Mitä olet syönyt tänää?

porkkanana

* näkkileipä ohut kerros margariiniä
* hapankorppu ohut kerros margariiniä
* Pepsi Maxia
* Vettä

201

12437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dggf

      aaargh tämä päivä on ollut yhtä ahmimista :(

      -piltti 125g
      -3ruisleipää päällyset
      -3paantoleipää päällyset
      -makaroonilaatikkoa yksi ISO annos
      -2 kananmunan valkuaista
      -1,5 voisilmäpullaa
      -5 minikorvapuustia
      -6 fanipalaa
      -4 muuta keksiä
      -4 hapankorppua päällyset

      arvatkaa vain vituttaako

      • :<<<<<<

        ~puuroa ja mehukeittoa yhteensä n 4 dl
        ~kaksi pientä lihapasteijaa
        ~yksi jauhelihapihvi
        ~jacky makupala
        ~jogurtti
        ~kaksi eksiä
        ~kaksi muffinssia
        ~kaksi karkkia

        vituttaa aivn SIKANA !
        hitto, huomenna en syö pian mtn kun oon nyt ihan äskyssä ja kauhee morkkis päällä :


    • Mmuuuh

      Mä päräsin tänää 170 kcal. BE STRONG! You are what you eat!

    • Nannii86

      *2dl mango ananas rasvaton jogurtti pirtelö

      *tumma sämpylä (muhku?) kurkkusiivu tomaattisiivu salaatinlehti paprikanpala

      *kahvi pieni mansikkaleivos (yöks)

      *espanjalainen tortilla (=munakas) pieni pala

      *omena/vihreä tee kaurajuoma 300ml

      * lakupaloja.. (hyi helvetti mikä possu..)

      * mango ananas rasvatonjogurtti pirtelö 2dl

      apua.. miten helvetis tulikaan taas syötyy tollee?? :/ Huomenna on päivä uusi......:)

      • Nannii86

        .. paljon vettä!!!!!!!


    • Aaaaaaa...

      klo 5.30 4-viljan puuroo ja sokton mehukeittoo, heiniksiä ja siivu omenaa
      klo 12.15 pikkuruinen pala leipää ja 1 mandariini
      klo 14.45 salaattia, uuniriisipuuroa, semmonen cracotte-pala, siivu omenaa ja pari kuivaluumua
      klo 18.30 purkki profeel-jukurttia, sokton mehukeittoa, säilykeherkkusieniä, heiniksiä, siivu omenaa ja n.1 rkl rasvatonta raejuustoa
      Päivän aikana kahvii, vissyä ja 5 dietorellea..
      Ihan liikaa mut silti ei mitenkään kauheen syyllinen olo....

      • ????

        ihan liikaa hiilareit ja liian vähän protskui!


    • TuiLiu

      Aamulla menin syomaan *2kpl vaaleaa leipaa margariinilla ja kinkkusiivuilla ja kuppi kahvia. sitte iski niin kauhee ahistus et oksensin ne!! vaikka oon jo yli viikon ollu oksentelematta (kun yritan kosvasti jattaa sen tavan!) no kauhee itse inho paalla..
      sitte lounaaks yks rasvaton
      *activia jugurtti 72Kcal

      menin1,5h reippaalle kavelylle

      tulin takas kauhee himo taas syya ja sit menin syomaan sellasta
      *valmis kana-pasta salaattia kolmasosan koko paketti 545Kcal

      *viinirypaleita on taas mennyt ihan tajuttomasti n. 150g

      *join lampiman kaakaon.

      nyt illalla viela *kuppi kahvia ja paahtoleipa margariinilla.
      Mika mulla nyt on ku ei millaan pysy kurissa!!??
      oon koittan pysya siina 2468 mut nyt kylla luistaa ja pahasti, osin syytan mun miesta ku se alkaa olee tosi vasyny taha mun dieettii ni yritan todistella sille etta ihan normaalistihan ma syon!! tarvii kayda huomenna ostamassa purkkaa niin pistaa aina purkan suuhun kun alkaa tekee mieli jotain..

    • ananasrengas

      appelssiinin puolikkaan ja hapankorpun ilman levitettä paaaljon vettä
      Vittu mässäsin tänään.

      • 49.8/172.5

        veden lipitystä en ole kirjannut, mutta ateriaa kohden pari lasia


      • ananasrengas
        49.8/172.5 kirjoitti:

        veden lipitystä en ole kirjannut, mutta ateriaa kohden pari lasia

        like i care?


      • ananasrengas
        ananasrengas kirjoitti:

        like i care?

        en oo oikeesti noin ilkeä :D

        caalcuttaa i am a taxidriva in calcuttaa cala-cala-cutta-cutta heehoo i drive my little taxi in caalcuttaa, taxitaxitaxi hey, caalcuttaaa im a driving maan!

        rauhaa


      • hhaaaah
        ananasrengas kirjoitti:

        en oo oikeesti noin ilkeä :D

        caalcuttaa i am a taxidriva in calcuttaa cala-cala-cutta-cutta heehoo i drive my little taxi in caalcuttaa, taxitaxitaxi hey, caalcuttaaa im a driving maan!

        rauhaa

        sä olet ihana! :D


      • ananasrengas
        hhaaaah kirjoitti:

        sä olet ihana! :D

        toi oli vaan joku hulluuskohtaus ;D.. kiva kun joku ees pitää musta :D


      • säälikää häntä;D
        hhaaaah kirjoitti:

        sä olet ihana! :D

        masentaa muita onnistumisellaan, hoitoon ja heti.


      • ihan
        säälikää häntä;D kirjoitti:

        masentaa muita onnistumisellaan, hoitoon ja heti.

        mukavalta mun mielestä vaikuttaa. ja ootko sokea? hänhän sanoi jo että joutuu piakkoin hoitoon, joten älä toitota sitä kun se jo tiedetään :P


      • zenniey
        ananasrengas kirjoitti:

        toi oli vaan joku hulluuskohtaus ;D.. kiva kun joku ees pitää musta :D

        youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!! you saved my ddddayyy!! :DDD THANK YOUUUUUUU WE'LLL be FRIENDS fOrEvEr!!!!!


    • tänään nää

      Aamulla kaksi kuppia maitokahvia, iso lasi vettä ja appelsiini sekä kaksi kalaöljytablettia ja monivitamiinitabletti sekä rautaa (sain verenluovutuksessa käytyäni).

      Lounaaksi iso salaatti, jossa oli vihreää salaattia, tomaattia, sipulia, marinoituja herkkusieniä ja auringonkukansiemeniä. Sen kanssa kaksi palaa reissumiestä ja kevytlevitettä päällä, lasi piimää ja iso lasi vettä.

      Välipalaksi kuppi teetä ilman sokeria ja karjalanpiirakka munavoilla.

      Päivälliseksi kolme perunaa kuorineen, paistettua ahventa sitruunakastikkeessa, herneenversoja, keitettyjä pikkuporkkanoita ja keitettyä ruusukaalia, iso ruokalusikallinen punajuurisalaattia, iso lasi rasvatonta maitoa.

      Iltapalaksi vähäkalorinen jukurtti ja pala verkkomelonia.

      Päivän liikunta jäi vähäiseksi, kun töissä oli pitkä päivä. Aamulla pikku lenkki koiran kanssa ja töistä tultuani tunnin lenkki räntäsateessa koiran kanssa. Sitten suihkuun, tietokoneelle hetkeksi ja nyt kohta nukkumaan.

      On hyvä olo, ei ole nälkä, vain väsyttää.

    • rrake

      - 2 annosta puuroa 240 kcal
      - 200g raejuustoa 140 kcal
      - Sipulia 30 kcal
      - Mehukeittoa 50 kcal
      Yht. 460 kcal

      • äsken

        Pienen palan munakasta. En tiedä monta kaloria mutta ainakin alle 400


      • läskipumba
        äsken kirjoitti:

        Pienen palan munakasta. En tiedä monta kaloria mutta ainakin alle 400

        Joo pääni pantiksi että oli alle 400 kaloria.


    • muffinos

      kello 7:00

      kaurapuuroa rasvattomalla maidolla

      kello 15:00

      kaurapuuroa mansikkahillolla ja rasvattomalla maidolla

      kahvia ja rasvatonta maitoa
      ?vettä

    • redgnåofg

      kaksi alpen patukkaa ja kaksi muhkusämpylää plus kokista noin 1,5 litraa :DD

    • tänään söin

      Aamulla iso maitokahvi, kaurapuuroa pakastemustaviinimarjojen kanssa, kalaöljyä 2 kapselia.

      Lounaaksi kaksi isoa uuniperunaa, sienimuhennosta (sieniä, sipulia, kermaviiliä, tuoretta tilliä silputtuna sekaan), kaali-puolukkasalaattia, kaksi viipaletta reikäleipää, lasi maitoa.

      Välipalaksi teetä ilman sokeria, grahamkorppuja 2 kpl appelsiinimarmeladilla, keskikokoinen banaani.

      Päivälliseksi on tulossa uunissa makaronilaatikko, jonka kanssa ketsuppia ja maitoa. Vois laittaa myös jonkun pikku salaatin, kun tilliä on jäljellä: tuorekurkkuviipaleita ja tilliä.

      Iltapalaksi on vähärasvainen jukurtti odottamassa jääkaapissa.

      • syöppöyöppö

        Laitan tähän eilisen päivän myös koska tämä päivä on vasta niin alussa. Niin ja on muuten ihanaa kuulla että teistäkin jotkut herkuttelee joskus vähän yli :) koska mulla käy niin liian usein!

        Keskiviikko
        koulu: 2 rkl lohikiusaus
        välipala: voileipäkeksi, kaksi suolatikkua
        ruoka: yksi keitetty peruna kanakastike
        ilta: 1½ rkl mämmiä ja vanilijakastike, päärynä, kaurakeksi, näkkäri kinkulla!!!
        P.S tuli morkkis vaikka kaiken järjen mukaan ei kokonais kalorimäärä voi ylittää 1000 :o

        Torstai
        koulu: hernekeittoa ja yksi pieni pyöreä lätty (norm. annos oli 6kpl mutta söin onneksi vaa yhen)
        ruoka: en tiedä mitä kotona on, mutta max. yksi peruna ja vähän kastiketta tai sitten puuroa:)
        illalla aijon syödä taas hedelmän ja mämmiä, koska mämmissä on melko vähän kaloreita ja se pitää vatsan toiminnassa, myöskään pieni tilkka vaniljakastiketta ei tee siitä (mielestäni) liian kaloripitoista. Voihan olla, että olenkin väärässä. Ehkä aijon syödä sittenki mämmini tästälähtien ilman kastiketta! vai mitä mieltä olette? NIIN JA ÄSKEN SÖIN YHEN SUKLAAPALAN ://


      • hhkkthttjk
        syöppöyöppö kirjoitti:

        Laitan tähän eilisen päivän myös koska tämä päivä on vasta niin alussa. Niin ja on muuten ihanaa kuulla että teistäkin jotkut herkuttelee joskus vähän yli :) koska mulla käy niin liian usein!

        Keskiviikko
        koulu: 2 rkl lohikiusaus
        välipala: voileipäkeksi, kaksi suolatikkua
        ruoka: yksi keitetty peruna kanakastike
        ilta: 1½ rkl mämmiä ja vanilijakastike, päärynä, kaurakeksi, näkkäri kinkulla!!!
        P.S tuli morkkis vaikka kaiken järjen mukaan ei kokonais kalorimäärä voi ylittää 1000 :o

        Torstai
        koulu: hernekeittoa ja yksi pieni pyöreä lätty (norm. annos oli 6kpl mutta söin onneksi vaa yhen)
        ruoka: en tiedä mitä kotona on, mutta max. yksi peruna ja vähän kastiketta tai sitten puuroa:)
        illalla aijon syödä taas hedelmän ja mämmiä, koska mämmissä on melko vähän kaloreita ja se pitää vatsan toiminnassa, myöskään pieni tilkka vaniljakastiketta ei tee siitä (mielestäni) liian kaloripitoista. Voihan olla, että olenkin väärässä. Ehkä aijon syödä sittenki mämmini tästälähtien ilman kastiketta! vai mitä mieltä olette? NIIN JA ÄSKEN SÖIN YHEN SUKLAAPALAN ://

        (en muista enää määriä, kun laskin jo kalorit)
        eli
        teetä jossa 1tl sokeria
        kermaperunoita
        yksi mureke pala
        näkkäri jossa vähän kevytlevitettä
        kaksi lasillista rasvatonta maitoa
        VETTÄ
        illalla voisi juoda 1dl mustikkakeittoa ja 1dl omena-mustaherukka keittoa

        YHTEENSÄ: 364 kcal

        oon ihan tyytyväine


      • ananasrengas
        syöppöyöppö kirjoitti:

        Laitan tähän eilisen päivän myös koska tämä päivä on vasta niin alussa. Niin ja on muuten ihanaa kuulla että teistäkin jotkut herkuttelee joskus vähän yli :) koska mulla käy niin liian usein!

        Keskiviikko
        koulu: 2 rkl lohikiusaus
        välipala: voileipäkeksi, kaksi suolatikkua
        ruoka: yksi keitetty peruna kanakastike
        ilta: 1½ rkl mämmiä ja vanilijakastike, päärynä, kaurakeksi, näkkäri kinkulla!!!
        P.S tuli morkkis vaikka kaiken järjen mukaan ei kokonais kalorimäärä voi ylittää 1000 :o

        Torstai
        koulu: hernekeittoa ja yksi pieni pyöreä lätty (norm. annos oli 6kpl mutta söin onneksi vaa yhen)
        ruoka: en tiedä mitä kotona on, mutta max. yksi peruna ja vähän kastiketta tai sitten puuroa:)
        illalla aijon syödä taas hedelmän ja mämmiä, koska mämmissä on melko vähän kaloreita ja se pitää vatsan toiminnassa, myöskään pieni tilkka vaniljakastiketta ei tee siitä (mielestäni) liian kaloripitoista. Voihan olla, että olenkin väärässä. Ehkä aijon syödä sittenki mämmini tästälähtien ilman kastiketta! vai mitä mieltä olette? NIIN JA ÄSKEN SÖIN YHEN SUKLAAPALAN ://

        meilläkin oli tota paskaa kirjolohikiusausta. tosin söin vaan sitä epäilyttävän näköstä punasta raastetta yhden haarukkallisen ja join vesilasin, lopun paskan kippasinkin suoraan roskiin :D


    • 49.8/172,5

      aamupala:
      -2 ruisleipäviip.: voi, Emmental -juustoa 2 viip., vihanneksia
      -appelsiini
      -viili 200 g (1%)

      lounas
      -ravintolassa kasvis-kanttarelli pastaa

      välipala
      -3 dl muroja (täysjyvävehnä)
      -2 dl kevytmaitoa
      -banaani
      -omena

      "päivällinen"
      -3 dl kaurapuuroa
      -2 dl kevytmaitoa
      -2 ruisleipäviipaletta salaattia

      iltapalaksi aioin syödä:
      -2 ruislepäviip.: voita, Emmental -juustoa 2 viip. ja kurkkuviipaleita
      -200 g viiliä (1%)
      -banaani

      Syön about päivittäin tällä tavoin, enkä liho! En tajua, että syökö muka porukka OIKEASTI täällä jotain 1000 kaloria päivittäin???

      • 53 / 175

        noin 1200 kaloria, enkä liho vaan laihdun ;D

        tosin nyt jostain kumman syystä inhoan ruokaa ja syön todella vähän aikaisempaan verrattuna eli;

        - jäävuorisalaattia, paprikaa, kurkkua
        - tonnikalasäilyke (veteen säilötty)
        - hapankaalia; valkokaalia
        - uunissa paahdettu broilerifile
        - kalkkunaleikkeleitä
        - valkopapuja

        vaikka kaloreita syön vähemmän pidän huolen, että saan riittävästi proteiineja, koska haluan säilyttää ihanan tuuheat hiukseni, jotka siis ovat kasvaneet nyt takaisin kun parannuin proanaudesta ja BED:stä


      • sfdfdf

        En tajua mäkään, mutta se paino ei vaan putoa enää kun syö kyllin vähän riitävän kauan. Kuinka vanha muuten oot? Jos olet jotain 11-15v. niin sun aineenvaihdunta on vielä vilkas eli kulutat enemmän kuin tämmöinen 18v "vanha akka"...


      • :s

        minä kyllä pyrin pysymää 200-300 kalorissa. 500:n yli en mee ku pakkotilanteissa. eilen paastosin, tänää aion pysyy 150 kalorissa.


      • ahmijoitakaikki
        :s kirjoitti:

        minä kyllä pyrin pysymää 200-300 kalorissa. 500:n yli en mee ku pakkotilanteissa. eilen paastosin, tänää aion pysyy 150 kalorissa.

        itekkää en kyllä ymmärrä, miten paljo porukka tääl syö!


    • iipapiipa

      on ollut mättöpäivä l. aineenvaihdunnan buustauspäivä.

      AAMU: 180g karkkia ja oli muuten hyvää :)

      PÄIVÄ: 2 suklaamunaa ja nekin oli nams :)

      ILTA: 2 kuppia kahvia ja italianpataa alle 100g

      Joo, nyt kyllä etoo ja yököttää kun tuo kalorimäärä hipoo pilviä :(
      Huomenna päivä uusi ja salaattipäivä :)

    • niin ku aina

      Ekaks iso lasi vettä ja sitten teetä, grahamsämpylä, kevytlevitettä ja tomaattia ja juustoa välissä. Appelsiini ja banaani.

      Päivällä söin hernekeittoa ja pannaria omenahillon kanssa, maitoa.

      Välipalaksi appelsiini.

      Illalla kotona oon syönyt karjalanpaistia, perunoita ja säilykepunajuurta, pari palaa ruisleipää, piimää.

      Illalla otan päärynän ja pienen jukurtin ennen kun menen nukkumaan.

      • 49.8/172.5

        Ilmeisesti tuo ikä kysymys oli jätetty minulle, eli vuosirenkaita löytyy kyllä jo sellaiset 18, mutta totta puhuakseni olen aina ollut hoikka. Ennen sairastumistani BMI:ni oli jotain hiukan yli 17.


      • dfdsf
        49.8/172.5 kirjoitti:

        Ilmeisesti tuo ikä kysymys oli jätetty minulle, eli vuosirenkaita löytyy kyllä jo sellaiset 18, mutta totta puhuakseni olen aina ollut hoikka. Ennen sairastumistani BMI:ni oli jotain hiukan yli 17.

        Joo sulta mä mun oli tarkoitus kysyä. Mun BMI ennen oli sairastumista 22, eli BMIn keskivaiheilta. Tään mun nykyisen BMIn ylläpito on varmaan sen takia niin hankalaa, laihdutuksesta puhumattakaan, koska kroppa pyrkii jatkuvasti siihen omaan ihannepainoonsa.


    • lanalunaa

      syömiset
      -ruispuuro veteen (hiutaleita 1dl) x2
      -sokeroimatonta mehukeittoa vähäsen
      -melko pieni banaani
      -2 ässämix karkkia

      juomiset
      -lightmehua ja vettä

    • TuiLiu

      * kahvi sokeri maito= 52 Kcal
      * Kelloggs special K muroja maidolla= 187Kcal
      * Kahvi yms= 52Kcal
      * siivu vaaleeta leipaa kevyt margariinia= 133Kcal
      * Porkkana n.21 Kcal
      * Viinirypaleita n.100g 68Kcal

      513Kcal..

    • rfgrthuzuj

      240 kaloria. En oo kerenny syödä muuta. kotona sitten syön ja paljon.

      • yksäiti

        Ihan sama tietysti mitä syötte, mutta onpa aika surullista katsella noita minilistoja. Asia on nyt vaan yksinkertaisesti niin, että minikalorimäärän syöjät kaivavat itselleen sellaista hautaa, että jatkossa homma ei yksinkertaisesti onnistu. Nyt en aio pelotella ketään kuolemalla tai terveysriskeillä, nehän tiedätte. Mutta ajatelkaa omaa elämäänne puolen vuoden päähän, jaksatteko jatkaa samanlaista diettiä. Onko siinä mitään järkeä? Raja tulee vastaan joka tapauksessa. Ehkä saavutatte sen rajan, minkä halusitte tai tuli jotain muuta hämminkiä. Entäs sitten? Ihmisellä on oma biologinen painonsa, eli suurinpiirtein se, milloin kuukautiset tulevat. Se on se paino, johon elimistö yrittää keinolla millä hyvänsä. Kun laihdutat, elimistö menee säästöliekille ja kun sitten olet alipainoinen ja syöt jotakin, elimistö ottaa tarkasti kaiken käyttöön rakentuakseen uudelleen ja saavuttaakseen tasapainon. Te teette niin älyttömän turhaa hommaa tuon syömisen kanssa. Oletteko valmiit jatkamaan tuollaista elämää 50-vuotiaaksi asti vai onko teillä sellainen luulo, että voitte lopettaa milloin tahansa, ja pysytte sitten siinä painossa lopun ikänne. Kun olet biologisessa painossasi, voit vaivatta syödä niinkuin muutama täällä kertoi, etkä liho. Jos teillä jollakin on oikeasti ylipainoa, riittää laihduttamiseen n. 500 kcal pudotus päivässä ja paino laskee. Pitää vaan jaksaa odottaa muutamia kuukausia. Yhtäkkiset painonpudotukset ovat tuhoon tuomittuja. Anoreksiasta seuraa bulimia, koska ihminen ei nyt vaan voi oikeasti olla ilman ruokaa. Kun on ollut liian kauan nälkäkuurilla, elimistö ja mieli on niin sekaisin, että ylilyöntejä tulee. Ymmärrän hyvin nuoren ihmisen ajatusmaailmaa ja sitä ehdottomuutta, millä asioita tehdään. Porukassa fanaattisuus saa aivan järjettömät mittasuhteet. Ajattele kuitenkin vain itseäsi ja omaa hyvinvointiasi. Pidä itsestäsi huolta ja rentoudu.


    • aina -

      kun näen tälläisia listoja. Ei kannattaisi vetää ruokaa niin vähän, että elimistö alkaa syödä omia lihaksiaan jolloin rasvan osuus kropassa lisääntyy suhteessa lihaksiin ja alkaa näyttää laihalta läskiltä mikä on TODELLA rumaa. Sitten kun joskus mahdollisesti nousee järki päähän ja alkaa syömään enempi niin kroppa muodostuu vain ehdasta läskistä kun lihakset on kulutettu laihdutusvaiheessa rusinoiksi. Onpa kaunista tosiaan... Kannattaa syödä painosta ja pituudesta riippumatta VÄHINTÄÄN 1500-1800kcal/vrk ja harrastaa jotain lihaskuntoa kehittävää ja syödä tarpeeksi proteiineja. Ainoastaan tällä tavalla voi saada kauniin kiinteän ja hoikan kropan, kaikki paastoilu sun muu on vain oman kropan tuhoamista tekemällä siitä entistä vastenmielisemmän ja loppupeleissä läskisemmän.

      • dsfsdf

        Syön vähemmän kuin 1500kcal, ja vaikka olen alipainoinen olen kaikesta huolimatta melko lihaksikas. Sen takia painoa onkin vaikea pudottaa, kun ei oikein ole enää läskiä. Mutta kyllä ne lihaksetkin saa katoamaan kun kalorit vetää riittävän alas. Jos syön suosittelemasi vähimmäis määrän vaikka en olekaan "löysä", lihoisin nopeasti koska mulla on ilmeisesti luonnostaan niin hidas aineenvaihdunta.


      • varmasti
        dsfsdf kirjoitti:

        Syön vähemmän kuin 1500kcal, ja vaikka olen alipainoinen olen kaikesta huolimatta melko lihaksikas. Sen takia painoa onkin vaikea pudottaa, kun ei oikein ole enää läskiä. Mutta kyllä ne lihaksetkin saa katoamaan kun kalorit vetää riittävän alas. Jos syön suosittelemasi vähimmäis määrän vaikka en olekaan "löysä", lihoisin nopeasti koska mulla on ilmeisesti luonnostaan niin hidas aineenvaihdunta.

        onkin hidas aineenvaihdunta kun olet sen pilannut kitukuureilla.Kukaan normaali-ihminen ei liho 1500kcal ruokavaliolla ylipainoiseksi jos viitsii aamulla sängystä ylös nousta! Ja varsinkaan jos vähän jaksaa vielä liikuntaa harrastella niin ei taatusti liho yhtään.

        Ja onnea sulle, kyllä ne "lihaksetkin" saat varmasti kohta kuihdutettua...


      • pilannut?
        varmasti kirjoitti:

        onkin hidas aineenvaihdunta kun olet sen pilannut kitukuureilla.Kukaan normaali-ihminen ei liho 1500kcal ruokavaliolla ylipainoiseksi jos viitsii aamulla sängystä ylös nousta! Ja varsinkaan jos vähän jaksaa vielä liikuntaa harrastella niin ei taatusti liho yhtään.

        Ja onnea sulle, kyllä ne "lihaksetkin" saat varmasti kohta kuihdutettua...

        Mun tarkoitus ei kylläkään ole kuihduttaa lihaksia, ja en ole ollut millään kitukuureilla vaan olen syönyt n.1100-1200 kcal. Energia määrältään vastaa suunnilleen painonvartijoiden 18 pistettä, minkä ei pitäisi oll mikään kitukuuri. Viime viikolla söin tosin 1350 kcal, kun oli niin nälkä koska tuli liikuttua enemmän. Periaatteessa söin silti alle kulutukseni mutta ei muutosta painossa. Ei tässä voi muuta kuin vähentää kaloreita jos aion laihtua, lisäämisestä tuskin on hyötyä.


      • anorexic model..
        pilannut? kirjoitti:

        Mun tarkoitus ei kylläkään ole kuihduttaa lihaksia, ja en ole ollut millään kitukuureilla vaan olen syönyt n.1100-1200 kcal. Energia määrältään vastaa suunnilleen painonvartijoiden 18 pistettä, minkä ei pitäisi oll mikään kitukuuri. Viime viikolla söin tosin 1350 kcal, kun oli niin nälkä koska tuli liikuttua enemmän. Periaatteessa söin silti alle kulutukseni mutta ei muutosta painossa. Ei tässä voi muuta kuin vähentää kaloreita jos aion laihtua, lisäämisestä tuskin on hyötyä.

        syö vähemmän kuin kulutat.. :) Eli toi 1200kcal on kai ihan ok..kai silläkin laihtuu? vaikka onhan se paljon. Itse pidän ehdottomana rajana 500kcal/vrk, joskus 1000kcal/vrk, joka on muuten jo täynnä tältä päivältä. Kiitos pienen pussillisen irtokarkkeja.. Ei auta muu kuin olla loppupäivä kokonaan syömättä ja huomenna syödä terveellisesti eikä ottaa turhia kaloreit karkeista. Pidetään ne kalorit vähissä. Ja jos mä alkaisin syömään niinku normaalikokoiset ihmiset niin luultavasti lihoisin, ja äkkiä..


      • fdsfsd
        anorexic model.. kirjoitti:

        syö vähemmän kuin kulutat.. :) Eli toi 1200kcal on kai ihan ok..kai silläkin laihtuu? vaikka onhan se paljon. Itse pidän ehdottomana rajana 500kcal/vrk, joskus 1000kcal/vrk, joka on muuten jo täynnä tältä päivältä. Kiitos pienen pussillisen irtokarkkeja.. Ei auta muu kuin olla loppupäivä kokonaan syömättä ja huomenna syödä terveellisesti eikä ottaa turhia kaloreit karkeista. Pidetään ne kalorit vähissä. Ja jos mä alkaisin syömään niinku normaalikokoiset ihmiset niin luultavasti lihoisin, ja äkkiä..

        Normaali painoiset ei ota oikein uskoakseen kuinka vähän pitää alipainoisena syödä että laihtuu. Kuinka muuten jaksat tuolla 500-1000 kcal? Oon kokeillut pari kertaa, mutta mulle tulee tosi heikko olo jos syön vain 500 kcal, välillä rupeaa kädet tärisee, sydän hakkaa ja iho on aivan kalpea. Kovin nälkä mulla ei tosin ole 500 kcal. Onkohan nuo oireet ohimeneviä jos jatkais vaan pidempään?


      • yksäiti
        fdsfsd kirjoitti:

        Normaali painoiset ei ota oikein uskoakseen kuinka vähän pitää alipainoisena syödä että laihtuu. Kuinka muuten jaksat tuolla 500-1000 kcal? Oon kokeillut pari kertaa, mutta mulle tulee tosi heikko olo jos syön vain 500 kcal, välillä rupeaa kädet tärisee, sydän hakkaa ja iho on aivan kalpea. Kovin nälkä mulla ei tosin ole 500 kcal. Onkohan nuo oireet ohimeneviä jos jatkais vaan pidempään?

        "Normaali painoiset ei ota oikein uskoakseen kuinka vähän pitää alipainoisena syödä että laihtuu."

        Normaalipainoiset ei ota oikein uskoakseen myöskään sitä, miksi ALIPAINOISEN pitää laihtua, eihän normaalipainoisenkaan tarvitse. Selitäpä vielä se, miksi alipainoisen pitää laihtua.


      • sdsdf
        yksäiti kirjoitti:

        "Normaali painoiset ei ota oikein uskoakseen kuinka vähän pitää alipainoisena syödä että laihtuu."

        Normaalipainoiset ei ota oikein uskoakseen myöskään sitä, miksi ALIPAINOISEN pitää laihtua, eihän normaalipainoisenkaan tarvitse. Selitäpä vielä se, miksi alipainoisen pitää laihtua.

        Jotta olisin hoikempi? Esim. reisieni ympärysmitta on 48cm, ja lantio 82 eli en ole pahemmin hoikka. Vielä ainakin 2cm kummastakin niin olen tyytyväinen. Normaalipainoiset oksettaa mua, kauheat löllyvät, paksut reidet ja takapuoli, roikkuvat käsivarret ja vyötäröstä ei tietoakaan! Hyi helvetti, en enää päästä itseäni ikinä samaan kuntoon!


      • yksäiti
        sdsdf kirjoitti:

        Jotta olisin hoikempi? Esim. reisieni ympärysmitta on 48cm, ja lantio 82 eli en ole pahemmin hoikka. Vielä ainakin 2cm kummastakin niin olen tyytyväinen. Normaalipainoiset oksettaa mua, kauheat löllyvät, paksut reidet ja takapuoli, roikkuvat käsivarret ja vyötäröstä ei tietoakaan! Hyi helvetti, en enää päästä itseäni ikinä samaan kuntoon!

        Oletko ajatellut sitä, että kaikki ihmiset ovat ruumiinrakenteeltaan erilaisia. Ehkä sinä et pienene reisistä tai lantiosta vaan ylimääräinen lähteekin vaikka rinnoista ja taas mittasuhteet on pielessä. Osaatko heti sanoa ihmisestä onko hän normaalipainoinen "ällöttävä" vai alipainoinen. Tiedätkö, että mallien kuvia muokkaillaan ihan yleisesti. Reisistä ja lantiosta sekä käsivarsista on helppo vähän leikata ylimääräistä.


      • sen aika
        yksäiti kirjoitti:

        Oletko ajatellut sitä, että kaikki ihmiset ovat ruumiinrakenteeltaan erilaisia. Ehkä sinä et pienene reisistä tai lantiosta vaan ylimääräinen lähteekin vaikka rinnoista ja taas mittasuhteet on pielessä. Osaatko heti sanoa ihmisestä onko hän normaalipainoinen "ällöttävä" vai alipainoinen. Tiedätkö, että mallien kuvia muokkaillaan ihan yleisesti. Reisistä ja lantiosta sekä käsivarsista on helppo vähän leikata ylimääräistä.

        hyvin päällepäin onko joku normi- vai alipainoinen. Tuosta rintojen pienenemisestä, kun olin painavempi, yhtä pienet ne olivat silloinkin. Alavartalo oli suurempi, olin normaalipainoinen mutta housut olivat kokoa 38! Olen kuitenkin vain 163cm ptkä. Vyötärö taisi olla jotain 68cm. Vaikka liikuin paljon, painoin 58kg.


    • juuri tänään

      Olen syönyt terveellisesti ja sopivasti, hyvä minä:

      aamulla iso lasi vettä, teetä ilman sokeria, kaurapuuroa ja mustikkakeittoa, yksi appelsiini, puoli banaania, 2 dl jukurttia

      päivällä kalakeitto, kaksi viipaletta ruisleipää kevytlevitteellä, piimää

      välipalaksi: viipale herkkusienipitsaa, kaksi tomaattia, lasi rasvatonta maitoa

      kun tulin kotiin söin jauhelihakastiketta ja perunaa, herne-maissi-paprikaa lämpimänä ja yhden leivän, jonka päällä tuoretta kurkkua ja salaattia, kaksi tavallista lasia rasvatonta maitoa

      illalla jos on uudestaan nälkä syön purkin ananasta omassa liemessä, mutta luultavasti ei ole

      • söin

        Aamulla kaks Pätkistä :(
        400g rasvatonta raejuustoa = 320kcal
        500g vesimelonia = 290kcal
        Sokeritonta mustikkakeittoa (8kcal/100g)
        kirsikkatomaatti

        tuli aika paljon syötyä, olisi pitänyt vaan jättää raejuustot purkkiinsa ja etenkin ne pätkikset..... :( huomenna kaupungille jossa varmasti tulee syötyä ylimääräistä ja sunnuntaina kahville, eipä mene hyvin ei. piti päästä viikonloppuna eilen tulleesta pömppiksestä eroon


    • kk

      aamulla: arnoldsin kinuski kuorrutteinen donitsi sekä minttukaakao kermavaahdolla. nam

      • kk

        PS. rakastan minttua!


    • helmiverho

      klo 12: 5 palaa mansikkasuklaata Suklaa soijajuomaa varmaan 5 lasillista :(
      Kaloreita: 500-600

      Siinä se. Light kokista voisin kohta juoda.

    • katjussa

      mun aamiainen 1 lautanen fitness jogurt muroja,2 ruisleipää,levitemaitoa.
      muut päivän ruuat:vähän porkkana laatikkoa,2 perunaa,salaattia,kastike
      salaattiin,3 pientä ruisleipää levite,vesilasi,maitoa.kahvia 2 kuppia ja pieni
      pala raparperipiirakkaa vanillija kastiketta.Fitness patukka,jäätelö,0%siideri
      ja 4 palaa ruisleipää kevyt juustolla.vettä paljon!!!

