SaPKo Playoffeihin

SaPKo kaatoi tänään Jokipojat Talvisalossa maalein 5-2 ja varmisti pudotuspelipaikan TuToa vastaan.

SaPKo pelasi tänään kaksi erää loistavaa kiekkoa, kolmannessa jo passailtiin ja jäähyiltiin mutta pisteet jäivät silti kevyesti Savonlinnaan.

Nyt monet erehtyvätkin luulemaan että ottelusarja TuTo-SaPKo on läpihuutojuttu. Ei tosiaan ole. SaPKo pelaa paljon fyysisempää kiekkoa kuin TuTO ja näinollen TuTon taitavat nikkarit on helppo horjuttaa ns. sikakiekolla eli pannaan poikia turpaan kunnolla.

Mielestäni TuTolla kävi paska säkä kun SaPKo on kasi ja sen vastustaja. Esimerkiksi Sport ja Jokipojat pelaavat taitokiekkoa ja se olisi käynyt TuTon tyyliin paremmin mutta SaPKon kaltainen taklaava ja iso joukkue voi olla TuTolle itse pääpiru helvetistä.

Nautinnolla tulen seuraamaan monta hammasta Forssell, Virpiö, Syväsalmi ja Vuorisalo menettävät ottelusarjassa SaPKoa vastaan ja monella TuTon pelaajalla on kylkiluut kasassa.

6

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaasanMaila
    • lempoisten jättiläinen

Tulee murskaamaan pässinpökkimät mennen tullen! Pässinaamiot saavat niin daijuunsa etteivät nimeään muista saatikka asuinseutuaaan venäjällä! Suomimakkara odottaa....

• turuntov34it

Nimittäin sitä että TuTolta loukkaantuu pari ukkoa kun tuo Sapko on aika kovaa taklaava joukkue.

Ei tämä minustakaan ole läpihuutojuttu sillä kyllä playoffkiekko on erilaista kun normaali sarjapeli.

Taidossa Sapko varmasti häviääkin TuTolle mutta pelottaa tosiaan tuo Sapkon fyysisyys ja taklauspeli. Siellä on aika isoja kavereita, ainakin Hartus ja Niemi ja Heinonen ja Piikkilä taklaa tosi kovaa ainakin kun kävin keskinäisen pelin Kupittaalla katsomassa.

Toivotaan ettei tule ylilyöntejä jotta TuTon rosteri pysyy kuosissa. Kuten sanoin niin kyllä vähän pelottaa etukäteen :-(((

• mielipitetä Rullella.

Huomaa kyllä ettei junttirulle ymmärää lätkästä mitään. Suuri suu muttei mitään muuta ruipelo pygmi, ikuinne luuseri. Onko kiva viettää loppuelämäkin yksi? hah hah! Äitylin kanssa vaan asustele voi saakeli mikä peräkamarin poika! Ei susta mitää tule pelle!

• Gayoffeihin

Kun SapKo saa nauttia playoffeista tasan yhden kotiottelun verran....niin Rulle voikin jättää mestis sivut rauhaan ja keskittyä omiin gayoffensiiveihinsa.

• ninn..

"SaPKo pelaa paljon fyysisempää kiekkoa kuin TuTO ja näinollen TuTon taitavat nikkarit on helppo horjuttaa ns. sikakiekolla eli pannaan poikia turpaan kunnolla."
      "..mutta SaPKon kaltainen taklaava ja iso joukkue voi olla TuTolle itse pääpiru helvetistä."
      "Nautinnolla tulen seuraamaan monta hammasta Forssell, Virpiö, Syväsalmi ja Vuorisalo menettävät ottelusarjassa SaPKoa vastaan ja monella TuTon pelaajalla on kylkiluut kasassa."

niin siis mistä sä tällasia juttuja oikeen revit. ? oli ihan toisinpäin tänään pelissä. SaPKon ns. pelaajat konttas aika pahasti koko pelin ajan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe