Tietääkö kukaan miten pystyis valmistamaan kissanminttua alkoholittomana,onko täysin mahdotonta? oon täysin hullaantunu kyseiseen likööriin ja nyt kun oon raskaana niin en pysty sitä juomaan,joten jostain ois pakko saada vastaavaa
alkoholittomana..:)
KISSANMINTTU
6
2175
Vastaukset
- kuule osta
pirkan minttu-suklaa karkkeja,ja sulata ne kaakaon sekaan..ja kai sit jäähdytä..tai lantraa sen verra alkuper.maidolla et prossat katoaa..
- Frezzamenthe
Frezzan chocomint juoma. Huomasin juodessa et maistuu ihan kissanmintulta, ja sen jälkeen alkoi tekeen mieli kissanminttua. Piparminttukarkit tai jonkin sorttinen aromi Playn kaakaojuomaan sekoitettuna.
Kissanminttua saa eläinkaupasta, mutta ei siitä suuria säväreitä saa. Aitokissanminttu sitä vastoin aiheuttaa hallusinogeenisia tuntemuksia, mutta niitähän et ollut hakemassa, vai?
Taitaa tuo minttukaakao olla raskaana olevalle paras vaihtoehto.- Jabada
Sikavanha alotus, mutta törkeen hyvin toimi itellä raskausaikana kissanminttukaakaon tilalla ihan perus maitokaakao, johon sekaan pari After Eight -konvehtia. Sulaa nopsaan ja on hyvää! Melkein yhtä hyvää ku tuo holillinen.
- alkoholittomia lisää
Lisää alkoholittomia alkoholipitoisten cocktailien reseptejä! Minulle saisi olla alkoholiton absintti.
- Taidan ottaa yhden
Alkoholiton votka on hyvä drinkki. Helppo tehdäkin!
Alkoholiton Kossukaan ei ole vaikea laatia. Sokeria 3 grammaa vesilitraa kohden niin a vot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1494903- 1843953
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1213633Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452930- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631394Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321350Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271