Taloyhtiössämme uusitaan kaukolämpölaitteet. Lämmönvaihtimeksi tarjottu on Danfossia (HKL-2) ja Alfa Lavalia (Teho-Sampo). Danfossin tarjoajat ovat kuin samasta muotista, kokonaishinnat 11000 euron paikkeilla. Yksi tarjoaa kuitenkin Teho-Sampoa ja hinta on yli kolme tonnia edullisempi. Epäilyttää tuo Teho-Sampo, en edes löydä netistä siitä tietoa. Onko kokemusta kenellään puolesta tai vastaan? Edullisin tarjous toki houkuttaa...
-Juissi
Lämmönvaihdin: Danfoss vs. Alfa Laval
Juissiboy
3
2734
Vastaukset
- niin saatat yllättyä
Laatu on yhtä hyvää kuin Danfossilla.
- niinsaatayllättyä
eli paskaa!
- Mats
Tietääkseni Danfossin eli LPM:n kaukolämpövaihtimella on ainona tarjota 5 vuoden takuu koko paketille. Ainakin meidän taloyhtiössä päädyimme tästä syystä tuohon LPM:ään, saamme viiden vuoden aikana kaikki mahdollisesti viottuvat osat heidän piikkiin, jos jotain ongelmia ilmenee......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354173- 552885
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462806- 302553
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82515Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212471- 382109
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541835Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461663- 1411517