Pedal pumping

Car stuck

Muita pedal pumping scenestä kiinnostuneita? Kokemuksia?

16

6026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AIK

Juu olen kyl kiinnostunut, mut oikeestaan vaan cranking:istä. Onko sulla linkkejä ilmais sivuille. Joitain muita ku esim.
      www.geocities.com/pedal_CZ/

• Car stuck

Tässähän näitä:
        www.carstuckgirls.com
        www.carstuckadventures.com
        www.stuckworld.com
        www.annabelle.de/de/index.html

Itse en ole niin kiinnostunut cranking skenestä, mutta juuttuminen on SE juttu. Varsinkin jos kuskina on nainen joka on pukeutunut hameeseen ja korkosaappaisiin.

Vaimoni tietää innostukseni saappaisiin ja sääriin, mutta ajokorttia hänellä ei ole. En voi muuta kuin odottaa että hän menee autokouluun, ehkäpä pääsisi sitten katselemaan kunnon kaasuttelua.

Oletko itse(tai kukaan muu tätä lukeva) päässyyt "luonnossa" näkemään näitä juttuja? Kertoilkaahan kokemuksianne ja unelmianne, kiitos.

PS: Toivottavasti linkeistä on iloa....

• Ilmoittautuu
        Car stuck kirjoitti:

Tässähän näitä:
        www.carstuckgirls.com
        www.carstuckadventures.com
        www.stuckworld.com
        www.annabelle.de/de/index.html

Itse en ole niin kiinnostunut cranking skenestä, mutta juuttuminen on SE juttu. Varsinkin jos kuskina on nainen joka on pukeutunut hameeseen ja korkosaappaisiin.

Vaimoni tietää innostukseni saappaisiin ja sääriin, mutta ajokorttia hänellä ei ole. En voi muuta kuin odottaa että hän menee autokouluun, ehkäpä pääsisi sitten katselemaan kunnon kaasuttelua.

Oletko itse(tai kukaan muu tätä lukeva) päässyyt "luonnossa" näkemään näitä juttuja? Kertoilkaahan kokemuksianne ja unelmianne, kiitos.

PS: Toivottavasti linkeistä on iloa....

Olen kiinnostunut naisten pedal pumping:sta oikeastaan kaikissa muodoissa.Cranking on ykkönen ja stuck ja muuten vaan kaasuttelu kakkonen.Asun 2. kerroksessa ja alakerrassa on liiketila parkkipaikka , aina silloin tällöin voin nähdä kun naisen auto ei lähde ekalla käyntiin , sen jälkeen oikea jalka tekeekin ylös/alas liikettä tiuhaan. Paras kokemus on vuosien takaa kun edellä ajava auto hidasti ja hidasti ja lopussa kääntyi P-paikalle.Kuljettaja oli puoli tuttu nainen ja huitoi pysähtymään.Poltto-aine loppui siihen paikkaan.Hommasin läheltä kanisterin ja noudin löpöä.Kun nainen kaatoi ainetta tankkiin saatoin jo nähdä melko pyöreän takamuksen tiukahkosti istuvissa housuissa , pikkuhousun rajat näkyi läpi...naisella oli siistit nahkakengät ja kun hän alkoi sitten startata autoa häntä ei tarvinnut kehottaa pumppaamaan kaasua , liike oli erittäin "rytmitajuinen". Edellä mainittu annabellan linkki oli hyvä ja sivu ei tule helpolla vastaan.Olisiko vielä muita harvinaisempia?Kiitos.

• Car stuck
        Ilmoittautuu kirjoitti:

Olen kiinnostunut naisten pedal pumping:sta oikeastaan kaikissa muodoissa.Cranking on ykkönen ja stuck ja muuten vaan kaasuttelu kakkonen.Asun 2. kerroksessa ja alakerrassa on liiketila parkkipaikka , aina silloin tällöin voin nähdä kun naisen auto ei lähde ekalla käyntiin , sen jälkeen oikea jalka tekeekin ylös/alas liikettä tiuhaan. Paras kokemus on vuosien takaa kun edellä ajava auto hidasti ja hidasti ja lopussa kääntyi P-paikalle.Kuljettaja oli puoli tuttu nainen ja huitoi pysähtymään.Poltto-aine loppui siihen paikkaan.Hommasin läheltä kanisterin ja noudin löpöä.Kun nainen kaatoi ainetta tankkiin saatoin jo nähdä melko pyöreän takamuksen tiukahkosti istuvissa housuissa , pikkuhousun rajat näkyi läpi...naisella oli siistit nahkakengät ja kun hän alkoi sitten startata autoa häntä ei tarvinnut kehottaa pumppaamaan kaasua , liike oli erittäin "rytmitajuinen". Edellä mainittu annabellan linkki oli hyvä ja sivu ei tule helpolla vastaan.Olisiko vielä muita harvinaisempia?Kiitos.

kokeile vaikka www.lilytiger.com :)

• Car stuck
        Ilmoittautuu kirjoitti:

Kiitos ilmoittautumisestasi, Pedal Man! :D

Tässä lisälinkki:

www.lilytiger.com

• Car stuck
        Ilmoittautuu kirjoitti:

Kiitos ilmottautumisestasi! Tässä lisälinkki:

www.lilytiger.com

• Saija

Kiitos etten ole ainoa! (olen aina pelännyt olevani)

Kiihotun "oudolla" tavalla aina kun vanha autoni on hieman väsyneellä tuulella eikä halua startata. Jostain syystä sateisilla keleillä se alkaa nykimään ja saattaa sammua, tosin käynnistyy pitkien yritysten jälkeen. Talvella on nautintoa kun autoni nykii lähes koko ajan eikä halua käynnistyä.

Entinen poikaystäväkin sai kunnon kyydit kerran kun auto sammui maantielle, ja onnistuin laskettelemaan levähdyspaikalle. Starttailin ja pumppasin varmaan 10min, jonka jälkeen seurasi hillitön.....Rakastelu.. ;)))

Haluaisin vaihdella ajatuksia aiheesta vielä sähköpostilla. [email protected]

P.S. Oisko teillä tekniikka hallussa? Miten saan estettyä auton käynnistymisen helposti? Ei aina haluais odottaa sadetta, tai ajaa bensatankkia tyhjäksi. (haluaisin joskus yllättää uuden poikaystävä kandin) ;))

P.S.S Onko muita naispuolisia? kirjoitelkaa!!

• Car stuck

Laita peruna pakoputkeen, tosin tämä ei toimi oikein jos on vanha auto ja pakoputki vuotaa.. mutta mitä jos ajaisin pitkän lenkin hänen kanssaan ja mettätiellä johonkin kuralätäkköön pysäytät, sitten voihkisit poikakaverillesi kun et pääse irti, kaasuttaisit joke kerta vähän syvemmälle, pumppaisit rajusti ja hieman kohottaisin hameen helmaan samalla anovasti suoraan silmiin katsoen. Ehkä se auttaisi? Antoisia hetkiä!

• car stuck
        Car stuck kirjoitti:

Laita peruna pakoputkeen, tosin tämä ei toimi oikein jos on vanha auto ja pakoputki vuotaa.. mutta mitä jos ajaisin pitkän lenkin hänen kanssaan ja mettätiellä johonkin kuralätäkköön pysäytät, sitten voihkisit poikakaverillesi kun et pääse irti, kaasuttaisit joke kerta vähän syvemmälle, pumppaisit rajusti ja hieman kohottaisin hameen helmaan samalla anovasti suoraan silmiin katsoen. Ehkä se auttaisi? Antoisia hetkiä!

Kirjoitin väärässä persoonassa... siis sinä ajaisit, huh heletttä! Sori vielä :D

• Pedalman

Osta bensaa kanisteriin ja irrota ilmanputsari,lorauta desi kaasarin kurkkuun niin pitäisi hetken starttuuttaa ennen kuin käynnistyy.Tai puolan johti irti niin vaikenee kunnes taas kytket sen...

• sininen

Kuulostaa aikas kiihottavalta...

• Saija
        sininen kirjoitti:

Kuulostaa aikas kiihottavalta...

Kerro lisää itsestäsi, joko täällä tai sitten
        [email protected]

Tämähän on nimetöntä.....

• Pekka

Moi

Mä en tajuu tätä. Siis onko tää joku seksijuttu tai fetissi?

Mosse ei lähe käyntiin joten joutuu pumppaa kaasua? Seko sitte kiihottaa vai onko jotain muutakin?? Kertokaa alan harrastajat

• Pedalman

Pedal pumping on sellanen juttu että keneen se kolahtaa sen huomaa kiihottavana kokemuksena.Jos ei huomaa mitään ei kannata vaivata päätään koska se ei ole silloin se juttu.Tällä palstalla keskustellaan fetisseistä ja on monta aluetta jotka ei kiinosta minua , esim pissa/kakka/sitominen ym , niinpä en niitä edes lue.Mutta maailmalta löytyy samoin tuntevia sillä on mahtava määrä sivuja joita löytyy hakusanalla:Pedal pumping

• naikkonen

En ollut ajatellut asiaa noin. Itse olen aivan sikakiinnostunut autoilija ja vedän autosta aina kaiken irti (juu, ylinopeiltua tulee reippaasti), kiihdytän, jarruttelen, kaasutan villisti, vedän kurvit suoriksi ja hiekkaisella tiellä vedän perät.

Parhaimmat rakastajani ovat olleet taitureita auton ratissa...

• joutua

Fetissin kohteeksi,joku voi kiihottua auton käsittelystäsi.Villisti kaasuttelevat naiset on vapaantuneempia sängyssä kuin "tyhjäkäynnillä" korötteliät , todettu juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2065
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1876
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      327
      1696
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      91
      1231
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1227
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1052
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe