Tere. Omistan uuskorisen S80:n vaalealla nahka sisustalla ja nopsasti on kulunut. Varsinkin ratti on mennyt ote kohdista mustaksi ja kamalaan kuntoon, vaikka kilsoja on takana vasta 25 000 ja autoa ei ole ajettu työhaalareissa kädet rasvassa. Bilia ei ratia suostu vaihtaan eikä sitä saatu huollossakaan fiksattua.
S80 ja kulunut ratti?
3
1573
Vastaukset
- volvon
vaalealla sisustalla, jossa oli vaaleat täysnahkapenkit. Jo 20.000 km kohdalla kuljettajan istuimen selkänoja kului vasemmalta laidaltaan lähes puhki. Huomautin asiasta myyjäliikkeessä huollon yhteydessä ja se kyllä vaihdettiin mukisematta. Olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä siinä, että samoin minun autoni nahkapenkit tulivat nuhruisen näköisiksi aika pian, vaikka pidin autoni siistinä, eikä sinne tottavie istuttu likaisissa vaatteissa.
Voithan toki kysästä maahantuojalta, onko normaalia, että autosi nahkaratti menee noin huonoon kuntoon jo noilla kilsoilla, vai onko materiaalissa jotain vikana, koska huollossakaan ei asiaa saatu kuntoon.- vaan käy
... jos ottaa vaalean sisustuksen. Sehän näyttää aivan hirveältä! tottakai se kuluu. Ottakaa tumma sisustus!
- S60 2.5T
Mulla jo toinen S60 volvo. Tähän 2005 malliseen Summumiin otin mustan nahkaverhoilun ja olen ollut siihen tyytyväinen (57000 mittarissa). Mustassa nahkassa ei näy minkään laista kulumista / nuhruuntumista, etenkin ratti on tasasäväinen pinnoiltaan. Nahkoja olen huoltanut 6kk väleon Auto Clymin Leather Carella.
Mulla oli hyvänä vertailukohtana "nuhraantumisen" meidän perheen kakksoauto, jossa vaalea plyyshi-sisusta. Siinä näkyi myös likaantuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230