Tere. Omistan uuskorisen S80:n vaalealla nahka sisustalla ja nopsasti on kulunut. Varsinkin ratti on mennyt ote kohdista mustaksi ja kamalaan kuntoon, vaikka kilsoja on takana vasta 25 000 ja autoa ei ole ajettu työhaalareissa kädet rasvassa. Bilia ei ratia suostu vaihtaan eikä sitä saatu huollossakaan fiksattua.
S80 ja kulunut ratti?
3
1519
Vastaukset
- volvon
vaalealla sisustalla, jossa oli vaaleat täysnahkapenkit. Jo 20.000 km kohdalla kuljettajan istuimen selkänoja kului vasemmalta laidaltaan lähes puhki. Huomautin asiasta myyjäliikkeessä huollon yhteydessä ja se kyllä vaihdettiin mukisematta. Olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä siinä, että samoin minun autoni nahkapenkit tulivat nuhruisen näköisiksi aika pian, vaikka pidin autoni siistinä, eikä sinne tottavie istuttu likaisissa vaatteissa.
Voithan toki kysästä maahantuojalta, onko normaalia, että autosi nahkaratti menee noin huonoon kuntoon jo noilla kilsoilla, vai onko materiaalissa jotain vikana, koska huollossakaan ei asiaa saatu kuntoon.- vaan käy
... jos ottaa vaalean sisustuksen. Sehän näyttää aivan hirveältä! tottakai se kuluu. Ottakaa tumma sisustus!
- S60 2.5T
Mulla jo toinen S60 volvo. Tähän 2005 malliseen Summumiin otin mustan nahkaverhoilun ja olen ollut siihen tyytyväinen (57000 mittarissa). Mustassa nahkassa ei näy minkään laista kulumista / nuhruuntumista, etenkin ratti on tasasäväinen pinnoiltaan. Nahkoja olen huoltanut 6kk väleon Auto Clymin Leather Carella.
Mulla oli hyvänä vertailukohtana "nuhraantumisen" meidän perheen kakksoauto, jossa vaalea plyyshi-sisusta. Siinä näkyi myös likaantuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722014
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821460Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111147Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 40856
- 94834
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765