Kuinka kauan pinkit säilyy pakasteessa?Pakastehan jäädyttää ne mutta meneekö ne jotenkin pilalle jos kauankin säilyttää?
pinkki
4
510
Vastaukset
- ---
Itse säilytän max 2kk, yleensä vain kuukauden. Vaikka säilyisivätkin pidempään, niiden ravintoarvot ei säily.
- olen kuullut
ruokahiirikasvattajalta, joka on tutkituttanut pakastehiirien ravintoarvojen kestävyyttä, ravintoarvojen säilyvän hyvinä pakastehiirissä n. vuoden.
- Tiuski86
olen kuullut kirjoitti:
ruokahiirikasvattajalta, joka on tutkituttanut pakastehiirien ravintoarvojen kestävyyttä, ravintoarvojen säilyvän hyvinä pakastehiirissä n. vuoden.
Itse en muista koskaan kuulleeni kenenkään puoltaneen yli puolen vuoden pakastamista. Melkeimpä sama missä pyörii ja kenen kanssa juttelee, niin maksimi suositus on ollut puoli vuotta, jonka jälkeen ravintoarvot heikkenee jo turhan paljon.
Itselläni on tapana tilata aina kerralla puolen vuoden satsi pakasteita. - oli kyseessä...
Tiuski86 kirjoitti:
Itse en muista koskaan kuulleeni kenenkään puoltaneen yli puolen vuoden pakastamista. Melkeimpä sama missä pyörii ja kenen kanssa juttelee, niin maksimi suositus on ollut puoli vuotta, jonka jälkeen ravintoarvot heikkenee jo turhan paljon.
Itselläni on tapana tilata aina kerralla puolen vuoden satsi pakasteita.Kyllähän koollakin on merkitystä, tässä asiassa. Tässähän oli kyseessä pinkki. Aikuiset hiiret tosiaan "säilyvät" hyvin sen puolivuotta, mutta en usko että pienen pinkin ravintoarvot ovat mitkään mahtavat puolenvuoden pakastimessa olon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994310Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743591082- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78811Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796