Hälytyskäynti

Miesvartija

Asun rannikkokaupungissa, joissa viileä meri onneksi viilentää muuten kuumaa ilmaa.

Eräänä yövuorona tuli puolenyön jälkeen hälytys meille uudesta kohteesta. Tietoja ei juuri ollut muuta kuin osoite ja tehtaan nimi.
Menin yksin, koska työkaveri oli sen verran kaukana, ettei ehtisi muutenkaan ajoissa. Ajoin renkaat ulvoen tehtaan portille, joka oli auki.
Jätin auton portille ja kävelin lähemmäs pääovea.
Tehdas oli pilkkopimeä, joten huomasin kyllä sisällä liikkuvan taskulampun 2. kerroksessa.

Menin hiljaa portaita ja kuulin naisäänen kiroavan onneaan. Hän mumisi itsekseen jotain mitä en kuullut.
Nousin kerrokseen ja valaisin lampulla naista silmiin.
"Seis, vartija! Millä asioilla?!"
Nainen oli ilmeisen pelästynyt, eikä tuntunut kovin ammattimaiselta varkaalta ainakaan.
"Tuota..., olen täällä kyllä töissä, mutta.."
Nainen oli n. 35- 40 vuotta, vaalea ihan hyvännäköinen jakkupuvussaan. Ei siis todellakaan varkaan mittoja täyttävä, mutta kokemus oli tehnyt minusta varovaisen.
"Käänny seinää vasten, kädet ylös seinälle ja haara- asentoon!"
"Mutta, olen.."
"Tee nyt vain niinkuin sanon."

Nainen nojaa seinää vasten ja menen lähemmäs.
Laitan lampun pöydälle valaisemaan huonetta, nainen selittää jotain sähkökatkosta.
"Tutkin teidät varmuuden vuoksi", selitän hänelle.

Korkokengät, vaaleansininen jakkupuku, ilmeisesti stringit alla(pakaroista päätellen), valkoinen paita.

Aloitan nilkoista ja pohkeista. Siirryn hameelle, tunnustelen vyötäröä ja vatsan seutua. Sormet koskettaa paljasta ihoa ja nainen värähtää, vetää vatsaa sisään samalla.
"Minun on pakko tarkistaa myös teidän jalat hameen alta, sopiiko?"
Nostan hieman hametta ja tunnustelen sisäreidet melkein stringeihin asti.
"Mmmm, löytyykö mitääänh?", nainen äännähtää.
"Ei löydy, hyvältä näyttää", sanon kaksimielisesti.
Tunnustelen selkää, olkapäät ja kainalot. Sormeni osuvat vahingossa rinnan reunaan ja totean rinnat erittäin muodokkaiksi ja kiinteiksi.
"Voisitko ottaa takin pois päältäsi?", kysyn naiselta.
Nainen napittaa takin auki ja tiputtaa takin viereensä. Hänellä on mustat rintsikat, totean paidan läpi.

Tutkin vielä naisen yläkropan hitaasti. Painelen käsillä vatsaa, kylkiä ja rintojen alta. Nainen huokaa hiljaa.
"Minulla on kyllä tuolla työpöydällä kulkulupa ja lompakko jos haluat varmistua", nainen sanoo.
"Mennään sinne sitten."

Nainen menee istumaan tuoliinsa ja ottaa lompakosta ajokortin ja kulkulupansa.
Otan lompakon, nainen on kyllä täällä töissä. Lompakon pikkulokerossa on myös näköjään kortsu.
Naisen istuessa tuolilla hänen reitensä tulevat hyvin näkyviin.
Kirjoittaessani raporttia nainen korjaa asentoaan ja näen hänen mustat pikkuhousunsa.
Yritän olla kovasti ammattimainen tuon seksikkään toimistosihteerin edessä.
"Otatko jotain juotavaa, sun on varmaan kuuma noissa haalareissa?"
"kiitos, voin ottaakin."
Nainen ei vain tiedä, ettei mulla ole kuin boxerit, t- paita ja luotiliivit alla.

Mulla alkaa jo housuissa pakottaa, kun nainen kumartuu alas paljastaen rintansa melkein kokonaan. Smalla huomaan nimikyltin pöydällä:
Anniina K., Varatoimitusjohtaja.
Ei helvetti, mä olen tuijotellut ja kopeloinut varatoimitusjohtajaa!
"Mitä nyt, näytät pelästyneeltä?", Anniina kysyy.
"Ei..., mun täytyy varmaan jatkaa kierrosta."

"Ehditkö vielä katsoa tuota meidän sähkökaappia?", hän kysyy.
"Tottakai."
Tutkiessani sulakkeita Anniina huomaa mun raudat ja avaa kotelon.
"Katson vain."
"Saanko laittaa sulle raudat niin pääsen sitäkin kerran kokeilemaan?" Voin samalla tutkia sutkin, ettei löydy mitään vaarallista", Anniina sanoo.
En varmaan muuten hyvällä tästä selviä, ellen suostu vtj: n pyyntöön.
"Nojaa seinään ja laita kädet selän taakse!"
Anniina raudoittaa mut melko nopeasti.
Kädet alkaa tutkia mun reisiä ja pakaroita.
Kädet löytää myös mun pullottavan etumuksen.
"Mikäs täällä pullottaa, käänny!"
Anniina avaa haalarin alakautta(kätevä systeemi meidän haalareissa). Laittaa kätensä mun housuihin ja vetää puolikovan penikseni ulos.
"Oih, sehän on, sehän on maukkaan ja ison näköinen."
Anniina ottaa mun kullin suuhunsa ja imee sitä hitaasti. "Mmmm, hyvää."
Anniina imee ja runkkaa mun kullia vuoronperään ja olen melkein valmis tulemaan Anniinan suuhun.
Huohotan ja ähkin kun nainen yhtäkkiä lopettaa. "Ei vielä kulta."

Anniina ottaa paidan ja hameen pois. Sitten rintsikat ja käy hakemassa kortsun lompakostaan.
Anniina rullaa kortsun mun kulliin, kääntyy muhun selin ja pyllistäen ottaa stringit pois.
"Tuu mun ahtaaseen hunajapilluuni, tuu!" Anniina kiusoittelee pepullaan mun kullin lähellä, välillä pillun hipaistessa mun kullia. Välillä peppureikä hipaisee kyrpääni...
Yhtäkkiä Anniina peruuttaa voimakkaasti ja tunkeudun tiukkaan pilluun kovaa.
"Aaaaaaahh aaahh aaaaahh aaaaahh, paina mua, nussi mua, ihanan iso kyrpä, suonikaaaaas!"
Anniina hieroo samalla omaa klittaansa ja voihkii kovaan ääneen.
"Uiuiuiui, tuntuu hyvälle!"
Anniina hyväilee rintojaan ja klittaansa. Nipistelee nännejään ja puristelee voimakkaasti valtavia ryntäitään.
Hän avaa viimein raudat ja kysyy osaanko olla hienosti. En vastaa vaan vien hänet pöydälle selälleen.

Painan Anniinan jalkoja polvitaipeista alas, jalat koskettaa jo valtavia rintoja.
"Tuu mun suklaareikään, se on jo aivan liukas mun nesteistä!" Anniinan pillu ja peppu on mun edessä täysin avoinna.
Työnnyn hitaasti Anniinan ryppyreikään..
"Voooihhhh, älä vain lopeta, aaahhhhhhh!"
Anniina sormeilee samalla omaa klittaansa voimakkaasti ja mä otan Anniinan rinnat käsiini.
Naidessa Anniinan rinnat heiluivat edestakaisin valtoimenaan. Nyt puristelin, nuolin ja näykin noita herkullisia ryntäitä.
"MÄ TUUN!! MÄ TUUN!! Nussi mua perseeseen, nussi lujaa, näyki mun tissejä!"
Anniina tärisi orgasmin voimasta ja veti mua pakaroistani kiinni itseensä.
"Voi Anniina! Mä laukeen sun perseeseen!"
Nostin Anniinan jalat olkapäilleni ja hakkasin lantiotani Anniinaan.
Mäiske ja litinä kuului pitkin huonetta.
Purkauduin Anniinaan, onneksi oli kortsu.

"Siihen hälytyskäyntihintaan piti saada vähän vastinettakin, kiitos sulle kulta." :)

12

13596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vartija itsekin..

      olevan miesvartija vietävissä..;)

      • Miesvartija

        Miksen olisi kun on töissä herkkua tarjolla...
        Seksi ei ikinä ole haitaksi ;)


    • edisym

      .. juuri sopivalla tavalla pervo. Suurkiitokset.

      Hieman tosin harmitti, kun se uhkea jakkupuku-varateejii ei joutunut niihin käsirautoihin. Noh, ehkä seuraavassa novellissa :)

      edisym

    • Naisvartija

      "Voi Anniina! Mä laukeen sun perseeseen!
      Nostin Anniinan jalat olkapäilleni ja hakkasin lantiotani Anniinaan. Mäiske ja litinä kuului pitkin huonetta. Purkauduin Anniinaan, onneksi oli kortsu."

      Niin, voihan sitä pepunkin kautta tulla raskaaksi!

      • Dr. Pepper

        Pepun kauttahan ei voi tulla raskaaksi. Jos olet koskaan seksiä harrastanut niin tiedät, että nesteet on liikkuvaista sorttia...
        Nyt ollaan taas viisaampia :)


      • Naisvartija
        Dr. Pepper kirjoitti:

        Pepun kauttahan ei voi tulla raskaaksi. Jos olet koskaan seksiä harrastanut niin tiedät, että nesteet on liikkuvaista sorttia...
        Nyt ollaan taas viisaampia :)

        Eikö voi? Eikö varmasti voi?


    • Mies

      Pikkuseikka vähän häiritsi. Miten veit häntä ja nostit hänen jalat olkapäillesi kun kukaan ei ollut avannut käsirautojasi ?
      Tarina oli silti hyvä, kirjoita ihmeessä toistekin.

      • Aatu-88

        /quote
        Anniina hieroo samalla omaa klittaansa ja voihkii kovaan ääneen.
        "Uiuiuiui, tuntuu hyvälle!"
        Anniina hyväilee rintojaan ja klittaansa. Nipistelee nännejään ja puristelee voimakkaasti valtavia ryntäitään.
        Hän avaa viimein raudat ja kysyy osaanko olla hienosti. En vastaa vaan vien hänet pöydälle selälleen.
        /quote


    • vartijajuttuja

      Näitä lisää! Vartijat on kiihottavia!

    • Pöh

      Olipas tylsä ja ällöttävä.

      • säkin vai?

        ...


      • kati

        Olen samaa mieltä!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe