En tiedä onko aiheesta jo keskustelua mutta voisiko joku kertoa miten hyvin tai huonosti jousimies nainen ja kaksonen mies sopivat yhteen? millaiset ovat mahdollisuudet ym.
Kiitos jo etukäteen.
Jousimies N ja kaksonen M
7
2127
Vastaukset
- SuviKesä
HEI!
Minulla on ihan samallainen tilanne, kuin sinulla. Olen rakastunut kaksoseen ja meillä menee hyvin :) Kaksonen voi välillä tehdä tyhmyyksiä ja voi olla osittain lapsellinen, mutta jousimiehen maltillisuus auttaa asiaa. Jousimiehillä on osittain lyhyt pinna, mutta kuten kaksonen, jousimies ei ole ppitkä vihainen.
Toivottavasti tämä auttoi :) - Nimetön
Hei! Minulla on todellakin omakohtainen kokemus siitä miten he sopivat toisilleen. Jousimies on vapautta rakastava ja erittäin sosiaalinen luonne. Kaksosmies taas haluaa vangita jousinaisen ja alistaa hänet vain itselleen ja omaan käyttöön. Jousimiesnaisella ei saa olla ystäviä, lapsia tai sukulaisia ympärillään. Kaksosmies on ujo, arka ja yleensä huono itsetunto, jota taas jousimiesnaiselta löytyy. mutta jousmiesnainen on taas kiltti luonteinen ja yrittää kaikin tavoin miellyttää kaksosmiestä, mikä ei loppupelissä kuitenkaan onnistu eikä riitä. Ero on väistämätön!!!
- marmps
Meille ei exän kanssa hyvin käynyt.. En voinut käsittää, mitä kaksosen päässä mahtoi tapahtua aina muutamassa sekunnissa!! Juuri äsken maailman kultaisin ja ihanin tyyppi muuttuu pahimmaksi vihamieheksesi ilman mitään näkyvää syytä!! Ja vaikka sanoi tykkäävänsä, kukaan ei koskaan onnistunut loukkaamaan niin onnistuneesti kuin hän. Kääntöpuoli todellakin oli se mielettömän ihana, rakas, mahtava tyyppi, jota olisin voinut rakastaa ikuisesti.. Huomioonottava, kohtelias ja empaattinen mies, kaikki se mistä olin aina haaveillut.. Mutta kääntöpuoli olikin sitten vastaavasti ihan yhtä kammottava kuin em piirteet mahtavia. Oma herkkyyteni ei kestänyt sitä kääntöpuolta.. Onnea teille yritykseen !!!
- sivusta jotunut katsomaan
aivan mahdoton tahtojen taistelupari.
Jousimiesnainen saa päivittäin kiukunpuuskia
käsittämättömiä :)raivokohtauksia:(.
Heillä on keskinäisiä valtataisteluja, jatkuvasti
kaksosmiehensä kanssa.
Kaksosmies saa samanlaisia pirunpuuskia, ei kyllä sopiva pari missään muodossa.- JNainen
ja sehän on puusta temmattu koko juttu,jousinainen ei rähjää ja huuda sekä EI nakkele astioita raivossaan,koska hän ei raivoa!!!!
- jousiakka
Alkuun kaikki tuntui menevän hyvin, mutta kun se arki koitti ja samaa taloutta alettiin elää, niin johan alkoi tulla esiin niitä karikkojakin.
Kaksonen on verbaalisesti lahjakas ja hyvä seuraihminen. Hänen kanssaan ei ole tylsää olla viihteellä. Huumoria löytyy ja sitä huomioimistakin ainakin alussa. No, ajan myötä huomaa miten itsekäs ja itseään täynnä oleva tuo tyyppi osaa myös olla. Jos et ole joka asiassa samaa mieltä, niin ei taatusti kunnioita mielipidettäsi vaan toimii ainoastaan oman näkemyksensä mukaan. Tuo nyt ex sanoi seurustelumme alkuvaiheissa, että tarvitsee rinnalleen vahvan naisen, mutta tulin siihen tulokseen että hänen kanssaan pärjää ainostaan henkilö joka palvoo häntä ja myötäilee hänen periaatteittensa mukaan.
Tämä nyt oli vaan minun kokemukseni ja varmaan moni kaksonen ajattelee piruja ruotsiksi ja miettii että olen katkera.... Ero ei ollut pelkästään horoskoopista kiinni, vaan kuvioissa oli myös alkoholi yms. Eli kaikki asiat alkoivat kärjistyä ja lumipallo sen kuin kasvoi. - jou``
Jouskari ja kaksonen ovat tähtitaivaan vastakkaiset merkit. Vastakkaisten merkkien sanotaan yleensä tulevan hyvin toimeen, heidän on helppo ymmärtää toisiaan ja suhteen olevan pitkäikäinen. oltaisiin varmasti yhdessä kaksosmieheni kanssa ellei asuttaisi eri maissa, kummallakaan ei mahdollisuutta muuttaalasten etc syistä toiseen maahan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446