Venäjän arkki

............

Moi!

Tietääkö kukaan mitään Alexander Sokurovin leffasta Venäjän arkki?Esim. millon tehty,kuka näyttelee, onko saanu palkintija, tai jotain muuta, kaikki tiedot kelpaa.Kiitos jo etukäteen tiedoista.

3

301

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkkaaja

Tsekkaisitko vaikka netistä?

www.google.com tohon ohjaajan ja elokuvan ENKUNkielinen nimi (ei voi olla vaikea selvittää), niin johan pamahtaa vaikka mitä tietoo.

Russian Ark se tais olla, ei Arc of Russia tms.

4360 linkkiähän tuo vain antaa. Ei niissä varmaan mitään nippelitietoa edes ole :(

SE ON VOI VOI! OSta uusin Seiska!!! SIeltä varmana löytyy vaikka mitä tosta surkeasta dokusta!!!!11114235254REEHDERreoerjheroheroith

• Anonyymi

Leffan tekemisestä kertova mielenkiintoinen dokkari (itse elokuvahan on hetkittäin vähän tylsä ja pömpöösi) löytyy youtubesta. Se kuinka paljon suunnittelua ja teknistä taustatyötä meni tähän yhden oton leffaan on katsomisen arvoinen juttu jos elokuvanteko kiinnostaa.

Dokumentissa haastatellaan myös Eremitaasin johtajaa, joka esiintyy cameo roolissa myös leffassa. Nykyisinhän tämä johtaja on osoittaunut täydelliseksi putleria tukevaksi isovenäläiseksi natsiksi, joka kieli pitkällä odottaa että Eremitaasi saisi lisäkokokoelmia ryöstetyistä ukralaisista museoista. Eihän tuo eremitaasi muutenkaan ole mitään muuta kuin maailman suurin muualta ryöstettyjen esineiden kokoelma.

• Anonyymi

Eremitaasi on maailman toiseksi suurin muualta ryöstettyjen esineiden kokoelma. Vatikaanin museo on ylivoimaisesti suurin, mitä tulee ryöstettyjen esineiden määrään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      976
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      256
      804
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      716
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      73
      709
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      671
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      645
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      36
      630
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      601
    Aihe