Nissan Micran k12 vakio soittimen irroitus!?!

aahhaa

    eli Nissan Micra k12 03-> vakio soittimen irroitus? onko joku irrottanu?

Kaksi ruuvia soittimen/koko etupaneelin alapuolella..ne otin irti..sitte ei liiku mikään vielä..otin ajotietokonen pältä luukun irti ja sen sisällä kaksi ruuvia, irroitin ne sekä avasin klipsit mitä näkyi mutta mikään ei liiku vielä mihinkään..!! ?? mitä vielä pitää irroittaa tai painella että saa irti soittimen tai koko etupaneeli n missä soitin on kiinni ?!

Tietääkö joku tai onko joku vaihtanut micraan uuden soittimen? vastauksia kiitos :)

10

3567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nissankuski

      En ole irroittanut en ole tutkinut miten sen saisi pois siitä. Oletko katsonut netistä muilta sivuilta irroitusohejeita?

      • aahhaa

        olen yrittänyt etsiä mut en oo mistään löytäny mitään ohjeita!!! :/ ootko itse löytäny mitään..pistä linkkiä tulemaan... haluisin irrottaa sen kauheen perus soittimen mikä ei toista ees nykyaikaisia mp3 levyjä :/


      • joku vaan
        aahhaa kirjoitti:

        olen yrittänyt etsiä mut en oo mistään löytäny mitään ohjeita!!! :/ ootko itse löytäny mitään..pistä linkkiä tulemaan... haluisin irrottaa sen kauheen perus soittimen mikä ei toista ees nykyaikaisia mp3 levyjä :/

        pitää lisäksi irrottaa tuulilasin sivupilareiden päällä olevat muovit, jotta voi nostaa koko kojelaudan päällä olevan muovikannen pois. Soitin on ruuvattu kiinni ruuvilla tämän kannen alta, ainakin 2006 vuosimallisessa, tiedän siitä kun soitin meni takuuvaihtoon ja näin huollossa kun se vaihdettiin uuteen.


    • imonen

      En oo itte irroittanut mutta olen nähnyt irroitetun soittimen!Se on pultattu 2 pulttilla molemmista sivuista.Oisko toi vanha kamala soitin mahdollisesti kaupan?Jos on toimiva ja koodit tiedossa voisi jopa kiinnostaa!

    • ajatellut laittaa

      tilalle. harvan soittimen saa toimimaan ellei se osaa lukea auton älyboksia.kannattaa osta alkuperäinen mp-3 toistava tai ottaa virta jostain ihan muualta ja laittaa se toinen soitin lisäksi

      • aahhaa

        tilalle tulee joku Pioneerin perus mp3-soitin! onko tietoa vai mistä kuultu että "ei saa toimimaan soitinta ellei osaa lukea auton älyboksia"?

        ja auton alkuperäinen soitin on myynnissä kunhan saan sen ensin pois ja vaihdettua uuden paremman tilalle! ohjeita ei kyllä löydy mistään..et sattuis tietää miten se vakio-soitin lähtee irti?


      • Kysyn vaan
        aahhaa kirjoitti:

        tilalle tulee joku Pioneerin perus mp3-soitin! onko tietoa vai mistä kuultu että "ei saa toimimaan soitinta ellei osaa lukea auton älyboksia"?

        ja auton alkuperäinen soitin on myynnissä kunhan saan sen ensin pois ja vaihdettua uuden paremman tilalle! ohjeita ei kyllä löydy mistään..et sattuis tietää miten se vakio-soitin lähtee irti?

        onko kyseisessä micran vakiosoittimessa takana rca lähtöjä??


    • ihme touhu

      micra 06 soittimen irroitus mitä pitää purkaa?

    • helppo homma

      Ihan kuten edellä kerrottiin.. edestä ruuvit pois ja sen jälkeen joutuu purkamaan A-pilarin muovit pois jotta saa koetaulun päällisen irroitettua (itse raotin) ja sieltä pultit auki. Sen jälkeen vedät soittimen ja muut romut ulos. Soitin on vielä tuossa "häkkyrässä" kiinni parilla ruuvilla. 2004 mallisessa sain soittimen kiinni ihan peruus ISO-liittimellä. 2007 mallisessa minulla oli 2 din soitin ja siinä joku erikoisempi liitin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1253
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      976
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      919
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      899
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      884
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      790
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      781
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      769
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      768
    Aihe