Seksiä pitäis saada!!

Nainen vm-73

Jo rupeaa elämä mustalta näyttämään. No totuuden nimissä, saattaa olla että seksiä saisinkin, mutta näkemykseni mukaan pitäis ekaks olla jotain tunnetta. Niin, oon naimisissa. kohta 5 vuotta ilman seksiä.. On tosin ollut toinen, jolta oon sitä satunnaisesti saanut. Mies on kuin puupökkelö, eikä paljon huvita vissiin puolin eikä toisin. Harmittaa vaan helskutin paljon, että tässä elämän paras aika lipuu ohi, just kun vasta oon kunnolla seksuaalisuuteen herännyt, ja tunnen olevani aikuinen nainen. Jolla olis niin paljon annettavaa. Elän jatkuvasti puutteessa ja mietin eroakin. On vain syitä mitkä ovat esteenä. En vaan osaa ajatella mitään muuta kuin että joku pitäisi hyvänä.. Jos löytyy samoin ajattelevia miehiä, vaihtaisin mielelläni ajatuksia..

10

3291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmankos

      samoja ajatuksia minulla on ,liiankin samoja ,elämä tuntuu lipuvan käsistä.olen mies ja jos lisää haluat keskustella lähemminkin [email protected]

    • Auttaa sinua..
      • arvata

        että tänne puutetta valittavien sivuille alkaa sitten pesiytyä nämä maailmanpelastaja miehet joilla on kaluu tanassa salaista seksiä varten.

        Tämä ei ole mikään senssipalsta!


      • arvata kirjoitti:

        että tänne puutetta valittavien sivuille alkaa sitten pesiytyä nämä maailmanpelastaja miehet joilla on kaluu tanassa salaista seksiä varten.

        Tämä ei ole mikään senssipalsta!

        ...on juuri niinkuin sanoit että tämä ei ole mikään senssipalsta ja voit halutessasi ilmoittaa asiattomasta viesteistä ylläpidolle.

        Sen sijaan tuo sun asenne heijastelee aikamoista suvaitsemattomuutta ja miesvihaa etkä taida tietää yhtään mitään siitä millaista helvettiä se on miehille kun akka pihtaa.

        Minusta se ei ole keltään pois jos ylimääräisen antaa sitä tarvitsevalle, päinvastoin, sehän lämmittää sekä antajan että saajan mieltä.

        Mutta senssipalsta on tosiaan erikseen, tämä säie kuuluu ihan puhtaasti sinne ja täällä kuuluu keskustella vain ja ainoastaan selibaatista ja siihen liittyvästä


      • *Alkuperäinen*
        eerik-64 kirjoitti:

        ...on juuri niinkuin sanoit että tämä ei ole mikään senssipalsta ja voit halutessasi ilmoittaa asiattomasta viesteistä ylläpidolle.

        Sen sijaan tuo sun asenne heijastelee aikamoista suvaitsemattomuutta ja miesvihaa etkä taida tietää yhtään mitään siitä millaista helvettiä se on miehille kun akka pihtaa.

        Minusta se ei ole keltään pois jos ylimääräisen antaa sitä tarvitsevalle, päinvastoin, sehän lämmittää sekä antajan että saajan mieltä.

        Mutta senssipalsta on tosiaan erikseen, tämä säie kuuluu ihan puhtaasti sinne ja täällä kuuluu keskustella vain ja ainoastaan selibaatista ja siihen liittyvästä

        Mistäs muusta sanoin sitten haluavani keskustella?? En käsitä mitä sääntöä kirjotukseni rikkoisi. "täällä kuuluu keskustella vain ja ainoastaan selibaatista ja siihen liittyvästä". Olikos alustuksessani jotain muutakin??


      • läpi niin ehkä
        *Alkuperäinen* kirjoitti:

        Mistäs muusta sanoin sitten haluavani keskustella?? En käsitä mitä sääntöä kirjotukseni rikkoisi. "täällä kuuluu keskustella vain ja ainoastaan selibaatista ja siihen liittyvästä". Olikos alustuksessani jotain muutakin??

        tajuat sitten mistä tässä nyt keskustellaan.

        Aloituksesi oli ihan ookoo eikä sitä kukaan tässä ole kommentoinutkaan, mutta kun tänne pesiytyy pillunkipeät miehet jotka tulevat pelkästään ehdottelemaan ja luulevat saavansa seksiä niinkuin tämä olisi jonkinlainen senssipalsta, kun täällä pitäisi sen sijaan keskustella asioista.

        Vai halusitko sinä aloituksellesi pelkästään vastauksia tyyliin "mä voin tulla sut hoitaan, mulla on 20cm mulkku ja nuolen kuin lassie kirjota isokyrpä@nörtti.fi" ja heti seuraavassa "Mä kyllä hoidan sut ihan ilmaseks, mulla on 30cm ryhmykyrpä ja tikkaan kuin singeri kirjota vieläisompikyrpäkuinedellisellä@peräpäänpanija.fi"


    • yxi145

      Ehkä voisimme auttaa toisiamme! Jos haluat niin laita viestiä ranereipas ät yahoo piste com

    • Lína

      Vastailin äsken viestiin "naisten ja miesten halukkuus". Luulin, että oma selibaattini tässä suhteessa on jatkunut niin pitkään, että kukaan tämän ikäinen ei pysty sitä lyömään.

      Huomaan, että on muitakin "seitkytlukulaisia", joilla asiat tuolla makuukammarin puolella ovat yhtä huonosti kuin minulla ja miehelläni. Sinulla tosin selibaattia omassa parisuhteessasi on kestänyt jo reilusti kauemman kuin minulla.

      Kirjoitit, että olet saanut satunnaisesti joltakin toiselta. Olen aikaisemmin, nuorempana, tuominnut pettämisen erittäin jyrkästi. Oma elämäni on muokannut minut kuitenkin jopa suunnittelemaan syrjähyppyjä. Mieheni ei voi vaatia minulta uskollisuutta, jos ei itse pidä huolta minun tarpeistani. Minun on tässä kohtaa sanottava, että, jos kiva mies löytyy, niin anna mennä vaan hyvä ihminen. Tunnetta haluaisin minäkin, ihan ymmärrettävää. Eiköhän sellainen löydy, kun pidät silmät auki.

      Tällainen haluttoman yksilön kanssa eläminen on niin rankaa, että en toivo samaa kellekään. Omissa housuissa kiehuu niin, eikä miehellä näytä olevan mitään aikomusta tehdä asialle mitään. Minä näännyn!

    • eiksjoohei tai eisit

      Joo kyllä sä oot huippu kun osaat olla 5 vuotta ilman seksiä vaikka välillä oot saanu seksiä. Hih, kuin sä sen teit ? En mä kyl vois olla 5 vuotta ilman jos välissä saisin. ainii mut mä en osaa mitää.

    • realplayer36

      hei nainen täällä mies etelä-suomesta jolla on ihan samat ongelmat.seksielämämme on kuihtunut lähes olemattomiin.vaimo antaa mutta haluttomasti ja mielummin tyydyttää käsin, en tiedä onko se ikä hänellä vaikuttamassa siihen vai mikä hän on 45v.

      eli noin 5 vuotta minua vanhempi.kyllä mäkin haluaisin muutosta elämääni. sillä vasta nyt tässä iässä ymmärän seksin päälle paremmin..

      olis ihan kiva vaihtaa ajatuksia sun kanssasi. mä laitan emaili tähän, kirjoita rohkeasti.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe