Nissan Micran k12 vakio soittimen irroitus!?!

aahhaa

eli Nissan Micra k12 03-> vakio soittimen irroitus? onko joku irrottanu?

Kaksi ruuvia soittimen/koko etupaneelin alapuolella..ne otin irti..sitte ei liiku mikään vielä..otin ajotietokonen pältä luukun irti ja sen sisällä kaksi ruuvia, irroitin ne sekä avasin klipsit mitä näkyi mutta mikään ei liiku vielä mihinkään..!! ?? mitä vielä pitää irroittaa tai painella että saa irti soittimen tai koko etupaneeli n missä soitin on kiinni ?!

Tietääkö joku tai onko joku vaihtanut micraan uuden soittimen? vastauksia kiitos :)

10

4039

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nissankuski

En ole irroittanut en ole tutkinut miten sen saisi pois siitä. Oletko katsonut netistä muilta sivuilta irroitusohejeita?

• aahhaa

olen yrittänyt etsiä mut en oo mistään löytäny mitään ohjeita!!! :/ ootko itse löytäny mitään..pistä linkkiä tulemaan... haluisin irrottaa sen kauheen perus soittimen mikä ei toista ees nykyaikaisia mp3 levyjä :/

• joku vaan
        aahhaa kirjoitti:

olen yrittänyt etsiä mut en oo mistään löytäny mitään ohjeita!!! :/ ootko itse löytäny mitään..pistä linkkiä tulemaan... haluisin irrottaa sen kauheen perus soittimen mikä ei toista ees nykyaikaisia mp3 levyjä :/

pitää lisäksi irrottaa tuulilasin sivupilareiden päällä olevat muovit, jotta voi nostaa koko kojelaudan päällä olevan muovikannen pois. Soitin on ruuvattu kiinni ruuvilla tämän kannen alta, ainakin 2006 vuosimallisessa, tiedän siitä kun soitin meni takuuvaihtoon ja näin huollossa kun se vaihdettiin uuteen.

• imonen

En oo itte irroittanut mutta olen nähnyt irroitetun soittimen!Se on pultattu 2 pulttilla molemmista sivuista.Oisko toi vanha kamala soitin mahdollisesti kaupan?Jos on toimiva ja koodit tiedossa voisi jopa kiinnostaa!

• ajatellut laittaa

tilalle. harvan soittimen saa toimimaan ellei se osaa lukea auton älyboksia.kannattaa osta alkuperäinen mp-3 toistava tai ottaa virta jostain ihan muualta ja laittaa se toinen soitin lisäksi

• aahhaa

tilalle tulee joku Pioneerin perus mp3-soitin! onko tietoa vai mistä kuultu että "ei saa toimimaan soitinta ellei osaa lukea auton älyboksia"?

ja auton alkuperäinen soitin on myynnissä kunhan saan sen ensin pois ja vaihdettua uuden paremman tilalle! ohjeita ei kyllä löydy mistään..et sattuis tietää miten se vakio-soitin lähtee irti?

• Kysyn vaan
        aahhaa kirjoitti:

tilalle tulee joku Pioneerin perus mp3-soitin! onko tietoa vai mistä kuultu että "ei saa toimimaan soitinta ellei osaa lukea auton älyboksia"?

ja auton alkuperäinen soitin on myynnissä kunhan saan sen ensin pois ja vaihdettua uuden paremman tilalle! ohjeita ei kyllä löydy mistään..et sattuis tietää miten se vakio-soitin lähtee irti?

onko kyseisessä micran vakiosoittimessa takana rca lähtöjä??

• ihme touhu

micra 06 soittimen irroitus mitä pitää purkaa?

• helppo homma

Ihan kuten edellä kerrottiin.. edestä ruuvit pois ja sen jälkeen joutuu purkamaan A-pilarin muovit pois jotta saa koetaulun päällisen irroitettua (itse raotin) ja sieltä pultit auki. Sen jälkeen vedät soittimen ja muut romut ulos. Soitin on vielä tuossa "häkkyrässä" kiinni parilla ruuvilla. 2004 mallisessa sain soittimen kiinni ihan peruus ISO-liittimellä. 2007 mallisessa minulla oli 2 din soitin ja siinä joku erikoisempi liitin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3521
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1578
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1483
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1275
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      893
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      879
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      879
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      854
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      819
    Aihe