! kun ei voi enää luottaa eikä saa selvä hänestä mitä se oikein haluuuuuuuuuuuuuuuuu:(


      • kertoo nyt
        kalat 34 kirjoitti:

        näin se on nämä jousimies mies, hän on tehnyt mulle jo monta monta kertaa samanlaisia, että se lähtee noin vaan ja sitten taas tulee takaisiin, ja minä hölmö aina ottanut sen takaisin heti. en nyt ymmärrä itse mistä tää johtuisi?? miksi se tulee ja lähtee noin usein??! kun ei voi enää luottaa eikä saa selvä hänestä mitä se oikein haluuuuuuuuuuuuuuuuu:(

        itse olen jousimies ja kulkia aina. Kyl se valitettavasti on niin että jos mies ei enää kotona halua olla niin sillä on jo seuraava oottamassa. Ja toki sitä voi käydä moikkaa viel niitä entisiäkin naisii joskus, mut jos suhde on ohi niin jousimies ei perään soittele eikä kaipaile.


      • vaaka26
        kalat 34 kirjoitti:

        näin se on nämä jousimies mies, hän on tehnyt mulle jo monta monta kertaa samanlaisia, että se lähtee noin vaan ja sitten taas tulee takaisiin, ja minä hölmö aina ottanut sen takaisin heti. en nyt ymmärrä itse mistä tää johtuisi?? miksi se tulee ja lähtee noin usein??! kun ei voi enää luottaa eikä saa selvä hänestä mitä se oikein haluuuuuuuuuuuuuuuuu:(

        no mul aika samanlainen tilanne ollu jo pitemmän aikaa,tosin mun jousimieheni sanoo aina suoraan mihin lähtee ja tulee aina takas.ei kyl selittele mis on ollu eikä paljoo kiinnostakaan,mä oon sen ja se mun vaikka kävis huorissa välillä,koska se on vaan tän miehen elämäntapa.voin tyytyä siihen mitä saan tai olla ilman.päätin tyytyä ekaan vaihtoehtoon koska meidän seksi on maailman parasta :)


      • vaaka.
        vaaka26 kirjoitti:

        no mul aika samanlainen tilanne ollu jo pitemmän aikaa,tosin mun jousimieheni sanoo aina suoraan mihin lähtee ja tulee aina takas.ei kyl selittele mis on ollu eikä paljoo kiinnostakaan,mä oon sen ja se mun vaikka kävis huorissa välillä,koska se on vaan tän miehen elämäntapa.voin tyytyä siihen mitä saan tai olla ilman.päätin tyytyä ekaan vaihtoehtoon koska meidän seksi on maailman parasta :)

        Sitä se seksi kyllä jousimiesmiehen kanssa on...


      • neitsyt nainen
        vaaka. kirjoitti:

        Sitä se seksi kyllä jousimiesmiehen kanssa on...

        Sitäpä sitä. Ensimmäisen kerran elämässä kunnon seksiä ja niin vaihtelevaa. Itsellä ollut kolme skorpionimiestä ja niistä on aina sanottu, että ovat intohimoisia...ei kyllä vedä vertoja jousimiehelle yksikään skorppari.


      • niin.....
        neitsyt nainen kirjoitti:

        Sitäpä sitä. Ensimmäisen kerran elämässä kunnon seksiä ja niin vaihtelevaa. Itsellä ollut kolme skorpionimiestä ja niistä on aina sanottu, että ovat intohimoisia...ei kyllä vedä vertoja jousimiehelle yksikään skorppari.

        en oo mäkään vielä tollaista seksipetoa tavannu ku jouskari mies...vaihtelevaa ja tooodella mahtavaa :)


    • Jousimies-N

      sit kun taas törmäät siihen niin kerro rehellisesti mitä tunnet vai eikö niistä asioista puhuta,nyt ois varmaan aika ottaa ja kertoo koko totuus.anna sen kuunnella kun kerrot mitä tuumaat ja sit se joko ottaa sut tai jättää,mutta eihän sun kannata surra jos et asialle mitään osaa tehdä
      T:jouskari-N

    • Jousinainenki

      Jouskari jos jättää niin hän ei takas ota vaikka rakkautta oliskin vielä,mutta jouskari tietää että se rakkaus haihtuu ajalla,turha yrittääkkään saada takas,mutta erittäin hyvä kaveri hän on sinulle vaikka ei huoli takas,kannattaa jouskaria kaverina pitää

    • ina

      Mä sain mun miehen takas aika helpost.. Me erotiin yks maanatai ja saman viikon perjantaina palattiin yhteen.. Hän toi mun hänelle lainatut rahat mun työpaikalle, ja mun työkaveri huomas et sil on edelleen tunteita mua kohtaan.. Hän käski lähettämään viestin mun kullalle et mä näen ja tunnen et sä rakastat mua vieläkin ja et mul on samanlaiset tunteet häntä kohtaa.. Hän soitti mulle hetken pääst ja ehdotti tapaamista jossa me voitais jutella kunnol.. me nähtiin ja juteltiin oikeen kunnol ja nyt ollaan oltu eron jälkeen yhdes 8kk ja yhteensä kaikkineen 2 vuotta.. Nyt ruvetaan rakentamaan yhteistä kotia ja onni kukoistaa!!! :)

    • toki se mahdolista on mutta vaiketa sillä jos hän myönsi vian olevan hänessä hän tuskin heti halua sitotua kehenkän mutta koitta jonkun aja päästä udestan ja tee hänelle tuntesi seliksi ja anna sen jälken hänelle aikka mittiä asia kaikkessaa rauhassa kyllä hän palla luoksesi mikäli aijtelle samoin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe