Nauru!

Ajatelkaa ihmiset,mistä asioista elämäkin on kinni...naurusta.Tiedän,että aika pitkälle olen päässyt,kun nauran itselleni.Ajoittainen hauska purkautuminen tänne omana "höpsönä" itsenään.
Ja kun tietää ns.möhlänneensä,nauran.
Ja liikennevaloissa ajan just enne punasii,nauran.
P.S. muutamat sakot sain pari vuotta sitten,siin en ennää naura,jotain oppii näin hiukkasen keski-iän ylittäneenä.
Mikä muuten on keski-ikä ja vanhuus...heh!

21

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaarannat

      jalankulkijoiden hengen ja naurat vaan! Eli kyllä joittenkin elämä on sinun naurustasi kiinni!

      • onneksi mmeillä kaahareilla elinikää vain hiukka jälellä,mutta ajetaan niitten yli,jotka ei pysty.
        Luonnonlaki nääs.


      • ullapulla*

        ikää ,sanotaan.
        Ja ei se vaaranna jalan kulkijoidenkaan ikää ,kun ajaa JUURI ennen punaisia .
        Mulla ei oo ajokorttia .
        Mutta menen aina vihreillä yli jerryn kanssa ja onpa heijastimetkin ,onkos muilla?


      • ullapulla*
        ullapulla* kirjoitti:

        ikää ,sanotaan.
        Ja ei se vaaranna jalan kulkijoidenkaan ikää ,kun ajaa JUURI ennen punaisia .
        Mulla ei oo ajokorttia .
        Mutta menen aina vihreillä yli jerryn kanssa ja onpa heijastimetkin ,onkos muilla?

        on kyllä meillä molemmilla, ja on mulla kallis henkivakuutuskin ,mutta se ei auta jos kuolema tulee Ja sillon ei auta naurukaan.


      • miten voit
        susmorsian kirjoitti:

        onneksi mmeillä kaahareilla elinikää vain hiukka jälellä,mutta ajetaan niitten yli,jotka ei pysty.
        Luonnonlaki nääs.

        päästellä suustasi tuollaista! Kerro missä ajat ja millaisella autolla niin tiedetään varoa!!!


    • Naureskeleva

      Katsokaa nyt Jobeliltakin karkasivat matot kaikkea minäkin olen hukannut mutta en vielä mattoja täytyypä varautua että täällä saattaa käydä niinkin.
      Lienevätkö käyneet tuolla 60 palstallakin siellä kun on ollut niitä järjestys ongelmia siellä tietysti hakeneet paikkaansa niinkö Päätalon uuni.
      Onneksi asia selvisi:)

      • En saanut selvää. että pitikö olla Jerry, vai heijastin ? Varmaan molempi parempi ?
        Mutta kun ei ole kumpaakaan. Ja vielä hengissä keikun,,, ainakin toistaiseksi !

        Itse kyllä yritän vihreillä ylittää tien,liikumpa millä hyvänsä.

        Mutta ikä ? mitä se on! jossain mielessä eletään nyt parasta aikaa,, huolettominta. Nuoria vielä ollaan. Ainakin mieli ja sehän on tärkeintä.
        Niinkuin monesti on ollut puhetta...rippikouluikäisiä......
        Niin, nauraminen itselleen (välistä toisillekin)
        on terveelistä. Ihan siinä sielu puhdistuu,kun saa oikein sydämenpohjasta nauraa......


    • BOXI

      Tuntui kauhealta lukea tuo viestisi!

      Ei naurattanut.:|

      • hirtehistä

        huumoria. Ei kyllä naurattanut.


      • hirtehistä kirjoitti:

        huumoria. Ei kyllä naurattanut.

        henkisesti ajan sen....hänen ylitseen....jonka ymmärrys ei riitä hirtehiseenkin.
        Ja vielä on ajokortti tallella tähän henkiseenkin.


      • hirtehistä kirjoitti:

        huumoria. Ei kyllä naurattanut.

        Sydämenpohjasta nauraminen tarkoittaa kokonaan muuta, kuin päin punaista menoa tai liikennettä yleensä.
        Silloin tekisi mieli enenmpi itkeä , ainakin jos on itse töpännyt.

        Mutta muita elämän koomisia tilanteita, ja naurettavia sattumia(vaarattomia), joissa voi itse olla osallisena.
        Niitähän meillä itsekullakin on, niille voi nauraa vielä aikojen päästä......

        Liikenteessä pitää aina noudattaa liikennesääntöjä,silti voi onnettomuuksia sattua,vaikka kuin varoisi itse, joku muu voi,,,,,,onneksi ei ole osunut kohdalle , vielä,tulevasta ei tiedä !!!


    • kai75

      Ilman naurua päivä on kuin "äkäinen emäntä sateisellä aitan polulla"

      Kaikki joiden kanssa joudun tekemisiin päivän aikana, pitää ainaki saada hymyilemään.
      Tosikon, totisen kanssa asioiminen on kuin "haudan kaivamista".

      Ai huomatuksia oon saanut, jos antanutkin.

      Ajanko? Tietysti aikaisemmin Saabilla, Nykyisin näin elonkuun lopulla Saaralla (XSARA).
      Riittää kauppakasin kuljetukseen.

      Keskiikä ? Käsitykseni mukaan silloin kun alkaa ajatella pitäisiköhän tähän pyytää APUA.
      Vanhuudessa asiaan kuin asiaa apua apua ja kerran viel apua.

      • yli en oo ajanu...se...hän huutaa sus,älä aja ojjaan...jarruta.


      • melkoista
        susmorsian kirjoitti:

        yli en oo ajanu...se...hän huutaa sus,älä aja ojjaan...jarruta.

        SEKAMELSKAA


      • mutta ihmisten yli
        susmorsian kirjoitti:

        yli en oo ajanu...se...hän huutaa sus,älä aja ojjaan...jarruta.

        ajat nauraen?
        ---
        Luojalle jokainen on yhtä tärkeä.


      • onkii jottai
        mutta ihmisten yli kirjoitti:

        ajat nauraen?
        ---
        Luojalle jokainen on yhtä tärkeä.

        erinomasempaa ku tavallinen ihmine. Hää muita haukkuupi idiooteiks ja ite on YLI-IHMINEN, jota ei maalliset lait koske.


      • elma05
        onkii jottai kirjoitti:

        erinomasempaa ku tavallinen ihmine. Hää muita haukkuupi idiooteiks ja ite on YLI-IHMINEN, jota ei maalliset lait koske.

        Tässä on nyt Avaajan" koira haudattuna"(aprillipila etuajassa) tai sitt' on jäänyt "susmorskulla"ryyppy päälle!
        Hän koittelee joukon humorii, onko näin???
        Vastaahan nyt fiksusti meille huumorittomille!
        Jookos "SUSMORS-j.n.e."


      • NIssenin poika
        elma05 kirjoitti:

        Tässä on nyt Avaajan" koira haudattuna"(aprillipila etuajassa) tai sitt' on jäänyt "susmorskulla"ryyppy päälle!
        Hän koittelee joukon humorii, onko näin???
        Vastaahan nyt fiksusti meille huumorittomille!
        Jookos "SUSMORS-j.n.e."

        Jobelilla nyt silmälasit hukassa siinä matto hässäkässä hukkasi niin että nyt niitä metsästetään..


    • Eihän tämä elämä pelkkää lystinpitoa ole, mutta sydämen pohjasta hersyvä nauru ainakin helpottaa.

      Tässä oli sen verran houkutteleva otsikko, että tulin kurkistamaan, olisiko väri-iloa luvassa tämän sateisen päivän harmauteen.

      Kun nyt tulin poikenneeksi, niin lykkään tähän sellaisen ajatelman, että nauruun on harva kuollut, mutta huumorintajuttomuuteensa monikin.

      • Tonteria

        Sanoit kyllä aivan totta, huumorittomuuteen on varmaan moni kuollut. Ne on niitä itsarin tekijöitä, luulisin.


      • Tonteria kirjoitti:

        Sanoit kyllä aivan totta, huumorittomuuteen on varmaan moni kuollut. Ne on niitä itsarin tekijöitä, luulisin.

        kuten amateus uskallan purkaa itteäin.Mitä kaikke tähänki aamuun on mahtunu,mut oikeesti....nauran.Maahanmuttajaystävieni problemit ja selkkaukset ym...nauran.
        Ja oman tyttärenpoikani seikkailut taas, hän huosttaanotettu eli se ymmärtää ken ymmärtää.Siis nauran,kun jouduin soittelemaan poliiseille ympäri Suomee...siis mm.
        Pienet ovat pienten ihmisten murheet
        Klovnin naurua .....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe