Tere. Omistan uuskorisen S80:n vaalealla nahka sisustalla ja nopsasti on kulunut. Varsinkin ratti on mennyt ote kohdista mustaksi ja kamalaan kuntoon, vaikka kilsoja on takana vasta 25 000 ja autoa ei ole ajettu työhaalareissa kädet rasvassa. Bilia ei ratia suostu vaihtaan eikä sitä saatu huollossakaan fiksattua.
S80 ja kulunut ratti?
3
1614
Vastaukset
- volvon
vaalealla sisustalla, jossa oli vaaleat täysnahkapenkit. Jo 20.000 km kohdalla kuljettajan istuimen selkänoja kului vasemmalta laidaltaan lähes puhki. Huomautin asiasta myyjäliikkeessä huollon yhteydessä ja se kyllä vaihdettiin mukisematta. Olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä siinä, että samoin minun autoni nahkapenkit tulivat nuhruisen näköisiksi aika pian, vaikka pidin autoni siistinä, eikä sinne tottavie istuttu likaisissa vaatteissa.
Voithan toki kysästä maahantuojalta, onko normaalia, että autosi nahkaratti menee noin huonoon kuntoon jo noilla kilsoilla, vai onko materiaalissa jotain vikana, koska huollossakaan ei asiaa saatu kuntoon.- vaan käy
... jos ottaa vaalean sisustuksen. Sehän näyttää aivan hirveältä! tottakai se kuluu. Ottakaa tumma sisustus!
- S60 2.5T
Mulla jo toinen S60 volvo. Tähän 2005 malliseen Summumiin otin mustan nahkaverhoilun ja olen ollut siihen tyytyväinen (57000 mittarissa). Mustassa nahkassa ei näy minkään laista kulumista / nuhruuntumista, etenkin ratti on tasasäväinen pinnoiltaan. Nahkoja olen huoltanut 6kk väleon Auto Clymin Leather Carella.
Mulla oli hyvänä vertailukohtana "nuhraantumisen" meidän perheen kakksoauto, jossa vaalea plyyshi-sisusta. Siinä näkyi myös likaantuminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja17222237Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant739440Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.287421Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3236619Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va796291SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1805904Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot334920HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.944565Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm974319"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153770