beronin paksuus n.8cm .. lattialämmityskaapeli, millainen verkko tai raudoitus? Verkkohan täytyis tukea tietysti jollain korotusmuoveilla vai kuinka?
millainen betoniraudoitus riittäisi?
10
3745
Vastaukset
- kva
verkko 150 tai 200 mm:n silmällä tavalliselle lattialle riittää varmasti, mutta kysy rakennesuunnitelijaltasi.
Rautakaupat myy niitä korotustötsiä, mutta itse käytettiin kattotiilenpalasia. Ne kaupan korotustötsät ovat mielestäni liian korkeita, varsinkin kun työmaalla tallatut ja taivutettut verkot eivät tuppaa ollemaan enään valuvaiheessa suoria.- tötsät
Pätki muoviputkea, niin homma luonnistuu. Surrilangalla kiinni teräksiin.
- RIIPPUU
mitä tötsää olet lattiaan laittamassa. Tötsiä on 15mm-50mm välilä ainakin, joten luulis löytyvän sunkin laattaan sopivat.
- kva
RIIPPUU kirjoitti:
mitä tötsää olet lattiaan laittamassa. Tötsiä on 15mm-50mm välilä ainakin, joten luulis löytyvän sunkin laattaan sopivat.
kaupassa taisin nähdä vain noita 50 millisiä, pienemmät taisi olla paremmassa jemmassa.
- sähköputkesta
tötsät kirjoitti:
Pätki muoviputkea, niin homma luonnistuu. Surrilangalla kiinni teräksiin.
Omassani menee 20mm sähköputkia verkon alla, nostaa sopivasti, ja sinne minne ei tullu sähköputkia, pistin putkesta noin 30cm pätkiä surrilanganlla kiinni. Paljon parempia kuin ne vasituiset korokepalat, jotka irtoilee ja kaatuilee verkon alle valussa.
- hommaa
sähköputkesta kirjoitti:
Omassani menee 20mm sähköputkia verkon alla, nostaa sopivasti, ja sinne minne ei tullu sähköputkia, pistin putkesta noin 30cm pätkiä surrilanganlla kiinni. Paljon parempia kuin ne vasituiset korokepalat, jotka irtoilee ja kaatuilee verkon alle valussa.
ruveta itse virittämään niitä tötsiä kun niitä löytyy valmiina eikä taatusti kaadu.
- riittää...
Rakennesuunnittelija sen on piirustuksiin merkinnyt, mutta täällä 100mm laatassa 8 mm paksu verkko 200mm silmällä. Huomioi korokepaloissa lattialämmityskaapelin lopullinen korkeus.
- oli 6 mm
kertaa 150 ja korokepaloja saa yli neljää eri korkeutta näihin mataliinkin laattoihin. Olunkylän k-raudalla parhaat valikoimat hyllyssä.
- juki
lämmityskaapeli kiinni nippu siteillä
- 6 mm
riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161