Kiitos ihanille kummeille

Gröhömmm

Hei!
Tyttäreni on todella onnekas koska hänellä on maailman ihanin kummitäti. Kummi ei ole mikään varakas joten kalliita lahjoja ei meillä ole näkynyt. Itseasiassa jokunen synttäri- ja joululahja on jopa jäänyt väliin. Mutta lapsi ei ole asiasta koskaan edes maininnut mitään koska lahjat eivät ole tässä suhteessa se tärkeä asia.
Kummilla on aina aikaa lapselle ja he ovat todella läheisiä. He leipovat, ulkoilevat, askartelevat tai vain kuluttavat aikaa yhdessä. Kiittäessäni kummi sanoo aina että hän itse nauttii yhteisestä ajasta varmasti vielä enemmän kuin lapsi.
Tiedän että vaikka lapseni kummi onkin oikea helmi niin hänenlaisiaan on enemmänkin. Haluan nyt kiittää kaikkia ihania kummeja. Te olette korvaamattoman tärkeitä lapsille ja pelastatte usein väsyneiden vanhempien päivän. Toivon teidän jaksavan vaikka me vanhemmat emme aina muista kiittää ja pidämme teitä joskus itsestäänselvyyksinä. Kiitos!

3

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulle mulle

"Toivon teidän jaksavan vaikka me vanhemmat emme aina muista kiittää ja pidämme teitä joskus itsestäänselvyyksinä"

Kehtasit todella samaan lauseeseen vielä toivoa.....

• Toivoton toivoilija

Niinpä taisinkin kirjoittaa siihen sanan toivoa. Olen todella pahoillani että kirjoitin noin ajattelemattomasti. Tämän koko jutun tarkoitus oli kiittää kummeja eikä olla pyytämässä lisää. Toivon että muut lukijat tajusivat sen mitä yritin kertoa.

• olen

itse kyllä sitä mieltä että kummia voisi joskus edes kiittää saamistaan lahjoista jne. Minulle ainakin pienenä opetettiin että aina on kiitettävä. Omalta kummilapsen vanhemmilta sain yhden joulun jälkeen viestin että "ei enää tällaisia lahjoja kun ei me tehdä näillä mitään". Joo, olkaa hyvä vaan. Opiskeljan budjetissa sekin 30euroa kirpas aikas paljon ja vaikee ostaa jos kysyttäessä sanotaan että "en osaa sanoa oikeen mitään mitä vois ostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5239
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3440
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2830
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      56
      2643
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      170
      2312
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2119
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1845
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe