skorppari on

epäluotettava

ystävä syynätään tarkkaan ja vaaditaan kaikenlaista armottomasti, mutta itselle ei sitten samat säännöt pädekään. Itselleen skorppari sallii miten paljon vaan.

20

2941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin...

      ja perusteleppa vielä arvon herra/rouva jos sinusta on siihen. säälittävää kun jotkut laholatvat tulevat laukomaan tänne tuollasia perättömiä järkeilyjään ja sitten unohtavat sen olennaisen: perustelut

      niin ja olen kyllä sun kanssa 110% erimieltä, jokainen skorpioni johon olen törmännyt on ollu luottamuksen arvoinen, ei ole todellakaan vaatinut liikoja KOSKAAN, osannut pyytää anteeksi ja ollut aina tasapuolinen, toisin kuin esimerkiksi kauris, kaksonen tai rapu. on minulle jonkin sortin ystävä, mutta kun parempi tulee vastaan niin ei voi sanoa suoraan että ei jaksa minun kanssa enään olla, vaan yrittää hiljaa ja "huomaamattomasti" hivuttautua pois näköpiiristä...säälittävää

      siinä olet oikeassa, että skorpioni valitsee tarkkaan seuransa, eli ei hengaa säälittävien laholatvojen kanssa ;) esimerkiksi sinun
      mutta kai skorpioni jäisi aina ihan yksin, jos hänestä ei kukaan pitäisi? häntä joko rakastetaan tai vihataan

      no, kaikesta huolimatta vaikutat skorpparille kateelliselta ja katkeralta inisijältä

      ja sitten taas ne keskenkasvuisiksi jääneet yksilöt ovat omaa sarjaansa, että heidän perusteella ei kannata leimata jotain merkkiä paskahousuksi

      • Minä vaan

        Yks skorpparimies yritti mua aikoinaan, vaikka kotona kaks pientä lasta ja vaimo raskaana.
        Oma exäni juoksi kanssa vieraissa, skorppari hänkin.
        Ja viimeisin skopu jota tapailin petti mua exänsä kanssa. Siinäpä tosi luotettavia skorppareita. Kaikki kolmekymppisiä tai sitä vanhempia. Skopujen motto "kun kissa on poissa..."...tekopyhää porukkaa. Aina arvostelemassa ja ivaamassa muita, vaikka olisi syytä kaivaa se halko omasta silmästä.


      • olette niitä
        Minä vaan kirjoitti:

        Yks skorpparimies yritti mua aikoinaan, vaikka kotona kaks pientä lasta ja vaimo raskaana.
        Oma exäni juoksi kanssa vieraissa, skorppari hänkin.
        Ja viimeisin skopu jota tapailin petti mua exänsä kanssa. Siinäpä tosi luotettavia skorppareita. Kaikki kolmekymppisiä tai sitä vanhempia. Skopujen motto "kun kissa on poissa..."...tekopyhää porukkaa. Aina arvostelemassa ja ivaamassa muita, vaikka olisi syytä kaivaa se halko omasta silmästä.

        herran pyhiä enkeleita jotka eivät koskaan tee mitään pahaa kenellekään.

        jos tyyppi pettää, niin silloin hänellä on jotain vikaa korvien välissä.. jokaisen merkin edustaja pettää, eli jos tänne tulee sanomaan että "skorpparit on säälittäviä pettureita ja kaksaamasia ääliöitä" niin voivoi, ei teissä varmaan ole ollut jännitystä tarpeeks, eikä sitten vissiin vaimossakaan jota mies olisi valmis ollut pettämään.
        kyllähän lähes joka mies (ei mitään väliä horoskoopilla) pettää raskaana olevaa vaimoaan tai jos vaimo elää vain lapselle, haloo, se on just tätä saatanan nykypäivää !! kuka enää edes välittää?? no one
        pettämistä en todellakaan puolusta mutta minkäs teet kun mammat pitää hääkakun jälkeen miestä siittiökoneena ja thats it, itse en sellaista kohtelua jaksais vaikka olenkin nainen.

        että pettäjiä löytyy joka merkistä. skorpparista voin sanoa, että me ollaan lujatahtoisia, jännityksen etsijiä, rakastutaan ja rakastetaan tosissaan jos edes rakastetaan, jotkut isoegoiset voivat olla niitä kuuluisia pelureita, mutta aina skorpparilla on peli hallinnassa


      • Minä vaan
        olette niitä kirjoitti:

        herran pyhiä enkeleita jotka eivät koskaan tee mitään pahaa kenellekään.

        jos tyyppi pettää, niin silloin hänellä on jotain vikaa korvien välissä.. jokaisen merkin edustaja pettää, eli jos tänne tulee sanomaan että "skorpparit on säälittäviä pettureita ja kaksaamasia ääliöitä" niin voivoi, ei teissä varmaan ole ollut jännitystä tarpeeks, eikä sitten vissiin vaimossakaan jota mies olisi valmis ollut pettämään.
        kyllähän lähes joka mies (ei mitään väliä horoskoopilla) pettää raskaana olevaa vaimoaan tai jos vaimo elää vain lapselle, haloo, se on just tätä saatanan nykypäivää !! kuka enää edes välittää?? no one
        pettämistä en todellakaan puolusta mutta minkäs teet kun mammat pitää hääkakun jälkeen miestä siittiökoneena ja thats it, itse en sellaista kohtelua jaksais vaikka olenkin nainen.

        että pettäjiä löytyy joka merkistä. skorpparista voin sanoa, että me ollaan lujatahtoisia, jännityksen etsijiä, rakastutaan ja rakastetaan tosissaan jos edes rakastetaan, jotkut isoegoiset voivat olla niitä kuuluisia pelureita, mutta aina skorpparilla on peli hallinnassa

        ...se on hyvä että on peli hallussa. Mun mielestäni raskaana olevan pienten lasten äidin ei ole tarkoituskaan olla järin jännittävä. Kyllä siinä tilanteessa on kysymys aivan muusta. Jos ihminen on kypsä, vastuullinen, hän kyllä ymmärtää sen ja oman vastuunsa. Ikävä kyllä skopuissa olen juuri törmännyt näihin itsekkäisiin paskiaisiin, jotka odottavat muiden ihmisten järjästävän heille jännitystä elämään tai sitten lähtevät hakemaan sitä muualta vastuustaan piittaamatta. Oma exäni jopa hylkäsi lapsensa kun olin saanut hänet pettämisestä kiinni ja lempannut pihalle. Vauvamme oli puolivuotias. Ehkä minäkään en ollut tarpeeksi jännittävä kun jouduin öisin heräilemään vauvan kanssa. Sehän se on hyvä syy lähteä vieraisiin...Äiti ei enää huomaa minua, maailmannapaa. Itsekkäitä paskiaisia. Kuultaa muuten läpi sunkin viestistäs. Ihan kuin ois oikeutettua pettää, jos toinen ei aina ole järjästämässä actionia sulle. Huh ja yök.


      • kokemuksia mullakin
        Minä vaan kirjoitti:

        ...se on hyvä että on peli hallussa. Mun mielestäni raskaana olevan pienten lasten äidin ei ole tarkoituskaan olla järin jännittävä. Kyllä siinä tilanteessa on kysymys aivan muusta. Jos ihminen on kypsä, vastuullinen, hän kyllä ymmärtää sen ja oman vastuunsa. Ikävä kyllä skopuissa olen juuri törmännyt näihin itsekkäisiin paskiaisiin, jotka odottavat muiden ihmisten järjästävän heille jännitystä elämään tai sitten lähtevät hakemaan sitä muualta vastuustaan piittaamatta. Oma exäni jopa hylkäsi lapsensa kun olin saanut hänet pettämisestä kiinni ja lempannut pihalle. Vauvamme oli puolivuotias. Ehkä minäkään en ollut tarpeeksi jännittävä kun jouduin öisin heräilemään vauvan kanssa. Sehän se on hyvä syy lähteä vieraisiin...Äiti ei enää huomaa minua, maailmannapaa. Itsekkäitä paskiaisia. Kuultaa muuten läpi sunkin viestistäs. Ihan kuin ois oikeutettua pettää, jos toinen ei aina ole järjästämässä actionia sulle. Huh ja yök.

        ...skorppareista. Huvittavintahan on se, että skopuexäni ihaili minussa aina sitä, että olen aito, rehellinen ja uskollinen. Hän itse ei sitten ollut noista mitään, kun lopulta todellinen karva paljastui. Peli hallussa? Miksi suhteet ovat peliä? Ja sitä exäni yrittää edelleen - ei millään haluaisi päästää minusta irti, vaan yrittää kaikenlaista "peliä" (vaik on jo uudessa suhteessa). Eihän tosiaan horoskooppimerkin perusteella voi ihmisiä luokitella, mutta tämä kokemukseni. Ja siksihän tämä palsta on, eikö? Ja miksi sitten niitä hyviä ominaisuuksia saa yleistää koskemaan tiettyä merkkiä?;)


      • voi luokitella
        kokemuksia mullakin kirjoitti:

        ...skorppareista. Huvittavintahan on se, että skopuexäni ihaili minussa aina sitä, että olen aito, rehellinen ja uskollinen. Hän itse ei sitten ollut noista mitään, kun lopulta todellinen karva paljastui. Peli hallussa? Miksi suhteet ovat peliä? Ja sitä exäni yrittää edelleen - ei millään haluaisi päästää minusta irti, vaan yrittää kaikenlaista "peliä" (vaik on jo uudessa suhteessa). Eihän tosiaan horoskooppimerkin perusteella voi ihmisiä luokitella, mutta tämä kokemukseni. Ja siksihän tämä palsta on, eikö? Ja miksi sitten niitä hyviä ominaisuuksia saa yleistää koskemaan tiettyä merkkiä?;)

        joissain määrin merkkienkin perusteella ihmisiä. Skorpionit eivät ole mitään lässyttelijöitä eivätkä perseen kasvattajia tai tylsiä mammoja kun raskaus -tai pikkulapsiaika iskee. Kun te äidit paasaatte siitä että on raskasta ja ei jaksa seksiä eikä romantiikka eikä huvita kuin nukkua kun on taas koko päivä jouduttu olemaan lapsen kanssa....joopa joo, on se mieskin ollut koko päivän töissä ja en usko että vain kahvinjuontikisaa on siellä kavereittensa kanssa pitänyt jalkapallo-ottelun ääressä.
        Sivustaseuraajana (ja näitä keskustelupalstoja lukeneena) sanon että huimat avioero määrät johtuvat just ja tasan siitä, että kun lapsen jälkeen parisuhde latistuu KOKONAAN (niin ettei takaisin ole tuloa), niin toinen kyllästyy siihen (yleensä mies) ja tietysti pettää. Sitten on enää turha paasata vastuusta!! Ei teidän parisuhde/avioliitto ole pelkän miehen vastuulla vaikka kuinka olisi kymmenen vauvaa talossa tai mitä ikinä väsynyt vaimo!! Suhteen ylläpitäminen ja hoitaminen on molempien asia, ja jos vaimo ei suostu joustamaan lapsenhoidosta niin silloin voi jo varautua siihen että miehellä on tullut mitta täyteen! Minun kaksi naispuolista serkkua pitää parisuhdetta perheen tukijalkana, ja jos se sortuu, niin silloin sortuu perhekin, ja tämä tarkoittaa sitä, että lapsi ei siirrä parisuhdetta sivuun, eikä äiti selitä koottuja selittelyjä isälle että miksi nyt ei huvita nussia, vaan osaavat järjestää sitä aikaa ja joustaa lapsenhoidosta

        niin ja siitä että skorppari ei ole muuta kuin itsekeskeinen paska, joo, samalla mitalla takaisin AINA ! jos toinenkaan osapuoli ei ota vastuuta esim. parisuhteesta, miksi toisenkaan pitäisi?


      • Minä vaan
        voi luokitella kirjoitti:

