kuulkaas kaurismiehet

Tunnistatko itsesi?

Kaurismies. Hän on kovin totinen ja mietteliäs. Kysyessä vastaa "mumisemalla jotain sinne päin" eli ei sano juuta eikä jaata. Mutta kuitenkin, puhuu minkä ehtii asian vierestäkin ja on looginen ihminen. Kovan kuoren alla sykkii lämmin sydän, hän huolehtii ja ymmärtää inhimillisyyttä. Liian asiallinen käytös kielii herkästä sielusta, ns. tunteettomuus kertoo sisäisestä tunteiden palosta jonka hän pelkää paljastuvan. Ei flirttaile julkisesti. Hän haluaa olla tilanteen yläpuolella ja hallita, olla ajan tasalla.
Kuitenkin, hän janoaa huomiota ja tunnustusta. Jossain sielun syövereissä asustaa pieni ja haavoittuvainen ihminen joka haluaa että edes joskus hänestäkin välitettäisiin.

Olenko ihan väärässä?

Tämän olen huomannut kaurismiehestä. Tälläinen hän on. Etäinen mutta silti niin läheinen. Hiljainen mutta sitäkin äänekkäämpi. Puhuu teoillaan.

Kertokaas nyt, miten ihmeessä hurmata tälläinen mies?? Loistava pakkaus kaikin puolin! Uskaltaako lähestyä liikaa, jos hän pakenee kauas metsään ja pistää päänsä pensaaseen? Olen ymmärtänyt että kaurismies tarvitsee aikaa "tottuakseen ajatukseen". Mistä tietää, onko kaurismies kiinnostunut, miten osoitatte sen? Olisi aivan mahtavaa jos vastaisitte...
Nimim. rakastunut ja opettelee kärsivällisyyttä

15

4000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Kauris

      analyysi meistä KaurisM:stä! Kysyi, miten meitä lähestyä - osoittaa kiinnostuksensa, silitellä myötä karvaan eli kuunnella kiinnostuneesti, mitä sanomme ja nyökytellä mukana - hivelee itsetuntoamme. Mutta ei pidä unohtaa heittää älyllistä haastetta - älyllinen keskustelu vie meidät mukanaan :)

      Jos olemme itse "vähän turhamaisia", niin oletamme, että naisemme on näyttävä omalla tavallaan, niin ulkonäöltään kuin käytökseltään kuin pukeutumiseltaan ;=) Niin vaatimattomia me olemme ;)

      Niin ja kaiken uhomme sisällä elää tosiaan pieni ja haavoittuva minämme, joka kaipaa tunnustusta, janoaa rakkautta, toisen kosketusta... Ja kuten osuvasti sanoit, puhumme teoillamme enemmän kuin sanoillamme!

    • muutaman

      kuukauden seurustellut kaurismiehen kanssa ja kylmempää miestä en ole kuunaan tavannut.
      Ehkä puhuu teoillaan,jos liiallinen työnteko on sitten sitä rakkauden osoitusta ?

      Kyllä nainen kaipaa kuitenkin kauniita sanojakin välillä,keskustelukaveria ja pusuttelua.

      Harkinnassa on heivata mokomakin jääkaappi.

      • työmies45

        Kyllähan noi koneet KOTONKIN pitää vaihaataa jos ne kovin hankaliltaVAIKEILTA tuntuu KU toiveet ei täyty MUTTA kun täälä on jäljellä SURUN MURTAMAT HYLÄTYT eroneet ja Karaneet Sillä tunteela olen täällä OLLUT RIVIMME VAIN TUNTUU harventuvan
        jos niit rivii on ollukaan ...
        LATAKXS VÄHÄ VIESTII
        KAURIS MIEHELLE


    • Tumma Kauris

      "Kaurismies. Hän on kovin totinen ja mietteliäs. Kysyessä vastaa "mumisemalla jotain sinne päin" eli ei sano juuta eikä jaata. Mutta kuitenkin, puhuu minkä ehtii asian vierestäkin ja on looginen ihminen. Kovan kuoren alla sykkii lämmin sydän, hän huolehtii ja ymmärtää inhimillisyyttä. Liian asiallinen käytös kielii herkästä sielusta, ns. tunteettomuus kertoo sisäisestä tunteiden palosta jonka hän pelkää paljastuvan. Ei flirttaile julkisesti. Hän haluaa olla tilanteen yläpuolella ja hallita, olla ajan tasalla.
      Kuitenkin, hän janoaa huomiota ja tunnustusta. Jossain sielun syövereissä asustaa pieni ja haavoittuvainen ihminen joka haluaa että edes joskus hänestäkin välitettäisiin"

      Aika hyvä kuvaus. Itse en janoa huomiota, tunnustus on ihan mukavaa silloin tällöin. Ja mä kyllä flirttailen julkisesti ihan täyttä päätä. En myöskään koe että sisimmässäni olisin mitenkään pikkuinen ja haavoittuvainen. Kyllä mulla se herkkä puolikin on, mutta kovin usein se ei pääse pintaan.

      Uniluodon kauriskuvaus on myös aika mainio =) Tässä parhaat palat:

      * ­Kauris-ihmisellä on hyvin monimutkainen luonne. Hän on jonkin verran sisäänpäinkääntynyt ja sotkeutuu harvoin asioihin. Koko elämänsä ajan hän pysyy kummallisena arvoituksena ystävilleen.

      * Joissakin tapauksissa hänen hyvät ominaisuutensa muuttuvat luonnevioiksi. Silloin hänestä tulee epäluotettava, itsekäs, käskevä, petkuttaja ja valehtelija. Hän saattaa myös olla suunnaton perverssi.

      • KaurisMies

        kun itse syyllinen liet;)


    • only laaaaaaaaaav

      hyvästä pitoa ja hellimistä, ei sen vaikeampaa:) Hyvin yksinkertainen luonne siis.

    • kaurisMan

      ei kyllä aina tiedä ollako vai eikö olla...

    • ;;;;;;;;;;;;;

      onnistuu helposti.
      Sen kun ryhdyt Rentunruusuksi ojanpientareelle. Jos ei kauris hoksaa sua kukunta-aikana niin viimeistään silloin, kun siemenhaituvat lentelevät ympäriinsä.

      http://www.youtube.com/watch?v=58amTnpzOIg

      • Vanha Kauris

        KaurisM:t haluavat olla pelastavia ritareita eli osuit oikeaan!


      • rakastunutkin
        Vanha Kauris kirjoitti:

        KaurisM:t haluavat olla pelastavia ritareita eli osuit oikeaan!

        Hauska ja osuva nimitys kaurismiehelle!

        ..kylmä, käy tasaisesti ja aina samalla tavalla keittiön nurkassa, sellainen on kaurismies. Omalla tavallaan luotettava ja turvallinen, mutta jos lämpöä ja ymmärrystä kaipaat, jäät yksin.

        Kylmän kyydin jälkeen kun löysin tieni rapumiehen syliin, kauriin jäädyttämä sydämeni suli. Rapumies kietoo lämpimiin halauksiin ja saa rakkauden tuntumaan elämisen arvoiselta. Suosittelen läheisyydestä pitäville!


      • KaurisM;stä?
        rakastunutkin kirjoitti:

        Hauska ja osuva nimitys kaurismiehelle!

        ..kylmä, käy tasaisesti ja aina samalla tavalla keittiön nurkassa, sellainen on kaurismies. Omalla tavallaan luotettava ja turvallinen, mutta jos lämpöä ja ymmärrystä kaipaat, jäät yksin.

        Kylmän kyydin jälkeen kun löysin tieni rapumiehen syliin, kauriin jäädyttämä sydämeni suli. Rapumies kietoo lämpimiin halauksiin ja saa rakkauden tuntumaan elämisen arvoiselta. Suosittelen läheisyydestä pitäville!

        Tässä tapauksessa sinä olit sitten pakastin!


    • ihastunuuut

      Kaurismieheen ja tuo kuvaus sopii niin hänelle! Ollaan "tunnettu" pari vuotta, mutta edelleen hän on ihan mysteeri. Hänelle myöskin paljon tyttöjä, muttei koskaan tyttöystäviä. Eli varmasti vähän hankala valloittaa tuommonen pelimies. Mutta jotenkin tunnen, että hänkin kaipaa jotain muuta.

      • vinsku

        Voi voi olin niin sanottu ystävä kauris miehelle 7 vuotta ,joista 2 ekaa asuttiin yhdessä.Muutto oli välttämätön lasteni vuoksi .Hän kun vihasi lapsia ,sanoi itse niin ja ettei koskaan tee lapsia.No miten muuton jälkeen ..hänen asuntoon ei saanut jäädä mitään tavaroitani, vaikka pyysi usein yöpymään luokseen.Asunto oli ankea ei mitään muuta kalustusta kuin sohva,sänky,tv.kaikki valkoisia.Sai ihme raivokohtauksia ihan tyhjästä ja puri hampaitaan yhteen.Yritti koko ajan minua luopumaan lapsistani,ja kuitenkin etäinen ei läheisyyttä vaan seksiä.Liikuttiin yhdessä lenkkeilen ja veneillen sekä autoillen ,ja sai aina raivokohtauksia ihan ilman syytä.(tyyliin en jää tänne ja muutan vielä muualle)sitä odotellessa mitään ei tapahtunut.Jätin hänet 2 v sitten ja hän soitti mulle kännissä 4 viikkoo sitten ja kyseli kaikkee ja yritti tulla luokseni. Kielsin ,puhui sekavia.Asia miks tänne kirjoitin on että katso 2 vuotta niin huomaat oikean persoonan, ennen tätä osaa näytellä.Tosi vaikea ihminen ja pedantti tavoilleen.Tiedän et olin hyvä ystävä ois vaan kohdellut sen mukaisesti myöhäistä pyydellä anteeks 2 vuoden päästä ja kännissä.Hän tietää et käyn hänen ystävällään siivoamassa ja 2 viikkoa sitten seisoi takanani ja pelästyin ihan hirveesti,kyseli taas kaikkee,yritin karkaa pois.Nyt pelkään et kun tietää milloin oon siellä tulee taas kyselee.Olen muuten horoskoopiltani leijona enkä myöskään suostu olemaan kenenkään sylkypussi eli vaadin täydellistä ystävyyttä tai jos seurustellaan se kans selvitetään eikä juupas eipäs ..tai ehkä.


    • KaurisM;stä?

      Tämä on varmasti joku nainen kirjoittanut naiselle!

      "Kysyessä vastaa "mumisemalla jotain sinne päin" Mutta kuitenkin, puhuu minkä ehtii asian vierestäkin ja on looginen ihminen."

      Eli ei päätä eikä häntää tuossa jutussa!

      Siis en tunnusta olevani tuollainen kauris mies.

      "eli ei sano juuta eikä jaata."

      Tässäs näit sanoinkos mitään.

    • Mirtsukka77

      Siis tämä palstahan on tarkoitettu vain aurinko-Kauriille,joten mennään sen mukaan.Minusta kaurismies hurmataan juuri sillä,että ymmärretään se pointti,että he todellakin kaipaavat sitä omaa rauhaa ehkä enemmän kuin muut.Paras pysyä silloin loitolla,koska he koko ajan taistelevat sen kuuluisan järjen ja tunteen akselilla.Itse olen saanut kokea sen tunteen,kun Kaurismies rupeaa avautumaan tunteistaan ja se on heiltä paljon vaadittu.Rakastuneen Kaurismiehen tunnistaa juuri niistä pienenpienistä eleistä eli jos vihjaat,että onpa kivannäköinen laukku tms. niin kyllä se eteesi tulee,mutta ei millään suurella draamalla vaan ah niin koruttomasti,mutta suurella rakkaudella.Ja se juuri tekee Kaurismiehistä spesiaaleja,että eivät sorru mihinkään imelään ylinäyttelemiseen.Jotkut tykkäävät,jotkut eivät.I like...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe