S80 ja kulunut ratti?

SummuM

Tere. Omistan uuskorisen S80:n vaalealla nahka sisustalla ja nopsasti on kulunut. Varsinkin ratti on mennyt ote kohdista mustaksi ja kamalaan kuntoon, vaikka kilsoja on takana vasta 25 000 ja autoa ei ole ajettu työhaalareissa kädet rasvassa. Bilia ei ratia suostu vaihtaan eikä sitä saatu huollossakaan fiksattua.

3

1607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvon

vaalealla sisustalla, jossa oli vaaleat täysnahkapenkit. Jo 20.000 km kohdalla kuljettajan istuimen selkänoja kului vasemmalta laidaltaan lähes puhki. Huomautin asiasta myyjäliikkeessä huollon yhteydessä ja se kyllä vaihdettiin mukisematta. Olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä siinä, että samoin minun autoni nahkapenkit tulivat nuhruisen näköisiksi aika pian, vaikka pidin autoni siistinä, eikä sinne tottavie istuttu likaisissa vaatteissa.

Voithan toki kysästä maahantuojalta, onko normaalia, että autosi nahkaratti menee noin huonoon kuntoon jo noilla kilsoilla, vai onko materiaalissa jotain vikana, koska huollossakaan ei asiaa saatu kuntoon.

• vaan käy

... jos ottaa vaalean sisustuksen. Sehän näyttää aivan hirveältä! tottakai se kuluu. Ottakaa tumma sisustus!

• S60 2.5T

Mulla jo toinen S60 volvo. Tähän 2005 malliseen Summumiin otin mustan nahkaverhoilun ja olen ollut siihen tyytyväinen (57000 mittarissa). Mustassa nahkassa ei näy minkään laista kulumista / nuhruuntumista, etenkin ratti on tasasäväinen pinnoiltaan. Nahkoja olen huoltanut 6kk väleon Auto Clymin Leather Carella.
        Mulla oli hyvänä vertailukohtana "nuhraantumisen" meidän perheen kakksoauto, jossa vaalea plyyshi-sisusta. Siinä näkyi myös likaantuminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      32
      5104
    2. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      240
      4500
    3. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      39
      4431
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      36
      4254
    5. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      219
      4242
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4092
    7. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      69
      3878
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      140
      3656
    9. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      20
      3004
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      2971
    Aihe