        joissain määrin merkkienkin perusteella ihmisiä. Skorpionit eivät ole mitään lässyttelijöitä eivätkä perseen kasvattajia tai tylsiä mammoja kun raskaus -tai pikkulapsiaika iskee. Kun te äidit paasaatte siitä että on raskasta ja ei jaksa seksiä eikä romantiikka eikä huvita kuin nukkua kun on taas koko päivä jouduttu olemaan lapsen kanssa....joopa joo, on se mieskin ollut koko päivän töissä ja en usko että vain kahvinjuontikisaa on siellä kavereittensa kanssa pitänyt jalkapallo-ottelun ääressä.
        Sivustaseuraajana (ja näitä keskustelupalstoja lukeneena) sanon että huimat avioero määrät johtuvat just ja tasan siitä, että kun lapsen jälkeen parisuhde latistuu KOKONAAN (niin ettei takaisin ole tuloa), niin toinen kyllästyy siihen (yleensä mies) ja tietysti pettää. Sitten on enää turha paasata vastuusta!! Ei teidän parisuhde/avioliitto ole pelkän miehen vastuulla vaikka kuinka olisi kymmenen vauvaa talossa tai mitä ikinä väsynyt vaimo!! Suhteen ylläpitäminen ja hoitaminen on molempien asia, ja jos vaimo ei suostu joustamaan lapsenhoidosta niin silloin voi jo varautua siihen että miehellä on tullut mitta täyteen! Minun kaksi naispuolista serkkua pitää parisuhdetta perheen tukijalkana, ja jos se sortuu, niin silloin sortuu perhekin, ja tämä tarkoittaa sitä, että lapsi ei siirrä parisuhdetta sivuun, eikä äiti selitä koottuja selittelyjä isälle että miksi nyt ei huvita nussia, vaan osaavat järjestää sitä aikaa ja joustaa lapsenhoidosta

        niin ja siitä että skorppari ei ole muuta kuin itsekeskeinen paska, joo, samalla mitalla takaisin AINA ! jos toinenkaan osapuoli ei ota vastuuta esim. parisuhteesta, miksi toisenkaan pitäisi?

        Osallistuisivat sitten siihen lapsen hoitoonkin. Ei kai se vaan naisen asia ole hoitaa lapset, koti ja odottaa perse pystyssä milloin mies ehtii kotiin nussimaan (jos nyt sattuu jaksamaan) syötyään ja paskalla käytyään. Hyi hitto. Onneks nuoremman lapseni isä on eri maata ja hän on huolehtinut lapsestaan yhdessä minun kanssani jo neljä vuotta mielellään. Molemmat käymme vuorotyössä eikä ikinä ole ollut mitään riitaa lapsenhoidosta. Ei se kuule ole kiinni mistään mammamaisuudesta miten mies käyttäytyy.Mun elämässäni on paljon muutakin kuin lapset, vaikka heistä huolehtiminen on tietysti tärkein tehtäväni. Olen sitäpaitsi hyvännäköinen ja aktiivinen nainen. Pyrin käymään jumpassa vähintään pari kertaa viikossa ja bailaamassakin tulee käytyä silloin tällöin. Että siinä sulle mammaa pönttö. Se on vaan niin, et jos ihminen on itsekäs, niin sehän on ja etsii käytökselleen oikeutuksen keinolla millä hyvänsä.


      • Näinkin
        voi luokitella kirjoitti:

        joissain määrin merkkienkin perusteella ihmisiä. Skorpionit eivät ole mitään lässyttelijöitä eivätkä perseen kasvattajia tai tylsiä mammoja kun raskaus -tai pikkulapsiaika iskee. Kun te äidit paasaatte siitä että on raskasta ja ei jaksa seksiä eikä romantiikka eikä huvita kuin nukkua kun on taas koko päivä jouduttu olemaan lapsen kanssa....joopa joo, on se mieskin ollut koko päivän töissä ja en usko että vain kahvinjuontikisaa on siellä kavereittensa kanssa pitänyt jalkapallo-ottelun ääressä.
        Sivustaseuraajana (ja näitä keskustelupalstoja lukeneena) sanon että huimat avioero määrät johtuvat just ja tasan siitä, että kun lapsen jälkeen parisuhde latistuu KOKONAAN (niin ettei takaisin ole tuloa), niin toinen kyllästyy siihen (yleensä mies) ja tietysti pettää. Sitten on enää turha paasata vastuusta!! Ei teidän parisuhde/avioliitto ole pelkän miehen vastuulla vaikka kuinka olisi kymmenen vauvaa talossa tai mitä ikinä väsynyt vaimo!! Suhteen ylläpitäminen ja hoitaminen on molempien asia, ja jos vaimo ei suostu joustamaan lapsenhoidosta niin silloin voi jo varautua siihen että miehellä on tullut mitta täyteen! Minun kaksi naispuolista serkkua pitää parisuhdetta perheen tukijalkana, ja jos se sortuu, niin silloin sortuu perhekin, ja tämä tarkoittaa sitä, että lapsi ei siirrä parisuhdetta sivuun, eikä äiti selitä koottuja selittelyjä isälle että miksi nyt ei huvita nussia, vaan osaavat järjestää sitä aikaa ja joustaa lapsenhoidosta

        niin ja siitä että skorppari ei ole muuta kuin itsekeskeinen paska, joo, samalla mitalla takaisin AINA ! jos toinenkaan osapuoli ei ota vastuuta esim. parisuhteesta, miksi toisenkaan pitäisi?

        Tunnen muuten erään skorppariakan joka on vääntänyt lapsen toisen äijän kanssa, mutta oma ex- mies on joutunut erotilanteessa elatusmaksumieheksi käenpoikaselle. Muija petti joka mutkassa kun silmä vältti...no eihän sellaista kukaan mies katsele.


      • ja pysytäänpä
        Näinkin kirjoitti:

        Tunnen muuten erään skorppariakan joka on vääntänyt lapsen toisen äijän kanssa, mutta oma ex- mies on joutunut erotilanteessa elatusmaksumieheksi käenpoikaselle. Muija petti joka mutkassa kun silmä vältti...no eihän sellaista kukaan mies katsele.

        aiheessa arvon mammeliinit. Tuossa ylempänä leimasin juuri ne akat joita ei voisi mies muksun jälkeen enää vähempää kiinnostaa, ja sitten itketään kun tajutaan että mies on pettänyt. Eli en pyytänyt teitä kertomaan elämänkertaanne tai harrastuksianne tänne, vai pyysinkö??


      • vain naisen hommaa
        Minä vaan kirjoitti:

        Osallistuisivat sitten siihen lapsen hoitoonkin. Ei kai se vaan naisen asia ole hoitaa lapset, koti ja odottaa perse pystyssä milloin mies ehtii kotiin nussimaan (jos nyt sattuu jaksamaan) syötyään ja paskalla käytyään. Hyi hitto. Onneks nuoremman lapseni isä on eri maata ja hän on huolehtinut lapsestaan yhdessä minun kanssani jo neljä vuotta mielellään. Molemmat käymme vuorotyössä eikä ikinä ole ollut mitään riitaa lapsenhoidosta. Ei se kuule ole kiinni mistään mammamaisuudesta miten mies käyttäytyy.Mun elämässäni on paljon muutakin kuin lapset, vaikka heistä huolehtiminen on tietysti tärkein tehtäväni. Olen sitäpaitsi hyvännäköinen ja aktiivinen nainen. Pyrin käymään jumpassa vähintään pari kertaa viikossa ja bailaamassakin tulee käytyä silloin tällöin. Että siinä sulle mammaa pönttö. Se on vaan niin, et jos ihminen on itsekäs, niin sehän on ja etsii käytökselleen oikeutuksen keinolla millä hyvänsä.

        mutta kun nainen ottaa itse yksin vastuun koko huushollissa ja sitten kierii itsesäälissä ja valittaa ettei seksi taaskaan kiinnosta. Jumalauta se mieskin käy töissä ja tod.näkösesti maksaa teidän muonat joita mussutatte yms. Jos kerta lapsia hankitaan niin kyllä sillon pitää osata molempien varautua siihen (varsinkin äitien) että lapsi vie aikaa, muttei se tarkoita sitä että voi luistaa niistä parisuhdehommista ja pitää miestä itsestäänselvyytenä ja jauhaa siitä joustamisesta ja vastuun ottamisesta. Jos nainen ei enää ota vastuuta parisuhteesta ja aina löytyy joku syy kieltäytyä läheisyydesta (kun se ei vissiin kiinnosta??) niin ei miehen tarvitse yksin kärvistellä tai olla yksin siinä ns. "avioliitossa" tai "parisuhteessa". Pettäminen on syvältä ja se ei ole oikea ratkaisu, mutta kyllä joissakin tapauksissa ihan ymmärrettävää.

        Kaikki seuranhakupalstat täyttyvät varattujen perheenisien seuranhakuilmoituksista, ja joka paikassa perustellaan että seksi on kuollut avioliitosta eikä ole enää mitään hellyyttä jäljellä ja blaablaa.... < Kyllä tuommonen pistää vihaksi ja savua tulee korvista, mutta myös ne äidit jotka eivät enää jaksa panostaa muuta kuin vauvaan ja eivät ota vastaan mieheltä huomiota tai anna sitä miehelle, pistävät yhtä vihaksi. Parisuhteessa on kaksi osapuolta joidenka molempien velvollisuus on pitää se kunnossa, tai muuten se ei ole enää mikään parisuhde.

        ps. miehet eivät ole mitään siittiötehtaita äidiksi haluvia naisia varten


      • Minä vaan
        vain naisen hommaa kirjoitti:

        mutta kun nainen ottaa itse yksin vastuun koko huushollissa ja sitten kierii itsesäälissä ja valittaa ettei seksi taaskaan kiinnosta. Jumalauta se mieskin käy töissä ja tod.näkösesti maksaa teidän muonat joita mussutatte yms. Jos kerta lapsia hankitaan niin kyllä sillon pitää osata molempien varautua siihen (varsinkin äitien) että lapsi vie aikaa, muttei se tarkoita sitä että voi luistaa niistä parisuhdehommista ja pitää miestä itsestäänselvyytenä ja jauhaa siitä joustamisesta ja vastuun ottamisesta. Jos nainen ei enää ota vastuuta parisuhteesta ja aina löytyy joku syy kieltäytyä läheisyydesta (kun se ei vissiin kiinnosta??) niin ei miehen tarvitse yksin kärvistellä tai olla yksin siinä ns. "avioliitossa" tai "parisuhteessa". Pettäminen on syvältä ja se ei ole oikea ratkaisu, mutta kyllä joissakin tapauksissa ihan ymmärrettävää.

        Kaikki seuranhakupalstat täyttyvät varattujen perheenisien seuranhakuilmoituksista, ja joka paikassa perustellaan että seksi on kuollut avioliitosta eikä ole enää mitään hellyyttä jäljellä ja blaablaa.... < Kyllä tuommonen pistää vihaksi ja savua tulee korvista, mutta myös ne äidit jotka eivät enää jaksa panostaa muuta kuin vauvaan ja eivät ota vastaan mieheltä huomiota tai anna sitä miehelle, pistävät yhtä vihaksi. Parisuhteessa on kaksi osapuolta joidenka molempien velvollisuus on pitää se kunnossa, tai muuten se ei ole enää mikään parisuhde.

        ps. miehet eivät ole mitään siittiötehtaita äidiksi haluvia naisia varten

        Ystävä rakas. Minä hoidin parisuhdettamme. Minä halusin meistä useammin seksiä, koska satun nauttimaan siitä. Mies ei jaksanut koska oli niin töistä väsynyt. Minä hoidin itseäni, mies oli "lihavampi" kuin minä. Laitoin hänelle illallisia. Hän röyhtäisi ja meni nukkumaan. Menimme risteilylle toivomuksestani ilman lapsia. Hän meni illalla kymmeneltä nukkumaan.No siinä vaiheessa minä en vaan jatkoin bailaamista. Minä istuin aina yksin kotona lapsen kanssa kun hän oli joko töissä tai kavereiden kanssa. Siis kuka ei hoitanut parisuhdetta??? Ilmeisesti äiti on aina mielestäsi "syyllinen". Mistähän johtuu, että nykyisen mieheni kanssa harrastamme seksiä lähes päivittäin (orgasmi on maailman paras rentoutumismenetelmä), vaikka edelleen on aika pienet lapset hoidettavana. No hänpä ei olekaan itsekäs sko...


    • pesun kestävä skorpioni

      Luotettava luottamuksen ansaitseville

      • skorppariakka

        samat sanat!! ei avauduta kelle tahansa vaan valikoidaan tarkasti;)


    • skorppari kans

      tai valehdellut päin naamaa niin ei ole enää luottamuksen arvoinen ja sellaiselle on aivan sama mitä lupaa.

      • se ystävä

        joka petti oli juuri se skorppari - "ei ole enää luottamuksen arvoinen ja sellaiselle on aivan sama mitä lupaa", niinkö?


      • syytön siihen
        se ystävä kirjoitti:

        joka petti oli juuri se skorppari - "ei ole enää luottamuksen arvoinen ja sellaiselle on aivan sama mitä lupaa", niinkö?

        että toinen on pettänyt, minä itse olen skorppari ja pidän sanani mutta jos toinen ei sitä pidä on hän minulle ilmaa vaan, se on skorpparin kanssa niinkuin sanan laskussa että sitä saa mitä tilaa taisiten metsä vastaa kun sinne huudetaan. Pitäis ensin katsoa miten käyttäytyy muiden kanssa ja haukkua sitten vasta muita, pätee joka merkkiin.


    • minnuzka

      ja vain skorpparit on epäluotettavia. Käykääs kurkkaamassa muita merkkejä. Kaikki aivan yhtä epäluotettavia.

    • éhonté

      Näissä tapauksissahan luonne menee vähän yli äyräiden mutta minkäs mahdat. Turha tosin väittää että kaikki skorpionit olisivat tällaisia. Itse olen, arvattavasti vastauksestani, skorpioni, enkä usko tuon sinun selityksesi osuvan suurimpaan osaan merkkini edustajista. Jokaisessa ihmisessä on virheitä eikä niitä pidä törkkiä kaikkien ihmisten otsaan jotka sattuvat olemaan samaa horoskooppimerkkiä.

      Itse pidän hyvin huolta siitä etten vaadi ystäviltäni tai keltään sen enempää kuin mitä itse olisin valmis tekemään. Tosin ketään en pyytäisi kuolemaan vuokseni, itse voisin kuolla ystävieni puolesta, se on varma. Entä itse?

      Oma käsitykseni, mitä toki muokkaa käsitys omasta luonteestani, muista skorpioneista on, että he vaativat ystävältään tiettyjä ominaisuuksia. Tiedän sen itsekin, koska oma ystäväpiirini ei vastaa sitä mitä oikeasti etsisin. Nykyään pidän varani ja katson kenet päästän lähelleni, minkä olen katsonut olevan vain hyväksi.

      "ystävä syynätään tarkkaan ja vaaditaan kaikenlaista armottomasti, mutta itselle ei sitten samat säännöt pädekään. Itselleen skorppari sallii miten paljon vaan.". En ole läheskään samaa mieltä. Et ole selvästi tietoinen skorpionin syvästä oikeudentunnosta. Itse teen ystävieni puolesta sen minkä näen tarpeelliseksi ja aiheelliseksi, mutta en anna pompottaa itseäni.

      Skorpioneilla on vahva luonne, joten on mahdollista että joskus tulee oltua turhan dominoiva ja vaativa. Ei sitä tarvitse hyväksyä jos ei halua. Sano suoraan jos et jotain halua tehdä. Eiköhän sillä ymmärretä.

      • skorppari-51

        Kerrankin joku joka sanoo asian niinkuin se on,,sitä saa mitä tilaa,,jos skorppari jonkun päästää lähelleen,,se pitää ansaita,,luottamuksella ,,luottamalla,,itse teen ystävieni eteen,niitä ei montaa ole,,kaiken mahdollisen jos vain voin,,en pyydä mitään ,,,riittää kun saan hyvän mielen,,osaan antaa,,,mutta jos antaa niin voi myös pyytää,,tosin harvoin niin teen,,minun nyk.ystävä vaaka nainen,,harvinaista mutta tekee asioita pyytämättäkin,,niin teen itsekin,,ja siksi meillä synkkaa hyvin,,,luottamus kaiken alku,,ilman sitä parisuhteesta ei tule mitään,,horoskooppi merkistä riippumatta,,,turha mollata meitä skorppareita,joka merkistä löytyy niitä jotka ei sovi kuvioon,,that´s it


    • niin...

      No höh. Tämä on niitä kysymyksiä jotka ei mene horoskoopin alle. enkä puhu skooppeja vastaan -uskon niihin itsekin- vaan sitä että ongelma kysymyksissä/keskusteluissa on se että kaikki piirteet nyt vaan ei ole tähtimerkistä riippuvia. Tuo mainitsemasi on sellainen joka opitaan kotoa tms., mutta ei se tähdistä tule...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3226
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2724
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      117
      2719
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2123
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 175
      1365
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1160
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe