mulla on 3kissaa ja 2marsua ja olen hankkimassa iguaania voisiko iguaani mitenkään ystävystyä muiden lemmikkieni kanssa vai raatelevatko he toisensa heti hengiltä??
tappavatko??
5
765
Vastaukset
- kissa nyt
saattaisi iguaania satuttaa, ja toisinpäin. Vaikkei näin kävisikään, riski on olemassa. Myös salmonella jne joten pitäisin kyllä lemmikit erillään toisista. Ja iguaani tuskin kauheasti haluaakaan kaveerata marsujen kaa...
- dsdds
Jos et ole idiootti, Niin älä päästä niitä marsujen ja kissojen lähelle. Et kai luule että iquaani viihtyy niiden seurassa??! Ota vähän selvää lemmikistä, Ja sen olosuhteista, Ennen kuin sen hankit
- .....
en ajatellutkaan päästää mutta iguaani joutuisi kuitenkin elämään marsujen kanssa samassa huoneessa niin ajattelin vain että kun iguaani on irti huoneessani niin ei kai se sitte ala vaikka hännällä läiskimään marsujen häkkiä tai muuta vastaavaa... ja olen kyllä etsinyt iguaanista tietoja vuoden ajan mutta tätä tietoa kun ei mistään löydy. ajattelin jos jollain olisi kokemusta.
- ffffff
..... kirjoitti:
en ajatellutkaan päästää mutta iguaani joutuisi kuitenkin elämään marsujen kanssa samassa huoneessa niin ajattelin vain että kun iguaani on irti huoneessani niin ei kai se sitte ala vaikka hännällä läiskimään marsujen häkkiä tai muuta vastaavaa... ja olen kyllä etsinyt iguaanista tietoja vuoden ajan mutta tätä tietoa kun ei mistään löydy. ajattelin jos jollain olisi kokemusta.
Niin kauan kun iguaanin ja marsujen välissä on lasi, kaikki ok. Kun igu on vapaana, sitä ei saa päästää marsuihin "käsiksi".
Täältä suomi24:sta tuskin löytyy kovin kokenutta porukkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83653949Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2523091Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672523Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast41865Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251580Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821570Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään661533Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j161139Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.451060- 611032