Moi onks kellään kokemusta ku pitäis vaihtaa mittarivaijeri grand dinkkiin 250.
Pitääkö paljon purkaa katteita.
Ku meni poikki vaikka on vasta 9tkm ajettu(sain uuden takuuna jos itse vaihdan,kun mennyt jo takuu) ja olen myymässä peliä jos vaikka ostaja löytyisi.
PS.on muuten kun uusi.
Uusi akku ja jarrupalat.
isolla Givin takaboxilla jossa on lisäjarruvalo
GRAND DINK 250 CC
Kyselevä
2
731
Vastaukset
- mesetti
Paljon pidät hintaa kymcolla? Tuskin se vaijerin vaihto kovin iso operaatio on, seuraat vaan kaapelia mittarille asti ja katsot mitä on tiellä.
- Kyselevä
Olin jo itse asiassa tehnyt kaupat 3400 eurosta ja sain jo etumaksuakin 500e marraskuussa mutta sitten ei ole kaverista kuulunut mitään(Piti maksaa kuukauksittain),joten katson kaupan purkautuneeksi.
Elikkäs terve tuloa Espooseen katsomaan jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611266
- 1337010
- 995731
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303969- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782974