Tämä on nyt ehkä vähän huono paikka tälle kysymykselle, mutta kysyn kuitenkin.
Minulla on eräs "kaveri", ollaan tunnettu jo 6-7 vuotta. Mua kuitenkin ärsyttää tää jätkä, sekä ihmiset pitää sitä lievästi sanottuna pellenä.
Miten päästä eroon tästä tyypistä? Suoraa asian sanominen ei ole vaihtoehto, mutta haluaisin ettei hän enää roikkuisi seurassani. Kuten sanotaan, ihminen arvioidaan ystäviensä perusteella.
Jos jotakuta huonosta itsetunnosta kärsivää/muuten vaan epäsuosittua tyyppiä ärsyttää tämä viesti, ymmärrän täysin.
miten päästä eroon "kaverista"?
14
1960
Vastaukset
- deeerr
"Kuten sanotaan, ihminen arvioidaan ystäviensä perusteella."
- (Ahaa? No shit, miksi mua ei pidetä hyvänä tyyppinä, vaikka mun kaverit on hyviä tyyppejä?) Tuo saattaa ehkä päteä jossain ihkuliporukoissa, joissa kavereilla on kohtuuttoman suuri merkitys imagoon. Tai niin ne ainakin olettaa, eivätkä taida uskaltaa rikkoa sitä olettamusta.
Olisi huomattavasti helpompi auttaa jos kertoisit tarkemmin, mikä hänessä on niin ärsyttävää. Tällä hetkellä viestistäsi saa kuvan, että olet luopumassa hänestä imagosi / kavereiden painostuksen takia, joka ei (toivottavasti) ole koko totuus? Paha siis auttaa. Voit vaikka miettiä, voisiko sen tyypin imagoa muuttaa vaikkapa vihjaisemalla, että ostapa uudet kivat housut, tai pyydä lopettamaan ärsyttävä pelleily. Jos ei auta, niin sitten....- fdsafdasf
Käsittääkseni en kysyny että miten mun pitäisi menetellä tän kaverin suhteen, vaan että miten pääsen siitä eroon.
Ilmeisesti olet yksi näistä pelleistä/syrjityistä, koska aloitusviestini sua tuntu ärsyttävän. - taidat
fdsafdasf kirjoitti:
Käsittääkseni en kysyny että miten mun pitäisi menetellä tän kaverin suhteen, vaan että miten pääsen siitä eroon.
Ilmeisesti olet yksi näistä pelleistä/syrjityistä, koska aloitusviestini sua tuntu ärsyttävän.pelle olla kun et osaa arvostaa himisiä sellaisina kun he ovat.
Turha tulla tänne itkemään ellet uskalla edes päin naamaa sanoa ettet halua olla hänen kaverinsa. - fdasfdsaf
taidat kirjoitti:
pelle olla kun et osaa arvostaa himisiä sellaisina kun he ovat.
Turha tulla tänne itkemään ellet uskalla edes päin naamaa sanoa ettet halua olla hänen kaverinsa.Juu. Pelle mä olen kun hetken mielihäiriössäni täältä yritin saada järkevää vastausta. Mutta mitäpä joltain teini-ikäisiltä vois oottaakkaan. Mun moka.
- ------
fdasfdsaf kirjoitti:
Juu. Pelle mä olen kun hetken mielihäiriössäni täältä yritin saada järkevää vastausta. Mutta mitäpä joltain teini-ikäisiltä vois oottaakkaan. Mun moka.
"Mutta mitäpä joltain teini-ikäisiltä vois oottaakkaan."
Sanoo säälittävä ja uusavuton teinipelle, joka ei itse osaa ratkaista asioitaan vaan tulee keho-palstalta kyselemään tälläisiä. Ei näin.. - glm-supahstar
taidat kirjoitti:
pelle olla kun et osaa arvostaa himisiä sellaisina kun he ovat.
Turha tulla tänne itkemään ellet uskalla edes päin naamaa sanoa ettet halua olla hänen kaverinsa." pelle olla kun et osaa arvostaa himisiä sellaisina kun he ovat. "
Mitä vit.. Jos on paska jätkä eikä jaksa enää hengaille hänen kanssaan juuri kyseisestä syystä ja etsii hienotunteisinta tapaa pistää suhteen poikki niin ei siinä mitään ihmeellistä oo.
- hff,
Kuten tuossa aiemminkin jo yritettiin kysyä, onko siinä tyypissä jotain muutakin vikaa kuin että hän on "nolo"? V*tuttaako sinua kahdestaankin hänen seurassaan?
Ja eroon pääsee kun ei enää soita. Luultavasti. Itse ainakin hiljalleen alkaisin tajuta että olen aina itse se joka ottaa yhteyttä, aloittaa keskustelun mesessä, soittaa tai tulee kasvokkain juttelemaan. Lopeta kaikenlaiset aloitteet. Ja jos hän pyytää sinut johonkin, keksi tekosyitä.
En kyllä sanoisi että tässä mitään järkeä olisi, varsinkaan kun syyt jäi vähän epäselviksi.- lkjflkjf
Ilmeisesti alotusviestissä jäi vähän epäselväksi se, että syyt on olemassa. Ne nyt vaan ei ole ite pointti tässä asiassa, sillä en ole hakemassa hyväksyntää tätä asiaa varten.
- deeerr
lkjflkjf kirjoitti:
Ilmeisesti alotusviestissä jäi vähän epäselväksi se, että syyt on olemassa. Ne nyt vaan ei ole ite pointti tässä asiassa, sillä en ole hakemassa hyväksyntää tätä asiaa varten.
Mutta miten hemmetissä me voidaan tajuta tän jutun poinntia, jos ei tiedetä taustaa? Ei me voida keksiä sulle repliikkejä suuhun jos ei tiedetä yhtään mitään.
Vai olitko todellakin vailla ainoastaan sitä itsestäänselvää neuvoa, että kaveristahan pääsee eroon esim. niin, ettei pidä yhteyttä... Sekö se pointti oli?
- vpknrevk
missäs päin fsdafsaf asut?
- juttuu =/
Mullakin on yks "kaveri", joka aina roikkuu mun perässä.. Ollaan tunnettu 2 luokasta lähiten, mutta hän on muuttunut ärsyttävämmäksi vuosi vuodelta.
Nyt olen kahdeksannella luokalla, ja moni on kysynytkin että: "miks sä roikut ton kanssa"?
Sanoin vaan että ei se mun kaveri oo se vaan roikkuu mun perässä.
Kaikki pitää sitä jonakin friikkinä(USKOKAA POIS SE ON HULLU) ja mua myös vähän kun näyttäydyn sen seurassa. Joskus ajattelen että tommonen tyyppi pitäis paiskata jokeen kalliolta jumalauta! Ja muutenkin se tökkii ja läpsii selkään koko ajan.
Sori kun teksti tökkii. Oon ollu liikaa koneella =D - joku vaa...
MUlla on ihan sama juttu!Oon tuntenut jo sen jätkän 6-7 vuotta ja nyt se alko ärsyttää mua.
- hahhahhhhaa
Tapa Se ! ! ;);)
- 5 vuotta
Aika hyvä idea mut tä keskustelu on 5 vuotta vanha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741195EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82670Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24648- 30636