Onko jousimies ujo

ihastuneena

Mulla on ollut seksisuhde jousimiesmieheen 5 vuotta.pitäiskö mun olla ylpee siitä että se mies niinkun haluaa mua vieläkin kun jousimiehestä saa sen käsityksen että kyllästyy äkkiä kaikkeen.sil on joka satamassa muija odottamassa suunnilleen tai en tiä ootteleeko kukaan muu näin kauán kun mä.miks se sit sanoo mulle näin että "susta mä taidan ottaakin vielä muijan itelleni" ja seuraavana päivänä se onkin jo toisella puolella suomea suunnilleen.joo ja kännissä se aina sit soittelee tai mä sille.mutta me ei puhuta selvinpäin mitään ollaan aika vaikeina,mä kyllä puhuisin sille mutta kun se on näköjään aina niin vaikeena ja ei saa sanaakaan suustaan niin menen itsekin loppuen lopuksi niin vaivaantuneeksi että olen hiljaa kans.seurustelen itse ja käsittääkseni sekin seurustelee jatkuvasti jonkun kanssa.kerran ois muuttanu mun luo asuu mutta en huolinu,kun meinas ettei osallistuis asumiskustannuksiin.sithän se soittikin heti siltä istumalta jollekin daamille ja lähti painelee sinne.sikahan se jätkä on mutta yritän ymmärtää siksi kun se on jousimies,jos ei olis horoskooppeja pitäisin sitä narsistina.
T.vaakanainen79

5

1925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaakanainen79

      Sil jouskarilla on vaihtunu muijat viiden vuoden aikana ainakin kymmenen kertaa.silti se aina kehuu mua sängyssä kauheesti ja on muutaman kerran sanonu tosiaan että ottaa musta muijan itelleen,mutta koskahan vaiko koskaan.itse olen seurustellu saman miehen kanssa monta monta vuotta ja pettäminen on helppoa kun ei asuta yhessä.pitäiskö unohtaa koko mies vai mahtaako siitä saada mitään koskaan irti.

      • vaaka.

        Tulee jotenkin oma elämä mieleen tuosta. Rakastuin täysin yhteen jousimiesmieheen, hetken päästä meillä olikin vapaa suhde (?), molemmat tykkäsi toisesta mutta nähtävästi halusi säilyttää oman vapautensa. Aluksi olin uskollinen tälle, mutta kun huomasin etten saa vastakaikua, aloin paneskella muiden kanssa myös, tai ainakin otin siitä vapaudestani kaiken irti.
        Tutustuin sitten yhteen kaurismieheen ja aloimme seurustella. Olin kamalassa vaakamaisessa tilanteessa jossa palloilin kahden vaihtoehdon välillä. Halusin pysyvyyttä ja tasapainoa elämääni ja tajusin että kauris pystyi tarjoamaan sitä mitä sillä hetkellä kaipasin. Laitoin siis tavallaan poikki jousimiehen kanssa. Ei mennyt kauaakaan kun olimme taas yhteyksissä. Vanha suola alkoi janottaa mua ja aloin tavata jousimiehen kanssa salaa. En tiedä kaipasinko jännitystä elämääni vai mitä, mutta seurustelu alkoi kaikin puolin ahdistaa joten laitoin poikki kauriin kanssa. Olin tyytyväinen. Kaikki mun ja jousimiehen välillä päättyi lopulta siihen ettei hän luottanut muhun. Mutta ihan ymmärrettävää, kun miettii että olin edelleen muidenkin kanssa ja niin.. Nykyään molemmat seurustelee omilla tahoillaan. Shokkihan se mulle oli kun luulin että meistä tulee vielä jotain hienoa ja niin luuli jousimieskin,mutta kaikki sitten kaatui..

        Vinkkinä vaan että lopeta se pettäminen. Herää kysymys miksi petät miestäs jonkun haihattelijan kanssa kun olet sille vaan pelkkä kiva nainen jolta saa hyvää seksiä. 5 vuotta on pitkä aika, sinä aikana olis jo tapahtunu käänne yksiavioiseen elämään jos niin olis käyny. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä kun vertaan tuota omaan tilanteeseeni. Ala miettiä mitä sä haluat elämältäs, etkai aio pettää selän takana koko loppuelämääs ja pitää yllä hyvää parisuhdekulissia miehesi kanssa?


