Kuinka kauan pinkit säilyy pakasteessa?Pakastehan jäädyttää ne mutta meneekö ne jotenkin pilalle jos kauankin säilyttää?
pinkki
4
538
Vastaukset
- ---
Itse säilytän max 2kk, yleensä vain kuukauden. Vaikka säilyisivätkin pidempään, niiden ravintoarvot ei säily.
- olen kuullut
ruokahiirikasvattajalta, joka on tutkituttanut pakastehiirien ravintoarvojen kestävyyttä, ravintoarvojen säilyvän hyvinä pakastehiirissä n. vuoden.
- Tiuski86
olen kuullut kirjoitti:
ruokahiirikasvattajalta, joka on tutkituttanut pakastehiirien ravintoarvojen kestävyyttä, ravintoarvojen säilyvän hyvinä pakastehiirissä n. vuoden.
Itse en muista koskaan kuulleeni kenenkään puoltaneen yli puolen vuoden pakastamista. Melkeimpä sama missä pyörii ja kenen kanssa juttelee, niin maksimi suositus on ollut puoli vuotta, jonka jälkeen ravintoarvot heikkenee jo turhan paljon.
Itselläni on tapana tilata aina kerralla puolen vuoden satsi pakasteita. - oli kyseessä...
Tiuski86 kirjoitti:
Itse en muista koskaan kuulleeni kenenkään puoltaneen yli puolen vuoden pakastamista. Melkeimpä sama missä pyörii ja kenen kanssa juttelee, niin maksimi suositus on ollut puoli vuotta, jonka jälkeen ravintoarvot heikkenee jo turhan paljon.
Itselläni on tapana tilata aina kerralla puolen vuoden satsi pakasteita.Kyllähän koollakin on merkitystä, tässä asiassa. Tässähän oli kyseessä pinkki. Aikuiset hiiret tosiaan "säilyvät" hyvin sen puolivuotta, mutta en usko että pienen pinkin ravintoarvot ovat mitkään mahtavat puolenvuoden pakastimessa olon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122611Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121372- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911