Jousimies N ja kaksonen M

Jousimies

En tiedä onko aiheesta jo keskustelua mutta voisiko joku kertoa miten hyvin tai huonosti jousimies nainen ja kaksonen mies sopivat yhteen? millaiset ovat mahdollisuudet ym.

Kiitos jo etukäteen.

7

2085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuviKesä

      HEI!
      Minulla on ihan samallainen tilanne, kuin sinulla. Olen rakastunut kaksoseen ja meillä menee hyvin :) Kaksonen voi välillä tehdä tyhmyyksiä ja voi olla osittain lapsellinen, mutta jousimiehen maltillisuus auttaa asiaa. Jousimiehillä on osittain lyhyt pinna, mutta kuten kaksonen, jousimies ei ole ppitkä vihainen.

      Toivottavasti tämä auttoi :)

    • Nimetön

      Hei! Minulla on todellakin omakohtainen kokemus siitä miten he sopivat toisilleen. Jousimies on vapautta rakastava ja erittäin sosiaalinen luonne. Kaksosmies taas haluaa vangita jousinaisen ja alistaa hänet vain itselleen ja omaan käyttöön. Jousimiesnaisella ei saa olla ystäviä, lapsia tai sukulaisia ympärillään. Kaksosmies on ujo, arka ja yleensä huono itsetunto, jota taas jousimiesnaiselta löytyy. mutta jousmiesnainen on taas kiltti luonteinen ja yrittää kaikin tavoin miellyttää kaksosmiestä, mikä ei loppupelissä kuitenkaan onnistu eikä riitä. Ero on väistämätön!!!

    • marmps

      Meille ei exän kanssa hyvin käynyt.. En voinut käsittää, mitä kaksosen päässä mahtoi tapahtua aina muutamassa sekunnissa!! Juuri äsken maailman kultaisin ja ihanin tyyppi muuttuu pahimmaksi vihamieheksesi ilman mitään näkyvää syytä!! Ja vaikka sanoi tykkäävänsä, kukaan ei koskaan onnistunut loukkaamaan niin onnistuneesti kuin hän. Kääntöpuoli todellakin oli se mielettömän ihana, rakas, mahtava tyyppi, jota olisin voinut rakastaa ikuisesti.. Huomioonottava, kohtelias ja empaattinen mies, kaikki se mistä olin aina haaveillut.. Mutta kääntöpuoli olikin sitten vastaavasti ihan yhtä kammottava kuin em piirteet mahtavia. Oma herkkyyteni ei kestänyt sitä kääntöpuolta.. Onnea teille yritykseen !!!

    • sivusta jotunut katsomaan

      aivan mahdoton tahtojen taistelupari.
      Jousimiesnainen saa päivittäin kiukunpuuskia
      käsittämättömiä :)raivokohtauksia:(.
      Heillä on keskinäisiä valtataisteluja, jatkuvasti
      kaksosmiehensä kanssa.
      Kaksosmies saa samanlaisia pirunpuuskia, ei kyllä sopiva pari missään muodossa.

      • JNainen

        ja sehän on puusta temmattu koko juttu,jousinainen ei rähjää ja huuda sekä EI nakkele astioita raivossaan,koska hän ei raivoa!!!!


    • jousiakka

      Alkuun kaikki tuntui menevän hyvin, mutta kun se arki koitti ja samaa taloutta alettiin elää, niin johan alkoi tulla esiin niitä karikkojakin.

      Kaksonen on verbaalisesti lahjakas ja hyvä seuraihminen. Hänen kanssaan ei ole tylsää olla viihteellä. Huumoria löytyy ja sitä huomioimistakin ainakin alussa. No, ajan myötä huomaa miten itsekäs ja itseään täynnä oleva tuo tyyppi osaa myös olla. Jos et ole joka asiassa samaa mieltä, niin ei taatusti kunnioita mielipidettäsi vaan toimii ainoastaan oman näkemyksensä mukaan. Tuo nyt ex sanoi seurustelumme alkuvaiheissa, että tarvitsee rinnalleen vahvan naisen, mutta tulin siihen tulokseen että hänen kanssaan pärjää ainostaan henkilö joka palvoo häntä ja myötäilee hänen periaatteittensa mukaan.

      Tämä nyt oli vaan minun kokemukseni ja varmaan moni kaksonen ajattelee piruja ruotsiksi ja miettii että olen katkera.... Ero ei ollut pelkästään horoskoopista kiinni, vaan kuvioissa oli myös alkoholi yms. Eli kaikki asiat alkoivat kärjistyä ja lumipallo sen kuin kasvoi.

    • jou``

      Jouskari ja kaksonen ovat tähtitaivaan vastakkaiset merkit. Vastakkaisten merkkien sanotaan yleensä tulevan hyvin toimeen, heidän on helppo ymmärtää toisiaan ja suhteen olevan pitkäikäinen. oltaisiin varmasti yhdessä kaksosmieheni kanssa ellei asuttaisi eri maissa, kummallakaan ei mahdollisuutta muuttaalasten etc syistä toiseen maahan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe