Kuinka kauan pinkit säilyy pakasteessa?Pakastehan jäädyttää ne mutta meneekö ne jotenkin pilalle jos kauankin säilyttää?
pinkki
4
564
Vastaukset
- ---
Itse säilytän max 2kk, yleensä vain kuukauden. Vaikka säilyisivätkin pidempään, niiden ravintoarvot ei säily.
- olen kuullut
ruokahiirikasvattajalta, joka on tutkituttanut pakastehiirien ravintoarvojen kestävyyttä, ravintoarvojen säilyvän hyvinä pakastehiirissä n. vuoden.
- Tiuski86
olen kuullut kirjoitti:
ruokahiirikasvattajalta, joka on tutkituttanut pakastehiirien ravintoarvojen kestävyyttä, ravintoarvojen säilyvän hyvinä pakastehiirissä n. vuoden.
Itse en muista koskaan kuulleeni kenenkään puoltaneen yli puolen vuoden pakastamista. Melkeimpä sama missä pyörii ja kenen kanssa juttelee, niin maksimi suositus on ollut puoli vuotta, jonka jälkeen ravintoarvot heikkenee jo turhan paljon.
Itselläni on tapana tilata aina kerralla puolen vuoden satsi pakasteita. - oli kyseessä...
Tiuski86 kirjoitti:
Itse en muista koskaan kuulleeni kenenkään puoltaneen yli puolen vuoden pakastamista. Melkeimpä sama missä pyörii ja kenen kanssa juttelee, niin maksimi suositus on ollut puoli vuotta, jonka jälkeen ravintoarvot heikkenee jo turhan paljon.
Itselläni on tapana tilata aina kerralla puolen vuoden satsi pakasteita.Kyllähän koollakin on merkitystä, tässä asiassa. Tässähän oli kyseessä pinkki. Aikuiset hiiret tosiaan "säilyvät" hyvin sen puolivuotta, mutta en usko että pienen pinkin ravintoarvot ovat mitkään mahtavat puolenvuoden pakastimessa olon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221251
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte242470