      • syön ja laihdun...

        voi laihtua ilman että näkee nälkää.
        esim.
        300g saarioisen lihakeitto 90kcal
        200g valio raejuusto 180kcal
        150g cottifrutti (profeel) 90kcal
        200g omena 70kcal
        250 keitettyä porkkanaa 75kcal
        2 hapankorppua 50kcal
        1 pussi minuuttipuuroa 120kcal

        on yhteensä vain 670kcal.. ja tolla määrällä ruokaa ei ole nälkä. ja varmasti laihtuu. vielä kun harrastaa liikuntaa tohon päälle.


    • *pieni pala ruisleipää - ohut kerros margariinia
      *valion mansikka keittoa n.2dl
      *pepsiä

    • argggggh

      Jes, en ole ainoa joka on ahminut.
      2 x kahvi maidolla
      100 grammaa makaroonilaatikkoa
      1 x cracotte (kalkkunaleikkeleellä)

      ... sitten se lähti lapasesta.

      1 x munkki
      1 x pizzaleipä
      125 grammaa pähkinöitä
      1 x pieni perunarieska kevyt levillä.

      Itsekuri on kesälomalla ilmeisesti, vois jo palata töihin.

    • oujjeihjippii

      tänää oon syönny mustikkasoppa 2dl,joka oli pakastimes kuppiin laitettu

      • oujjeihjippii

        tää olikin niinku paastopäivää,et niin...


        Huomen taitaa tulla joku 4oo-600 cal . katotaan viel ; )


      • d4ndeli0n

        Tänään ollut kauhee läskipäivä, mennyt mm:

        - 3 viipaletta ranskanleipää meetwurstilla ja voilla
        - lihapataa
        - sipsiä ja valkosipulidippiä
        - 2 lasia spritea
        - 2 lasia rasvatonta maitoa
        - vähäsen energiajuomaa

        kaloreista ei hajuukaan, mutta ihan helvetisti liikaa :(


      • vituiksihan se meni
        d4ndeli0n kirjoitti:

        Tänään ollut kauhee läskipäivä, mennyt mm:

        - 3 viipaletta ranskanleipää meetwurstilla ja voilla
        - lihapataa
        - sipsiä ja valkosipulidippiä
        - 2 lasia spritea
        - 2 lasia rasvatonta maitoa
        - vähäsen energiajuomaa

        kaloreista ei hajuukaan, mutta ihan helvetisti liikaa :(

        Ihan liikaa sokerittomia karkkeja ja valkuaisista tehtyä suklaavaahtoa, ja olo onkin sitten sen mukainen! :( Tosi fiksua! Miksi pitää tahallaan tehdä itsensä kipeäksi makeutusaineilla?! Voin sanoa, että makeutusaineet ovat kyllä itse saatanan keksintö.


      • olen syänyt
        vituiksihan se meni kirjoitti:

        Ihan liikaa sokerittomia karkkeja ja valkuaisista tehtyä suklaavaahtoa, ja olo onkin sitten sen mukainen! :( Tosi fiksua! Miksi pitää tahallaan tehdä itsensä kipeäksi makeutusaineilla?! Voin sanoa, että makeutusaineet ovat kyllä itse saatanan keksintö.

        - 2 ruisleipää (päällä kevytlevitettä, kalkkunaleikettä ja kurkkua)

        - 1 kuppi maitokahvia

        tosiaan kellokin on vasta tuon verran, eli tuskinpa jää ruokasaldo tähän tänään. mutta toivottavasti en ala ahmimaan...


    • muahahhahaa

      kokonaiset 10 jyväshyvän suklaapisara keksiä

    • fasdhyafdhghjk

      vadelmatryffeli suklaapatukka
      4 tonaliniä

      Hyrrrr, tos suklaapatukas 167kcal. ::::::::::/ ja tonalineissäkin 24 :////// hyyrrrrhyihyiiyi

      • liikaa.

        :s

        Suklaalevy (200g)
        Ja iihan vähän makaronilaatikkoa.
        Kupillinen energiajuomaa, (ja rasvatonta maitoa)
        Huh, tunnin lenkkiähän toi tiesi ja kotitöitä toinen tunti.

        Ja nyt kamala nälkä.


      • grrrr
        liikaa. kirjoitti:

        :s

        Suklaalevy (200g)
        Ja iihan vähän makaronilaatikkoa.
        Kupillinen energiajuomaa, (ja rasvatonta maitoa)
        Huh, tunnin lenkkiähän toi tiesi ja kotitöitä toinen tunti.

        Ja nyt kamala nälkä.

        Aamupala: Iso, vaalea rieska kevytlevitteellä, kinkulla ja kurkulla. Rahkaa&rasvatonta jogurttia, pari rkl muromysliä. Kahvia.
        Lounas: Leipäjuustosalaatti, kaksi näkkäriä tuorejuustolla.
        Välipala: 5 suklaakonvehtia
        Illallinen: Tonnikala-raejuustosalaatti. Omena.
        Iltapala: rasvaton maustamaton jogurtti 2dl. 1 annos kaurapuuroa sokerilla ja maidolla.

        Ruokailun ihan ok. Suklaat olisi voinut jättää väliin. Liikuntaa liian vähän, 1h hyötypyöräilyä. Liikun muuten lähes päivittäin 2-3h kovilla sykkeillä.


    • fattt

      Aamulla annos fitnnes muroja (norm.ei mtn. jugurtti)
      VETTÄ
      Päivällä Keitettyy riisii
      VETTÄ

      Nyt mua houkuttaa tuol keittiön pöydällä eilen ostetut munkit :ss
      En kyllä repsahda ahmimaan...

      • lols

        Eilen tuli vedettyä hirveest:

        klo.10 omena ja maitoa
        klo.15 maitoa
        klo.18-22 maitoa, 6 perunaa, pihvi, 2dl salaattia, 6 leipää margariini juusto, jäätelö, 4 keksiä, lautasellinen muroja, omena, jugurtti, 5 lettua hillolla.

        Mä rakastan syömistä, haluan vain ahmia, mutta se lihottaa sairaast. Mulla taitaakin olla BED, mutta nyt en oikeest jaksa tätä, haluun olla laiha, vaikka joutuisinkin syömään vähän! Kerran viikossa sallin sitten itseni ahmia niin paljon kuin haluan.


      • bana--
        lols kirjoitti:

        Eilen tuli vedettyä hirveest:

        klo.10 omena ja maitoa
        klo.15 maitoa
        klo.18-22 maitoa, 6 perunaa, pihvi, 2dl salaattia, 6 leipää margariini juusto, jäätelö, 4 keksiä, lautasellinen muroja, omena, jugurtti, 5 lettua hillolla.

        Mä rakastan syömistä, haluan vain ahmia, mutta se lihottaa sairaast. Mulla taitaakin olla BED, mutta nyt en oikeest jaksa tätä, haluun olla laiha, vaikka joutuisinkin syömään vähän! Kerran viikossa sallin sitten itseni ahmia niin paljon kuin haluan.

        Eilen:
        - karkkia n. 100-150g
        - 4 keksiä
        - kahvia ja vettä

        Tänään:
        - kahvia
        - kauhallinen puuroa
        - 5 karkkia
        Tänään joudun vielä syömään grilliruokaa anoppilassa ja juon jonkin verran "juhannuksen kunniaksi"


      • Anonyymi
        lols kirjoitti:

        Eilen tuli vedettyä hirveest:

        klo.10 omena ja maitoa
        klo.15 maitoa
        klo.18-22 maitoa, 6 perunaa, pihvi, 2dl salaattia, 6 leipää margariini juusto, jäätelö, 4 keksiä, lautasellinen muroja, omena, jugurtti, 5 lettua hillolla.

        Mä rakastan syömistä, haluan vain ahmia, mutta se lihottaa sairaast. Mulla taitaakin olla BED, mutta nyt en oikeest jaksa tätä, haluun olla laiha, vaikka joutuisinkin syömään vähän! Kerran viikossa sallin sitten itseni ahmia niin paljon kuin haluan.

        Vanha viesti, mutta sitä ahmimista vois pikkasen hillitä se, ettei vetelisi ensin koko päivää kitudieetillä.


    • hyvin mennyt päivä!

      aamulla:
      iso kuppi kahvia
      lasi vettä
      appelsiini

      lounas:
      kaksi pientä perunaa
      ½ lautasellista sekasalaattia
      reilu ½ desiä kaalipataa

      päivällä:
      kivennäisvettä varmaan litra

      illalla:
      2 pientä perunaa sinapilla
      2 grillattua tomaattia
      ½ lautasellista salaattia
      vettä paljon
      omena

      Olen puöräillyt tänään noin 40 minuuttia ja uinut ehkä vartin. Kohta lähden parin tunnin kävelylle ja sen jälkeen ajattelin tehdä ruisleivän, jonka päälle paljon kasviksia. :-)

    • Julie

      11:00
      1 riisikakku, päällä violan kevytsulatejuustoa (valkosipuli)
      1 pieni omena
      n 2dl sokeroimatonta vadelma-persikka mehukeittoa.

      Illalla on eräät grillikekkerit, missä ajattelin grillata muutaman sienen ja kirsikkatomaatteja. Alkoholia en suunnitellut ottaa. Paljon vettä vain mukaan.

      Kyllä ihmetyttää, miksi jotkut tulevat tänne inisemään "syötte liian vähän! Minäkin syön näin paljon enkä liho!". Mitä kuvittelevat saavuttavansa? Kun ei pysty syömään enempää, niin ei pysty/halua.

      • mm

        Apua, join tänään laten, kun ajattelin, että se on pelkkää maitoa ja kahvia, mutta kaloritaulukosta katsoin, että yhdessä lasillisessa saattaisi olla jopa 210 kcal! Ahdistaa, ei kai se voi olla totta? :S


    • kaloriinanen

      Aamulla kahvia ja puuroa (puoli dl hiutaleita) päivän aikana 12 kuitukapselia, pari rasvanpoltto kapselia, vitamiinit, öljyt ym.
      Mehujääpuikko
      Vesimelonia
      Raejuustoa 100g
      jugurttia 40 kcal edestä

    • ángel-

      puuroa, kolme pottua, sokerimunkki, pari karkkia, vettä, limsaa, kaakaota.

      kaduttaa!! :/

    • anu0903

      -4 viljan puuroa
      -sairaasti salaattia jossa oli salaatinlehtee, kurkkua ja tomskua
      -yks pikkanen ruisleipäpala ja päälle metua (hitto et piti tota mennä laittaa ton leivän niskaan)
      -illalla iski niin nälkä et söin 2 nektariinia ja tein samaa salaattia johon laitoin 2rkl raejuustoo
      -yks näkkileipä minkä päällä 5% aamupalacheeseä
      -omena

    • KOIRAN PASKAA

      KOIRAN PASKAA SÖIN TÄNÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • tää päivä.......

        meni ihan ok :)

        kahvia omena

        300g makaronilaatikkoa
        vihanneksia

        jugurtti 2 suklaa palaa

        kahvia puuro mustikoita


    • japutosisieltäpoliisinsu

      ~ 2 juustopalaa
      ~ 2 kalkkunaleikepalaa
      ~ tomaatti
      ~ teetä rasvatonta maitoa

      ehkä 100 kcla?

    • Julie

      En mitään...

    • failure

      Piti olla huomiseen asti syömättä, mutta kotiin tullessa kävelin punnitse&säästän ohitse ja hain maitosuklaa- ja chilicashewpähkinöitä, savustettuja manteleita, tummasuklaa-lakritsia ja parapähkinöitä. Mietin tässä vain, että chilicashewt ja manteli on 2.50/100g parapähkinät 2.00/100g ja suklaahötöt sen 1.20/100g, hintaa tyli joku 3.50, eli kamalasti tuli ostettua ja syötyä :S. Yritän nyt vain miettiä, että tänään on minun "fatday", ja koska olin 43 tuntia syömättä ja kuluttanut nyt 4 päivän ajan yli 1000kcaloria päivässä, syönyt 100-800kcal. Viimeksi paastosin 48h ke-pe viime viikolla. Ehkä annan anteeksi tuon tämän päivän... Yritän ainakin.

      • babebeibi

        no kevyesti pystyit herkuttelee.. :)


      • Silti liikaa
        babebeibi kirjoitti:

        no kevyesti pystyit herkuttelee.. :)

        Herkuttelen aina vain tuollaisilla pähkinöillä ja hieman lakritsia. Ei ole niin paha kuitenkaan kuin karkit/sipsit.


    • mymymymmym

      aamulla:
      2 palaa reissumiestä ja nektariini
      päivälliseksi:
      1 pizza

      lisäksi noin 2-3 litraa vettä ja 0,5l cokis zeroa

    • ruokailuni

      paahdettu ruisleipä ilman mitään päällisiä
      kaksi porkkanaa
      teetä
      vettä

    • tthi

      Sen piti mennä näin:

      -teetä
      -vettä
      -pepsi maxia.

      Mutta annoinkin luvan ottaa:

      -vesimeloonia.

      Kunnes tajusin syönneeni myös:

      -rusinoita.
      -leipää.

      Ahdistus ja vitutus jälkipalaksi.

    • hyihyi

      2 lihapullaa
      1 peruna
      2 luumua
      1 pitsanpala
      Vähän jätskiä
      4 voileipäkinkkusiivua

      Äiti vahtas.

    • tthi

      ...tuli syötyä:

      - raejuustoa 200g ~ 150 kcal
      - nektariini ~ alle 40 kcal?

      Muuta ei sit massuun tänää menekään =)

      • Nel.

        Eilen:

        500g porkkanoita!
        9 kananmunanvalkuaista
        2 hampankorppua

        tarkkaa kalorimäärää en enää muista, mutta alle 450 jäi.

        Tänään:

        2 porkkanaa: 70g 50g (16kcal 10kcal)
        1 kananmunanvalkuainen (20kcal?)
        t-lusikallinen soijarouhetta (5kcal?

        vettä ja kokislightia

        40min pikakävely lenkki.

        varmaa tulee syötyy taas vaa porkkanaa ja koht oon iha oranssi! :D


      • bana--
        Nel. kirjoitti:

        Eilen:

        500g porkkanoita!
        9 kananmunanvalkuaista
        2 hampankorppua

        tarkkaa kalorimäärää en enää muista, mutta alle 450 jäi.

        Tänään:

        2 porkkanaa: 70g 50g (16kcal 10kcal)
        1 kananmunanvalkuainen (20kcal?)
        t-lusikallinen soijarouhetta (5kcal?

        vettä ja kokislightia

        40min pikakävely lenkki.

        varmaa tulee syötyy taas vaa porkkanaa ja koht oon iha oranssi! :D

        Tänään kaks kourallista pistaasipähkinöitä, vihreää salaattia ja hiukan makaroonilaatikkoa kahvia


    • ei....

      - pirkan riisiä ja kanaa (294kcal)
      - juustoo ja jotai leikkelettä
      - banaani
      -kahvia
      yht. varmaa jtn 500kcal.... :( no huomen ei mitään :P

    • kilokeiju

      Töissä jogurtti ja 6 leipää (tiedän, paljon mutta liikun 3t töissä), kotona pinaattikeittoa 200g. Nyt illalla appelsiini ja puoli purkkia raejuustoa.

      • uusi elämä

        Aamulla appelsiini mehua pari kuppia.
        päivällä vihreeteetä kuppi mangojuustokakkupalalla.
        Illasta maitoa puol litraa :D ja vielä samaa kakkua pala :D
        Syy: pienet tuparit ja tuli puhuttuu enempi ku syötyy odotti liikaa kakkua eikä tehny muuta mieli
        Huonoko..? no se oli tää päivä huomenna enempi ja monipuolisemmin :D miksi laskea kaloreita jos ei
        kärsi ylipainosta...taistellu kauan alipainoisena mutta nyt vihdoinkin taas normaalipainoinen :) päivä kerrallaan enkä halua palata aiempaan. on terveempi olo ja kunto :)


    • Ärrinmäääpää

      Itse oon mässänny ja nyt vasta ahdistaakin!

      Täs kaikki

      * muutama kupillinen kahvia
      * vähän suklaata
      * nuudeleita (1pkt)
      * viinirypäleitä vähän
      * kaalilaatikkoa tosi vähän
      * sipsejä LIIKAA
      * karkkiakin tuli otettua
      * leipä, jonka päällä oli vähän margariinia, aurajuustoa ja juustoa
      * fetaa.

      A I J A I A I J A I

      Huomen en syökkää mitää. TOlla menee kaks viikkoo. Saatana. Nyt oksettaa ja vituttaa. Perkeleen ruoka

    • lylleröpyllerö

      hurjan täys olo on ...

      kuppi teetä, makeutusaineella ja maidolla
      2 näkkärii kinkulla ja kevyt juustolevitteellä
      salaattia, jossa kaalia,jäävuorisalaattia,tomaattia, pari rkl raejuustoa, ananasta.
      2 kuppii kahvia maidolla.
      tofua pikkasen.
      soijarouhetta pari rkl.
      2 porkkanaa

      tänään sit varmaan viel salaattia :D jos nälkä nyt sattuu yllättää ees ...

      ällööö ku olo niin tuhti nyt . mut onneks kaloreit kuitenki suht vähä ku toi salaatti on nii kevyttä :)

    • hyiolkoon

      tähän kellonaikaan mennessä ehtiny ahtaa itteni porsaana jo näin:

      aamu: 2x karjalanpiirakka kinkkusiipaleilla ja kurkkuviipaleilla, rasvaton jogurtti, pieni omena omasta omenapuusta
      päivä: fetasalaattia, 2x perunaa, 2x possupihviä, vähän miniporkkanoita ja kukkakaalia
      jälkkäri: kahvia & 2 pullaa

      voi hemmetti!!! :( ja TIEDÄN että tää ei jää tähän

    • WNBthin

      Hyi hitto ihan liikaa, kaloreitakin tullu jo 980, eli tuplasti liikaa, huomenna mennään sitten kahdellasadalla.

      -Kaurapuuro
      -Ceasar -salaatti
      -Hesen pehmis pyörre
      -2 leipää, joiden päällä juustoa
      -3 voileipäkeksiä

      :

      • yökkiii

        pitsa ja banaani.


      • lihavaa
        yökkiii kirjoitti:

        pitsa ja banaani.

        Raejuustoa, banaanin, puolikkaan omenan ja ruissämpylän.


      • =)=)))
        yökkiii kirjoitti:

        pitsa ja banaani.

        En mitään! Tai no vettä oon lipitelly mutta siinä ei oo kaloreit : D
        Stay strong!


      • alllliii
        =)=))) kirjoitti:

        En mitään! Tai no vettä oon lipitelly mutta siinä ei oo kaloreit : D
        Stay strong!

        Soön tänään

        Mango piltti

        pieni kipollinen puuroa

        2 leipää

        spagettia


        HYI !


    • häpeän_pilkkuja

      miksei kukaan oksentaja oikeen käy täällä kirjottelemassa päivän ruokavaliotaan...
      no ite oon syöny tänään
      -kaurapuuro kananmuna
      -rasvaton jogurtti
      kahvia ja appelsiinimehulasi ja paljon vettä
      vettä päivän aikana
      -2 pientä tomaattia ja kurkkuviipaleita, lautasellinen kebabpastaa,
      täytekakkupala ja kahvia
      ja tämän jälkeen kävin oksentamassa :(

      illalla:
      -2 näkkäriä, 3 luumua ja 125 grammaa suklaarusinoita
      ja tunnin lenkki

      :( ei oo mikää hyvä olo ollu tänään....masennus huipussaan siis kaikesta tästä hulluudesta ja toi oksentaminen nyt vaan oli niin sairasta et huh huh.

    • huomenna on uusi päivä

      Tänään:
      aamu:2 soya lattea (rasvaton)
      päivä: rasvatonta jogurttia mysliä/soyarouhetta n.4dl siemeniä 30g
      välipala: 2 ruisleipää päällä tonnikalaa, raejuustoa, kurkkua ja tomaattia
      ilta: 1 ruisleipä ko. päälliset, 2 omenaa, puolukoita 1dl

      n.1230kcl

      liikkunta aika minimaalista

    • pullatyttö

      Olipa kerran päivä:
      aamu: leipää päälliset, jogurttia mysliä n.3dl, kahvia, suklaata 4palaa
      oksensin
      päivä: lohta ja salaattia
      päivä: leipää päälliset, kakkua n.3 palaa, kääretorttua 2 palaa
      oksensin
      ilta: suklaalevy 200g, karkkipussi 350g, sipsejä hieman, kakkua, kääretorttua, leipää, näkkäreitä päälliset
      oksensin

      liikuntaa paljon, ja tottakai koko ajan uus nälkä, ja naama turvonnu...................

    • tthi

      > ananasta

      iltapalaks lupasin itselleni maissin.

      • jokumammutti

        en oo muutamaan päivään mitään syöny enkä seuraavina viikkoina xD


      • åpphgfrtfruyhjg
        jokumammutti kirjoitti:

        en oo muutamaan päivään mitään syöny enkä seuraavina viikkoina xD

        - Leipä
        - puolikas pieni peruna & kalan pala
        - lasillinen muroja
        - suklaata, minkä oksensin pois


    • fashion-

      olen syönyt tänään:
      aamulla - ei mitään.
      koulussa - ei mitään.
      välipala - 80g päärynä pilttiä.
      päivällinen - 1 pieni haukkaus patongista ja kupillinen (kahvikuppi) kasvislientä.
      iltapala - 2 kuppia vihreää teetä.
      ja tänään luultavasti otan saunan jälkeen vielä puolikkaan kupin kasvislientä.

    • viivaaa

      Aamu:
      - kahvi
      - n. 20 gr jälkiuunileipää

      Lounas:
      - n. desi punakaalisalaattia
      - rasvaton maito 1.5 dl
      - desi keitettyjä kasviksia

      Kämpillä:
      - n. 1.5 dl tomaattikeittoa

      paljon vettä ja teetä. oli hieman huono olo, pitäisi todellakin lisätä ruokaa, kunhan vain kykenisin. :-(

      • s

        kuka on näitä wannabe tms. ja ketkä oikeasti sairaita, ei siinä tule tuollaista eikä syömisten kanssa yli ampumisia, anorektikko ehkäpä haluaisi syödä mutta ei pysty henkiaen olotilantakia


    • tänään:/

      -paprika 170g
      -wokkivihannekset 300g
      -pakastekalaa 50g
      -raejuustoa 4g
      -rasvaton maito 200g
      -kevyt mehukeitto 500 g
      -salaattia 100g
      -saaristolaisnappi 39g
      -kurkku 400g
      -päärynä 175 g
      -babyporkkanoita 100g
      -paljon vettä

      yhteensä 590 kcal :/

    • candy_ass

      kuntokaurapuuro sokeriton mehukeitto kahvia vettä
      täysjyväriisiä puolikas jauhelihapihvi iso tomaatti paljon kurkkusiivuja paljon vettä
      kahvia pullasiivu 1 keksi paljon vettä
      1x burana paljon vettä

      3 pientä ruisleipä palaa uunissa, päällä tonnikalaa, tomaattia ja 2 siivua juustoa per leipä omena paljon vettä
      130 grammaa suklaata ja 2 isoa palaa kermatoffeejäätelöä ja kävin oksentamassa noi kaikki ulos

      sen jälkee juoni vettä, vettä ja vettä

    • mie vaa

      tänään söin
      9.00 -tee (jossa loraus greippimehua)
      -vettä
      12.00 - tee
      - 2 näkkileipää
      - vettä
      15.00 - pepsi max
      18.00 - 2 näkkileipää (kummankin päällä 4g mini lättaa)
      20.00 -2 kuppii kahvia mustana
      - vettä
      nyt (22.00) pepsi max

    • oleeen

      syöny tänää aamupalaks desin ananasta ja raejuustoo. ja anaki kilon salaattia

    • kjsahdkahd

      mutta söin:

      - pari lusikallista Pilttiä
      - 7? keksiä
      - kuivakakun pala
      - maitoa
      - paahtoleipä juustolla ja kinkulla

      huomenna otan itteeni oikeesti niskasta kiinni

      • erggi

        tohon se syömättömyys johtaa, itsekuri häviää puff vaan .


    • Obsession-81

      aamulla: 2dl sokeriton mehukeitto,maitorahkapurnu 250g ja kuppi kahvia mustana n. 140kcal

      lounas: punajuuriterriiniä n.200g, kaalia, salaattia, pala savulohta, herkkusieniä yht. n. 250kcal

      päivällinen: pannullinen rainbowin isoja keittojuureksia n. 300g, 150g kesäkurpitsaa, sipulia, herkkusieniä tilkka ruokakermaa ja rkl oliiviöljyä paistamiseen,päälle n.100g raejuustoa n. 300kcal jälkiruuaksi maitorahka 250g(127kcal) purnu ja vihreää teetä.

      817 kcal. Riittävästi,muttei liikaa. Alle tonnin kuitenkin.

    • mie vaa

      Tänää en oo syöny mitää. Teetä ja pepsi maxia on juonu.
      Huomenna syön.

    • pc

      - Lasin vitamiinimehua
      - Pieni leipä koulussa margariinilla...
      - Tosi vähän makaronia ja jotain jauhelihajuttua koulussa
      - Taas lasi vitamiinimehua
      - Napostelin random salmiakkia
      - Pepsimaxia melkein se pieni pullollinen...
      - omena

      oon uus ja ihan tyytyväinen, jos miettii mitä ennen mässäsin.

      • huoh teitä

        Vitamiinit eivät imeydy ellei ruoan ravintosisältö ole tarpeeksi suuri. Niistä ei ole apua, jollei ihminen syö kunnon ruokaa tarpeeksi!


      • JouluKuusi3

        Aamiaiseksi söin kaksi rieskaa ja banaanin, mandariinin ja kaakaon. Koulussa oli hernekeittoa. Sen kanssa join vettä. Nyt syön juuri tällä hetkellä mansikka-banaani-jogurttia. Sitten kämpällä syön broilerinkoiven ja maitoa ja varmaan banskun ja mandariinin ja leipää ja suklaakalenterin suklaan. :P Eli syön turhan paljon kaloreita! Sitten jos jaksan niin menen lenkille. :)


    • \o/

      mielialalääkkeen, buranan ja vitaminipillerin
      3 kuppia kahvia

    • \o/

      lääke again.
      2 kuppia kahvia
      paljon vettä
      tässä just juon vihreetä teetä

      illalla keitän ainaki kahvia.

      • kittyyyyyy

        tänään on mässäilly ihan törkeesti, mut huomenna on uus päivä ja vannoin ittelleni et syön seuraavasti:

        aamu: ei mitään
        koululounas: ei mitään
        välipala koulussa: ei mitään
        päivällinen: mannapuroa ja mustikoita 170 kcal?
        iltapala: vihreetä teetä
        tooooooooooooosi paljon vettä!

        jee oon jo nyt tosi onnellinen ku aattelen huomista joo ja ainiin meen vielä kuluttamaan illalla kaikki pois pyörälenkillä! JEE!


    • minavaaaaaain

      juureksia ,salaattia (kurkku,tomaatti,paprika,salaatti),pari kinkku palaa,annos lassangettee,leipä juustolla ja yks meetvursti
      kaloreita about 400-600
      ja sitte zero colaaaaaaa

    • Fätsoo

      Aamu:
      - Vitamiinijuoma pore-C
      - 2 dl kahvia, kahvikerma 12%
      - Pieni pala patonkia, oivariinia, metvurstia, gouda-juustoa, tomaattia

      Päivä:
      - Kahvi
      - Kääretorttua pala

      Iltapäivä:
      - 5 vicks pastillia
      - Kupillinen thai-kanasoppaa
      - pepsi maxia

      Ilta:
      - kupillinen thai-kanasoppaa
      - 1/3 pussia sipsejä
      - 1/3 prk kermaviilidippiä
      - pepsi maxia
      - 1/3 pussia salmiakkia
      - Minttu magnum
      - nougat suklaapatukka
      - 2 hapankorppua, oivariinia., goudaa, metvurstia, tomaattia

    • recoveryiscool

      Aamupala:

      muroja ja mysliä maidolla
      appelsiinimehua
      leipä, juusto, margariini, kurkku

      Lounas:

      peruna ja juureksia
      salaattia
      ruisleipä

      Välipala:

      jugurtti ja pari rkl mysliä
      leipä päällysteineen
      kiivi
      appelsiinimehua
      2 kourallista pähkinöitä

      Päivällinen:

      Perunamuussia, tofua ja sienisipulisekoitusta
      proteiinipatukka jälkkäriksi

      Iltapala:

      coming soon

    • ottakaasmallia

      kaurapuuroa
      maitoa kahvia

      perunamuusia
      tonnikalakastiketta
      kurkkua

      perunaa
      kolme nakkia
      riisipuuroa
      luumukeittoa

      omenaa
      mandariinia
      piimää
      mysliä
      juustoa

      ja olenkin terve :)

    • Sometimei feel

      yksi hapankorppu noin 30kcl
      yksimandariini noin 15kcl
      2 kuppia kahvia noin 30 kcl
      5makaroonia noin 30 kcl
      = 109 kcl
      Pepsimaxia ja vettä

    • hii3

      aamupala:
      - 2 ruisleipää 4 kpl kalkkunaleikettä lehtisalaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa
      - 150 g raejuustoa appelsiini päärynä
      - 3 dl rasvatonta maitoa

      välipala:
      - omena

      lounas:
      - tonnikalapastaa, oisko ollu jotain 400g keitettyjä porkkanoita ja punajuuria
      - 3 kpl näkkileipää
      - 3 dl rasvatonta maitoa

      välipala:
      - 100 g rasvatonta maitorahkaa appelsiini

      päivällinen:
      - 200 g kanaa
      - 1 dl ohraa
      - keitettyjä juureksia
      - muutama fetajuustokuutio
      - 2 ruisleipää
      - 3 dl rasvatonta maitoa

      iltapala:
      - todennäköisesti 200 g rasvatonta maitorahkaa
      - 2-3 dl marjoja

      Näillä mennään... :)

    • CaCO3

      Mä ono syönyt tänään: kaurapuuro, appelsiini, viinirypäleitä, pinaattikeitto, karjalanpiirakka juustolla ja kurkulla, kolme porkkanaa, kaksi omenaa, karkkia, jogurttirusinoita, mandariini, jäätelöä, pähkinöitä. Olen juonut vettä, teetä ja vitamiiniporetabletin.
      Ja tänään syön vielä jotain päivällistä ainakin.

    • Winni

      Mulla sitte:
      Elovenapuuro
      Kahvia
      Pieni lasi appelsiinimehua
      Yksi paahtoleipä
      Mandariini

      Sit lähti lapasesta... -.-"

      Pieni kulho keittoa
      Purkki ananasta
      Paahtoleipä ( joo mittee..)

    • miuku3

      Itse olen tänään syönyt...

      - 3 kuppia maitokahvia
      - 250 g maitorahkaa
      - n. 1 dl pakastemustikoita
      - hieman alle desi kaurahiutaleita
      - lightmehua

      Nälkä. Olen herännyt tähän päivään eilen illalla kymmenen aikaan, valvomista siis takana kohta 12 tuntia. Ajattelin syödä tänään vielä hapankorpun keitetty muna.

    • toofatfor15

      Kahvia 30ml rasvatonta maitoa 2 keinotekoista makeutusainetta
      Kaks fazerin ruispuikulaa, 4g margariinia, 30g kurkkua 2 broilerileikettä
      Wokkia (30g herneitä, 90g wokkisekotusta, 30g sipulia...)
      Kiivi
      Teetä, rasvat. maitoa 2 makeutusainetta
      19g suklaapatukka

    • parantuja

      Aamupala
      - 175 g profeel-rahkaa
      - 1 omena

      Lounas
      - 3 dl jauhelihakeittoa

      Välipala
      - Leipä marg. juusto
      - Päärynä

      Päivällinen
      - 2 kpl perunaa
      - 3 kpl kasvispyöryköitä

      Iltapala
      - 250 g rasvaton maitorahka
      - 1 dl mustikoita


      Ottakaas mallia! Näin sitä parannutaan!!!

      • ei näin

        ei 1000 kalorilla parannuta.....


      • parantuja
        ei näin kirjoitti:

        ei 1000 kalorilla parannuta.....

        Kylläpäs!!


    • shuna

      - coca cola light
      - suolakurkkua
      - omena x2
      - perunamuusi (120 kcal)
      - pieni vanukas (125 kcal)
      - puuroa (120 kcal)

    • Zifiz

      1 kuppi kahvia maidolla
      1 karkki
      6 nakkia
      1 pieni pullo rainbow colaa..

    • parantumassa

      2400 KCAL


      Aamupala: (550 kcal)
      - annos kaurapuuroa 2 dl kevytmaitoon tehtynä vähän mehukeittoa
      - ruisleipä 1tl margariinia, leikkele, juustosiivu, tomaattia
      - 150g normirasvanen jogurtti

      Lounas: (~650 kcal)
      - puolet lautasesta kinkkukiusausta
      - puolet lautasesta salaattia ja vihanneksia
      - ruisleipä 1tl margariinia
      - lasi kevytmaitoa

      Välipala: (200 kcal)
      - 60g proteiinipatukka

      "Päivällinen" (600 kcal)
      - 3 ruisleipää margariinit, leikkeleet, juustosiivut, tomaattia ja kurkkua
      - 150g normaalirasvainen rahka
      - omena

      Iltapala: (~400 kcal)
      - ruisleipä 1tl margariinia, leikkele, juustosiivu, kurkkua
      - 150g normaalirasvainen jogurtti
      - omena

    • Luukasa

      2dl verran sipulikeittoa, alusta asti tein tuon itse.

      Lisäksi vadelman ja tuttifrutin makuista fun lightia yhteensä joku litra, en vain osaa juoda pelkkää vettä.

    • jeejee1

      125 grammaa rasvatonta maitorahkaa
      100 grammaa mustikoita
      1 ruisleipä ilman mitään

      Paljon vettä

    • läskipaskaaa

      Liikaa!!

    • pössöli

      250 g maitorahkaa 1 innocent smoothie n. 2 rkl kaurahiutaleita kahdessa erässä
      3 kuppia kahvia maidolla...

      • pössöli

        niin siis pillimehu-smoothie, ei iso purkki.


    • einäin

      Aamulla purkki ananasta

      .. Sitten alkoi tapahtumien sarja joka ahdistaa varmaan viikon eteenpäin

      Varmaan puolikas ranskanleipä ja margariinia (MITÄ???)
      Italianpataa pari desiä
      1,5 litraa NORMIkokista

      Hyi saatana mahaan sattuu ja kuvottaa. MIKS OON NÄIN HEIKKO. Ruotuun takas nyt heti huomenna en syö mitään.

    • tidididi1

      - puolikas greippi
      - kolme kananmunaa
      - vihanneksia; kesäkurpitsaa, kukkakaalia, salaattia, kurkkua, vihreitä papuja
      - purkki ananasta
      - pari kuivattua banaanilastua
      - pepsimaxia 1l ja teetä

      Vaikka tiiän et oon syöny vähän kaloreita ja ois nälkä, nii tuntuu et oisin syöny paljonki..

    • jeijjjf

      - lautasellinen puuroa kevytmaitoon tehtynä
      - 5 ruisleipää voilla, kinkulla, juustolla ja kasviksilla
      - 3 purkkia jogurttia
      - mansikka alpen-patukka
      - 3 pientä perunaa, 2 kalapihviä, kermaviilikastiketta
      - annos salaattia
      - lasi kevytmaitoa
      - proteiinipatukka
      - 2 omenaa

      tällässii. nam :)
      mul on ateriasuunnitelma jonka mukaan syön :D pistin kaikki vaan tollee putkeen tohon

    • minämarisija

      kaurapuuroa 2 dl
      hunajaa 2 tl
      kalafilee 1 kpl
      peruna 1 kpl porkkana 1 kpl
      leipä marg. 1kpl
      jäätelötuutti 1 kpl
      leipää 2 kpl
      tonnikala (öljyssä. yhyy) 2/3 prk
      rahka, rasvaton 250 g
      mansikat 1 dl
      omena 1 kpl

      Onko tarpeeksi safkaa ylläpitoon?

    • shameonme

      - paahdettu leipä ( margariinia)
      - maitokahvi (ilman sokeria tms.)
      - spagettia ja jauhelihakastiketta tomaatti
      - appelsiini
      - ruisleipä nappi
      - kinder patukka
      - puolikas tupla
      - 4 keksiä
      - n. 100g sipsiä

      ihan liikaa, ahdistaa.

    • shameonme

      meillä on kaveriperhe kylässä ja on tultu syötyä _ihan liikaa_ ahdistaa!

      - paahtoleipä margariinilla (se tuli tosin kulutettua lenkillä!)
      - n. 2 desiä spagettia ja jauhelihakastiketta 1 desi salaattia
      - kahvi maidolla
      - 2 valkosuklaa konvehtia puolikas kookoskonvehti
      - 100g irtokarkkeja
      - 6 suklaa nappia
      - 1 kinder patukka
      - sipsiä (n. 100g)
      - mutakakkua
      - 5 kuivattua luumua
      - appelsiini

      äh, en kyllä uskalla laskea kalorimäärää, se on varmasti pilvissä ;__;

      toivottavasti huominen olisi parempi!

    • Perheetön

      Minulla meni näin:

      1 pussi Susu-minttua ja kaksi lasillista veriappelsiinimehua, joissa oli molemmissa novelle vissyvettä.

      Katotaan, mitä muut tunnit tuovat tullessaan.

    • 0 keiju

      Oon syönyt tänään yhden kurkunsiivun.
      Syön siis yhden kurkunsiivun kerran kuussa. Oon syönyt näin parikymmentä vuotta.
      Nyt olen 0-kiloinen keiju.
      Palvokaa mua!!!!!

    • 4654754

      Pepsi Maxia
      Kahvia
      Vettä
      Sprite Zeroa

      ihan hyvä päivä tähän mennes

    • 4235253

      mun mielestä paljon helpompi vaan päättää olla joitakin päivii kokonaan syömättä. ei se nälkä tuu lainkaa jossei aamul alota syömistä.

    • Vihaan Läskiä

      Aika hankalaa olla syömättä mitään kun on tuo toinen puolisko vahtimassa mutta söin yhden kolmioleivän ja lasillisen mehua... yyhh..

    • paskaläskiii

      Vitusti liikaa!!
      -rahka,profeel 175 g
      -omena

      -pinaattikeitto 3 dl
      -kananmuna

      -jäätelö

      -kalakeitto
      -riisipiirakka
      -juustosiivu
      -kuivatut hedelmät LIIKAAA

      Vielä(koska vanhemmat kyttää)
      -rahka, rasvaton 250g
      -hedelmäsose

      vitun vitun vittu!!!11! Mä vaan lihon

    • tyytyväinene

      Aamulla: puuroannos (130kcal), 4dl vettä
      Päivä: -
      Iltapäivä: päärynä (40kcal)
      Ilta: -
      Yht 170 kcal
      Liikunta: 1 1/2 h cheerleading treenit,kävely n 2 km

    • läski

      -jogurtti
      -omena
      -leipä marg kinkku
      -lihakeitto
      -domino
      -jogurtti
      -leipä marg
      -kuivakakun pala
      -mustikkapiirakan pala
      -rahka
      -leipä marg kinkku
      -omppu
      läskii!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • iinaska

      puuroa
      omena
      peruna kastiketta
      banaani

      Voi vi''ttu! Ei menny iha ateriasuunnitelman mukaan

    • hihi jeeee

      profeel rahkarae
      ruisleipä voilla, lauantaimakkaralla ja kurkulla
      puolikas viineri
      ruisleipä voilla
      2 isoo perunaa, lihapullakastiketta (4kpl lihapullia), salaattia, punajuuria
      lasi maitoo
      pala suklaakinuskijäätelöä kinuskikastikkeen kanssa

      ja tulossa vielä:
      maraboun dröm crisp suklaalevy (100g)
      vitalinea mustikkakerrosrahka
      omppu tms
      ja sit viä jotain herkkui, saa ny nähä mitä tekee mieli :D

      ja siis oon parantumassa oleva anorektikko x)

    • nouy

      - 5 omenaa
      - 8dl maitoa
      - 3 dl puuroa
      - 2 isoa soijapihviä
      - 2dl kermaperunoita
      - salaattia kastike
      - 2 leipää rasvat
      - korvapuusti
      - 4dl juusto-kasviskeittoa
      - weetabix
      (- teetä kahvia)

    • herkkuu1

      skyr
      ruisleipä voilla ja kinkulla
      2 omenaa
      iso annos lasagnee, salaattia
      lasi maitoa
      pala kääretorttua
      maraboun suklaanappirulla
      rivi suklaata
      toinen pala kääretorttua
      vitalinea kerrosrahka
      suklaa-alpen
      omena

    • läskiiiii

      ruisleipä
      4 paistettua nakkia paistettu kanan muna
      kuppi teetä sokeri pala
      jtn ruusun marja kiisseliä ja huomasin just et siin oli 106 kaloria o____O ja siin oli siis 90g (y)

      • minätaas

        soori en syönykkää sitä kanan munaa ku annoin sen mommylle ja laitoin siis sen leivän päälle ohuen kerroksen voita


    • letterbomb

      Kuppi kahvia siihen maitoa
      1 Purkki pilttiä
      Vitamiinijuoma

    • Vieläkin miinuksella

      Aamupala:-Ruis/kaurapuuro 40g(veteen/rasvatonmaito).120/150kcal, Prot. 3.5g Rasv. 1.0g Hiilih. 15.6g
      Klo 9.00 -1-2 palaa ruisleipää 55-80kcal margariini 20-30g 120-180kcal Prot. 0.4-0.6g Rasv. 7.02-14.02g Hiilih. 10.65-21.3g
      -kalkkunaleike 4-6 siivua 16-24kcal Prot. 3-4.5g Rasv. 0.6-0.9g
      -2-4dl maito 75-150kcal Prot. 6.6-13.2g Rasv.3-6g Hiilih. 6-12g
      =330-580kcal Prot. 14-22g Rasv.11-22g Hiilih. 32-49g

      Välipala:-Raejuusto 50g 45kcal Prot. 8.2g Rasv.0.75g Hiilih. 1.2g
      11.30 -Marjoja
      1. -leipä kalkkuna Rasv. 7.1-14.1g Hiilih.10.65-21.3g
      -Jogurtti 100-150g. 125-190/65-100kcal Prot.3.3-5g Rasv. 3.9-5.85g hiilih. 4.5-6.8g
      -Maito 1dl 40kcal Prot. 3.3g Rasv.1.5g
      =285-410kcal Prot. 15.8g-16.5g Rasv.13.25-22.2g hiilih. 18.2-31g


      Lounas: -Liha kana/hirvi 100-150g 220-330/110-165kcal Prot. 23.5-35g/21-31.5g Rasv.14-21g/3-4.5g Hiilih. 0g
      14.00 -Peruna 200-300g 110-165kcal Prot. 3.2-4.8g Rasv. 0.4-0.6g
      -Riisi 100-200g 120-240kcal Prot. 2.2-4.4 Rasv. 0.2-0.4g Hiilih.27-54g
      -Pasta 100-200g 110-220kcal Prot. 5.1-7.6g Rasv. 0.7-1.4g Hiilih.19-38g
      -Kasvikset
      -Maito 2-4dl 75-150kcal Prot. 6.6-13.2g Rasv. 3.0g-6.0g Hiilih. 6-12g
      =300-720kcal Prot. 38.1-65g Rasv. 6.2-28.4g Hiilih. 33-66g



      Päivällinen:-Liha kana/hirvi 100-150g 220-330/110-165kcal
      16.30 -Peruna 200-300g 110-165kcal
      - 17.00 -Riisi 100-200g 120-240kcal
      -Pasta 100-200g 110-220kcal
      -Kasvikset
      -Maito 2-4dl 75-150kcal
      =300-720kcal Prot.38.1-65g Rasv.6.2-28.4g Hiilih. 33-66g


      Välipala:-Raejuusto 50g 45kcal Prot. 8.2g Hiilih. 1.2g
      2. -Ruisleipä 1-2 viipaletta 27.5-55kcal Margariini 10-20g 60-120kcal Prot. 0.2-0.4g Hiilih.10.65-21.3g
      19.00 -Kalkkinaleike 2-4kpl 8-16Kcal Prot.1.5-3g
      -Maito 2dl 75kcal Prot. 6.6g
      =180-290kcal Prot. 16.5-18.2g Rasv.9.4-16.3g Hiilih. 18-28.5g




      Iltapala:
      21.00 -Jogurtti 100-150g. 125-190/65-100kcal Prot 3.3-5g hiilih. 4.5-6.8g
      -Kasviksia
      -omena 70kcal Prot. 0.7g hiilih.6.6g
      -Maito 2dl 75kcal 6.6g hiilih
      =(360-485),240-345kcal Prot.(32.6-34.3),10.6-14.3g Rasv.7-9g hiilih.17.7-20g

      • tiptop1

        ei hitto miten tarkkaa.... relaa vähän


    • läskikö

      -kaurapuuro 2 dl
      -maapähkinälevite 1 tl
      -omena
      -lihamureke 1 kpl
      -perunapiirakka marg. 1 kpl
      -kakkupala 1 kpl
      Vielä syön:
      -perunalaatikko 2,5 dl
      -maitorahka, rasvaton 250 g
      -leipä marg kinkku 1 kpl
      -banaani 1 kpl
      Mitä mieltä syömisistä?!

    • Sapuskaa

      Sunnuntai perinteinen älä-syö-mitään-päivä eli vettä naamariin vaan.

      Eilen tuli syötyä ihan hyvällä omallatunnolla pikkulautasellinen lasagnea, kaverina kurkkua ja tomaattilohkoja, juomana lasillinen sokeritonta limsaa.

    • hihhkih

      skyr
      pari omenaa
      lihapihvi
      perunoita
      kastiketta
      salaattia
      lasi maitoa
      pala patonkia voilla
      kananmuna
      jättituutti (400kcal :D)
      normijogurtti
      alpen
      pari leipää
      pari riviä suklaata

      omnom :D

    • Parannutaan!

      Parantujen ruokavalio:
      -jogurtti 2 dl
      -leipä marg kinkku
      -omppu
      -makaronilaatikko 2,5 dl
      -maitorahka 250 g
      -banaani 1 kpl
      -kanawokki 2,5 dl
      -jogurtti 2 dl
      -leipä marg kinkku
      -vadelmat 1 dl
      -omppu ½ kpl

      vettä, teetä, kasviksia!!

    • nyt 2 vuotta anoreksiaa

      Ei hemmetti.. mun perus ahmimislauantai...
      1 x mandariini
      Salaattii, 1 dl kvinoaa ja 4 pikkuriikkistä palaa jtn äitin tuputtamaa kanaa..
      1 1/2 banaania
      1 dl myslii ja 1 dl maitoo siel..
      2 kauraleivänpalaa jossa OIVARIINIA, JUUSTOA kurkkua..
      5 amerikanpastillia (Argh!)
      2 hedelmäkarkkii ( ....)
      1 pala jotain paskaleivosta..

      Tarkkaa kcal määrää en tiiä, mut meni 1000:nnen pahemmalle puolelle.. -.- huomenna luvassa 1 mandariini, lasi piimää, salaattii & jtn äitin ruokaa ettei eppäile... 400 kcal max.

      • nyt 2 vuotta anoreksiaa

        Ja mitat on 168/42. Hyhyi tavote 35 kg :)) tosin sillon vanhemmat työntää väkisin safkaa suusta ja hoitajat viel enemmä..


    • vesi on parasta

      vettä, vettä ja vettä

    • möykky

      ihan vitusti liikaa.

      - metripitsaa ihan törkeen paljon. varmaan ainakin 10 kämmenen kokosta palaa.
      - pullapitkoo joku viis palaa ellei enempikin,
      - kahvia ihan sikana
      - rasvanen rahkapurkki
      - puolikas banaani
      - spagettii ja jauhelihakastiketta, tomaattipaloja kolme, punajuurisalaattii ja nokare jotain pippurijuustoo. ainiin. pieni pala lohtakin oli siinä sivussa.
      - pari lasia simaa.
      - pala tummaa suklaata

      fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.............................. olikohan tossa edes kaikki. hyi hele.

    • paranevainen

      Eilen:
      Aamulla: puuroa (1,5dl hiutaleita, mantelimaitoa, banaani, vadelmia, maapähkinävoita), puolikas pitahaya
      Lounas: 1/2 lautasellista pakastekasviksia, kurkkuviipaleita, 1/2 pastaa ja jauhelihaa
      Välipala: Vanilja Skyr, 1rkl mysliä, vadelmia, 1/2 verigreippi
      Päivällinen: 1/2 pizzaa, kurkkuviipaleita, pizzan päällä avokadosiivuja
      Iltapala: Bran flakeseja, soijajogurttia, 1/3 banaani, paaljon pakastemustikoita

      Liian vähän :ll noh, tänään pitää syyä eilisenki eestä.
      Nyt aamupalaks on menny
      - 3dl kaurapuuroa mantelimaitoon, mustikoita, kookoshiutaleita
      - kourallinen pähkinäsekoitusta
      - ruisleipä avokadolla

      • parantuja

        Liian vähän?! Kyllä syöt nyt jo ihan reilusti!


    • parantuja

      Eilen:
      - leipä marg. kinkku
      - omena
      - 125 g maitorahkaa, rasvaton

      - 3 dl lihakeittoa

      - 1 dl mustikoita
      - 125 g maitorahkaa, rasvaton

      - 1,5 dl kanakastiketta
      - 1,25 dl riisiä

      - omena
      - 2 dl jogurttia, normaalirasvainen

      salaatit, kasvikset ja vettä!!

      Tämä on parantujan ruokavalio! Ottakaa mallia!

    • laihdu läski lapsi

      Yritän epätoivoisesti lisätä kaloreita vaikka se ällöttääkin. Tässä tämänpäiväiseen ruokapäiväkirjaan kirjatut jutut:

      1 ilman rasvaa paistettu valkuainen = 15 kcal

      1½ porkkanaa = 32 kcal

      lasi vettä

      porkkana = 21 kcal

      kurkkua = 20 kcal

      ½ näkkileipä = 17 kcal

      Isäni tekemää lihotussalaattia jossa pastaa ja raejuustoa = 300 kcal

      banaani = 100 kcal

      Paula mansikkatäplä jogurtti = 135 kcal

      Nyt ällöttää aivan helvetisti. Yli 600. Mutta pakko syödä, jos ei halua kuihtua ihan olemattomiin. Oudosti pidän kuuttasataa aivan hirveänä määränä, vaikka tiedostan tuhannenkin olevan liian vähän.

    • pparanoia

      -vettä
      -skyr-rahkan (vajaa 100kcal/purkki)
      -suklaakonvehdin ew
      -pari palaa patonkia koska köksä
      -puol lautasellista salaattia, vähän kanaa, 1/4 perunaa
      -pari hörppyy light-kokista

      huomenna sit läskeilypäivä, kattoo miten se vaikuttaa

    • laihdu läski lapsi

      Tänään on ruoan suhteen aivan heövetin paska päivä.
      Terkkari päätti pitää yllätyspunnituksen ja olin laihtunut 3 kiloa parissa viikossa, vaikka paino oli tarkoitus pitää samana.

      päivän ruoat:

      -porkkana
      -kurkkua
      -kalamurekepihvi, joka olisi pitänyt todellakin jättää syömättä
      -3 PALAA KAKKUA koska vitutti se terkkari niin paljon

      ...terkkari soitti isälleni ja nyt pitäisi syödä lisää rasvaista paskaa, vaikka oksettaa jo valmiiksi. Ahdistaa, itkettää, pelottaa.

    • läski

      Eilinen läskeilypäivä 1500 kcal

    • laihdu läski lapsi

      -250 grammaa jotain Lidlin rasvatonta maustamatonta rahkaa = 125 kcal

      -banaani = 100 kcal

      -Fazer täysjyväruis puikula = 63 kcal

      -kurkkua = 5 kcal

      -kahvi maidolla = 15 kcal

      -2 näkkäriä = 68 kcal

      -2 palaa purkkaa = n.6 kcal

      - pakastepizza = 810 kcal

      = n. 1200 kcal

      Hehheh....meitsin laihdutusptojekti hidastuu nyt vähän. Jatkan varmaan kovempaa sitten kun koulu loppuu, mutta nyt ei pysty, koska vahditaan .__.

    • Tyytymätön

      -2litraa vettä
      -yksi pieni ateria ruokaa, riippuu mitä tarjolla. Yleensä peruna jauheliha kasti tms.
      -2kuppia kahvia.

      Näillä mennään tällä hetkellä. Ja jos on "pakko" saada jotakin syödäkseen niin omena tai porkkana lisänä.

    • läski

      Aamul vähä puuroo, sit 12 aikoihi parsakaalii ja 16.00 aikaa parsakaalii ja coca cola light. ja lenkil tänää :-)

    • laihdu läski lapsi

      valio pro feel paskanmakuinen mansikkarahka = 140 kcal

      täysjyväruis puikula = 63 kcal

      salaattia = 30 kcal

      puolikas peruna = 23 kcal

      KOKO VITUN PUSSI KUIVATTUJA HEDELMIÄ = 650 kcal

      järjettömässä määrässä öljyä paistettu kalaleike = 330-350 kcal

      yhteensä n. 1260


      Nyt on kauhee morkkis noista kuivatuista hedelmistä. Ja kaikesta muusta....näillä eväillä ei kauheesti laihduta .__.

    • srghh

      JÄÄTELÖÄ (voi paskojen paska)
      2 pientä perunaa
      4 lihapullaa kastiketta

      perkele.

      No huomenna kahvi linjalla :)

    • wannabeskinny

      Kuuden aikoihin näkkäri voilla ja kurkkusiivuilla.
      Kymmenen aikaan muumimukillinen kaakaota.
      Neljältä jumalattoman iso berliinimunkki, ugh.
      Kuudelta join pienen kahvikupillisen pepsi maxia ja söin paaaaljon jääpaloja
      Kaheksan ja kymmenen välillä kaks banaania ja appelsiinimehua.

      Ja sit join kaks litraa vettäkoko päivän aikana.
      Ihan tyytyväinen oon. Tosin ärsyttää toi munkki, yäk.

    • sdfklsdkjdksfa

      eilen noin 22:
      200 g leipää
      noin 20 g juustoa
      noin 70 g lihaa
      3 rkl sienikastiketta
      2 rkl ketsuppia
      4 rkl rasvaa
      noin 150 g puuroa
      1 dl jugurttia
      banaani
      2 salmiakkia

      tänään:
      1 dl jugurttia
      noin 10 g lihaa
      noin 10 g juustoa
      näkkäri, kurkkua
      250 g puuroa
      appelsiinimehua

      huomasin vasta nyt, etten osaa enää laskea kaloreita. ennen tiesin tarkkaan ja näitä ketjun päivämääriä katsellessa muistan, mitä itse oon niihin aikoihin syönyt ja ollut syömättä, tietyt päivämäärät tarkalleen. on vähän väärin vastata tähän ketjuun, kun mulla ei ole enää anoreksiaa.

    • 158cm/53.9kg

      4 palaa itetehtyä leipää, mis on paljon siemeniä pinaattia ja siiihen juustoo ja voita, joku 400kcal siis
      sitte jugurttii vähän, joku 0,6dl eli 50kcal tai jotai sinne päin
      sitte mehujää kaks kovaa karkkia 70kcal

    • sinäjust

      5 leipää täytteineen 500kcal
      4 mehujäätä 280kcal
      =780kcal
      Liikaa, mut ei niin pahasti kun olis voinut mennä

    • laihdu läski lapsi

      rahkaa = 140 kcal

      puolikas kalamurekepihvi = 85 kcal

      kiinankaalisalaattia = 30-40 kcal

      mustaa kahvia = n.8 kcal?

      lisää rahkaa = 140 kcal

      yhteensä= n. 413 kcal


      ...loppuilta täytyykin sitten syödä helvetisti.

      • laihdu läski lapsi

        ...ja nyt söin itseni ähkyyn omenoilla .__.


    • minävaan

      3 purkkia tonnikalaa
      pussi mummon ranskalaisia ja paketti wilhelm makkaraa
      koko paketti carcottte keksejä
      750g irtareita ja pullo 1.5litran jaffa.
      Huomenna salille, kyllä taas rauta nousee.

    • Ehkä alkava anoreksi

      Aamupala: 1 iso kuppi kahvia ja 2 riisikakkua
      Kouluruoka: 4 punajuurikrokettia ja salaattia
      Välipala: 1 kuppi kahvia
      Iltapala: herkkusieniä raejuuston kanssa ja puolikas porkkana

      Kalorit: noin.377

      päivä meni aikalailla putkeen vaikkakin olisin voinut olla syömättä tuon porkkanan ja vähemmän koulussa mutta silti alle 400 kaloria joten olen tyytyväinen

    • bmi 16.4

      - peukalon pään kokoisen palan naudanlihaa
      - banaani
      - pieni kaali-ananassalaatti, johon pilkoin 3 ohutta kalkkunaleikettä sekaan
      - 3 isoa lusikallista jotain vihannessekoitusta kastikkeella

      noiden lisäksi oon oksentanut banaanin ja kolme palaa sitruunakuivakakkua, koska aloin katumaan liikaa, et söin ne :/

    • tillintalli

      Tänään:
      - 2 mandariinilohkoa
      - 2rkl kaurapuuroa veteen tehtynä
      - näkkileipä margariinilla
      - 190g irtareita, kaksi siideriä ja oksentamaan
      - pieni kupillinen makaroonilaatikkoa ketsupilla
      n. 2l vettä
      ihan tyytyväinen :)

    • Anonyymi

      Tosi tulista cjili pinaatti riisi homejuusto hässäkkää muutamalla kyljyksellä itsenäisyyspäivän kunniaksi mäyräkoira

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe