Sopiva kotikäärme?

Lääkäritäti

Minkälainen käärme olisi mukava hankkia. Sen pitäisi olla suhteellisen helppohoitoinen. Minulla on terraario jo valmiina jonka mitat(LxSxK) ovat noin 4m x 1,5m x 1,8m. Terraariossa on runsaasti kasvillisuutta ja puunrunko jossa monia oksia. Käärmeen pitäisi olla myös sellainen sopivan paksuinen, ei mikään ihan hoikka ruipelo vaan siitä olisi saatava myös iloa yksinäisiin iltoihin. En oikeen tiedä mikä käärme olisi sellainen jota voisi hieman kouluttaa ja se oppisi tekemään erillaisia kivoja temppuja kuten koiratkin. Tarvittaessa sen pitäisi osata olla myös jäykkä ja värähtelevä. Lisäksi olisi mukava jos suosittelemanne käärme ei olisi ollenkaan myrkyllinen. Mutta jos se on vähän myrkyllinen niin se ei haittaa sillä kestän aika hyvin pieniä määriä myrkkyä.

7

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5333389

      Oletko ajatellut sen sijaan sähköankeriasta. Sopinee tarkoittamaasi käyttöön oikein hyvin ihanan liukkaana ja bonuksena saat pienen vaarantunteen. Koskaan kun et tiedä milloin saat värinän sijan kunnon tujauksen sähköä.

    • saa vihreitä

      pitkiä, pehmoisia matosia. Voisi olla sun tarpeeseen sopiva:)

      • ffffff

        Eikös ne kovat olisi parempia? ;) Niitä saa muualta kuin Ikeasta.


    • i¨nan

      oisko joku kuristava???BOA???

    • tibes

      Toivon tosiaan että pilailit tuon jutun kirjoittaessasi, mutta jos et suosittelen että luet käärmeistä vähän enemmän ennen kuin hankit sellaisen. Ensinnäkin käärme ei ole koira, se ei opi temppuja ja siitä ei ole seuralaiseksi illan vietossa hanki mielummin koira tai kissa

    • temporre

      sinun kannattaa siirtyä eri keskustelu alueelle, missä puhutaan enemmän näistä surisevistä käärmeistä

      • ...

        Mun tietääkseni käärmeetkin voi oppia temppuja jos niitä opettaa oikeella lailla...Ei nekään mitään tyhmiä oo...Mutta tuo värähtely käärme juttu meni kyllä vähän jo yli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      629
      4564
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3570
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      103
      3461
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3011
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2429
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2364
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2271
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2120
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2045
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      2013
    Aihe