mulla on 3kissaa ja 2marsua ja olen hankkimassa iguaania voisiko iguaani mitenkään ystävystyä muiden lemmikkieni kanssa vai raatelevatko he toisensa heti hengiltä??
tappavatko??
5
777
Vastaukset
- kissa nyt
saattaisi iguaania satuttaa, ja toisinpäin. Vaikkei näin kävisikään, riski on olemassa. Myös salmonella jne joten pitäisin kyllä lemmikit erillään toisista. Ja iguaani tuskin kauheasti haluaakaan kaveerata marsujen kaa...
- dsdds
Jos et ole idiootti, Niin älä päästä niitä marsujen ja kissojen lähelle. Et kai luule että iquaani viihtyy niiden seurassa??! Ota vähän selvää lemmikistä, Ja sen olosuhteista, Ennen kuin sen hankit
- .....
en ajatellutkaan päästää mutta iguaani joutuisi kuitenkin elämään marsujen kanssa samassa huoneessa niin ajattelin vain että kun iguaani on irti huoneessani niin ei kai se sitte ala vaikka hännällä läiskimään marsujen häkkiä tai muuta vastaavaa... ja olen kyllä etsinyt iguaanista tietoja vuoden ajan mutta tätä tietoa kun ei mistään löydy. ajattelin jos jollain olisi kokemusta.
- ffffff
..... kirjoitti:
en ajatellutkaan päästää mutta iguaani joutuisi kuitenkin elämään marsujen kanssa samassa huoneessa niin ajattelin vain että kun iguaani on irti huoneessani niin ei kai se sitte ala vaikka hännällä läiskimään marsujen häkkiä tai muuta vastaavaa... ja olen kyllä etsinyt iguaanista tietoja vuoden ajan mutta tätä tietoa kun ei mistään löydy. ajattelin jos jollain olisi kokemusta.
Niin kauan kun iguaanin ja marsujen välissä on lasi, kaikki ok. Kun igu on vapaana, sitä ei saa päästää marsuihin "käsiksi".
Täältä suomi24:sta tuskin löytyy kovin kokenutta porukkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492