Te joilla on jo koira ja todettu koira-allergia niin onko teille tehty prick-testin lisäksi vasta-aine verikoe??
Jos on niin mitä tuloksia olette saaneet?
Itse olin juuri prick-testissä ja verikokeessa.
Verikokeen tulos 2.4 eli onko tämä siis suuri vai ei??
Lääkäriin olen kyllä menossa mutta haluan kuulla miten ihmisillä on kokemuksia...
koiran omistavat
3
639
Vastaukset
- astma-ja allergia
Mulla on todettu koira-allergia sekä iho-että verikokein. Kolmen koiran kanssa pärjään kun siivoan todella ahkerasti, makuuhuoneessa pörrää ilmanputsari, pidän pitkät turkit puhtaana ja käytän satunnaisesti allergialääkkeitä vuoden kuivimpina kausina (hilse pöllyää eniten). Koiranäyttelyt ym tilaisuudet joissa on paljon vieraita koiria hoituu antihistamiinin avulla.
Noita testien tuloksia en muista.- korjaussarja krapulaan, ant...
Antihistamiinin, ventolinen tai symbikortin avulla ainoastaan lievitetään oloa ja oireiden kokemusta mutta itse allergia edelleen rappeuttaa elimistöäsi. Suosittelen olemaan menemättä tapahtumiin jossa joudut koirien kanssa tekemisiin jos yhtään arvostat omaa terveyttäsi.
- koirako lihoiksi
Sain tänään omat vasta-aineverikoetulokset koiraa vastaan. Yli 0,35 menevät arvot ilmaisevat että on koiralle allerginen. Omat arvoni menivät reippaasti yli sinunkin. Tulenhan minäkin "tulen toimeen" koiran kanssa mutta ajan kuluessa hengityselimet pikkuhiljaa ärsyyntyvät pahaan kuntoon ihan huomaamatta. Vaikka koirat ovatkin mukavia niin toki omasta fyysisestä terveydestä pitää pitää huolta. En tiedä onko sinulla lapsia tai muita läheisiä ihmisiä mutta aiheuttamalla ennenaikaisen kuoleman pitämällä koiria aiheutat turhaan pahaa mieltä läheisillesi ja kärsit siitä itsekin. Toki koirasta on iloa mutta onko kuitenkaan syytä vaarantaa terveyttä minkään harrastuksen vuoksi??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551826Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111284Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3001093- 2591002
- 146903
- 56894
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12838- 49825
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.113807