      • vaakanainen79
        vaaka. kirjoitti:

        Tulee jotenkin oma elämä mieleen tuosta. Rakastuin täysin yhteen jousimiesmieheen, hetken päästä meillä olikin vapaa suhde (?), molemmat tykkäsi toisesta mutta nähtävästi halusi säilyttää oman vapautensa. Aluksi olin uskollinen tälle, mutta kun huomasin etten saa vastakaikua, aloin paneskella muiden kanssa myös, tai ainakin otin siitä vapaudestani kaiken irti.
        Tutustuin sitten yhteen kaurismieheen ja aloimme seurustella. Olin kamalassa vaakamaisessa tilanteessa jossa palloilin kahden vaihtoehdon välillä. Halusin pysyvyyttä ja tasapainoa elämääni ja tajusin että kauris pystyi tarjoamaan sitä mitä sillä hetkellä kaipasin. Laitoin siis tavallaan poikki jousimiehen kanssa. Ei mennyt kauaakaan kun olimme taas yhteyksissä. Vanha suola alkoi janottaa mua ja aloin tavata jousimiehen kanssa salaa. En tiedä kaipasinko jännitystä elämääni vai mitä, mutta seurustelu alkoi kaikin puolin ahdistaa joten laitoin poikki kauriin kanssa. Olin tyytyväinen. Kaikki mun ja jousimiehen välillä päättyi lopulta siihen ettei hän luottanut muhun. Mutta ihan ymmärrettävää, kun miettii että olin edelleen muidenkin kanssa ja niin.. Nykyään molemmat seurustelee omilla tahoillaan. Shokkihan se mulle oli kun luulin että meistä tulee vielä jotain hienoa ja niin luuli jousimieskin,mutta kaikki sitten kaatui..

        Vinkkinä vaan että lopeta se pettäminen. Herää kysymys miksi petät miestäs jonkun haihattelijan kanssa kun olet sille vaan pelkkä kiva nainen jolta saa hyvää seksiä. 5 vuotta on pitkä aika, sinä aikana olis jo tapahtunu käänne yksiavioiseen elämään jos niin olis käyny. Mutta toisaalta ymmärrän kyllä kun vertaan tuota omaan tilanteeseeni. Ala miettiä mitä sä haluat elämältäs, etkai aio pettää selän takana koko loppuelämääs ja pitää yllä hyvää parisuhdekulissia miehesi kanssa?

        kun mä muutin tälle paikkakunnalle olin just eronnut ja ihan sekasin ja törmäsin kuppilassa sit tähän jousimieheen.mä rakastuin siihen samantien ja koin sängyssä jotain aivan uskomatonta sen kanssa.mun ei tarvitse muuta kun kuulla sen ääni niin olen just niin kömpelö ja ihastunut posket punottaen kun ensirakkauden aikaan.nuorrun 15 vuotta välittömästi.en ole koskaan konenut sellaista muitten kanssa.jousimies käy kans muhun ihan kuumana.mä kyl tiän että meijän seurustelusta ei koskaan tulisi mitään.ensinnäkin se pettäis mua jossain vaiheessa kuitenkin.en kestäin sitä kun se lähtis ryyppäämään ja ei tietäis missä se kulkis.olen joskus lukenut sen puhelimesta salaa tekstiviestejä mitä sen muijat on lähettänyt niin ne on tosi epätoivoisia ja niistä huomas että ne kärsii mutta ei mahda mitään.kukaan muija ei oo pystynyt pitää sitä jouskarii aisoissa ja tiedän etten mäkään ja mä taas oon kauheen hallitseva luonne.mun mies on vaaka ja kiltti ja tekee kaiken mitä käsken. on luotettavin mies mitä tiedän,mutta sängys meillä on niin tylsää ja haaveilen jousimiehestä vain.olen ajautunut kinkkiseen tilanteeseen enkä pysty tekemään itse mitään päätöksiä,toivon vaan että asiat menevät itsestään kuntoon.mä ja mun miesystävä ollaan kumpikin vaakoja ja ylimmät ystävykset ja sielunkumppanit,paita ja peppu mutta seksitasolla ei mene hyvin kyllä.jos se sais tietää että petän se varmaan kuolis ja sekoaisin vähintään, jos se jättäis mut.mutta jousimies janottaa mua aina.on ollut joskus puoli vuottakin että en ole tavannut jousimiestä ja elämäni on tasaista ja turvallista ja sit se piru soittaa ja yllättäen ja sanoo "mul on ollut sua ikävä.mä haluun sut takaisin" tai mä törmään siihen rappukäytävässä ja lähetään jonnekin syrjäiseen paikkaan autolla ja tehään temput.että tällästa mun elämä on.


      • vaaka.
        vaakanainen79 kirjoitti:

        kun mä muutin tälle paikkakunnalle olin just eronnut ja ihan sekasin ja törmäsin kuppilassa sit tähän jousimieheen.mä rakastuin siihen samantien ja koin sängyssä jotain aivan uskomatonta sen kanssa.mun ei tarvitse muuta kun kuulla sen ääni niin olen just niin kömpelö ja ihastunut posket punottaen kun ensirakkauden aikaan.nuorrun 15 vuotta välittömästi.en ole koskaan konenut sellaista muitten kanssa.jousimies käy kans muhun ihan kuumana.mä kyl tiän että meijän seurustelusta ei koskaan tulisi mitään.ensinnäkin se pettäis mua jossain vaiheessa kuitenkin.en kestäin sitä kun se lähtis ryyppäämään ja ei tietäis missä se kulkis.olen joskus lukenut sen puhelimesta salaa tekstiviestejä mitä sen muijat on lähettänyt niin ne on tosi epätoivoisia ja niistä huomas että ne kärsii mutta ei mahda mitään.kukaan muija ei oo pystynyt pitää sitä jouskarii aisoissa ja tiedän etten mäkään ja mä taas oon kauheen hallitseva luonne.mun mies on vaaka ja kiltti ja tekee kaiken mitä käsken. on luotettavin mies mitä tiedän,mutta sängys meillä on niin tylsää ja haaveilen jousimiehestä vain.olen ajautunut kinkkiseen tilanteeseen enkä pysty tekemään itse mitään päätöksiä,toivon vaan että asiat menevät itsestään kuntoon.mä ja mun miesystävä ollaan kumpikin vaakoja ja ylimmät ystävykset ja sielunkumppanit,paita ja peppu mutta seksitasolla ei mene hyvin kyllä.jos se sais tietää että petän se varmaan kuolis ja sekoaisin vähintään, jos se jättäis mut.mutta jousimies janottaa mua aina.on ollut joskus puoli vuottakin että en ole tavannut jousimiestä ja elämäni on tasaista ja turvallista ja sit se piru soittaa ja yllättäen ja sanoo "mul on ollut sua ikävä.mä haluun sut takaisin" tai mä törmään siihen rappukäytävässä ja lähetään jonnekin syrjäiseen paikkaan autolla ja tehään temput.että tällästa mun elämä on.

        Kun alkaa itseäkin tuskastuttumaan! Jousimiehen kanssa mullakin oli just tuollaista ja varmasti tulis jatkossakin olemaan jos ei olisi käynyt niin kuin kävi. Mä uskon siihen että kaikella on tarkoitus, ja kun kävi näin, mun on jatkossa parempi olla ilman sitä. Nyt mulla on ihana leijonamies ja sen kanssa on hyvä ja turvallista olla. Aikoinaan ajattelin kans, että annan ajan kulua ja katson minne tuuli kuljettaa, mutta sitten tajusin että voit itse päättää minne suuntaan elämä kulkee. Sitä on vaan otettava sarvista kiinni. Mutta hehheh kun päätöksien teko ei aina ookaan niin helppoa että tietäis minne päin ohjata.


      • vaakanainen79
        vaaka. kirjoitti:

        Kun alkaa itseäkin tuskastuttumaan! Jousimiehen kanssa mullakin oli just tuollaista ja varmasti tulis jatkossakin olemaan jos ei olisi käynyt niin kuin kävi. Mä uskon siihen että kaikella on tarkoitus, ja kun kävi näin, mun on jatkossa parempi olla ilman sitä. Nyt mulla on ihana leijonamies ja sen kanssa on hyvä ja turvallista olla. Aikoinaan ajattelin kans, että annan ajan kulua ja katson minne tuuli kuljettaa, mutta sitten tajusin että voit itse päättää minne suuntaan elämä kulkee. Sitä on vaan otettava sarvista kiinni. Mutta hehheh kun päätöksien teko ei aina ookaan niin helppoa että tietäis minne päin ohjata.

        jos jännitystä elämäänsä kaipaa joku, niin jousimiehen kanssa sitä ainakin saa elämäänsä.niin tiedän kyllä että itse voin valita elämäni suunnan.mutta mitä jos se jousimies on mun oikea.kuka on mun oikea?mitä se tarkoittaa että joku on jonkun oikea?onko se sitä että tuntee olonsa turvalliseksi ja tasaiseksi oikeansa kanssa mutta seksielämä on huono vai onko se sitä että tuntee itsensä halutuksi ja seksikkääksi oikeansa kanssa,mutta ei turvalliseksi.kirjotin aikasemmin päiväkirjaa tästä suhteesta jousimieheen,ihan siitä lähtien kun tapasin hänet vajaalta 5 vuotta siel oli tekstiä,mutta revin kerran sen kirjan kappaleiks kun ajattelin irrottautua jousimiehestä.uskoin aina että sinä päivänä kun sen kirjan hävitän niin meidän suhdekin on ohi,meinasin monet kerrat aikasemminkin tuhota kirjan,mutta en raaskinut.ei se suhde kyl loppunut siihen että tuhosin kirjan,mä ehkä toivon että se jouskari lakkais haluamasta mua niin mun ei tarvis päättää mitään.oon yrittänyt sitäkin että hävitän sen puhelinnumeron kokonaan puhelimesta,mutta kerran kun sen olin tehnyt,jouduin näkemään hirveän vaivan saadakseni numeron selville,jotta saatoin soittaa kännipäissäni sille.ois kiva tietää kyl mitä jouskarin mielessä liikkuu,se ei varmaan osaa kuvitellakaan että vuodatan netissä ja mietin päiväkausia ennen kun taas rauhotun :)varmaan loppuenlopuksi tässäkin on sellanen psykologinen juttu että haluan vain sitä mitä ei voi saada.jos saisin sen tai se jotenkin retkahtais muhun täysin niin vois olla että en enää oiskaan näin "huumassa". "Sen jonka saa,sen hylkää ja unohtaa,sitä ketä ei saa,aina rakastaa.."vai miten se nyt sanotaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe